بازدید 49603
هزار و ششصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انصراف نمایندگان از نامه به رهبر انقلاب/خبر مهم فلاحت پیشه از پیام ایران به آمریکا/حرف‌های جالب عارف درباره علت کاندیداتوری/آیت‌الله سعیدی: ما نمی‌خواهیم قم را به واتیکان تبدیل کنیم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: موافقت رهبری با تخصیص یک میلیارد دلار برای اشتغال کشور/تاجرنیا: همه پرسی در برخی موضوعات رهگشاست/باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 27 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مهلت یازده روزه داوطلبان انتخابات مجلس برای استعفا

شکرالله حسن‌بیگی اظهار کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات برای استعفا فقط ۱۱ روز فرصت دارند تا استعفای خود را به شکل مکتوب به مسئول بالادستی ارائه دهند. وی ادامه داد: در صورتی که افراد متقاضی شرکت در انتخابات و مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات در مدت ذکر شده استعفا ندهند، نمی‌توانند برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کنند. به گزارش ایسنا حسن‌بیگی مهلت قانونی تقدیم استعفای افراد برای کاندیداتوری را ۱۰ تا ۱۶ خرداد به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: غیر از مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات، از سوی دیگر تعدادی سمت‌های هم‌طراز که فهرست آن در سایت وزارت کشور منتشر شده است نیز وجود دارد که دارندگان این پست‌ها مشمول استعفای شش‌ماه قبل برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس می‌شوند. /ایرنا

بازگشت یاران احمدی نژاد

حمید بقایی به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و عید سعید فطر از امروز به مرخصی آمد. همچنین اسفندیار رحیم مشایی هم از اوین به مرخصی آمده است. پس از تأیید حکم بدوی پرونده حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی در ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ به زندان معرفی شد. یکی از پرونده‌های جنجالی سال ۹۷، پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم بود که حسب دستور قضائی بازپرس دادسرای عمومی تهران ۲۶ اسفندماه سال ۹۶ توسط مأموران پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد. نامه نیوز

ورود مجلس به تعیین اجاره‌بهای مسکن

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه هفته اول پس از تعطیلات، مجلس وضعیت مسکن را در نشستی با حضور رئیس مجلس، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور بررسی خواهد کرد، افزود: تولید مسکن نمی‌تواند تنها بر عهده وزارت راه و شهرسازی باشد و باید از همه دستگاه‌ها برای تولید مسکن استفاده شود. بدنه دولت و بانک‌ها نیز باید همکاری کنند تا مسکن از این وضعیت خارج شود. وی ادامه داد: باید برای دو تا سه ماه دیگر که اوج نقل و انتقالات مسکن از راه می‌رسد، برنامه ریزی شود. قیمت مسکن باید پایه و مبنا منظقی داشته باشد. ما آمادگی داریم حداکثر هر دو هفته یک بار با یکدیگر نشست داشته باشیم و در حوزه قانونگذاری با وزارت راه و شهرسازی همراهی کنیم.

قصد تضعیف دولت را نداریم، اما روحانی هم آه و ناله نکند

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: ما خوشحال می‌شویم که رئیس جمهور دائما در هر یک از نقاط کشور پروژه جدیدی را افتتاح کند، اما مسأله‌ای که وجود دارد این است که این پروژه‌ها اکثرا در دولت‌های قبل کلنگ‌زنی و کار آن شروع شده و سؤال ما این است که آقای روحانی برای دولت‌های آینده چه پروژه‌ها و حتی پروژه‌ای را شروع کرده است؟ ما انتظار داریم آقای روحانی از این فرصت طلایی که مجموعه نظام و رهبر معظم انقلاب به وی داده‌اند حداکثر بهره‌برداری را داشته و در جهت منافع مردم گام بردارد و عمل کند. وی در پایان گفت: دولت هر اندازه که قوی باشد به نفع نظام است. ما نمی‌خواهیم دولت را تضعیف کنیم، اما دولت هم نباید آه و ناله کند. /نامه نیوز

قیمت واقعی مرغ چند است؟

عظیم حجت عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی، از ثبات نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۸۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ۱۱ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. وی افزود: با توجه به شرایط کنونی بازار و میزان جوجه ریزی که در فروردین برای ماه مبارک رمضان صورت گرفته است، پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ تا چند روز آینده نوسانی چندانی نداشته باشد. حجت نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مرغداران از حیث فروش هر کیلو مرغ یک هزار و ۵۰۰ تومان متضرر می‌شوند، از این روی انتظار می‌رود، نرخ مصوب مد نظر وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید هر چه سریع‌تر اعلام شود تا مرغداران به ادامه تولید امیدوار شوند.

آیت‌الله سعیدی: ما نمی‌خواهیم قم را به واتیکان تبدیل کنیم

آیت‌الله سعیدی، نماینده، ولی فقیه در استان قم گفت: ما نمی‌خواهیم قم را به واتیکان تبدیل کنیم و بگوییم که این استان از دیگر استان‌های کشور جداست، بلکه می‌خواهیم قم را به الگویی برای استان‌های دیگر تبدیل کنیم. /ایرنا

حرف‌های جالب عارف درباره علت کاندیداتوری

علی مطهری با اشاره به انتخابات روز یکشنبه هیأت رئیسه مجلس گفت: درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس در فراکسیون امید دو نظر وجود داشت، یکی نظر باتجربه‌ها مثل آقایان تاجگردون و تابش و بنده که مخالف معرفی کاندیدا برای ریاست بودیم و دیگر نظر جوان تر‌ها و شخص آقای عارف که به شدت طرفدار معرفی کاندیدا برای ریاست بودند. مطهری به ایسنا گفت: استدلال گروه اول این بود که احتمال رأی آوری کاندیدای ریاست که قاعدتا آقای عارف خواهند بود، ضعیف و زیر ۵۰ درصد است و علاوه بر این در صورت کاندیدا شدن ایشان دو فراکسیون دیگر متحد می‌شوند و توافق می‌کنند که به ازای رأی ولایی‌ها به آقای لاریجانی، مستقل‌ها نیز به کاندیدا‌های نایب رئیسی آن‌ها رأی بدهند و در نتیجه خطر از دست رفتن برخی کرسی‌های فراکسیون امید در هیئت رئیسه وجود دارد. این نماینده مجلس ادامه داد: اما استدلال گروه دوم از جمله جناب آقای عارف این بود که ما باید به جامعه پیام بدهیم که این جریان سیاسی بی‌تفاوت نیست و برای ریاست هم کاندیدا دارد هرچند رأی نیاورد، آنگاه اعلام می‌کنیم که تعداد ما در مجلس این مقدار است و در اقلیت هستیم پس انتظار بیش از حد نداشته باشید و این پیام در واقع برای انتخابات اسفند ۹۸ و انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود. البته برخی از این افراد - نمی‌دانم بر چه اساسی - معتقد بودند که آقای عارف رأی می‌آورد.

عضو جمنا: پایداری عادت دارد، میز بازی را به هم بزند

محمدحسن آصفری در واکنش به اعلام حضور مستقل پایداری‌ها در انتخابات مجلس به نامه نیوز گفت: جبهه پایداری عادت دارد، میز بازی جریان اصولگرایی را به هم بزند؛ حتی بعضا مشاهده کردیم اتحادی که می‌رفت شکل بگیرد جبهه پایداری با اقداماتش، روند‌های طی شده برای وحدت را خراب کرده است. وی افزود: یادمان نمی‌رود وقتی جمنا تشکیل شد، پایداری نیامد در قالب جمنا جای بگیرد و هماهنگ با آن عمل کند. خود آقایان در جبهه پایداری باید توضیح بدهند چرا به جای تقویت همگرایی، همیشه ساز جدا کوک می‌کنند.

باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند

محمدرضا باهنر: ما هر چند سال یکبار انتخابات داریم و مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند. نیاز نیست هر حکومتی هر سال رفراندوم برگزار کند. مردم باید در حضور و بروز خود با اکثریت همراه نظام باشند وقتی اکثریت همراهی نکردند می‌توان متوجه شد که نظر مردم متفاوت است، ولی در انتخابات ریاست جمهوری ۶۰ درصد از مردم شرکت می‌کنند و این خود رفراندومی است که در تأیید مشروعیت نظام است و این مهم نیست که به چه کسی رأی می‌دهند هر که پای صندوق می‌آید یعنی به نظام معتقد است.

تکذیب حضور رحیم‌پورازغدی در فضای اینستاگرام

سایت عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: رحیم پور ازغدی در توییتر و اینستاگرام حضور رسمی ندارد و نقل قول‌هایی که از وی مطرح می‌شود، درست نیست. به گزارش الف، سایت رسمی حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: حسن رحیم پور ازغدی هیچ گونه حضور رسمی در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام نداشته و سخنانی که به نقل از وی (از قبیل: تشکیل جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی) در فضای مجازی منتشر می‌شود جز مواردی که در سایت رسمی به نشانی rahimpour.ir یا با انتشار بدون تقطیع و دستکاری سخنان وی صورت پذیرد، به کلی فاقد اعتبار است.

تاجرنیا: همه پرسی در برخی موضوعات رهگشاست

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و فعال اصلاح طلب، گفت: همه پرسی در برخی قوانین موضوعه که به نظر می‌آید حتی با روح قانون اساسی در تعارض باشد، به قدرت مانور دولت کمک می‌کند و برای مجموعه حاکمیت رهگشا خواهد بود.«علی تاجرنیا» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی درباره درخواست رئیس جمهوری برای اجرای قانون اساسی و افزایش اختیارات دولت، گفت: برخی نهاد‌ها در ساخت قدرت به میزان تأثیراتی که دارند از پاسخگویی برخوردار نیستند و از این حیث منصب رئیس جمهوری به نسبت نظام‌های سیاسی مشابه اختیار کمتری دارد. وی تأکید کرد: فکر می‌کنم منظور رئیس جمهوری بخش‌های ناپیدای قدرت است که در مدیریت کلان کشور اثرگذار هستند.نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری باید می‌خواست یک سری مسئولیت‌های دیگری هم به شکل شفاف تری تعریف شود. در این باره نیازمند قوانین موضوعه شفافی برای تعریف اختیارات برخی نهاد‌ها هستیم. به عنوان مثال، موضوع امنیت ملی اگر چه در راس آن شخص رئیس جمهوری است، اما بخش عمده‌ای از مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن از اختیارات وی خارج است.

خبر مهم فلاحت پیشه از پیام ایران به آمریکا

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران گفت: تهران از طریق میانجی گران به واشنگتن ابلاغ کرده که کشور‌های زیادی از جنگ علیه ایران لطمه می‌بینند. «حشمت الله فلاحت پیشه» در گفت وگو با شبکه خبری آرتی عربی با بیان این مطلب گفت: ما از طریق میانجی گران به واشنگتن ابلاغ کرده ایم که هیچ کس از جنگ علیه ایران، پیروز بیرون نخواهد آمد. وی افزود: جنگ علیه ایران، جنگ روانی است و آمریکایی‌ها آماده جنگ نظامی نیستند. فلاحت پیشه با اشاره به اینکه انفجار‌های الفجیره و تقویت نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس بخشی از جنگ روانی آمریکاست، خاطرنشان کرد: ایران نباید درر دام جنگ بیفتد.

موافقت رهبری با تخصیص یک میلیارد دلار برای اشتغال کشور

معاون اول رئیس جمهوری از موافقت رهبری با برداشت یک میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ارزی برای تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید خبر داد. به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه شورای‌عالی اقتصادی که با حضور سران سه قوه برگزار شد تصویب کردیم یک میلیارد دلار اعتبار جدید از صندوق توسعه ارزی برای تثبیت اشتغال موجود و ایجاد شغل جدید تخصیص یابد که مقام معظم رهبری با این اقدام موافقت کردند.

انصراف نمایندگان از نامه به رهبر انقلاب

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه نمایندگان به رهبر معظم انقلاب درباره تغییر نظام ریاستی به پارلمانی بود، گفت: این نامه قدیمی است و ما با توجه به بیشتر بودن آسیب‌های نظام پارلمانی آن را مسکوت گذاشته و پیگیری نخواهیم کرد.عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درباره نامه‌ای که جمعی از نمایندگان خطاب به رهبر معظم انقلاب پیرامون بازنگری در بعضی از بخش‌های قانون اساسی نوشته‌اند، گفت: این نامه قدیمی و برای مدتی قبل است و با توجه به اتفاقات اخیری که افتاده یعنی بررسی موضوع نامه در مجمع تشخیص، آن را مسکوت گذاشته‌ایم. وی در تبیین جزئیات نامه مذکور، با بیان اینکه این نامه به بحث تغییر نظام ریاستی به پارلمانی بازمی‌گردد، گفت: بنده به همراه جمعی از نمایندگان مدت‌ها قبل این نامه را تهیه و تدوین کردیم و قصدمان این بود که با افزایش تعداد امضا‌ها آن را به مقام معظم رهبری تقدیم کنیم. این نامه به تغییر نظام پارلمانی به ریاستی اختصاص داشت.

این نماینده مجلس در همین زمینه خاطرنشان کرد: پس از اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه متوجه شدیم ممکن است تغییر نظام به پارلمانی آسیب‌هایی برای کشور داشته باشد و لذا نامه خود را مسکوت گذاشته و آن را پیگیری نخواهیم کرد. یوسفیان ملا با اشاره به اینکه تغییر نظام ریاستی به پارلمانی باید با بررسی‌های لازم صورت گیرد، اظهار داشت: ما اکنون که دریافتیم این بحث در مجمع بررسی شده و به این جمع بندی رسیده اند که آسیب‌های نظام پارلمانی بیشتر است دیگر اصراری بر این موضوع نداریم.

توئیت آذری جهرمی خطاب به کلاهبرداران!

وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت: دیشب در احیای پیرمردی از قبض موبایلش گلایه کرد. گوشی هوشمند نداشت، اما قربانی ستاره مربع‌ها شده بود. با ستاره ۸۰۰ مربع عضویتش را لغو کردم. کلاهبرداران! اقدامات جدی‌تر ما برای خاتمه دادن به کار‌های شما در راهند، علیرغم همه موج تخریب هایتان، شما را متوقف خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵۲
مهمترین بخش کشور که مالی و بودجه است دست دولت است و اکر درست بودجه ریزی شود و نظارت شدید مشکلات تا حدودی کم می شود و لطفا بحث های انحرافی مانند رفراندوم را هم برای پرت کردن حواس ها علم نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اگر پول دست دولت است
چه شد ۱۵۰ میلیاردی که اباما به خاطر برجام به ایران داد؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مشکل اول دخالت مجلس و دولت در همه امور ریز مملکت هستند !اگر مورچه از خیابان رد شود قانون وضع می کنند و این مملکت قانون زده نمی داند چکار بکند،ضمنا همه مشکلات ارزی و طلا و خودرو و بیکاری و گرانی حل شده مشکل فقط اجاره است ؟؟/ نزدیک
انتخابات است و نمایندگان سوار هر چیزی که به مرد مربوط است جذبمی کند!ایا کار نماینده مجلس یک کشوروضع اجاره بها است؟!!!! اگر کار نمایندگی را درست انجام داده بودید و از بی ارزشی پوا جل.گیری و بیکاری و گرانی را حل می کردید و قوانین دست و پا گیر و امنیتی تون را بر می داشتید الان نباید نقش بنگاهدار را هم بازی کنید!
مردم ایران اکنون در رفاه کامل زندگی میکنند

جواد ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
نسبت به سوریه و افغانستان و یمن درست است!!!!
شما را به مقام انسانیت میرسانیم. هم در این دنیا و هم در آخرت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آخرت برای مختلسان این دنیا را درست کنید کافی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آب و برقتان را نیز مجانی خواهیم کرد .
امریکا می خواهد با ایران همکاری کند
بسیار خوب برگردد به برجام خود به خود ایران هم درهاش برای مراوده با شما باز می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
نه . امریکا میگوید قرار داد برجام‌ با توجه به داشتن غنی سازی ۲۰‌درصد ایران‌تا ۲۰۲۵دبه بمب اتم دست خواهد یافت یعنی این سازوکار برجام تا ۲۰۲۵ ایران را کنترل میکند بعدا نخیر حالا کارشناسها چی میگویند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ترامپ را دست کم نگیرید یه نگاهی به کیم بیندازید!
در ضمن ترامپ حاظر است به برجام هم باز گردد ولی آنرا اون طوری که ایشان میخواهد باید تغییر بدیم
بدون آنتن نمیتوان از تلویزیون استفاده نمایید
هوا بس ناجوانمردانه گرم است لاکن چاره ای جز تحمل شرایط را نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ما در اروپا از اینترنت استفاده میکنیم
عارف به روزها و ماههای پایانی ماموریتش برای اصلاحطلبانِ شکست خورده نزدیک میشه.
جناب باهنر
مسئله این است که با عدم شرکت مردم در انتخابات اصولگرایان تندرو سرکار خواهند آمد و آنزمان نمی گویید و نمی گویند چون مردم شرکت نکردند،اقلبت رای آورد بلکه خواهید گفت مردم طرفدار ما هستند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حرف حق
ولی تندرو ها میتوانند کشور را به جنگ هدایت کنند و چندان هم به نفعشان نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
یقینا باهنر از گفتن این عبارات در اوج ناراحتی و استیصال اکثریت مردم همین هدف را تعقیب می کند.
فقیر و غنی هر دو زاد و ولد میکنند اما فقیر به صورت افسار گسیخته زاد و ولد مینماید
در ایران پزشک و تولید کننده هر دو کار میکنند لاکن پزشک ملیاردر است و تولید کننده ورشکسته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
هنوز هم دوستان عقده پزشك شدن دارند
ياالعجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
در اسلام طبابت تقدیس شده. همینطور معلمی. اما معلوم نیست چرا یکی بهره کلان مالی از این تقدس میبره، دومی نه.!! شخصا تصور میکنم پزشکی که با دسترنج مردمان بیمار و علیل کاخ برای خودش میسازه باید در انسان بودن خودش تردید کنه
قم بشه الگوی تهران مثلا

تصور کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بله
الگوی تهران وقبله اش کجاست
تهران قدمتی نداره زمان قاجار شهرشده
مجلس زورش به دولت نمی رسه میخواد بیاد سراغ مردم
البته کار خوبیه . مجلس اگر قیمت خودرو را کشید پایین قیمت چیزای دیگه من جمله اجاره ها هم کنترل می شه
جلسه انتخاب هیات رییسه مجلس کمتر از جلسه سلفی با موگرینی نبود
ماکه هیچ پیام مهمی در گفته های فلاحت پیشه ندیدیم میشه واضح تر بگوید خبر مهم چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
خودت حدیث مفصل بخوان از این مجمل. خبرهای پشت پرده زیاده. مردم اما ندونن بهتره
آیا میدانستید یکی از دلایل عمر کوتاه ساختمان ها در ایران پی سازی اشتباه هست.

پی ساختمان باید بر روی یک لایه سنگ به صورت بتن مسلح یکپارچه ساخته شود. در اکثر ساختمان های قدیمی در ایران تنها در نقاطی که قرار بود دیوار ساخته بشه پی ریزی میکردند
آیا میدانستید سازمان بهداشت جهانی غذاهای فراوری شده مثل همبرگر، کالباس، زامبون، پیتزا و... را در ردیف عوامل سرطان زایی مثل سیگار قرار داده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
گوشت های فرآوری شده مثل کالباس وسوسیس بشدت بیماریزاهستند سرطانزاودشمن قلب وعروقند بارهاازطرف وزارت بهداشت استفاده
ازآنهاممنوع شده ولی درکشورماکه توسط گروه خاصی که همه میدانندتولیدوفروخته میشودنمیدانیم چرابرخوردجدی بنفع سلامت مردم نمیشود
خدا کنه که این جنگ بین ایران و آمریکا هر چه زودتر شروع بشه و تا سلاحهای هسته ای آمریکا به تاریخ انقضا نریسدند ، همشون استفاده بشه و حاصل این جنگ حداقل ۵۰۰ میلیون کشته در همه کشورها باشه ،
انشا ا... و به حق صاحب الزمان (ع )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یک پیام منفی با امضای مذهبی در پایان آن
انگار فقط می خواسته مذهب رو تخریب بکنه
شکر و مواد مخدر هر دو اعتیاد آور هستند شکر قانونی و مواد مخدر غیر قانونی محسوب میشود
آیا میدانستید منشا اصلی طوفان های شن و گرد و غبار در داخل ایران هست
زندگی پست و بی ارزش است برای فقرا و ستمدیدگان
آمریکا و اروپا بد هستند لاکن برای مردم عادی
کپی پیستی هاش بیان بالا.... یکی که پدربزرگش 56 سال پیش توی حیاط خونش زردآلو کاشته... دومی اونی که خیاطی و چند تا کار دیگه بلده.... سومی اونی که چند سال پیش ی تیکه زمینشو فروخته رفته وانت بار خریده و گواهینامه نداشته چن بار تصادف کرده و ازین چرندیات... و در آخر... معرفی میکنیم آقای لاکن ساندیسی....
هرگز ساندیس رو با میوه استفاده نکنید. بهترین گزینه برای مصرف در کنار ساندیس، کیک هست
بهترین نوع دستبند رنگی ، دستبند رنگی پلاستیکی هست. هر گز از دستبندهای رنگی نخی یا چرمی استفاده نکنید
آیا میدانستید آوارگان چوسان قدیم با جومونگ توانستند یک کشور بزرگ و پیشرفته تاسیس کنند.
ما نمیخواهیم قم را واتیکان کنیم ... با موضع گیری سیاسی که هر روز از قم و مشهد در مورد حق دوچرخه سواری زنان و حجاب اجباری ...کم کم اصل موصوعات که عدالت اجتماعی و اقتصادی و عدالت قضایی بود به بوته فراموشی سپرده میشود . یعنی موصوعات اصلی را نمیپردازند ولی به موصوعات فرعی را اصلی انعکاس میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
واتیکان حق مشهد است!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
طرف اصفهان از حق دوچرخه سواری زنان داره سکته میکنه دختره پورشه سوار آدم میکشه وباخوشحالی میگه دیکشتم که کشتم ددی جون دیه میده
در کشور اسلامی با دوس پسرش
دیگه واقعا کی دوچرخه سوار میشه با ساپورت ؟؟
هالووین در فصل پاییز قرار دارد بنابر این کریسمس در زمستان قرار دارد
یک میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ارزی برای تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید برای فرزندان مسئولین و کارانه پزشکا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آیا در این صندوق پولی هم هست!؟
یک کامنت در تابناک دیدم که ارزش صدبار بازنشر دارد:
رسانه های اصلاح طلب: ظریف دست پر از عراق برگشت!!؟
متاسفم که این دولت کار ما را به کجا کشانده خدایا عزت را به ایران برگردان به حق علی
هم گرسنه ام و هم خسته
قم الان وضعش از تهران و کرج بهتر است
حداقل امنیت و نظارت بازار بهتری دارد
تاجرنیا در مورد افزایش قدرت اجرایی دولت .... از دولت های قبلی و دولت های جدید از قدرتی حرف میزنند که معلوم نمیشود منطورشان چیست .از این دولت به اندازه ای که قانون بهش قدرت داده میشود انتظار داشت . یعنی در بخش دیگری که در موازای قدرت دولت هستند ولی مسولیت قبول نمیکنند . اختیار و مسولیت در دولت با هم هست
تابی جون خدمت آیت الله سعیدی باید عرض کنم که چه ایشان موافق باشند یا نباشند استان قم در آینده به یک کشور تبدیل خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
و حتما نمک صادر خواهد کرد
یعنی این استقلال رای و شجاعت مجلس !!؟؟؟ همه را کشته !!؟؟
جناب باهنر پس در آن انتخابات هایی که زیر ۴۰ درصد مردم فقط شرکت میکردند را چطور توجیح میکنید ؟

البته اگر کمی بصیرت ویا واقع بینی لازم را داشته باشید الان باید بدانید که چند درصد مردم راضی هستند .
باهنر:هر کسی که پای صندوق رای میاید یعنی به نظام‌رای داده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این را تکرار میکنید تا مردم رای ندهند
تاریخ تکرار می شود.
حتی برای پایان هر جنگ احتمالی هم باید مذاکره کرد پس چرا قبل از جنگ مذاکره نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
در جنگ پیروز شویم هر چه باشد موشک نقطه زن داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
علی دایما با معاویه مکاتبه داشت هم مداکره وهم جنگ
وزارت اطلاعات طی بیانیه ای زنگنه را تبرئه کرد!؟
اولا مگر وزارت اطلاعات ، دادگاه است؟
دوم اینکه چرا این جایگاه مهم در این دولت در حد تبرئه و تطهیرسازی دولتیها تنزل یافته؟
قاضی پور ... ما خوشحال میشویم‌که دولت روحانی هر روز پروزه های را افتتاح کند چون این پروزه ها در دوره دولت دههم کلنگ خورده بود . توجه کنید کلنگ‌زنی شده بود . حالا برای دولت بعدی روحانی چه پروژه ای دارند . سوال این مگر مجلس به دولت چهار سال پیش تکلیف نکرده بود که اگر قرار باشد پروژ های نیمه تمام و کلنگ زده احمدی نژاد را تمام‌کنند ۲۰ سال وقت میبرد و دولت جدید را حق کلنگ زنی جدید و تعریف جدید در پروزها را ندادید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اول صلح کنید و پولدار بشید بعد از ادامه پروژه سخن بگید
نزدیکترین پروژه اداره نانوایی ها و تولید نان شب است.
اقای جهرمی وقتی میفرمایید "کلاهبرداران" سوال ایجاد میشود که چه کسانی اند؟مگر جای کلاه بردار در زندان نیست؟اگر از زندان کلاهبرداری میکنند بفرمایید تا جناب رییسی با رویکرد جدید در قوه اجازه چنین کاری ندهند و اگر بیرون زندان هستند معرفی کنید تا بداخل زندان هدایت شوند.این قضیه ساده را نتوانیم حل کنیم که دیگر هیچ
احمدی نژاد=خاتمی=روحانی=رفسنجانی=باهنر=علم الهدی=مطهری=لاریجانی=ابطحی=شریعتمداری= =....این ها همه مثل هم هستند.
.
بهترین شغل برای آقای عارف همان تدریس در دانشگاه است در بین اصلاح طلبان حیف است که ایشان خودش را فدای اصلاح طلبانی کند که دائما دنبال فتنه گری و ... هستند اما آقای مطهری حقش بیش از اینهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ایشان کارامدی اداره یک مهد کودک هم ندارد
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آشوب طلب خودتی 23:45
با تخصیص ۱ میلیارد دلار برای رفع بیکاری جوانان انهم برای ده میلیون جوان‌کاملا بیکار چه دردی را دوا میکند . الان برای اشتعال پایدار برای هر نفر باید دویست تا سیصد میلیون هزینه کرد . این‌مبلغ خیلی کم هست
آقای باهنر تا حال نفهمیده اید که مردم راه دیگری را می روند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ایشان دقیقا می دانند ولی پست و مقام اهمیتش بیشتر است
با توئیت وجلسه مشکل مسکن واجاره حل نمیشه واقعا خسته شدیم از این همه شعار...پیشنهاد میدم تو مناطق فقرنشین وحاشیه شهرها شهرداری اجازه ساخت وساز به افراد کم توان را بدهد،بنده یه کارگر مستاجرم با یه پس انداز خیلی کم که با سقوط ارزش پول کشور خیلی ناچیزتر شده میخوام تو یه زمین که با هزار قرض وبدبختی خریدم یه اتاق بسازم شاید از مستاجری نجات پیدا کنم شهرداری پول جواز ساخت میخواد...منی که حاصل بیست سال حمالی وبدبختیم نهایتا ساخت یه اتاقه ازکجا بیارم پول به شهرداری وادارات برق وگاز وآب برای خرید امتیازات چند ده میلیونی بدم؟اگر دین وانصاف وانسانیت و وجدان اینه من که خیلی وقته هیچکدامشان را قبول ندارم
دستاوردهای دولت شیخ حسن برای ایران:


زیاد کردن صف چه از نظر تعداد و چه از نظر طول

گرانی که الان ثانبیه ای قیمتها داره بالا میره

تبدیل کردن خرید خانه و ماشین به یک آرزو

بی ارزش کردن سرمایه های مردم در بانک ها

بی ارزش کردن پول ملی که در تاریخ ایران بی سابقه است

بی ارزش نمود پاسپورت ایرانی که این هم در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده

خالی کردن سفره مردم عادی و تقلیل دادن اون به نان و گوجه

به تعطیلی کشاندن اکثر صنایع ایران و ایجاد بیکاری گسترده

ملیاردر نمودن پزشکان، کارکنان شرکت نفت، پرستار ها و اعضای هیات علمی دانشگاه ها

انتقال بیش از 80 درصد مرد به زیر خط فقر

در نظر گرفتن افراد حاضر در صف مواد غذایی، دانش آموزان، دانشجویان و دست فروشان در آمار شاغلین کشور

استفاده از افراد بی صلاحیت و فاقد دانش برای پست های مهم مدیریتی
باهنر دیگه خودت هم میدونی عضو قابل قبولی برای مردم نیستی
$قای جهرمی خدا حفظتان کند.
اخه اين همه نماينده يعني نمیدونستید كه نظام پارلماني از رياستي بدتره و همين كه رهبر گفتن متوجه شدين؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
عکسش صادق است
احسنت به جهرمی
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلطان جنگ روانی
ای کاش قم به واتیکان تبدیل میشد
آقای باهنربزرگوار!مثال تو شبیه مسابقه کیک پختن در جزیره ای بود که میوه هاش فقط آناناس ونارگیل وموز بودن!تمام تلاشتوانجام دادی که بازم به دستپخت دیکته شده برسی...فوق العاده این شماها..اصلاچرانمیای دوباره مجلس بااین همه جامع الاطرافیتت!
به نظرم نماینده های مجلس منابع با ارزش اطلاعاتی هستن.بهتره یه سامانه داخلی تو مجلس راه اندازی بشه و توی اون مشکلات و شنیده های نماینده ها از حوزه های انتخابیه ثبت و تحلیل بشه.تحلیل این داده ها مثل چیدن تکه های یه پازل میتونه بسیاری از مشکلات آینده رو پوشش بده
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت عظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
تجربه نظام های پارلمانی کشورهای مانند پاکستان لبنان و ترکیه سابق نشان داده‌اند که نظام پارلمانی همچین اش دهن سوزی نیست کسانی که دنبال نظام پارلمانی هستند دنبال قدرت بدون مسئولیت در لوایی شعارهای پر طمطراق و توخالی هستند آنهم به مدت نامحدود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حال کی پاسخگو است!؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
تجربه پارلمانی اولین حسن این روش این هست که از قدرت تک حزبی که هم سیاست گذار باشد و هم قدرت و هم ثروت در دستش باشد و هم یک قوم بر مردم حاکم باشند بهتر هست دوم اینکه در ایران ترس از این هست که مجلس و قدرت پارلمانی چون ذاتا خودش باعث تشکل احزاب میشود پس بهتر هست که چون انقلابیون خصوصا روحانیون در بعد از انقلاب مخالف بودند دیگر نمیخواهند با این روش کشور اداره شود . به همین روش تایید صلاحیت اکتفا میکنند
قم هم مثل همه جای ایران،تافته ی جدا بافته که نیست حالا چند نفر هم توش زندگی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
قمی در قم نمونده هرچی هست ترکه اونهم فراری از همدان واراک وتبریز وزکجان و..
تا تاثیر پول بر انتخابات رفع نشده نباید سمت پارلمانتاریسم رویم
حكم دادگاه بقائي:
1- پانزده سال زندان
2- پرداخت43000000000 تومان جزاي نقدي!!!!1
چه خبره مملكت!!!!
اين آقا چقدربرده كه 43ميليارد بايد پس بده ؟؟ جلل خالق
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این خمسش است
امیدوارم پیام ایران به آمریکا، همین باشه که آقای فلاحت پیشه میگه !
حالا که مجلس به تکلیفش عمل نمیکند اولین رفراندوم باید برای خود روحانی برگزار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حتی اقای روحانی هم از رفراندم وحشت دارد
آقای باهنر با زبان بی زبانی دو پیام مهم ارسال کرد
۱- ما هر بلای سر مردم بیارم باز هم مردم هوای ما را دارند
۲- کلا ما داریم فشار را به حداکثر می رسانیم ببینیم مردم تا کجا تحمل دارن
البته جناب باهنر حضور مردم مشروعیتی بر رفتارنامعقول مدیران نیست بلکه احترامی است به کلیت و یکپارچگی کشور و وفاداری به آرمانهای اولیه انقلاب
«باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند»
از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد و گفت شیرین است.

آقای با هنر اگر همین امروز که مدعی هستیم پیشرفت کرده ایم و آمار تحصیل کرده هامان بالاست،در شهرها اعلام شود یکی از کشورهای صاحب تکنولوژی قرار است عکس امام را روی کره ماه بیاندازد تا خاطرات انقلاب زنده شود ،مطمئن باشید تعداد کثیری از مردم سر شب نشده به دنبال عکس امام روی کره ماه میگردند
پس خیال شما و بقیه راحت باشد این مردم باز هم رای میدهند ولی نه از روی علم و آگاهی که از سر احساس.
دیگه نظر دادن هم هم فایده نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ولی ما کوتاه نمی اییم
انتخابات مردم گره خورده نون و اندک امید هر وقت در جامعه رفاه ایجاد کردید میزان شرکت علت و معلول داره
آقای باهنرواقعا فکرمیکنند مردم نمیفهمند منظورتان چیست؟واقعا هنرمندی آقای باهنر!
نماينده يعنى كشك
از جهرمی خوشم میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کمی صبر کن!
نظر آقای باهنر اصلا قابل قبول نیست. یعنی چی که چون مردم در انتخابات شرکت می‌کنند دیگر احتیاجی به رفراندوم یا همه پرسی نیست؟ آیا واقعاً این دیدگاه از یک فرد سیاسی باتجربه پذیرفتنی است؟ همین سخنان باعث میشود که بعضی دوستان در روزنامه های خاص می نویسند که چون مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند پس با نظر ما در فلان موضوع (مثلاً برجام) موافقند!! استدلال هایی بسیار ضعیف ، به دور از واقعیت و ناهمگون با قانون اساسی کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سیاست گذاریها ور کف خیابان نیست بلکه در صندوق رای هست . مردم در انتخابات به روحانی گفتند حصر باید بشکنه اما بعد از رای گیری نه نخیر . ما رای حرام‌و حلال داریم . مردم‌کاره ای نیستند .‌اصلا شما چکاره هستی که نظر میدی ووووو
این نماینده یوسفیان ملا همون نماینده نیست که با توصیه بازی بچشو که از فرهنگیان برد نفت!!!! جالبه از مردم آمل بعیده این چنین انتخاب هایی....شهری که جوادی آملی و حسن زاده آمای دارن !!!! اونوقت این فرد!
منظور از رفراندوم هر موضوع پیچیده و بدون تصمیم است
بار ها مردم نظر مخالف خود را در انتخابات مختلف و جاهای دیگر ابراز کرده اند ولی گوش شنوایی نبوده است مطمن باشید بی رونق ترین انتخابات در پیش است ولی شما و دوستانتان همچنان توحیه خواهید کرد مردم به چه زبانی مخالفت خود را باید بگویند شما اصلا برای افکار عمومی ارزشی قایل نیستید و خود را حق مطلق می دانید
این حرف باهنر را باید برادران گمنام تحلیل کنند . فرض کنیم نظر مردم چیز دیگری است . آقای باهنر می گویند مردم نظرشان را با رای ندادن اعلام کنند تا جایی که یادم می آید حضور مردم در آمدن بع پای صندوقها فراتر از حفظ دولت است و مقام معظم چند بار فرمودند حتی اگر اعتقادی ندارید سر صندوق بیاید .
در تهران عده ای پولهای بانکها که سرمایهای امردم هستن گرفتند و هی برج می سازنند به خیال خودشان با قیمت بالا بفروشند ...... .الان که رکود شده فکر کردند با بالا بردن قیمتها مردم هجو م میکنند بخرند .نه مردم دست شما را خواندند ......نمی خرند ت ا به قیمت تمام شده بفروشید .......وقت کار ی میکند که اگر در شهرستان متری یک میلیون بوده الان رسیده به 10 میلیون زیرا وقتی شما پراید 10 میلیونی را میکنی 50 میلیون .خانه متری یک میلیون را میکنی 20 میلیون .تاثیر مستقیم در شهرستان هها دارد که اکثر مردم کارگر هستند و حقوق بخور نمیر .شما همه در تهران میلیونر هستید برایتان میلیادر ومیلیون فرقی نمی کند .مردم شهرستانهار ا بدبخت کردید .دست بر دراید از این کارهایتان
با سلام
یکی به آقای وزری جهرمی بگه که مخابرات ایران با چه محوزی پول مردم رو به حساب این کسانی که معلوم نیت کی هستند تحت عنواین محتوی واریز می کنه . آقای وزری این کلاه بردار ها چه کسانی هستند ؟ آیا مردم عدیند ؟ آقای وزیر بی خودی دنبال پرتعال فروش نرو............
آقای عارف مگر شما مثل آقازاده تون فکر کردید ژن خوب و نابغه هستید؟ نه برادرم ما مردم گول شما زیاده خواهان را خوردیم؟فکر کردیم شما برای برون رفت از وضعیت اقتصادی مردم برنامه دارید ولی این فکر غلط بود .ببینید وزرای مورد تائید شما که دکترانشون و دامادهاشون چه کارهائی که نکردند؟؟!!1 نه دیگه لازم نیست دوران شما به پایان رسیده باید میدان را به صالحین واگذارید تا که شاید فرجی حاصل شود.
باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارندآقای باهنر! ظاهراً نیم خواهی بشنوی!!! هنوز هم صدای ضجه و ناله مردم نمی شنوی ..
بنده هم قبض موبایلم زیاد میومد فکر نمیکردم عضو هیچ خدماتی باشم ولی کد 800 که گرفتم پیام اومد شما عضو چندتا از همین خدمات هستید در حالی که هیچ خدمتی یا پیامی دریافت نمیکردم که بفهمم عضو هستم و در هیچ نظر سنجی شرکت نکرده بودم.زنگ همراه اول زدم بعد چند ساعت پشت خط بودن گفت خودتون عضو شدید.روزی 500 هزینه میدادم بدون هیچ خدمتی .چند نفر از دوستان و آشنایان هم به همین شکل بود که لغو کردم براشون.معلوم نیست جیب کدوم مافیایی رو با پول مردم دارن پرمیکنند.چقدر زیبا دزدی میکنند.خدا لعنتشون کنه .بابا کلا اینارو جمع کنید
فریب حرفهای قشنگ ترامپ رانخورید ازانطرف هرروزتحریم جدیدی اعمال میکندازاینطرف صحبت های اغواکننده میزند که قصدمن فقط این ایت که ایران به بمب هسته ای نه بگوید پس ان ۱۲ شرط کذایی چه شد؟! ایا انهابه همین راحتی ازخواسته هایشان کوتاه امدندوعقب نشینی کردند؟!!! او فقط دنبال برگزاری مذاکره وعکس گرفتن است امامذاکره برای چه؟ ساده نباشیدنابودکردن کامل دستاوردهای هسته ای وموشکی کمترین خواست انهاست و به کمترازان قانع نخواهندشد راستی نتیجه عکس گرفتن های انچنانی ترامپ با رییس کره شمالی چه شد ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
راهی دیگر نداریم
بله دولت عزیز قیمت مسکن رو کهکشانی کرد و دلالان خرده پا و مالکین مسکن الان ثروتشان حداقل 10 برابر شده و حالا میخواد وارد مسئله بشه و از انجائی که دولت ما وارد هر مسئله ای شده قیمتها دوباره رشد کرده پس مردم ... بدبخت شدیم رفت چون از امروز به بعد قانونی گرونتر میشه !!
متاسفم
واقعا متاسفم برای این خالی بندی ها!
نمایندگان انصراف ندادند ، نظر داده شد که موافق درخواست نیستند و نمایندگان که جز رای همه چیز دارند ، گفتند ، سمعنا و طاعتا
اما ما می خواهیم!
آقای جهرمی بدانند بنده هم ستاره ۸۰۰ مربع را وارد کردم و فقط یک روز اثر داشت . روز بعد سیل تبلیغات بی خاصیت روانه گوشی ام شد .
جناب مطهری من پای صندوق رفتم تا بدتر رییس‌جمهور نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این دایره بد وبدتر شده فرهنگ ما
محمدرضا باهنر: ما هر چند سال یکبار انتخابات داریم و مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند.
آقای باهنر مردم بامشارکتشان در انتخابات گفتندمانظردیگری داریم شمامتوجه نشدید.مردم در وهله اول به خاتمی وروحانی و...بله نگفتندبه نظامی گری جنگ - و... نه گفتند.بازهم متوجه نشدید؟
باید مثل معروف را به شکل ذیل تغیر دهیم: اگر مومن دیگران را به کیش خود شمرده وفکر کند انها مثل او فکر و رفتار می نماید، دچار خسران و زیان بسیاری می گردد.
اقاي باهنر ! ان شصت درصد هم معناي خاصي داشت ولي باز هم برخي خودشان را به خواب زدند .
باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند

قطعا همینطور هست خواهید دید مردم با رای ندادن نشون میدن نظری دیگر دارند
به خدا اگه از ترس اخراج از کار نباشه مشارکت به ده درصد و بیست درصد میرسه
متاسفم برای نمایندگانی که از خودشان فکر و توان بررسی ندارند.
سوپر من برای قلع و قمع ستاره مربع ها وارد میشود برید کنار
نخواهید توانست
واژه "نظیر" اختراع جدید تابناکه؟؟؟؟
چون پیش از این اختراع از واژه "همتا" استفاده می شد.
می خ.اهید کل ایران را واتیکان کنید.
جناب آقای سعیدی، اتفاقاً ما از خدامونه که قم هم مثل واتیکان به خدا حاضریم بخشی از درآمد ماهیانه خودمون رو هم به عنوان کمک هزینه پرداخت کنیم، به شرطی که با ما کسی کاری نداشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حق
اگر این یک میلیارد دلار مربوط به آن پنجاه میلیون تومان وام اشتغالزایی باشد که اعلام شده به ایثارگران پرداخت خواهد شد مسلما هیچ تاثیری بر اشتغال نخواهد داشت
درکشورمانظام ریاستی هم بهتروهم مردمی ترکارمیکندتانظام شورائی ، دومثال ملموس میزنم که همه متوجه شوندقانون هدفمندی یارانه هاوانتخاب شهرداران دریکی دودهه اخیر میوه نظام شورائی است خودمانرافریب ندهیم ماغرب نیستیم ماحتی خودمانراقبول نداریم چه رسد عقیده هموطن دیگری بیائید همه پرسی کنیدببینیدآیامردم چقدررضایت ازمجلس محترم شوراونیز شورای شهرداردارندوقتی شمابه نماینده محترمی رای میدهیدولی هیچوقت آن نماینده محترم حاضربحضورپذیرفتنتان نباشدآیا بهترنیست که یکنفرباشدکه دربرابردولت ومردم جوابگو باشدمتل پانزده سال پیش که شهردارازطرف وزارت کشورانتخاب میشدوحداقل دربرابروزیرکشوجوابگوبودنه شورائی که خودش موکلینش راقبول هم ندارد.بیشترین طرفداران شورانمایندگان محترم آن وکسانی هستندکه امیدنمایندگی دارند.
اینجاست که بیشتر به حرف مطهری پی میبریم (تا رهبری موضوعی رو مطرح میکنند تازه یک عده یادشون میاد باید کاری بکنن!!!)
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
از دور خارج شدمطهری
"باهنر: اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند، می‌توان فهمید که مردم نظر دیگری دارند"

آقای باهنر. دقت بفرمایید. مردم ما بصیرت دارند. در انتخابات هم شرکت میکنند ولی شما مسئولین کمی بصیرت داشته باشید و به داد این مردم برسید. شرکت مردم در انتخابات به معنی رضایت از وضع فعلی نیست. اشتباه محاسباتی نکنید.
متاسفانه شما شرکت ایشان در انتخاب را به رضایتمندی از وضع موجود تفسیر میکنید. کمی تدبیر لطفا
اول از همین همراه اول و ایرانسل شروع کن که هر لحظه یک چیز می فرستند اگر اینجوری کنه اونجوری می شه انجوری کنی اینجوری می شه..... اگر کسی هم کار مهمی داشته باشه دیگه کسی به اس ام اس نگاه نمی کنه.......
این دو بزرگوار کتاب حسین کرد شبستری را مفرستند تهش می نویسند در ضمن یک تماس پاسخ نداده داشتید
نظام پارلمانی خیلی بهتره از ریاستی است تجربه این چندسال ثابت کرده از صندوق های کشور ادم کاردان مدیر مدبر در نمیاد اکر برگردیم به سالهای ابتدا انقلاب در زمان جنگ خانمان سوز امام باهمه تنگناههای موجود با یک نخست وزیر مثل موسوی پیروز شوند پس ازموده ازمودن خطا است حرفی از بزگان است انکه با پول قدرت کسب کند اگاه باشید که عدالت با پول میفروشد تنهاراه دراین برهه خذف ریاستی وانتخاب نخست وزیر توسط ولی فقیه میباشد واین مراکز متعدد قدرت خذف وهیچ که باتوجه عدم کارایی عذر وبهانهنمیاورد وبعضی هم از زیر بار مسئولیت شانه خالی نیکند کی بود کی بود من نبودم راه نمیدازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حتما تجربه کشور های پاکستان و لبنان رو میگی که همیشه درگیر خودشون هستند رو میگی ...عمو برو کمی مطالعه ات بیشتر کن بعد بیا تز بده
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
شکل مهم نیست محتوایش مهم است.
آیا مردم آزادی دارند!؟
اقا حالا که از جنگ کسی سودی نمی برد وهمه ضرر می کنند به عقلا ومسئولین هم دریابند که مذاکره مذاکره راه نجات ملت ؟/...
این بازی همه دولتهاست بعد که خرابکاری کردن و همه چی خراب شد تازه میگن اختیارات من کم بود راستی چی کم داشتین پول خزانه کم بود با این قیمت دلار اختیارسیاسی نداشتین با مذاکرات برجام مشکل اینجاست که دولتها پاسخگوی مردم نبودهاند و در عین ندانم کاری حرف عقلا را گوش نمیدن البته که پاسخگو نیستن چون سازوکار سوال از اونا نیست زیرا مجلس هم مشکلات مشابهی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حرف بی ربط نزن دولت و رییس جمهور در تمام‌کشورها که قدرت سیاسی مردم به او انتقال میدهند اختیار دارد بر طبق مقدار اختیاری که بهش محول میکنند مسولیت دارد پاسخ دهد . مگر روحانی نگفت از اقتصاد بیرون بروید چی شد جواب روحانی را جگونه دادند . حالا که پای خود را از سیاست و قدرت و ثروت بیرون نمیبرید پس مشکلات را تحمل کنید .
یک- چرا از صندوق ملی پول برداشت کردید ۲- حجاب اجباری در قم و مشهد به دلیل اینکه شهرهای مذهبی هستند و به منظور دادن امتیاز می تواند بخشی از اصلاحات درباره قانون حجاب اجباری در ایران باشد. حجاب در مراکز دولتی و خصوصی همچنین مراکز آموزشی می تواند اجباری باشد اما خارج از محل کار، آموزش زنان در اوقات فراغت شان از کار و تحصیل آزاد هستند که بدون حجاب باشند این قانون در اوایل انقلاب وجود داشت که جریان هایی آن را تعمیم به همه امور زندگی خصوصی زنان در جامعه دادند و جامعه را بر خلاف مصالح و امنیت ملی بین حجاب و بی حجابی قطب بندی کردند.
همينيه كه جناب آقاي عارف داره براش زياديه يك كلمه حرف نديديم در مجلس بزنه
قم واتیکانه
به حق باید از تابناک با بیطرفی نظر موافق ومخالفش را منتشر میکند باید سپاسگزاری کرد
اقای با هنر شما از جان این ملت چی میخواهید.دست از سر ملت بردارید و دنبال زندگی خودتان بروید.
اقایی که میگویی اصول گراها بیاند سرکار فلان میشود حداکثر این است که مملکت را دست غربی ها وغرب گراها وسرمایه دارهای بی درد نمی دهیم وصدرصد از این دولت بی عمل بهتر خواهندبودواگر قرار است مملکت رابه انها بدهیم و باز هم گرسنه بمانیم پس همان بهتر ایستادگی کنیم وگرسنه بمانیم . اقای همه چیز دان بی درد حالا فهمیدی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر