بازدید 7506

دستگیری عوامل شهادت پلیس آگاهی اسلام آبادغرب

کد خبر: ۹۰۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 30 May 2019

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت سرگرد «کوروش حاجی‌مرادی»، رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش »تابناک» به نقل از فارس از کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، از دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت سرگرد «کوروش حاجی‌مرادی»، رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب خبر داد.

سردارمنوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: این افراد حوالی ساعت ۲ بامداد امروز (پنجشنبه، ۹ خردادماه) با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی کاراگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

وی افزود: پس از شهادت سرگرد حاجی‌مرادی در شامگاه روز یکشنبه (۵ خرداد‌ماه امسال) و شب شهادت مولای متقیان علی (ع) کار شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه با جدیت از سوی پلیس آغاز شد.

امان‌اللهی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ تن از متهمان عامل شهادت شهید حاجی‌مرادی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی، تیمی از پلیس آگاهی مخفیگاه ۲ تن از عوامل شهادت حاجی‌مرادی را محاصره و در فرصت مناسب نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

وی تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با شهادت سرگرد حاجی‌مرادی، رئیس اداره آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

امان‌اللهی در پایان، تاکید کرد: اشراری که دست به چنین اقداماتی می‌زنند راهی برای فرار نخواهند داشت و دیر یا زود در دام پلیس گرفتار و به سزای عمل ننگین خود می‌رسند.

گفتنی است، سرگرد شهیدکوروش حاجی‌مرادی شامگاه روز یکشنبه (پنجم خردادماه) و در دومین شب از شب‌های قدر در راه تامین امنیت مردم و عزاداران حضرت علی (ع) در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان