بازدید 11386
۲
رویایی که هواداران سرخابی پس از فصل ضعیف خط حمله ها درسر دارند؛

بازگشت طارمی به پرسپولیس و کاوه رضایی به استقلال

طارمی که گفته می‌شود علاوه بر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از الغرافه با دو پیشنهاد وسوسه کننده دیگر از باشگاه‌های حاضر در لیگ ستارگان از جمله الریان روبرو شده تنها به سه پیشنهاد اروپایی اش فکر می کند
کد خبر: ۸۹۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 16 May 2019

طرفداران و مدیران پرسپولیس برتلاش‌های خود در راه بازگرداندن مهدی طارمی افزودند، ضمن این که استقلالی‌ها نیز دل به بازیکنی همچون کاوه رضایی دوختند تا بعد از فصلی پر از ناکامی در بلژیک دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود تمایل شدید هواداران ، عملی کردن این خواسته‌ها آن هم با شرایطی که این دو لژیونر سرشناس ایران با آن روبرو هستند، نوعی عملیات غیرممکن به نظر می‌رسد، چون طارمی و رضایی برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارند.

پرسپولیسی‌ها در حالی رویای حضور دوباره مهدی طارمی در تیم شان را دارند که این بازیکن با اتمام قرارداد گران خود با الغرافه نقشه سفر به اروپا و پیوستن به باشگاهی در قاره سبز را در سر دارد. طارمی که گفته می‌شود علاوه بر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از الغرافه با دو پیشنهاد وسوسه کننده دیگر از باشگاه‌های حاضر در لیگ ستارگان از جمله الریان روبرو شده تنها یک ایده در ذهن دارد آن هم پیوستن به دوستان خود در اروپا است. وقتی تعدادی از رفقای نزدیک او در تیم ملی برای باشگاه‌های اروپایی توپ می‌زنند، طارمی هم این ایده را در دستور کار خود قرار داده است. آخرین اخبار از کوچ غیرمنتظره مهدی به جزیره و پوشیدن پیراهن یکی از باشگاه‌های سرشناس این کشور در مهیج‌ترین لیگ دنیا حکایت دارد که باید منتظر گذر زمان ماند.

بازگشت طارمی به پرسپولیس و کاوه رضایی به استقلال

استقلالی ها، اما به کاوه رضایی و بازگشت او چشم دوخته اند، ستاره‌ای که با درخشش در جمع آبی‌ها توانست راهی ژوپیرلیگ شود و یک سال بعد با انتقال به بروژ عنوان گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ بلژیک را به خود اختصاص دهد. کاوه، اما با پیراهن شماره ۱۰ قهرمان بلژیک اصلا نتوانست توانایی‌های خود را بروز بدهد. در این بین بدشانسی او با مصدومیت‌های متوالی تکمیل شد تا بعد از جام جهانی، حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را نیز از دست بدهد. در شرایطی که بیشتر رسانه‌های بلژیک از احتمال بالای فروش کاوه خبر دادند، اما صحبت‌های مدیر فوتبال باشگاه بروژ و این که هنوز آن‌ها به کاوه اعتماد دارند تا فصل آینده یکی از ستاره‌های خط حمله شود، نشان داد جدایی رضایی آن هم با مبلغ گزافی که برای او هزینه شده است چندان محتمل نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهتر است بازیکن صادر کنید و لیگ ایران فرصتی برای حضور جوانان و ارز آوری شود همچون برزیل و هلند و کرواسی.
همون بهتر که برنگرده و بره دنبال پیشرفتش،پرسپولیس به همچین بازیکن بی تعصبی نیاز نداره،پرسپولیس حاشیه ساز و دمدمی مزاج نمیخواد،پرسپولیس بازیکن سالاری رو گذاشته کنار و به سمت اصلاح ساختار باشگاه خیلی سریع قدم برمیداره....خلاصه که جایی برای امثال طارمی و رضاییان و احمدزاده و محرمی و.... در پرسپولیس وجود نداره، از احمدزاده و محرمی شاید گذشت کنن هواداران اماطارمی و رضاییان سابقه بدی در پیچوندن پرسپولیس و بی تعصبی دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر