بازدید 5201

امضای قرارداد تاج با ویلموتس چرا در بلژیک؟

کد خبر: ۹۰۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 19 May 2019

پس از حدود ۴ ماه از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی، مدیران فدراسیون فوتبال بالاخره با گزینه نهایی خود برای هدایت تیم ملی به توافق رسیدند و مارک ویلموتس اتریشی را به تهران آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، ویلموتس پس از بازدید از امکانات تیم ملی و فدراسیون فوتبال و همچنین گشتی در تهران، بدون امضای قرارداد به کشورش بازگشت. حال مهدی تاج قرار است به بلژیک برود تا قرارداد ویلموتس را امضا کند. سوال اول اینجا مطرح می شود که چرا زمانی که ویلموتس در تهران بود قراردادش امضا نشد و چه نیازی است حتما رئیس فدراسیون و هیات همراه به کشور سرمربی مورد نظر سفر کنند و قراردادش را آنجا امضا کند؟

 نکته دومی که مطرح می شود، بحث حقوق و مزایای ویلموتس است که فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلاتی که برای انتقال پول دارد، تنها می تواند از حساب هایش در فیفا اقدام کند و فیفا هم تنها پول های کشورها را به حساب فدراسیون واریز می کند. خبرآنلاین نوشت: سفر مهدی تاج و هیات همراه به بلژیک خرج اضافی روی دوش فدراسیون می گذارد که این موضوع می توانست در تهران انجام شود.احتمالا مسئولان فدراسیون مشکل انتقال پول را مطرح خواهند کرد،اما آیا واقعا راهکار دیگری برای این امضای قرارداد وجود نداشت؟
پیش از این قرارداد کارلوس کی روش هم در دفتر وزیر ورزش امضا شده بود و انتقادات زیادی را مطرح کرده بود.

توضیحات تاج در خصوص تاخیر ۲ روزه در عقد قرارداد فدراسیون با ویلموتس 
 
رییس فدراسیون فوتبال درباره تاخیر در امضای قرارداد با ویلموتس می گوید:«قرار بود امروز قرارداد ویلموتس را در بروکسل امضا کنیم و  با او صحبت کردیم ولی از آنجا که امروز و فردا کاری در تهران داشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم قرارداد را روز سه شنبه در سفارت ایران در بروکسل امضا کنیم. با توجه به اینکه سفری هم برای شرکت در مراسم فیفا دارم سعی کردیم قرارداد را بلافاصله امضا کنیم تا او به تهران سفر کند و بعد از اعلام اسامی اردوی تیم ملی را در تهران آغاز کند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر