بازدید 5611
۹

خبرگزاری DPA: قرارداد ۱۰۰میلیاردتومانی ویلموتس با ایران

کد خبر: ۸۹۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 14 May 2019

به نقل از خبرگزاری DPA ، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی قرار است به زودی به تهران سفر کند تا قرارداد سه ساله‌ای را با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. این مربی تا پایان جام جهانی قطر عهده دار هدایت تیم‌ ملی فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ۵۰ ساله نهایتاً ظرف روزهای آینده به تهران سفر خواهد کرد تا هدایت تیم‌ ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد و جانشین کارلوس کی‌روش پرتغالی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران شود اما هنوز نیامده بحث بر سر رقم دستمزدش داغ شده استمدیر برنامه‌های این مربی بلژیکی در ترکیه دیداری با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گفته می‌شود که سرمربی بلژیکی به کمتر از یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال برای هدایت تیم‌ ملی فوتبال ایران راضی نیست و قصد دارد دو دستیار هم با خود به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بیاورد. این یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران.
تیم‌ ملی فوتبال ایران پنجمین تیم دوران مربیگری مارک ویلموتس محسوب خواهد شد.

این سرمربی که سابقه هدایت شالکه را در بوندسلیگا آلمان در کارنامه خود دارد، یک سال هدایت سنت پرویدن را بر عهده گرفته است و در ادامه به عنوان دستیار در تیم‌ ملی بلژیک فعالیت کرد. مارک ویلموتس چهار سال عهده دار تیم‌ ملی بلژیک در جام‌های جهانی برزیل و یورو ۲۰۱۶ بود و آخرین بار نیز تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحل عاج را بر عهده گرفت. به نظر می‌رسد مذاکرات دو طرف بر روی مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال ایران خواستار کاهش این مبلغ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
واقعا لازمه؟ یعنی تفاوت اشکار بین مربی داخلی و خارجی هست؟؟
خداوند متعال باعث و بانيان بستن اين قرارداد را به درك اسفل السافلين واصل نمايد ان شاالله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
مراقب کلامتان باشید استغفرالله...چند برابر ارز آوری خواهد کرد
ناشناس
| France |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تابناک به شما نگفتن نفرین و نظرات سمی رو ثبت نکنید؟؟؟
داداش با این وضع ریال خیلی به ریال حساب نکن ، دلار دلاره، چون ریال مشکله خارجی ها نیست
؟؟؟؟
از رزومه کاری بنویسید.!!!
باز هم همان آش و همان كاسه، با توجه به سهميه 5/4 تيم قاره آسيا در جام جهانى، صعود ما به جام جهانى بسيار مشكل نيست اما 6 ماه پس از جام جهانى ما مسابقات جام ملتهاى آسيا را داريم، و پس از جام جهانى 2022 مثل دو جام جهانى 2014 و 2018 با يک تيم ملى و يک سر مربى كه قراردادش تمام شده مى ماند، در اينجا تا فدراسيون با همان مربى و يا يک مربى ديگر توافق كند چند ماه از وقت ارزشمند آماده سازى تيم ملى براى جام ملتهاى آسيا از بين مى رود.
فوتبال هم مثل والیبال شد...
کی روش دادیم ویلموتس گرفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل