بازدید 8113

افتتاح نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در کشور

کد خبر: ۹۰۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 23 May 2019

نخستین جایگاه شارژ خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در ایران توسط گروه مپنا در محل برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، با حضور شهردار تهران مدیرعامل شرکت گروه مپنا و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نخستین جایگاه شارژ خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در ایران در محل برج میلاد تهران افتتاح شد.

این جایگاه که در مساحتی بیش از 700 متر مربع احداث شده، دارای دو خط تامین توان برای خودرو و موتورسیکلت‌ است که در خط یک، شارژ سریع و شارژ کند نصب شده و در خط دو نیز شارژ موتورسیکلت قرار دارد. همچنین شارژرها براساس استانداردهابی بین‌المللی بومی‌سازی و ساخت داخل شده و کنترل و مانیتورینگ برای ارتباطات‌ بالادستی براساس پروتکل OCPP صورت می‌گیرد.

در این ایستگاه شارژر سریع خودروی برقی شامل یک خروجی شارژ AC با توان 43 کیلووات قابل استفاده برای تمام خودروهای برقی استاندارد دنیا و یک خروجی شارژ سریع DC با توان 50 کیلووات تحت پروتکل CHADEMO قابل استفاده برای خورودهای شرق آسیا شامل خودروهای میتسوبیشی، کیا، نیسان و... .

همچنین این ایستگاه دارای شارژر کند خودروی برقی با توان 7.4 کیلووات است و می‌تواند همه خودروهای برقی استاندارد را تامین توان کند. از سویی دیگر جایگاه شارژر خودروهای برقی احداثی گروه مپنا مجهز به 2 شارژر 5.5 کیلوواتی موتورسیکلت برقی است و به سهولت توان شارژ موتورسیکلت‌های برقی را دارد.

عباس علی آبادی مدیرعامل شرکت گروه مپنا در حاشیه این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: گروه مپنا آمادگی توسعه جایگاه‌های شارژ خودروها و موتورسیکلت‌های برقی را با استانداردهای روز دنیا در تمامی پهنه ایران دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
صرفا واسه قشنگی است که در محل برج میلاد گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
به تو ربطی ندارد
پول ومنافع در گاز cng است برق وهیبرید را بی خیال شوید زمانیکه خودرو گاز سوزمنفجر میشود همه سرنشینان مرحوم میشوند واین موضوع برای آبادانی گورستانها در سراسر کشور بسیار مفید وسوداور است
چرا برج میلاد؟ چرا کارهای نمایشی؟
ما هنوزم داریم پراید تولید میکنیم و کاری کردیم که مردم برن تو صف پژو 405 و 206 عهد بوق.دنیا تا 10-12 سال آینده به طور کامل شیفت میکنه روی برقی اونوقت ما در سال 2019 هنوزم داریم پراید و پژو میزنیم اونم صفی
بايد بسترها آماده بشه اگر يه ماشين برقي بياد تو كشور كجا شارژ كنه؟؟؟
بعد الآن با این وضع ممنوعیت واردات و گمرک و نرخ ارز، دقیقا کدوم خودروی برقی قراره اون‌جا شارژ بشه؟
به فرضم که اصلا همه‌ی پرایدها رو برقی کنن، یه جایگاه تو کل کشور به درد کی می‌خوره؟
به نظر می‌رسه این بیشتر پیش‌زمینه‌ی یه رانت به مپناست تا یه طرح کارشناسی‌شده.
این نمایش های تبلیغاتی چه خیری برای مردم داره ؟
خودروی برقی برابر است با نیاز به داشتن دو خودرو.سفر با خودروی برقی فقط در داخل شهرها قابل تحمل است.هیچ صحبتی از مدت زمان شارژ سریع یا کند خودرو ها به میان نیامده.این تکنولوژی دارای نقص بسیار است.
الان کدوم خودرو برقی قرارهای بره اونجا شارژ بشه،؟؟؟؟
چرا بیت المال رو برای پروژه های بی مصرف خرج می کنند
یک دستگاه خودرو برقی تو خیابان ها و جاده های کشور حرکت نمیکنه که جایگاه ساختند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس