بازدید 5282
۲

فدراسیون درخط مقدم حاشیه سازی دربازی سپاهان-پرسپولیس

کد خبر: ۹۰۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 23 May 2019

با توجه به تقابل‌های اخیر پرسولیس و سپاهان و رقابتی که در سال‌های اخیر بین این دو تیم بوده کری‌خوانی و انگیزه پیروزی بین بازیکنان دو تیم در هر بازی بیش از قبل می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین تقابل دو تیم در ورزشگاه آزادی با اتفاقات ناگواری روی سکو‌ها هم همراه بود که با زخمی شدن شماری از هواداران، روز سیاهی در فوتبال شاهد بودیم. حالا دو تیم باید چند روز دیگر در جام حذفی با هم روبه‌رو شوند در حالی که فدراسیون فوتبال خودش بدش نمی‌آید حساسیت‌های این بازی را بالا برده و بر حاشیه‌ها دامن بزند.

ماجرا ابتدا از داستان درصد تماشاگران شروع شد که سازمان لیگ اعلام کرد این بازی ۵۰-۵۰ خواهد بود و به روال لیگ نیست که سهمیه تماشاگران مهمان ۱۰ درصد باشد. در حالی که در بازی‌های گذشته کمتر شاهد چنین اتفاقی بودیم رجوع اخیر سازمان لیگ به آیین‌نامه کمتر اجرا شده در جام حذفی چند روزی است که حواشی این بازی را استارت زده و سپاهانی‌ها به شدت به این تصمیم معترض هستند. خبر نوشته : در سمت مقابل، اما اتفاق تازه‌ای افتاده و کمیته اخلاق کلیدی‌ترین مهره پرسپولیس را محروم کرده است.

بیرانوند به دلیل آنچه رفتار ناشایست با مأمور نیروی انتظامی در حاشیه بازی پرسپولیس با پارس جنوبی بود به کمیته اخلاق احضار شد و پس از اینکه به این کمیته نرفت تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. کمیته اخلاق اولاً می‌توانست با سعه صدر بیشتری نسبت به آنچه به بیرانوند نسبت داده برخورد می‌کرد و ثانیاً در قبال عدم حضور او در کمیته اخلاق نیز منتظر دلیل بیرانوند می‌ماند و بعد از طریق کمیته انضباطی تصمیم قطعی گرفته می‌شد. این‌گونه واکنش‌ها جز اینکه فضای مجازی را علیه فدراسیون و نسبت دادن به طرفداری از سپاهان کرد حاصل دیگری نداشت و چه بیرانوند محروم شود و چه محرومیت او لغو شود این اتفاق نیز بر حساسیت‌ها و حواشی این بازی اضافه می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هدف قهرمان کردن پرسپولیس به هر قیمتی هست ........ یقین داشته باشید بیرانوند را می بخشند ..... نصف استادیوم هم مال پرسپولیس می شود ..... داور هم هوای پرسپولیس را خواهد داشت ..... چیزی جا نموند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اراجیف تمامی نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار