بازدید 3884

روسیه: جبهه النصره برای انجام حمله شیمیایی در ادلب سوریه آماده می‌شود

وزارت دفاع روسیه از آمادگی گروه تروریستی "جبهه النصره" برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز و حملات شیمیایی در استان ادلب سوریه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 17 May 2019

وزارت دفاع روسیه از آمادگی گروه تروریستی "جبهه النصره" برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز و حملات شیمیایی در استان ادلب سوریه خبر داد.

به گزارش تابناک، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره برای اقدامات تحریک آمیز در نزدیک شهر "سراقب" واقع در استان ادلب آماده می‌شود تا از این طریق نیروی هوایی روسیه را به استفاده از مواد شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کند.

در این بیانیه آمده است: طبق اطلاعات به دست آمده از اهالی سراقب، جبهة النصره در این منطقه مسکونی برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از سلاح‌های شیمیایی سمی و ترکش‌های سلاح‌های روسیه که از مناطق دیگری در سوریه به این منطقه منتقل شده است، آماده می‌شود.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، این گروه تروریستی در حال تهیه فیلمی است تا در آن اینگونه وانمود کند که نیروی هوایی روسیه در نزدیکی سراقب از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده و این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم در سوریه این اطلاعات را از ساکنان شهر سراقب دریافت کرده و یک کانال مستقل دیگر نیز صحت و سقم این اطلاعات را تایید کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان