بازدید 7343
۳

جزییات تصادف "پورشه" در اصفهان

کد خبر: ۹۰۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 19 May 2019

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: راننده خودروی سواری "پورشه" که تصاویر تصادف آن با چند خودرو و متواری شدن وی از صحنه در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان "کارگر" شهر اصفهان مطلع و بلافاصله به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو ۲۰۶ و بروز خسارت به آنان از صحنه متواری می‌شود.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان پس از بررسی دقیق صحنه تصادف‌های رخ داده، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده سواری پورشه اعلام می‌کنند.

ساعاتی بعد از این حادثه، تصاویر تصادف بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و زیر آن می‌نویسند: " خودروی پورشه در خیابان "کارگر" اصفهان، کورس گذاشته بود که به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگر تصادف می‌کند."

محمدرضا خدادوست- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در توضیح خبری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته بود، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دور دور کردن و کورس گذاشتن خودروهای خود در خیابان‌ها نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد، قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه ساز خود را به پلیس معرفی کرد گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ خدادوست گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته که وی هم اکنون با حکم مقام قضائی روانه زندان شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هیچی نمیشه یه وکیل میگیرن ماسمالی بازپرس ها هم عموما افراد کم سوادی هستن
راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

همین جمله عمق فاجعه رو نشون میشه
بعد میگه چرا مردم باور نمیکنن آقازاده بوده
همین جا داره به نفع یارو صحبت میکنه
خودش را معرفی کرد!!!!!!!!
جدای از اینکه کار این فرد و امثال او جرم محسوب میشود به نظر بنده باید این مورد و موارد مشابه از نظر روانشناسی و جامعه شناسی و جرم شناسی و ... بررسی شود .
اولا مقصر اصلی دولت است که در حال حاضر به اسم آزادی همه چیز رو رها کرده . در کوچه و خیابانها و پارکها هر نوع مواد مخدری را علنی مصرف می کنند اگر یکی از اینها با چاقو به شخصی در حالت عقل ذایل حمله کند با این فرد پورشه سوار چه فرقی دارد؟ در حال حاضر که آزادی را به تجاوز به حریم دیگران معنی کرده اند و دولت هم کاری به متخلفین ندارد جرم در انواع مختلف نمایان می شود . یکی اختلاس میکند و یکی دیگر با رشوه کار غیر قانونی می کند و آن یکی حقوق نجومی از بیت المال بر می دارد و دیگری زور بگیری می کند و آن یکی گرانفروشی و یا کم فروشی میکند و شخصی دیگر با رشوه دلار 4200 میگیرد و شرکتی که موبایل و ... وارد میکند در حالی که در حیطه کارش نیست و یا مسئولی که با تصمیمات غلط آثار مخربی برای سالیان به کشور وارد می کند و هزاران مورد دیگر و وقتی هم که بعضا به دادگاه بروند با جریمه ای سرو ته کار را جمع می کنند .
آیا کسی از حقوق اجتماعی و تاثیرات بد فرهنگی این خیانتها حرفی میزند ؟
این فرد هم کاری مشابه همین افراد انجام داده و آنها با دادن جریمه تبریه میشوند و ایشون هم بخاطر اینکه وقت دادگاه رو نگیره خودش بنده خدا گفته دیه میدم .
چرا تبعیض قایل میشوید بین جرم و مجرم . به نظر شما تخلف اختلاسگرویا وزیر و یا رانتخوار و... باعث مرگ کسی نشده است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر