بازدید 6889
۲

قوچان نژاد و انصاری فرد درتراکتور، طارمی درپرسپولیس؟

کد خبر: ۹۰۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 27 May 2019

اصلا بعید نیست که در تابستان سال جاری شاهد جذاب‌ترین و مهیج‌ترین فصل نقل و انتقالاتی فوتبالی در ایران باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس سه فصل پیاپی است که قهرمان رقابت‌های لیگ برتر است و این باعث شده تا دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای پایان دادن به امپراطوری سرخ‌ها خود را آماده کنند.

تیم‌های تراکتور سازی، سپاهان و استقلال و البته پدیده و ذوب آهن برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز به جذب بازیکنان باکیفیت خواهند داشت البته پرسپولیس هم بیکار نخواهد نشست و با توجه به اینکه احتمال جدایی ستاره‌های این تیم وجود دارد برانکو به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که با پیشنهاد‌های زیادی مواجه شده و احتمال جدایی او در تابستان زیاد است علی علیپور است. علیپور بهترین گلزن پرسپولیس بعد از جدایی مهدی طارمی بوده است و طبیعی است که پرسپولیس در صورت جدایی این مهاجم خود نیاز به جایگزین برای او در خط حمله خواهد بود. گزینه جذاب و مورد علاقه برانکو برای خط حمله سرخ پوشان رضا قوچان نژاد بود اما اگر نتواند او را جذب کند بازگرداندن طارمی می تواند نیاز نوک حمله قرمزها را پوشش دهد.

قوچان نژاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم گزینه مورد علاقه برانکو برای خط حمله سرخ پوشان بود، اما رقم درخواستی او بسیار بالا بود و به همین خاطر هم برانکو و باشگاه پرسپولیس بی خیال جذب این بازیکن شدند و در نهایت بودیمیر به پرسپولیس پیوست.

با توجه به اینکه قرارداد قوچان نژاد با سیدنی استرالیا به پایان رسیده و جدایی علیپور هم بسیار محتمل است رضا قوچان نژاد بهترین گزینه برای خط حمله پرسپولیس خواهد بود. در این میان تراکتوری ها هم ساکت نمی نشینند و با جذب گوچی می توانند کادر ملی پوشان شان را کامل کنند.

اما انتقال قوچان نژاد به تراکتور یا پرسپولیس تنها انتقال جذاب خط حمله در لیگ برتر ایران نخواهد بود بلکه خبر‌های زیادی درباره بازگشت انصاری فرد به فوتبال ایران و حضورش در تراکتورسازی به گوش می‌رسد تا زوج رویایی تبریز تکمیل شود. با آمدن این دو مهاجم گلزن و فرصت طلب به لیگ ایران بدون شک لیگ جذاب و مهیجی را پیش رو خواهیم داشت؛ لیگی که آبستن حوادث زیادی خواهد بود و شاید مثل فصل قبل قهرمان آن تا هفته پایانی مشخص نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تا سلطانی فر وزیر و تاج رئیس فدراسیون است استقلال و تراکتور و سپاهان باید برای دومی بجنگند
خدا وکیلی اگر پرسپولیس دوباره اشتباه کند و طارمی را برگرداند مرتکب جنایت در حق هواداران باشگاه پرسپولیس شده . ایشان به اندازه کافی به این تیم لطمه و صدمه زده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار