بازدید 8551

آمدن ناوهای غول‌پیکر به سمت ایران دروغ بزرگ است

کد خبر: ۹۰۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲ 25 May 2019

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: آمدن ناوهای غول‌پیکر دشمن به سمت ایران یک دروغ بسیار بزرگ و جنگ روانی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شهرری، سردار احمد حق‌طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت کشور در اوایل انقلاب و قبل از شروع جنگ تحمیلی قابل قیاس با امروز نیست که توانستیم با دست‌خالی، حداقل امکانات و یکه و تنها در برابر دشمن ایستادیم.

وی با بیان اینکه ایران در آن روزها برای یک سلاح سبک و کوچک‌ترین چیزها در مضیقه قرار داشت، ادامه داد: برای اولین بار در طول تاریخ و بعد از جنگ جهانی دوم دو ابرقدرت شرق و غرب متحد و با تمام امکانات پشت عراق قرار گرفتند و برعلیه ما اقدام کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با یادآوری اینکه در دفاع مقدس ما بیش از ۳۰ کشور اسیر داشتیم، افزود: کشورهای عربی به‌عنوان حامی مالی و بیش از ۴۰ کشور تجهیزات کامل نظامی در اختیار عراق قرار می‌داد و در کنار این‌ها حمایت‌های مختلف دیپلماتیک و سیاسی وجود داشت و اینکه سردمداران کشورهای غربی هرازگاهی صحبت از گزینه‌های روی میز می‌کنند خوب می‌دانند در طول هشت سال جنگ تحمیلی تمام گزینه‌های آن‌ها درصحنه بود ولی کاری از پیش نبردند و به برکت رهبری ملت ما با همدلی، برابری، برادری، جهاد و ایثار علیه رژیم بعثی عراق ایستاد.

سردار حق‌طلب با تأکید بر اینکه در آینده نزدیک بسیاری از خرمشهرها آزاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ما با پیشرفت و خودکفایی در اقتدار کامل به سر می‌برند به‌طوری‌که نیروی هوایی سپاه پهپادهای پیشرفته خود را به پرواز درآورده و در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها موشک‌های دورزن و نقطه‌زن اتاق سران دشمن را در کشورهایی مثل عراق و سوریه مورد هدف قرار می‌دهد.

وی با اعلام اینکه ایران در تکنولوژی پهباد بین چهار کشور جهان قرار دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه مجهز به سلاح‌های پیشرفته آن‌چنان خلیج‌فارس و تنگه هرمز را کنترل کرده که دشمن را به‌زانو و عجز درآورده است و نیروهای دریایی خارجی با التماس از سپاه اجازه می‌گیرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با بیان اینکه دشمنان امروز بیشتر ازآنچه درگذشته به میدان آوردند ندارند، اضافه کرد: در دفاع مقدس باافتخار و دست‌خالی ایستادیم و امروز کسی با این قدرت نمی‌تواند به ایران چپ نگاه کند.

سردار حق‌طلب با اشاره به بیان رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهد شد، بیان کرد: به‌شرط وحدت و همدلی و عدم تأثیرپذیری از جنگ روانی دشمن هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و در صورت اختلاف و دودستگی و فراموش کردن رهبری و برادری قبل از آمدن دشمن کشور را تسلیم کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به حادثه عظیم کربلا خاطرنشان کرد: آن روز با یک دروغ بزرگ که یزید با لشکر صدها هزارنفری به سمت کوفه می‌آید چنین جنایت‌هایی را در تاریخ رقم زدند و امروز هم آمدن ناوهای غول‌پیکر دشمن به سمت ایران یک دروغ بسیار بزرگ و جنگ روانی است که باید هوشیار و آگاه باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر