بازدید 13807
۵

حمله معنادار سرمربی تراکتور به مجری شبهای فوتبالی

انسان ترسویی نیستم و افشین عبدالهیان و منصور عظیمی و امثال این آقایون بدانند در فوتبال ایران از هیچکس ترس واهمه‌ای ندارم، زیرا در فوتبال ایران به دنبال جایگاهی نیستم.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 25 May 2019

محمد تقوی یکی از سرمربی‌های این فصل باشگاه تراکتورسازی بود که پس از برکناری توشاک، هدایت پرشور‌های تبریزی را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تقوی نیز به مانند همتای خارجی خود دوام زیادی در این تیم نیاورد و پس از ۹ بازی که ماحصل آن ۵ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست بود از هدایت تراکتور کناره گیری کرد و جرج لیکنز جایگزین او شد. حال سرمربی پیشین باشگاه تراکتور در پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از محبت هواداران این باشگاه، خطاب به افشین عبداللهیان مجری برنامه جنجالی شبهای فوتبالی از شبکه ورزش صداوسیما و منصور عظیمی یکی از اطرافیان تیم تبریزی می‌گوید دنبال جایگاه خاصی نیست و از کسی هم ترس و واهمه‌ای ندارد.

Image result for ‫افشین عبداللهیان‬‎

متن پست تقوی علیه عبدالهیان حاوی اتهامی به او نیست اما پیش تر برخی شائبه ها درباره فعالیت دلالی برخی مجریان تلویزونی و یا خبرنگاران ورزشی منتشر شده بود که گاهی نام عبدالهیان نیز به میان می آمد. متن نامه را بخوانید: « دوستان عزیز تراکتوری که هیچوقت محبت‌های هواداران واقعی این تیم را فراموش نمی‌کنم در چند روز اخیر با پیام‌های بیشماری از من خواستند تا آدم‌هایی که به قصد منافع شخصی در اطراف این باشگاه بزرگ فعالیت می‌کنند و به تیم لطمه می‌زنند را معرفی کنم. با تماس مسئولین باشگاه تراکتورسازی متوجه شدم که از چند ماه پیش دست این افراد کاملا از بدنه باشگاه کوتاه شده و دیگر هیچ فعالیتی در باشگاه ندارند موضوعی بسیار خوشحال کننده که می‌تواند موجب موفقیت تراکتورسازی شود. انسان ترسویی نیستم و افشین عبدالهیان و منصور عظیمی و امثال این آقایون بدانند در فوتبال ایران از هیچکس ترس واهمه‌ای ندارم، زیرا در فوتبال ایران به دنبال جایگاهی نیستم.»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
افرین به شرفه اقای تقوی .
از اون روز که این برنامه به مدت چندین هفته به کیروش تهمت و بد بیراه میگفت معلوم بود این برنامه و مجریهاشون اصلا دلشون یه جو چرکین اینم شاید راست باشه اینها پراز بغض کینه هستند
آقای محمد تقوی در هر جای این دنیا که هستی برایت آرزوی بد بختی می کنم
ساغول ممد تقوی
محمد تقوی از مربیان با دانش و با فرهنگ ایرانی است که در انگلستان زندگی می کند احتیاج به رانت ورابطه ندارد و وضعیت بسیار خوبی دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر