بازدید 3103

مدیریت ثروت با طراحی محصولات جدید

در بیمه های زندگی سرمایه گذاری یکی از ویژگی های مهم بازدهی مناسب است و ما در شرکت مدیریت ثروت را اجرا می کنیم و با طراحی محصولات جدید جدید سعی می کنیم تا نقش موثری را در صنعت بیمه و بازار سرمایه ایفا کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 28 May 2019

تابناک اقتصادیدر بیمه های زندگی سرمایه گذاری یکی از ویژگی های مهم بازدهی مناسب است و ما در شرکت مدیریت ثروت را اجرا می کنیم و با طراحی محصولات جدید جدید سعی می کنیم تا نقش موثری را در صنعت بیمه و بازار سرمایه ایفا کنیم.

به گزارش بورس تابناک، علیرضا هادی؛ عضو هیات موسس بیمه زندگی باران با بیان اینکه بیمه های عمر و زندگی متنوع هستند، اظهار داشت: بیمه با صرف انگیزه سرمایه گذاری (بیمه به شرط حیات) یکی از طرح های قابل ارائه از سوی بیمه زندگی باران است که با سایر بیمه ها همانند بیمه های مستمری متفاوت است که بازدهی مطلوبی دارد و افراد بر اساس ریسک می توانند انواع سرمایه گذاری ها را انجام دهند.

عضو هیات موسس بیمه زندگی باران به رویکرد متفاوت این بیمه با سایر بیمه ها در بخش بیمه عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: در بیمه زندگی باران بیمه گذار در طی دوره بیمه می تواند در قالب های تعیین شده متفاوت با سایر استانداردهای مبالغ مورد نیاز حق بیمه را پرداخت کند.

علیرضا هادی در ادامه گفت: بر اساس اسناد بالادستی و استراتژی های تعیین شده، ایران باید در منطقه جایگاه نخست بیمه را به دست آورد و بر همین اساس باید همه مردم از بیمه های عمر استفاده کنند، چرا که این بیمه ها بسیار حیاتی هستند.

وی در ادامه با اعلام سهم بیمه های عمر در دنیا و ایران گفت: بر اساس آخرین آمار در دنیا ۳.۳ درصد از بیمه ها به بیمه های عمر و سرمایه گذاری تعلق دارد که ۴۵ درصد پرتفوی را شامل می شود و این آمار در ایران به این صورت است که بیمه های عمر و سرمایه گذاری در ایران سهم اندک ۳۵ صدم درصد را به خودش اختصاص داده که ۱۵ درصد از پرتفوی کل را در بین سایر بیمه ها شامل می شود.

عضو هیات موسس این شرکت بیمه ای درباره چشم انداز صنعت بیمه در ایران گفت: در ۵ سال آینده سهم بیمه های زندگی در ایران بیشتر خواهد شد و بیمه زندگی باران نیز بر اساس ظرفیت های بالقوه ای که وجود دارد در نظر دارد تا سهم خود را در صنعت بیمه ایران به دست آورد.

این مقام، ماموریت های بیمه زندگی باران را «ارائه پوششی های جدید بیمه ای در زمینه بیمه های زندگی، متناسب با نیاز آحاد جامعه و فعالان اقتصادی کشور به منظور کاهش ریسک و افزایش آسایش خاطر مشتریان»، «توسعه و گسترش انواع رشته های بیمه زندگی، افزایش سهم از بازار داخلی و بین المللی بیمه و در نهایت ایجاد ارز ش افزوده اقتصادی و کسب منافع برای سرمایه گذاران»، «خلق یک برند معتبر و ماندگار در صنعت بیمه»، «ترویج فرهنگ بیمه در حوزه بیمه های زندگی، توسعه فعالیت بخش خصوصی در صنعت بیمه، افزایش اشتغال، افزایش رفاه اجتماعی» و «ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم برای نخبگان و نوآوران و ارائه خدمات جدید» عنوان کرد.
مدیریت ثروت

همچنین در ادامه این نشست خبری بابک جهان آرا، عضو هیات موسس بیمه زندگی باران نیز اعلام کرد: در بیمه های زندگی سرمایه گذاری یکی از ویژگی های مهم بازدهی مناسب است و ما در شرکت مدیریت ثروت را اجرا می کنیم و با طراحی محصولات جدید جدید سعی می کنیم تا نقش موثری را در صنعت بیمه و بازار سرمایه ایفا کنیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت بیمه زندگی باران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون سهم دارد که ۴۸۰ میلیون سهم آن متعلق به موسسان و ۷۲۰ میلیون سهم آن متعلق به سهامداران عمده و خُرد است. بر این اساس شرکت ساخت (سرمایه، آب، خاک، توسعه) دارای ۲۴۰ میلیون سهم (۲۰ درصد)، گروه مدیریت صدر پارس دارای ۱۸۰ میلیون سهم (۱۵ درصد) و شرکت سرمایه گذاری دانایان پارس نیز ۶۰ میلیون سهم (۵ درصد) این شرکت بیمه زندگی را در اختیار دارند و ۷۲۰ میلیون سهم (۶۰ درصد) مالکیت سهام این شرکت نیز از طریق پذیره نویسی و به سهامداران عمده و خُرد واگذار می شود.

متعهدین پذیره نویسی، شرکت تامین سرمایه نوین (سهامی عام)، شرکت پروژه های صنعتی ایران (سهامی عام) و شرکت تامین سرمایه سپهر (سهامی خاص) هر یک از کل سرمایه معادل ۲۴۰ میلیون ریال با رعایت حدود مقرر در ماده ۳۳ قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، در اسناد پذیره نویسی تعیین شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر