بازدید 4844

بازنگری فضا و اتمسفر آموزشی در دانشگاه ایران

کد خبر: ۹۰۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 22 May 2019

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در بحث آموزش باید به موضوع بازنگری فضا و اتمسفر آموزشی، ارتقا سطح کیفی آموزش بالینی، توسعه فیلد آموزشی و تربیت مربیان بالینی توانمند توجه شود.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشجویان مقاطع بالینی در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد.

در این جلسه دکتر جلیل کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه، معاونین، اعضای هیئت رئیسه، مدیر عاملان بیمارستانها، دکتر جامعی سرپرست کانون مشاوران جوان دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقاطع بالینی حضور داشتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران صبر و تحمل برای هم افزایی را مهم برشمرد و بیان کرد: حضور دانشجویان متعهد و دلسوز برای دانشگاه علوم پزشکی ایران باعث افتخار است. همچنین مسئولین دانشگاه هم پاسخگو و شفاف باشند و با مشارکت جمعی دانشجویان در حل مسائل موجود گام بردارند.

کوهپایه زاده در خصوص مسائل مطرح شده در پنل پرسش و پاسخ نقطه نظرات خود را عنوان کرد و افزود: در بحث آموزش باید به موضوع بازنگری فضا و اتمسفر آموزشی، ارتقا سطح کیفی آموزش بالینی، توسعه فیلد آموزشی و تربیت مربیان بالینی توانمند توجه شود.

در ادامه برنامه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه برگزار و مشکلات و چالش‌های دانشجویان بالینی بحث و بررسی شد.

مهمترین مسائل مطرح شده در پنل دانشجویی شامل بحث آموزش، پژوهش، مسائل رفاهی، اخلاق حرفه‌ای، دانشگاه نسل سوم و رابطه استاد، دانشجو بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل