۲۰۴۹۵بازدید
خوانده می‌شوید...
معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به ترامپ: برای خروج از شرایط دشوار و بحرانی که ترامپ برای خود و آمریکا ایجاد کرده است، نیازی به میانجی یا شماره تلفن نیست. ایالات متحده تنها با تجدید نظر در سیاست های خود می تواند از وضعیت تنش آمیز فعلی خارج شود. اگر نیاز شود آنها شماره ما را دارند....
کد خبر: ۸۹۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 12 May 2019

استراتژی ایجاد فشار حداکثری آمریکایی ها بر ایران و در کنار آن تقاضای مذاکره برای توجیه افکار عمومی یکسال است در سطوح مختلفی دنبال شده است. در کنار جنگ روانی که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید از ناحیه خرج کردن اعزام ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه داشته است، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که دوست دارد مقام‌های ایران به او زنگ بزنند؛ موضوعی که اکثریت کارشناسان و تحلیل گران آن را اتفاقی غیر ممکن می دانند و البته دولت آمریکا هم به خوبی می دانند ایران هیچگاه با وجود فشارهای فعلی تماسی با آنان برقرا نخواهد کرد؛ چون این موضوع معنایی جز تسلیم ندارد.

به گزارش «تابناک»، شبکه خبری سی.ان.ان بامداد شنبه گزارش داد که آمریکا شماره تماسی در اختیار سوئیس به عنوان حافظ منافع ایران و آمریکا قرار داده تا در صورت لزوم ایران با آمریکا ارتباط برقرار کند. اتفاقی که در ادامه سناریوی ایجاد فشار حداکثری و تقاضا برای مذاکره دنبال می شود، این مساله البته با واکنش های زیادی در رسانه ها و فضای مجازی مواجه شد.

سی‌ان‌ان در بخشی از این‌ گزارش اعلام کرده که سوئیس مستقیم شماره را در اختیار دولت ایران نمی‌گذارد، مگر اینکه دولت ایران در این خصوص اقدام کند. نویسنده این گزارش اعلام کرده که بعید است ایرانی‌ها سراغ این شماره تلفن را از حافظ منافع آمریکا در تهران بگیرند.

«عباس عراقچی» در پاسخ به سوالی در این مورد که پس از موضع‌گیری محکم ایران و اعلام مهلت مهلت 60 روزه برای اروپایی‌ها، شاهد تکاپویی از سوی کاخ سفید برای برقراری تماس با تهران بودیم، حتی ترامپ شماره ای هم برای برقراری این تماس ارائه کرده است. همچنین به تازگی از سوی کشورهای مختلف در منطقه و فرامنطقه ای پیشنهادهای بسیاری برای میانجیگری برای برقراری این رابطه مطرح شده است، تصمیم وزارت خارجه در قبال این موارد چیست، تصریح کرد: برای خروج از شرایط دشوار و بحرانی که ترامپ برای خود و آمریکا ایجاد کرده است، نیازی به میانجی یا شماره تلفن نیست. ایالات متحده تنها با تجدید نظر در سیاست های خود می تواند از وضعیت تنش آمیز فعلی خارج شود.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در واکنش به شماره تلفنی که ترامپ برای تماس مقامات ایرانی اختصاص داده بود گفته که اگر نیاز شود آنها شماره ما را دارند.

شما فکر می کنید، در پاسخ به رفتار متناقض ترامپ که از طرفی تهدید به جنگ می کند و از سویی شماره تلفن برای تماس می دهد، مقامات کشور از جمله دستگاه دیپلماسی چه اقدام یا اقداماتی باید انجام دهند؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۱۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره ثابت داده یا همراه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ازین اعتباریا داده... ترامپ اهل خرج کردن نیست که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الو ، آقاي ترامپ ، سلام خوبين شما ؟ ببين آبو بريز همونجات كه ميسوزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هر هر هر با مزه.8سال از این بامزگی ها شنیدیدم.
ناشناس
| France |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بهتره مقاماتی که تصمیمگیر اصلی هستن هم شماره بدن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ارایه پیشنادتماس تلفنی مسخره بود جدی گرفتن وشاخ وبرگ دادن بهش مسخره تر!!!
توسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر واقعا عر نظری آزاده
بنظر من شجاعانه و با در نطر گرفتن عزت حکمت و مصلحت و منافع ملی شفاف و صادقانه با هوشیاری بریم ببینیم حرف حساب این کابوی چیه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مسکن انقدر گران شده که باید به فکر گور خوابی بود گرانی کمر مردم را شکسته مسئولین تمام بار فشار تحریم را روی دوش ضعفا گذاشته اند و ناز میکنند.
خو ش نظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الو ترامپ کجایی کوجه شده 10 تومن
عبدالهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
پمپیو وزیر خارجه آمریکا گفته ایران باید 12 شرط ما را بپذیرد تا به یک کشور به اصطلاح نورمال تبدیل شود. اول انهدام موشکها. بعد تعطیلی سازمان انرژی هسته ایو....بقیه را در رسانه ها بخوانید تا بشیم یک هلوی پست کنده برای بلعیده شدن. اندکی فکر کنید بعد پاسخ دهید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الان فرض کنید ما مذاکره کردیم بعد 2020 یک نفر دیگه آمد کاخ سفید، باز زد زیر مذاکرات این که نمی شود. وقتی اسلحه را گرفته جلو آدم و می گوید مذاکره کن، چه فایده دارد؟
ناشناس
| Philippines |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
درست هنگامی که امریکا ناو هواپیما بر و تجهیزات نظامی به منطقه ارسال کرد ایران به اروپا اولتیماتوم داد که اگر فروش نفت و امورات بانکی انجام نگیره کم کم از تعهداتش از برجام کم میکنه و غنی سازی را شروع میکنه و نظارتش را بر عبور مواد مخدر به سمت اروپا کم میکنه و توپ را تو زمین اروپا انداخت و پمپیئو و ترامپ و بولتون گفتند که دنبال جنگ نیستند و سردار سلامی رسا و بلند اعلام کرد امریکا توان جنگ با ایران را نداره و خود امریکایی ها هم میدونند درست میگه و ضرر این جنگ بیشتر از سودش و ترامپ حالا دنبال مذاکره افتاده و شماره تلفن داده به سفارت سوییس تا بلکه ایران بخواهد مذاکره کنه درسته ایران اقتصادش نسبتا فلج شده و تورم بیداد میکنه ولی ترامپ و تیمش در کل این بازی شطرنج را به ایران باختند و در حال مات شدن هستند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
منطقیه
دو تا گزینه برای ما روی میز گذاشتند
و انتخاب مذاکره و یا جنگ و نابودی !!؟؟
انتخاب را هم گذاشته با خودمان
بهتر است مذاکره را انتخاب کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شفته....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید تماس گرفته شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شرایط بحرانی و دشوار برای ترامپ!!!!!!!!!?????در مقابل شرایط عالی و خوب برای ما ایرانیان!?بهترین کار سکوت کردن،است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آمریکا و اروپا فکر و ما اجرا میکنیم
ناشناس
| United States |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
عبداللهی، بعد از این همه فشار، تحریم و گرونی، مردم همین الان پوستشون کنده نشده؟
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
علی اقا خیلی خوش خیالی که فکر میکنی مذاکره شود ماشین ارزون میشه و سایر اقلام همینطور و جوونی شما هم بر میگرده. برادر من مگر مذاکره نشد مگر برجام بسته نشد چی شد وضع شما خوب شد بسه ابنقدرخوش خیالی.
تنگسیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من با نظر علی موافقم رزمنده ای هستم که هشت سال دفاع مقدس در جنگ بودم جنگ پدیده ای شوم و نکبت بار است تمام کسانی که در داخل بر طبل جنگ می زنند همانهایی هستند که در زمان جنگ عراق هم همین عقیده داشتند ولی در عوض مردم را به جنگ مشغول کردند و خودشان به ثروت اندوزی و فرستادن خانواده به خارج مشغول شدند جنگ بس است بیاید از در صلح وارد شوید خوب زنگ بزنید شاید خواست صلح کند شاید حرفی
برایگفتن دارد وقتی از دوازد شرط فقط یک شرط گفته و از بقیه عقب نشینی کرد این یک علامت مثبت است بخدا ضربهای که از این روسها به کشور ما وارد شده هیچ کسی نزده ط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره داده که این بند و بساط دشمنی رو تموم کنه.در واقع یه عذر خواهی مخفی هم از ایران کرده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
از يک طرف تحديد به حمله نظامي از يک طرف مذاکره براي خلع امکانات دفاعي کدوم منطقی میتونه این تناقض رو درک نکنه؟
یگانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
همه چیز رو نباید به مسخره گرفت، ترامپ میخواد که فقط برجام رو خودش امضا کرده باشه و مفادش براش مهم نیست و برای ما واقعا ارزش اینهمه هزینه از جیب ملت و خصوصا قشر ضعبف رو نداره
یدالله ناصری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ترامپ با زیر پا گذاشتن یک توافق بین المللی اعتبار خود وآمریکا را به صفر ضرب کرد .
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
رژیم های انگليس، آمریکا، فرانسه، روسیه و احتمالاً چین همچون بازيگران فیلم ها هستند که به هر یک از سوی رژیم انگلیس نقشی داده شده و اینها تنها نقش ایفا نمی کنند
امیر فلاحی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
به نظر من امریکا به بد عهدی و پایبند نبودن به مذاکره را اثبات کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
حتماً دو صفر هم بايد بگيريم؟ هزينه تلفن با كيه؟
جووانی
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
شماره مستقیم خودشه
یعنی ملینا و ایوانکا هم جواب میدن؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
لااقل شما هم یه شماره ایرانسلی رایتلی چیزی میدادین بهش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
پررو شماره داده ما زنگ بزنیم هزینش بیفته پای ما. اه چه خسیس خوبه اینهمه مال و منال جمع کردی اونوقت دلت نمیاد استفاده کنی.
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
از 118شماره بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به شماره ترامپ زنگ بزنید فوت کنید این بهترین انتقام از امریکایی ها هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فقط اينكار رو كرده تا حمله به ايران رو از نظر جهاني جلب كنه و بگه كه من طالب صلح و دوستي بودم ولي ايران ، نه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مواظب باش فوت اونا اتمیه دادش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
.....مغز
پارسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چطور دشمن اصلی من به بچه های من سیتیزن میده؟
امیر فلاحی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
به نظر من امریکا به بد عهدی و پایبند نبودن به مذاکره را اثبات کرد
اهون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
حیدر
|
Madagascar
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید شماره تلفن رو در اختیار ملت قرار بدن تا همون دوستان زانبی که به صفحات فوتبالیستا حمله می کردن به این شماره تماس بگیرن تا باعث ادب شدن مسولان غیر محترم امریکایی بشن
با این روش هم ترامپ حساب کار دستش میاد هم برای اولین بار از پدیده خودجوش زانبی به نحو احسن استفاده کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
منظورتون احیانا زامبی نیست؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بیشتر روی دیکته باید کار کنی امتحان ها ثلث سوم نزدیک است
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اینجوری کلی ارز خارج میشه از کشور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید با امریکا جنگید تا قدرت یاران شیرمردان پارسی بفهمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کاش به جای این رجز خوانیهای احساسی کمی به تاریخ
ایران نگاه کنید تا متوجه شوید چطور مرز و بوم این
سرزمین به تاراج رفته در مقابل دول قدرتمند جهان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بفزما برررررو فوری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فیلم تاریخی زیاد میبینی ؟
پسر ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
جنگ جنگ تا پیروزی مذاکره با شیطان مگه فایده داره از برجام نافرجام درس نگرفتید تو رو خدا این ادبیات دروغ سازش رو بس کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خودت اول همه بدو جلو ببینیم چه گلی میزنی . چیزای دیگه هم میزنی نه ؟
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
در سرزمین شیران پارسی گوشت کیلویی 100 هزار تومن هست! جناب جنگنده!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
پاسخ ناشناس . عزیز شما راست میگی ابرقدرتها قبلا در طول تاریخ ما را غارت کردند اما عزیز ان ممه را لولو برد ما هم در طول تاریخ نیستیم و فعلا در عرض ان قرار داریم.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ هیچ وقت بتون حمله نمی کنه اصلا وابدا .تا جونورای مث بهروز حاجیلووجوددارن هیچ وقت حمله نمیکنه .بلکه سعی میکنه بهروز حاجیلوهای فراوون تری بسازه.
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دمت گرم. ملت بزرگ ایران آمریکا رو مثل یه پشه له می کنه. آمریکا می خواد با دم شیر بازی کنه. ظرف دو ثانیه پودرشون می کنیم به حول و قوه الهی
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
برادر من اینا هنوز قدرت ملت غیور مسلمان ایران رو درک نکرده اند. مرگ بر آمریکا. درورد بر یوزپلنگ های ایرانی. مثل سوسک له می کنیم شون.
Mahdi
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
شماره ایوانکا رو بگیرین واسه مذاکره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
فقط پارس ها بجنگند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
داداش با گوشت كيلويي ١٠٠ هزار تومن و اين حقوقا ديگه شيري نمونده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
داداچ اشتب زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بله درسته ما تا آخرین قطره ی خون میجنکیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این مواقع فقط جای محمود احمدی نژاد خالیست ... فقط.
یه تیکه ای بهش مینداخت که هم ترامپ میسوخت هم خودمون .
خوب یا بد نمیدونم ولی خیلی جسارت داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اره خیلی میخدیدیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هشت ۸ سال خنداندتان و بس است
دیگر موقع گریه کردن است و باید تاوان همان مسخره بازی ها را داریم می دهیم
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
احسنت. واقعا در دیپلماسی ایران اسلامی جای بزرگانی همچون محمود احمدی نژاد خالی شده که آن چنان تو دهن این آمریکای جهان خوار بزنند که از صفحه روزگار محو بشه. آمریکا هیچی نیست. در عرض ۲۰ دقیقه نیروهای اسلام می تونند کل ایالات متحده رو تسخیر بکنند. به امید پیروزی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کاملا موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نه داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
در عرض ۲۰ دقیقه نیروهای اسلام می تونند کل ایالات متحده رو تسخیر بکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ یک تاجر است و میتوان با او به توافق رسید. لازم است برای مدتی کوتاه بیاییم تا شر دفع شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نه دوست عزیز اگر با این فرد می شد مذاکره کرد که تا به امروز چین و کره شمالی به نتیجه رسیده بودند.
تصور مذاکره ترامپ برد- باخت است
تاجری که قدرت داشته باشه همه سود معامله را برای خود می خواهد نه دیگران
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بله بله ، احتمالا مذاکره کننده هم باید اقای جواد ظریف امیر کبیر زمان باشد چون غیر از ایشان هیچکس زبان دیپلماسی نمیفهمد، فقط اصلاح طلبان میفهمند و مذاکره بلدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آرای مثیت و منفی به این پست، گویای نظر مردم هست
اما با وجود این موشک پران ها، مذاکره فایده ای ندارد
فقط آقای جلیلی مناسب است که هیچ وقت نتیجه ای نمیگیرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
همین مدتی کوتاه بیاییم رو هم زمالنی (قبل از برجام ) میگفتند اما نتیجه اش چی شد؟؟کیم جون اون هم با ترامپ مذاکره مستقیم کرد چی شد؟؟ترامپ تحریمها رو لغو یا اصلا کاهش داد؟؟فقط استفاده تبلیغاتی داره ازش میکنه که کیم هم اینو متوجه شده..دوست عزیز تجربه کردن تجربه ها خطای بزرگی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
گوشه اسکناس رو به ترامپ نشون بدیم سریع ناو رو می کشه عقب
سلمان
| Australia |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فقط استاد جلیلی که استاد مسلم دیپلماسی است . اولین کسی که مبدع ارائه مذاکرات از طریق پاورپوینت ...
ناشناس
| United States |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر مسئولین درست عمل میکردن ، صادق و درستکار بودن
ان وقت این تحریمها اثری نداشت و امریکا هیچ غلطی نمیتوانست بکند من از بیگانگان هرگز ننالم که با ما هر چه کرد ان اشنا کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من نظرات رو مطالعه کردم. واقعا بی دلیل نیست که توی رتبه بندی ضریب هوشی هفتادمین کشوریم و رتبه ما از یمن و ونزوئلا هم پایین تره. همه چیز رو که تو مذاکره قبلی دادین رفت مثل عربستان هم که دلار نفتی ندارید بدوشتتون احتمالا باید برید ..... تا کوتاه بیاد. ((صم عمی بکم ))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
یک نظر سنجی همگانی یا رای گیری بگذارید ببنید همه مردم خواستار صلح و مذاکره هستند
چرا با سرنوشت خودتون و مردم بازی میکنید، پیامبر هم با مخالفانش مذاکره میکرد برید صحبت کنید برای مردم برای خودتون
چرا وقتی میشه باصلح زندگی کرد با

دنیا دنبال دشمنی و جنگ باشید
نگاه کنید مردم رو لبه تیغ هستند
زندگی مردم و جوونی ما همه تو یکی دوسال حروم شد
ببنید قیمت ماشین و مواد غذایی و مسکن و وضع مردم تو شهرهای مختلف رو
ا
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سیاست چماق و هویجه دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظرم ما مثبته!
یه تماس بگیر دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مبارکه
کامران نبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر ما اون چیزیه که شما خوب و بد میکنی منتشر میکنی ؟
ناشناس
|
France
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر ما مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
احسنت. بهترین نظر همین بود. هزارتا مثبت داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آدم های ضعیف اینو میگن
حتی اگر مهم نباشد شما باید اینقدر بگی تا مهم بشه
ناشناس
| United States |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ناشناس 16:21 گوش شنوایی نیست
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دمت گرم از مردم نظر ک نمیپرسن اما مردم باید مقاومت کنن
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
این کامنته خیلی باحاله مردم میخوننش میگن درسته خب نظر ما که هیچ نظر رئیس جمهور هم تو سیاست خارجه مهم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نظر امثال تو احساسی است. نه منطقی. منطقی بود الان رییس جمهور کس دیگه ای بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من فقط اینو میدونم که مردم دیگه تحمل ندارند زود یک کاری بکنید.بعضی از مردم دارند له میشند به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترسو نفوذی خودفروخته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به فرض هم تماس بگیرن و اصلا دوباره یک توافق بکنن. چی درست میشه!!!!! مگر برجام باعث شد قیمتها کم شود!!!!! اون موقعی هم که برجام امضا شد هیچ اتفاقی نتنها نیافتاد بلکه قیمتها افزایش هم داشت. پراید را احمدی نژاد شانزده تحویل داد و اینا رفتن برجام امضا کردن شد بیست و دو میلیون، دلار بود سه هزار هشتصد ، برجام اومد شد چهار هزار تومان و همه موارد به همین ترتیب... برجام دو سال پیش امضا شد ، ایا شما در زندگیت حس کردی!!! خونه به خاطر امضای برجام خریدی، ماشینت رو عوض کردی، بدون ویزا به کشورهای دیگه رفتی و و و . من یک کارافرینم و با اوضاع اقتصادی ایران اشنا هستم، معیشت و رفاه این ملت هیچ ارتباطی به تحریم نداره، از داخل تحریم شدیم و الا دولت و عوامل پشت پرده ‌اجازه بدن ایران نیازی حتی به فروش نفت نداره.... ولی اجازه فعالیت نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
واقع بین هستی برادر
آرای مثبت به پستت نشانگر حرف دل مردم هست
ال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دقیقا درسته میفرمایید دوست عزیز ما مردم بهزنگ زدن نزدن فوت کردن کاری نداریم.چون این ها حتی یک اینده روشن از مقاومتشون نشون نمیدهند مثلا بگن مقاومت کنید مردم بعدش میخواهیم رفاه اسایش شغل امنیت بیاریم فقط کافیه چند سال صبر کنید حتی این جمله. رو هم نمیگنند
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تعداد آرای منفی و مثبت شما خود فروخته را مشخص می کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مثبت منفی های ابکی که نمی توانند در مورد یک خبر برای دونظر یک جور مثبت ثابت بدهند
معلومه چقدر بلوغ دارین!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
درست میگی برادر مردم قشر ضعیف جامعه دارند له میشند ولی خدا بزرگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
هرکی به شرایط موجود اعتراض کنه،میشه خود فروخته ی نفوذی..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کاملا درست میفرمایید.ولی حیف بعضی از افراد جامعه منفعتش تو همین له شدن مردم هست.
ناشناس
| Thailand |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اتفاقا همه ی این سیاست ها و اعمال بمنظور له کردن مردمه باقی که می بینی بهانه و پوشش است
ناشناس
|
France
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره نکردن با امریکا هیچ فایده ای نداره. امریکا اگه صد بار هم خارج بشه از برجام باید مذاکره کرد . اگر من جای ایران بودم از برجام خارج میشدم بعد میگفتم حالا بشینیم مذاکره کنیم. دوباره از اول یه چیزی بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بی تبت
کاسعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرمن اگرترامپ واقعا دنبال تنش زدایی وصلح است می توانست ازمسوولین رده اول کشورجهت مذاکره درکشورهایی مثل عمان یاعراق دعوت کندویادست کم خودش در زنگ زدن پیش قدم می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مگر نظر مردم اهمیتی داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ملخ کیلویی چند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
25 000
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ارتباط پل تفاهم
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بسمه تعالی
وقتی رهبری میگویند این آدم احمق است باید باور کرد، اگر وزارت اطلاعات ما این شماره را نداشته باشد که باید در توانایی آن ها شک کرد و هم چنین اگر سازمان سیا تلفن رییس جمهور ما را
پاسخ ها
آراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خودت فهمیدی چی گفتی؟
ایرانی
|
France
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ فکر می کند نسخه کره شمالی در مورد ایران جواب می‌دهد ظاهرآ نباید اینجور باشد اما دنیای سیاست ظاهرش هم قابل فهم نیست چه رسد به باطنش شاید هم ترامپ چیزی می‌داند که ما نمی‌دانیم البته الان کاسبان تحریم وخلق کنندگان تابوی آمریکا سیم چین به دست آماده قطع سیم تلفنی هستند که بخواهد به ترامپ بزنگد
مهدی
|
Canada
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شمار ه رو بدین به رییس جمهور احمدی نژاد دیگه کاریتون نباش ...آون بلده چی بگه . هم انگلیسیش خوبه هم زبان ترامپ رو خوب میفهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
منظورت همون هپی نیو یر هست ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نه بابا منظورش وان دقیقه است
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
انگلیسیش که توپه حاجی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نه منظورش وان دقیقه است
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
برادر من ما اگر رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد داشتیم کم تر از یک روز کل ایالات متحده آمریکا را با خاک یکسان می کردیم و همه دنیا رو آزاد می کردیم. افسوس که قدرش را نمی دانیم
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بجای مسخره کردن با مدیران نالایق برخورد کنید فکر مردم بدبخت باشید که زندگی هاشون پاشید از زور نداری هر روز یه داستان داریم با گرانی .....واقعا جای تاسف داره
پاسخ ها
P
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
قربان دهنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرم فایده ای نداره تماس با ترامپ، این نمایش نظامی شون هم یه تاکتیک جدیده که بگن یا جنگ یا مذاکره
حاج محمد نازقلیچی
|
Germany
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بنظر من امریکا به هدف خودش رسیده اومده باتمام قوا جهت جنگ نیابتی از طرف متحدین عرب منطقه.نقطه قرمز اون تنگه هرمز هست ایران اگه ببنده به هرشکلی بازش میکنه .اینجا ایران باید قدرتش را نشون بده ...پس جنگ در منطقه بستگی به رفتار ایران داره...بنظر من اگر امریکا فشارش را از ایران برنداره جنگ صد درصد اتفاق میفته...چون ایران از امریکا نمیترسه...یا بعبارتی ایران چیزی برای ازدست دادن نداره وقتی نتونه نفتش را بفروشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
داداش اگر امریکا خیال جنگ داشت نیروهایش را از تیرراس موشکهای ایران دور میکرد و با موشک قاره پیما ایران را هدف قرار میداد نه اینکه ناو هواپیما بر و دیگر ادوات جنگی خود و پایگاههای خود و نیروهایش را هدفی برای موشکهای ایران کنه و حتی در ان صورت ایران چاههای نفت کشور های حامی امریکا را موشکباران میکرد و تمام شهرهای مهم کشورهای عربی را ویران میکرد و تمام این اتفاقات فقط چند ساعت زمان میبرد تا پدر اقتصاد جهان در بیاد و بورسهای جهانی سقوط کنه
سید متنفر از شعار مرگ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کسانی که از جیب ملت هزینه میکنند نمی ترسند یامردم...!؟
ناشناس
| France |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خب نتونه بفروشه چی میشه
تحلیلای رمانتیکی میکنیا
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر برجام از طرف اونها درست اجرا میشد، الان نیازی به شماره تلفن و التماس برای تماس نبود. نیازی به تماس نیست. از اون تماس چیز بهتری از برجام درنمی‌آید.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مشخصه که قیمتها با همه افزایششون هیچ تاثیری تو زندگیتون نداشتند
خوبه والا
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اتفاق خاصی نمی افته، دوتا ما می‌زنیم، چهارتا اونا میزنند جنگی که بتونند باهاش ایران رو مشکل دار کنند پیش
نمیاد
ایرانی
|
Germany
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تا اینجا میدونیم که اوضاع خرابه ولی اینم میدونیم توی مذاکره چیزی وجود نداره واگرنه تا الان رو میکرد که متمایل بشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظر من مذاکره در همه حال مفید هست و اصلا درست نیست مسئولین مملکت بحث مذاکره رو به کف مملکت برسونن، یعنی مردم باید زندگی عادی بکنن و مسئولین هم مذاکره و مملکت داری و لزومی نداره ما اینهمه سیاست زده بشیم. مگه ما می دونیم الان داریم بابت جنگ پنهان با امریکا چه هزینه ای پرداخت میکنیم مگه میدونیم دارن نفت رو چند میفروشن. کشورهای دیگه عاشق چشم و ابروی ما نیستن که بیان در این شرایط نفت رو از ما بخرن باید مشوقهایی وجد داشته باشه و این میشه همون هزینه که شاید باج دادن به امریکا هزینش کمتر از باجی باشه که داریم به بقیه کشورها میدیم ولی متاسفانه کسی نیست که برآورد هزینه کنه. کشور ما عادت کرده با ستیزه جویی با امریکا در صورتیکه کشورهای روسیه و چین و فرانسه و غیره هیچ فرقی با امریکا ندارن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حرف شما درست ولی در پی هر تهدیدی یک فرصت پیدا می شه
شاید تناه راه خلاص شدن مردم و به خصوص جوونا از شر نفت همین تحریم ها باشد. تا مسئولین و شرکت ها به جای واردات کردن، به جوونا و شرکت های داخلی بها بدهند.
فکر می کنم در دراز مدت هزینه و فایده یا سر به سر
می شه یا منفعتش بیشتر خواهد بود
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
احسنت
مذاکره با آمریکا نه کار قبیح و وحشتناکه که بعضی ها سالهاست ازش تابو درست کردند و نه کلید حل مشکلات ماست
در مذاکره طرفین مواضعشونو اعلام میکنند منتهی بدون تنش و الفاظ تحریک کننده و مهمترین فایدش کمتر شدن تنش ها و خصومت هاست ولو در ظاهر
زمانی هم که طرف مقابل خواسته نا معقول داشته باشه خواسته اش رو قبول نمیکنند به همین راحتی ولی اینارو بعضی تندروها نمیفهمن
نظر
|
Canada
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یک دلیل صرفا توجیه اذهان عمومی درجهان و بویژه در امریکاست.اینکه انان خواستار. جنگ نبوده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر این مطلب را میخوانید این حرف بنده و خیلی ها هستش این مسائل سیاسی را جمع کنید برای خودتان ملت ایران رفاه عمومی و حق شهروندی میخواهند / مثل تمامی کشورها . خواهشا این مسائل را تمام کنید بگذارید مردم هم زندگی کنند . گرده مردم کاربکشند و خودشان و فرزندان و قوم خویششان درایران و دیگر کشورها زندگی راحتی داشته باشند . ما شهروند هستیم و حقوق شهروندی میخواهیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بازيش گرفته بايد يه ضربه شصت بهش نشون داد.فقط وفقط بايد گاو شيردهش ورو با خاك يكسان كرد
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این حرفها مال تو پایگاهه نه واسه زندگی مردم
علی گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظر من باید وارد معامله بشیم
باید انتظارات و خواسته همون را بگیم
ترامپ میخواد معامله به اسم خودش باشه نه اوباما
فقط همین
اگه نشه دویاره فشار و بیشتر میکنه و وضع از ایننی هم که هست بدتر میشه
نمیشه بیکار نشت تا انتخابات که دوباره ترامپ رای نیاره
اگه رای بیاره چی ؟
مسولئین که الحمدالله تحت فشار نیستند
این مردم عادی هستند که دارن زیر این لج و لجبار له میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شما فقط این نکته را در تحلیلت بگنجان
چرا مذارکرات با کره شمالی هنوز به جواب نرسیده؟؟؟؟؟
ناشناس
| France |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
پرفسور زیر ده تا کامنت نوشتی کره شمالی چی کره شمالی یکی بدنیا اومده گفتن کشور مال باباته شاید بخواد سوار ترامپ بشه تا رضایت بده به من و تو مردم کره شمالی چه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حالا یه زنگ بزنید جواب داد قطع کنید ... جواب نداد مسج بدین ... جواب داد شکلک بدین ... زنگ زد بگید ترامپ خوبی دستم خورد چه خبر ... بعد برین سراغ اینکه مذاکره کجا و چطوری باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حالا که شماره داده آخر شب یه زنگ بزنید شاید مثبت بود آخرشم هر دو طرف میگن اول تو قطع کن اول تو..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خبر نداره که ما غیرتی هستیم!

"ایران" اسم خانم هست و شماره داده بهش معنی بدی داره.
پاسخ ها
زبل خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شما با آقای رائفی پور نسبتی ندارید ؟؟
سلطان جلال الدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تماس بگیرید وحرف بزنید.....بهتر ازاین هست که سکان ومیدان رادست ارتجاع عرب منظقه وصهیونیست ها دادید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من خودم چندبار زنگ زدم اشغال می زد. فکر کنم دارن صحبت می کنن. به کسی نگید.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چیزی که برام جالبه زمان اوباما همش مارو تهدید میکردن گزینه نظامی روی میزه گزینه نظامی روی میزه

ولی الان مقامات امریکا همش میگن دنبال جنگ با ایران نیستیم

تو این چند سال چی شده که اینا از رویارویی با ایران وحشت دارن احتمالا نظامی ها مون قویتر شدن

تو اقتصاد هم اگه مثل نظامی و امنیتی پیشرفت میکردیم اینجوری جرات نداشتن با ما رفتار کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چون خود ترامپ گفته دیگر جنکی نمی کند
برای اینکه در دور انتخابات 2020 بگه من به همه شعارهام عمل کردم، حتی اجازه این گونه تهدید ها را هم نمی دهد
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هبچ وحشتی ندارند آخه دیگه ما همه چیو میدونیم اونها که سهله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تلفن ایوانکا را بده سه سوته مشکل حل میشه قول می دهم
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شوهر داره
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظر من برقرار کردن یه رابطه دیپلماتیک خیلیم خوبه چون متحجرین منطقه اینجوری فقط دارند سو استفاده میکنند در صورتی که ما با ترامپ خیلی راحت میتونیم توافق کنیم ، به همان اندازه که ما به مذاکره نیاز داریم ترامپ هم به مذاکره نیاز دارد و قطعا خیلی امتیاز ها میشه ازش گرفت
پاسخ ها
سیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سلام
راحت می تونید توافق کنید؟ مثل کره شمالی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره پشت پرده انجام بشه ، اگر به نتیجه رسید بیاید روی صحنه ، در این صورات هم نمایش تلویزیونی و شورای ترامپ تکمیل می شود و هم مسئله ما حل می شود.
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگر توافقي هم صورت بگيرد مطمئن باشيد به نفع مردم ايران نخواهد بود ، همچنان كه در برجام ناني سر سفره مردم نيامد ولي در حدود دويست ميليارد دلار پول ايران براي آقايان آزاد شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تماس گرفتن که نه خرجی داره و نه ضرری.از اول اگر ایران با ترامپ مذاکره می کرد و او را سر کار میگذاشت تا این دوره اش به سر آید بهترین کار بود .همان کاری که کره شمالی کرد و هیچی از دست که نداد ،خطر جنگ را از کشورش دور کرد و اگر ایران وارد مذاکره می شد این تحریم ها به این زودی ها به ایران تحمیل نمی شد.سیاست هم خوب چیزیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کره شمالی هزینه نکرده ولی ما برای برجام هزینه کرده ایم و باید به منافع برجام دست یابیم
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
برجام منافعي براي مردم ايران نداشته و نخواهد داشت ، ساده نباشيد
علش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ما هم باید زنگ بزنیم فوووت کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من که طرفدار مذاکره هستم. اما این شماره دادن ها و حرفهای تبلیغاتی فقط برای عوام الناس مصرف داره. احتمال زیاد قصد جنگ دارند و می خواهند بعدا بگویند ما شماره هم دادیم زنگ نزدند. البته این یک احتمال است.
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا زنگ بزنید با این بهتر میشه کنار اومد تا بعدی مطئمن باشید
طبقه داغون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بنده خدا اون این کارو میکنه که بگه من جنگ طلب نیستم شماره دادم اونا زنگ نزدن پس اگه جنگ شد افکار عمومی رو قانع کنه اونوقت بیست و سی مسخره میکنه اینقدر ادم کودن اون میفهمه داره چی کار میکنه ما گیجیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ جنگ نمی کنه چون با نفت بالای 100$ چه طور دور بعدی رای بیاره
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
وقتی خودش نفت بفروشه دیگه مشکلی باهاش نداره
سانسور ساسى جنتلمن مايه شرمساري مطهرى
|
France
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاكره با كسي كه به ايران و ايران زمين احترام نميگذاره و دامادش صهيونيستش هر سال در جشن پوريم نابودي ايرانى ها را جشن ميگيره ؟
با كسي كه بجاي استفاده كلمه خليج فارس از نام خليج ج ع ل ى استفاده ميكنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بعد از جنگ‌میشه سی دلار
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مجبوری مذاکره کنی چون هیچی نداری تو جای اون بودی مطمن باش مطمن باش خیلی بدتر از اون میکردی شک نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
فقط دشمن تراشی بلدیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
زنگ بزنید بگید با اوانیکا کار داریم بعد اون میگه اشتباه گرفتید شما هم بگیید ببخشید...اینجوری یه مدتی قضیه میخوابه...نتیجه هم برد برد میشه...
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگه کوشنر گوشیو ج داد چی
مم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دقیقا مشاورش ایوانکاست و مشاور دختره هم شوهر صهیونسیتشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سرکارمون گذاشته
سیمرغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره ای مشخص کنیم و پیش شروط مذاکره را اعلام کنیم و بگوییم در صورت قبول شرایط تماس بگیرد.
همزمان شماره ای هم جهت معرفی مدیران فاسد و بی کفایت و خائنین به مردم اعلام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اون ۹۶ موقعی که روحانی بود تو سازمان ملل تماس گرفت ج ندادیم
علیرضا
|
Iraq
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چرا راه دیپلماسی را ببندیم.مذاکره همیشه کارساز بوده.بخدا ضرر فروش نفت و فراورده های آن با قیمتهایی بسیار پایینتر را با هیچ چیز نمیشه جبران کرد.آسیب های روحی و روانی که دیگر هیچ.کاش میدونستیم برای چی؟کاش این مملکت فقط یک دستگاه دیپلماسی داشت.کاش هر کسی فقط جای خودش بود.کاش اینجا به دنیا نمی اومدیم
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
گل گفتي
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
میگن آنقدر آگهی های متفرقه روی خط ترامپ فرستادن خطشو میدود کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
طبق معمول ، مسوولین اینقدر لفتش میدن تا فرصت از دست بره .. بعد که فشار زیاد شد و از حد تحمل گذشت ، تن به مذاکره میدن و بدون گرفتن امیتیازات مناسب ، کوتاه میان ... دقیقا مثل پذیرش قطعنامه و برجام

البته از اونجایی که حفظ غرور مسوولین براشون به مردم و منافع ملی برتری داره ، تعجبی نداره که چرا مسوولین فرصت سوزی میکنن
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
روشون نمیشه. خجالت میکشند احیانا
مهدی
| Canada |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آفرین به شما و به تابناک که نظر شما رو منتشر کرد
مهدی
| Canada |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ممنون تابناک بابت انتشار با سانسور
سیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سلام
یعنی هنوزم ندونستید علت صدور اجازه مذاکرات برجام این بود که یک عده هی نگن اگر مذاکره می کردیم همه چی درست میشد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
احنست به نظرتون صد در صد موافقم مخصوصا بند آخر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره تلفن ترامپ در سفارت سوییس است بعد ملت باید پیاز را کیلویی 13000 تومان بخرند یک تلفن بزنید تا پیاز ارزان بشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید ترامپ را سر کار گذاشت و باهاش بازی کرد. هنر دیپلماسی همین است. کره شمالی هم همین کار را کرد.
حق بین
|
India
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
گفتگو به معنی مذاکره نیست.مذاکره به معنی معامله نیست ومعامله هم لزوما به معنی تسلیم و شکست و وادادن نیست.خرد حکم میکنه که کانال گفتگو با دشمن حتی در میانه یک جنگ واقعی برقرار باشد.ضمنا اون تلفن تاریخ انقضا داره.امیدوارم در زمان اعتبار مورد استفاده قرار بگیره!
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بدبختي اينه كه حتي اگر مذاكره اي هم صورت بگيرد نفعي براي مردم توش نيست
سیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
یک بار مذاکره کردند، نتیجه ش رو دیدیم. بس کنید
خدای هست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هوا گرمه و مسولان رفتن توچال اونجا انتن نمیده و کلان مردمو فراموش کردن عدهای رفتن سفارت انگلیس برا مراسم ماه رمضون برا خدمت به خلق لله ومن دارم زمین بیل میزنم برا همه نداشته هام
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام خدمت کاربرآن و دست اندرکاران تابناک ببینید آمریکا زورگو هست و حرفی تا اینجا نیست اما تمنای عاجزانه من از مقام معظم رهبری و دیگر مسوولآن اینست که نگذارید توطئه دشمنان برای به ورطه نابودی و جنگ کشاندن ایران موفق شوند و جنگ فقط توپ و تانک و موشک نیست یک اقتصاد ویران خیلی بیشتر از یک جنگ مسلحانه چند ساله خرابی به با میاره و فرهنگ هزاران ساله ایرانیها رو به باد میده و باعث گسترش اعتراضات و ناامنی روز افزون میشود عاجزانه استدعا میکنم برای جلوگیری از فاجعه فکری کنید با تشکر از سایت تابناک که فضا برای نشر نظرات در اختیار کاربرآن قرار می دهد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
كوگوش شنوا و كو دلسوز مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
1- تماس گرفتن که مهم نیست. تماس بگیرید بر مواضع خودتون اصرار کنید. همین.
2- اگر دو روز دیگر اعلام کرد که ایرانی ها به من زنگ زدن می تونید تکذیب کنید؟!
ali
|
United States
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
معنی این کار ترامپ صد در صد معنی جنگ میده .ترامپ خیلی باهوشه میخاد به دنیا بگه ما میخاستیم با ایران صلح کنیم ایران نخاست اینم یکی دیگه از کارهامون برای صلحه و روی این موضوع مانور تبلیغی میکنه .یعنی داره برای شروع جنگ مظلوم نمایی میکنه. با این همه زیاد مهم نیست چون با این وضع اجاره خونه ها که صاحب خونه ها وحشی شدند و بیخیالی دولت که کلا مدیریت کشور از دستش در رفته ما که دوست داریم آمریکا حمله کنه بمیریم راحت بشیم.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
تو خم باهوشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ یک شو من است، همچنین روانشناسی بازار را به خوبی می فهمد، این ها همه یک نمایش برای مردم آمریکا و جهان است. با ترامپ نمی شود مذاکره کرد این را از نتیجه مذاکرات با چین و همچنین کره شمالی می توانید بفهمید . تئوری ترامپ این است آمریکا ابر قدرت است در نتیجه تمامی مذاکرات باید به سود آمریکا(برد-باخت) باشد وگرنه از اسلحه دلار استفاده می کند(به هیچ عنوان ترامپ در صدد جنگ نظامی در دور اول ریاست جمهوریش نیست این موضوع با تئوری اقتصادی ترامپ هم خوانی ندارد)
ترامپ در صدد به زانو در آوردن ایران و به نفس نفس افتادن آن است و در صورت عدم تسلیم در دور دوم ریاست جمهوری پس از اینکه مردم ایران را به طور کامل نا امید و منابع مالی ایران را به انتها رساند، اقدام به حمله نظامی می کند.
ایران باید خروج از برجام را به طور تدریجی تا انتخابات 2020 ادامه دهد، در کنار آن با ایجاد تنش در خلیج فارس( برای مثال با اعلام تروریستی بودن سازمان حمل و نقل عربستان در پاسخ به تروریستی نامیدن سپاه ، نفتکش های صعودی را مصادره کند) در اینجاست که نفت بالاتر از 90 دلار کل تئوری های اقتصادی ترامپ را بر باد می دهد و به التماس کردن از ایران می افتد، این تنها راه مواجه با یک دلال است باید راه های به دست آوردن سودش را از بین ببرید .
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدا را شكر شما در دستگاه ديپلماسي كاره اي نيستي ، خداخيرت بده گروني و فشار برمردم از اوضاع و احوال داخليست
ح- الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مقابله به مثل کنیم. یعنی ما هم 12 شرط بگذاریم، اگر آمریکا پذیرفت، مذاکره کنیم.
مثلاً،
شرط اول: اول آمریکا زنگ بزند.
شرط دوم: آمریکا از منطقه خارج شود.
شرط سوم: آمریکا فعالیت هسته ای و بمب اتمیک را کنار بگذارد.
و ............................................................................................................
پاسخ ها
متاسفم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هرچی زدی جنسش خوبه. فک کنم همون چیزی رو استفده میکنی که محمود میزنه
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شرط سیزدهم را هم من میذارم :

دولت آمریکا باید کاخ سفید را حسینیه کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به خاطر آقازاده ها بود پاشنه سفارت سوییس را در می آوردید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نصف اونایی که از دیوار سفارت امریکا رفتن بالا بچه هاشون امریکان انگار رفتن پاس بگیرن از اول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ اهل مداکره است و در واقع بیزینس من است ، برای اون مهم اینه که توافق را خودش انجام بده ، خوب یا بدش اهمیتی نداره ، پس به نظر من این فرصت خوبیه که از این نقطه ضعف او استفاده بشه و امتیاز هایی چه بسا بهتر از برجام بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگه تین طوره که شم امی گید پس چرا تا حالا نتونسته با کره شمالی به نتیجه برسه .
این آدم همه چی رو در مذاکره به نفع خودش و آمریکا می خواهد
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر مذاکره ای به این مهمی در طول تاریخ بین کشورها به شیوۀ ترامپ و شمارۀ تماس دادن، انجام شده، مذاکره ما با ترامپ نیز پیشکش همۀ ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ترامپ ما را با ظرافت و زیبایی سر و کار گذاشته ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نفس مذاکره بی ضرر است. گفتگو با این مردک احمق باید صورت بگیرد و بعد به دنیا بگوئیم که ما زیر بار خواسته های مستبدانه و نامشروع وی نمی رویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دوست عزیز بعد از مذاکره با این فرد تمامی رسانه ها می گویند این ایران بود که زد زیر مذاکره چون مفاد هایی که ترامپ می خواهد بگنجاند غیر واقعی و غیر عملی بببرای ایران است.
ایران حالا که همه کشورها از آمریکا به عنوان خاطی یاد می کنند می تواند از خودش و منافعش دفاع کند بعد از نشستن با ترامپ،کلیه ورق ها برمی گردد به نفع ترامپ
ارمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هیچوقت با قلدر بازی نمیشه قوی شد،بر خلاف آنچه که دوستان فکر میکنند آمریکا قلدره و بهخاطر همین اروپاییها و سایرین به حرفش گوش میدند باید بگم آمریکا اقتصاد اول دنیاست و همه به خاطر اینکه بتونن با این اقتصاد قوی در ارتباط باشند دور ایران رو خط می کشند، چه اشکالی داره ما هم با این اقتصاد قوی وارد مذاکره بشیم،البته به شرط اینکه فردای مذاکره موشک هوا نکنیم،قطعا ما اگه قراره قوی بشیم اول از همه باید اقتصادمون قوی بشه و اقتصاد هم جز از راه دیپلماسی قوی نمیشه،بیاید مثل امریکا خودمونو قوی کنیم،بلکه با اقتصاد
علی آذربایجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر بخواهیم بر اساس واقعیت ها نظر و صحبتی مطرح کنیم .آقای ترامپ در بهترین زمان و موقع شماره تلفن داده است. همانطور که در داخل مشاهده میشود دو جریان اصلاح طلبی و اصول گرایی وجود دارد ,بماند که هر دو جریان از لحاظ اداره امور به شدت در موضع ضعف هستند , اما تجربه ثابت کرده است که هرگاه جریان اصلاحات و یا جریان وابسته به اصلاحات مملکت را به دست گرفته اند برخلاف انتظار این منافع حزبی و جریانی ایشان است که مقدم تر از منافع مردم و کشور بر ایشان است. کما اینکه در جریان اصول گرا منافع حزبی و تشکیلاتی در اولویت دوم است. در مورد امریکا هم وضعیت تقریبا همین گونه است و اساسا الگوی حزبی و قدرتی در ایران کپی برداری از الگوی حزبی امریکا میباشد. حال وجود ترامپ در راس قدرت امریکا را یک فرصت بزرگ در نظر گرفت و از آن استفاده اساسی کرد. ترامپ یک تاجر و شخصیت اقتصادی است و رابطه و ارتباط با این شخص بسیار سودمند تر از کسی است که صرفا سیاسی است. چون یک تاجر میداند که برقراری ارتباط دوطرفه مستلزم بهره برداری دوطرفه است کما باز ضرایب کم یا زیاد طرفین. پس برقراری ارتباط با ترامپ و جمهوری خواهان بسیار سودمند و موفق تر از دموکرات ها است. البته باید توجه داشت که شرایط موجود امروز بخاطر همان عملکرد های دموکرات ها میباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خیلی خوبه که همیشه دردسترسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اجازه بدبد منطقی باشیم: الان ترامپ سیاست ترسوندن ایران با اعزام ناوهای جنگی به خلیج فارس رو در پیش گرفته که ایران رو ترغیب به مذاکره کنه، از طرفی ایران هم چون قبلا مذاکره کرده و اعتمادها از بین رفته و انجام مذاکره جدید نشانه تسلیم خواهد بود هیچوقت اینکار را نخواهد کرد ولی از طرف دیگه اوضاع اقتصادی کشور در وضعیت بحرانی قرار داره و صبر برای رفتن ترامپ هم بی فایده س. حالا باید چیکار کرد؟؟؟ به نظرم باید با ترامپ مذاکره کرد ولی در وضعیتی که نه ایران سرافکنده باشه نه آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الان یه جز یه عده همیشه خیس کی از ناو آمریکا ترسیده؟
آمریکا با 5 تا ناو و 160 هزار نفر به عراق حمله کرد الان این ناو 60 سال پیش میخواد چیکار کنه ؟ فرستاده اسقاطش کنیم؟
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
!اینم از اون حرفا است که نه جنگ میکنیم و نه مذاکره
سید متنفر از شعار مرگ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اون موشک شعارنویسی شده تاثیری نداشته !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره نداده. این یک دروغ محض است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماکه نه مفهوم گرانی نه صف نه بیماری را نمیدانیدفشارآن به قلب ملت واردمی شود.پس دلیلی نداردحرفی بزنیدکه اقتصادایران راویران کند.نه بخاطر ملت بلکه بخاطرخودتان اینباردیگرفرصت سوزی نکنید.امریکادرتحریمها همه دنیارا باخودهمراه کرددرجنگ نظامی نیز بدنبال بهانه ای از طرف شماست تادنیاراهمراه خودکند.حالاهی بگوییدجرات حمله ندارداگراتفاق افتادمثل سونامی خواهدبودکه تامدتهامتوجه اتفاق نخواهیم شدچه برسدبه جمع وجورکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این یک خبر جعلی است.
شماره نیازی نیست بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره و دیپلماسی بین ایران و امریکا کارساز و راه گشا نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چين با اين عظمت مدام در حال مذاكره با امريكا بر سر منافع ملي خودشه و واسطه اين كار رو براش انجام نميده، كشورهاي عربي، اسرائيل، روسيه، چين و اروپايي ها به هيچ عنوان علاقمند به رفع تنش بين ايران و امريكا تيستند چون براشون منفعت بيشتري داره. ايران بايد مثل كره شمالي فشار رو كم كنه و به فكر منافع ملي خودش باشه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
برام سواله ما دنبال چی هستیم. آقاجون امریکا رو حرفش نیس قبول . سلطه گر قبول . دزده قبول. اخه مسولان عزیز شما وقتی تو موضع قدرت هستید میگید مذاکره نه وقتی هم تحت فشاریم میگید مذاکره یعنی تسلیم . مشکلتون چیه؟ ترو خدا بشنید حرف بزنید گفتگو کنید نهایتا به یه جمع بندی مثل برجام میرسید . حداق اینه که مردم مدتی نفس راحت میکشن اینقده فشار روانی و گرانی همه عذاب نمیده. بخدا مردم تحت فشارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
در کل ایجاد زمزمه و شایعه مذاکره بین ایران و امریکا خودش میتونه تا حدی التهاب رو کم کنه. در همین حد و با کش دار کردن موضوع میشه تا یه حدی فشار بین المللی رو کم کرد...
حالا بعد یه مدت مشخص مثلا شش ماه میشه در سطح پایین یه مذاکره ابدوغ خیاری راه انداخت و به این ترتبب یه زمانی خرید... همین...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید ما یاد بگیریم که با دنیا در هر حالتی مذاکره کنیم نه که انقدر طول بکشه تا مجبور شویم بریم سراغ جام و نرمش.کل دنیا برای احقاق حقشون در حال مذاکره هستند.
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مشكل ما اينه كه از تاريخ هيچ وقت درس عبرت نگرفتيم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این مردیکه از خدا بی خبر به اندازه یک خال موی هموطنان عزیز ایرانی هم ارزش نداره برامون، بلانسبت همه ایرانیهای عزیز ،، سرهای بریده و جسمهای پر پر شده شهدای عزیزمون و جنازهای 290نفر از عزیزانمان با شلیک موشک این خبیثها به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و مدال دادن به فرمانده کثیف عملیات دریایی خودشون ،و هزاران خیانت به مردم عزیز ایران ،چنان تنفری تو قلب ایرانی ایجاد کرد که تا همیشه این کینه تو دل ما هست بعد توقع داره که بهش زنگ بزنیم، این خبیث به دختر و ناموس خودش رحم نکرد حالا پیش ایرانی غیرتمند و ناموس پرست حرف از حقوق بشر میزنه و ژست مظلومانه میگیره،لعنت بهش.و درود خدا بر ایرانیان عزیز و گرامی.
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
آقايي كه رگ گردننت بيرون مي زنه ، هشت سال با عراق جنگيديم و بعد شد برادر ، چه جنايت هايي كه سر مردم ايران نياوردند
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هر کاری می کنید، بکنید، زیاد وقت نداریم. صبر مردم هم حدی دارد. شکم گرسنه هم دنیا و آخرت نمی شناسد.

تابناک جان شوخی را بذار کنار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سپهر
|
United States
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید هر چه زودتر از ان پی تی خارج شویم برای تضمین امنیت مردم چند سلاح هسته ای و موشک قاره پیما ساخته و آزمایش کنیم.
البته هدف ما کشتار جمعی دشمن نیست بلکه باید از اقدام هسته ای دشمن جلوگیری کنیم. هواپیماهای بی 52 قابلیت حمل سلاح هسته ای دارند و آنها را برای ارعاب ایران به قطر فرستاده اند. چه چیز مانع از آن می شود که ترامپ در همین لحظه شیراز را از نقشه عالم محو نکند؟؟! باید عامل بازدارندۀ مناسب داشته باشیم.
باید محکم جواب آمریکا را بدهیم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باهاش تماس بگیرید ببینیم حرفش چیه؟
بعدش حمله به اسباب بازیهاش تو خلیج فارس...
پیشنهاد من پیش دستی تو حمله است.همزمان اسرائیل و کشتی های آمریکایی
هدف قرار گیرد
بعد فاتحه خودمان را بخوانیم.
فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آقای ترامپ تلفن ما را اوباما دارد لطف کنید از ایشان بگیرید و شما زنگ بزنید
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
همش شوآف و بازی با افکار عمومیه .
علی
|
France
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ای کاش ما ایرانیها احساسات زودگذر وبی پایه را کنار میگذاشتیم وقدری واقع بین بودیم شاخ به شاخ شدن با ابر قدرتی چون امریکا جز بدبختی وویرانگری برای ملت ما عایدی ندارد چرا بجای پرداختن به مسایلی که به ما مربوط نیست وهزینه کردن سرمایه های مملکت در امور غیر مفیدبر سر میز مذاکره ننشینیم وخود را از فقر ونیستی نرهانیم این بمعنی ترس نیست بلکه عین تدبیر است چرا سری که درد نمیکند دستمال ببندیم تحمل اینهمه خسارت ورنج بابت چیست ومیخواهیم در قبال این مقاومت بی نتیجه چه چیزی را بدست بیاوریم مسولین محترم قدری بیندیشند که میلونها ایرانی در رنج وفشارند وامور یومیه خود را بسختی می گزرانند فقط کافیست انها یک روز خود را بجای شهروندان عادی بگذارند تا بسرعت در برنامه ها ونظرات خود تجدید نطر کنند والا واقعا سیر از گرسنه خبر ندارد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
فقر و نيستي من و تو منشاء داخلي دارد ، اين درگيري ها و تحريم و دشمن تراشي اگر براي مردم آب ندارد براي خيلي ها نان كه دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاگره و گفتگو در هر زمينه اي اسانترين و منطقي ترين راه رسيدن به نتيجه است ،انسانها بايد تابع منطق و عقل باشند ، نه احساسات و خشم !
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام .یا این حرکت و شماره دادن می خواهد مردم را با هم درگیر کنه متاسفانه افراد جاهل هستند که به دشمنی این شیاطین ناگاه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا دشمن شناس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
-پیامهایی که برادر ها به صورت سازمان یافته ارسال میکنند خیلی تابلو معلومه کاسب تحریم هستند دیگه شما که اینقدر
نترسید دلیرید چرا جرات نمیکنید برید سوریه یا نمیرید فلسطین بجنگید.

-برادر قسمت نشده قسمت بشه ما هم میریم!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر ما مهم نیست پس برای چی سرکار میذارین ما رو
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ فردی مغرور ویک دنده است به خاطر ثروتی که دارد احساس خودبزرگ بینی دارد. هدفش ازاین شلوغ بازیها این است که توافق با ایران را به نام خودش ثبت کند و جمهوری خواهان را تاسالها درمسند ریاست جمهوری نگه دارد چون شدیدا از دمکراتها تنفردارد. بنابراین مسولین ما نباید دراین هیاهوی ترامپ و گروه b قالب تهی کنند وبه اصطلاح وا دهند. مدتی دیگر باید صبر کرد تا ترامپ خود شخصا بادادن امتیازات بیشتر شرایط مارا بپذیرد. اگر دولت ترسوی روحانی درزمان اوباما کمی شجاعت به خرج میداد مشکل ما وآمریکا با هزینه هایی به مراتب کمتر از الان تمام شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Czech Republic |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یعنی زودتر جنگ میشد بهتر بود؟
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اینه که گفتید اشتباهه و فقط تصور کسانیست که هم ترامپ رو قبول ندارند هم بعضی وقتا خودشون رو میزارن جاش همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرم خروج گام به گام (نه گام های بلند و زمان بر) از برجام راهبرد خوبیه، به شرطی که مردم از دل و جان، صبر و مقاومت به خرج دهند، که در دومی اش شک دارم.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مردم و من دیگه حوصله گام به گام رو نداریم البته اینه که مهم نبوده و نیست
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مردم براي اين انقلاب همه چيزشون را دادند ولي تو يك مسئول تو اين چهل سال پيدا كن كه بچه اش شهيد و يا جانباز شده باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره رو به ملت بدین خودشون زنگ بزنند ....
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرم 10،20،30،40 کنن ،به هر کسی افتاد اول اون تماس بگیر حق هیچ کس ضایع نمیشه
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگه میخواستن شماره رو به ملت بدن اصن میزاشتن کار به اینجاها کشیده بشه
نه شماره ای به ملت میدن نه نظر ملت مهمه و هر اتفاقی هم که برای ملت افتاده برنامه از پیش تعیین شده هست و ادامه داره
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید تماس بگیرند و مذاکره کنند. الکی خودمون رو گول نزنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
از پس این مردک ترامپ و دارودستش فقط و فقط و فقط یکی مثل احمدی نژاد اونم یکه و تنها بر میاد زنگ بزنه همچین بشورتش بزارتش کنار دل یک دنیا همچین خنک خنک بشه ، کار حسن و دارودستش نیست زنگ زدن
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هر کسی رو از نتایج کارهاش باید قضاوت کنیم حالا نتایج کارهای ترامپ و محمود رو با هم مقایسه کردن دیگه نیازی به گفتن من نداره و کار سختی هم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ با این کارها می خواهد وقت بخرد تا نیروهای آمریکایی در خلیج فارس مستقر بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آمریکا در همه جای خلیج فارس حضور داره تو خبر نداری
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
از بعد عقلانیت و خرد ، به مخالف نمی‌گویند زنگ بزن ،
بلکه به او زنگ می‌زنند و اگر استراتژی مخالفتش اجازه داد جواب میدهد . و در غیر اینصورت گوشی را هم بر نمی‌دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سوییس حافظ منافع امریکا در ایران است پس منطقی است که از سفارت سوییس مذاکرات شروع شود .شاید هم شده
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تو سیاست داستان جور دیگست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ایران مثل دختراییه که ناز میکنن زنگ نمیزنن
ولی ترامپ نشون میده که تو موضع قدرته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
- اگر روزی مجبور به مذاکره و نرمش و تسلیم و شکست شدیم، بدانیم که به خاطر ضعف عملکرد 40 سالۀ خیلی از مسولین در راستای خدمت صادقانه و متعهدانه و متخصصانه و جانانه به مردم بوده است.
- بی اعتمادی مردم به خیلی از مقامات و مسولین ایرانخوار کمتر از بی اعتمادی مردم به آمریکای جهانخوار نیست.
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدايي اين يكي رو خوب آمدي ، دست مريزاد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بنظر من هزینه تماس با آمریکا خیلی گرونه
آقای روحانی شمارش رو تو گوشی سیو کنه و از طریق تلگرام یا واتس آپ تماس بگیره
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فعلا که داریم هزینه تماس نگرفتن با آمربکا رو میدیم به نظرتون گرون نیست این هزینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یا در سفارت سوییس باز میشود یا در باغ شهادت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من صلح می خواهم
محمد صادق
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظر من ایران حق داره شاکی باشه و ااعتماد نداشته باشه نسبت به امریکا
حتی کاملا حق داره که بگه از این مذاکرات بعیده که بشه نتیجه مطلوب گرفت
اما سیاست اصولش همینه که صحبت بشه چون نه ایران نه امریکا دنبال درگیری نظامی نیستن
خالی کردن میدان و نبودن صدای ایران باعث قوی شدن صدای جنگ طلب ها میشه
و در داخل هم خشونت طلبها قوی میشن
یادمون باشه تفکرات مریض تندروی در داخل ایران هم هستند که حیاتشون در درگیری و مظلوم نمایی هست
و از هر گونه درگیری استقبال میکنن

تمامی جنگها بزرگ بشر از نبود ارتباط و ایجاد توهم توطیه شروع شده
مشاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
گرفتن و دادن خط و صحبت مستقیم حتی در شرایط جنگی بد نیست
مذاکره با دشمن در صورتیکه به نفع مردم و منافع کشور باشد و مذاکره کنندگان ابوموسی اشعری نباشند کار عاقلانه ای است.
انسان قوی از مذاکره نمی ترسد چون برای او نه گفتن اسان است. انسان ضعیف همیشه در حال طفره رفتن و دشمن در حال به گوشه راندن آن است.
جهت خیال راحت به تاریخ اسلام و رفتار پیامبر و ائمه که الگوی ما هستند مراجعه شود. امروز روز امتحان اصلی است وقت آزمایش و خطا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تاریخ اسلام و پیامبر می گوید که با عهد شکن عهد بستن خطاست
همچننین عهدی که یک طرف آن بی عهدی کنه باید
شما نیز عدم تعهد پیش بگیری
اگه شما غیر از این موارد شنیدید لطفا با ذکر منبع همین جا ذکر کنید
مشاور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره با عهددبستن فرق دارد دوست عزیز
حتی وقتی قریش پیمان شکنی کردن .. پیامبر با انان مذاکره کرد و قول داد که جان و اموال انان پس از ایمان اوردن در امان باشد.
افتاب دلیل افتاب دوست من
شهرام
| United Arab Emirates |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
موافق هستم. یک تماس تلفنی مانع درگیری آمرریکا و روسیه در خلیج خوک ها شد. البته به نظر من هم باید از طریق یک کشور ثالث این اتفاق بیوفتد.
سلطان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
احسن
علش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید زنگ بزنیم و پیگیر مطالباتمون باشیم
وضعیت الان ما مثل کسیه که پولشو خوردن اونم با طلبکارش قهر کرده
باید قبل از خروج آمریکا از برجام میرفتیم مذاکره میکردیمو الکی کشش میدادیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من ترامپ هستم, الان هم بیکارم با مترجم ام شانسی این پیج ایرانی را پیدا کردم هر کس سوالی.داره بپرسه جوابش بدم اگه حسن هم اینجاست خودشو نشون. بده
آرین
|
France
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مداکره هیچوقت بمعنای تسلیم نیست.
باید از طریق کشور ثالث تماس بگیریم ( ژاپن و عمان داوطلب شدن) و ببینیم چی میگه.
پیامبر خدا هم همیشه حتی قبل از هرجنگ با کفار صحبت میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آنچه که ترامپ می خواهدتسلیم شدن مجض است نه مذاکره عادلانه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من ترامپ هستم, الان هم بیکارم با مترجم ام شانسی این پیج ایرانی را پیدا کردم هر کس سوالی.داره بپرسه جوابش بدم اگه حسن کلید هم اینجاست خودشو نشون. بده
پاسخ ها
م
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ایوانکا هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چقدر نمکی تو بیکار
مهندس عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بنظرم امریکا به دنبال همراه کردن افکار عمومی جهان با خودشه
شک نکنید اینا با نیت درگیری دارن تجهیزات میارن خلیج فارس
البته بنظرم برا یکبار هم که شده تکلیفمون رو با این یانگی ها مشخص کنیم
از ماها که گذشت بزارین بچه هامون با سربلندی زندگی کنن
همین
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نگراني شما بي مورد است ، زيرا اگر جنگي در بگيرد بچه ات كه هيچ نتيجه ات هم سرو سامان نخواهد گرفت زيرا در نهايت اين جنگ تجزيه ايران خواهد بود
سید
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هیچ وقت و در هر شرایطی برای گفتگو دیر نیست مهم اون موضع و صحبتی است که دو طرف با در نظر داشتن شرایطی که در اون قرار دارند با هم خواهند داشت مسولین ارشد باید بدون در نظر گرفتن هیچ اهرم فشاری از داخل یا خارج و بدون در نظر داشتن مواضع تندروهای در رفاه و دلالان تجارتمند سیاسی که از شرایط تحریم سود های کهکشانی میبرند و برای خود بابک زنجانی های دیگری خواهند ساخت تا ماهرانه با رفتارهای دلال منشانه خود در این شرایط ثروت مردم و مملکت را به حساب های خود در خارج منتقل نمایند و نیز بدون مد نظر داشتن تسلیم طلبان اشرافی هر آنچه به نفع مردم و زندگی و معیشت مردم و صلاح مملکت و رشد و توسعه آن است در نظر گیرند و از حرفهای بی مزه و کوته فکرانه بمانند فوت کردن و غیرو‌ دوری نمود
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ همون کسی که دوبار حضوری با رهبر کره شمالی مذاکره کرد وتا به امریکا برگشت بدون این که مرکب توافق خشک بشه زد زیر همه چیز این نه یک تاجر که به اذعان همه یک دیوانه است ومذاکره حتی تلفنی به او این پالس را میدهد که تحریمها کارخود را کردند وفقط موجب خواری مذاکره کننده وجری ترشدن مرد دیوانه وتیم افراطی اش میشود
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اینکار از موضع غرور و تکبر هست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بعضی ها می گن تلفن دخترش رو داده بود ممکن بود زودتر نتیجه بگیره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
طنز تلخ ولی واقعی جامعه ما این است سیاست غلط فرهنگی که بی فرهنگ شدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بی ادب
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این داستانها رو رها کنید تو این وانفسای بدبختی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
واقعا متاسفم برای طرز فکرت
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
شاید راست می گن. خانم موگرینی و حضورش در تهران و سلفی های نمایندگان محترم را فراموش کردید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
قرن 21 عصرگفتگوی تمدنهاسب شعارها و تدیدات جز تحمیل هزینه های جبران ناپذیر وزیرفشاراقتصادی له کردن ملت سود دیگری ندارد لذا حاکمان فرصت راازدست ندهند وتجربه های تلخ گذشته رامجددا تجربه نکنند تا نیازبه نرمش قهرمانانه دیگری باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این کار ترامپ منو یاد مدیر مجتمع مسکونیمان می اندازد همه جورژست میگیره که یعنی خیلی ادم سالمی هستم همیشه هم صورتحساب جعلی میسازه که دزدیهاشو بپوشونه
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
وقت كردي يه سري هم به صورت حساب هاي جعلي داخلي براي دزديهايشان بزن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سامورائی ها قبل از جنگ مذاکره میکردند تا دلیل دشمنی و هدف از درگیریشان مشخص شود و گاها تفاهم میکردند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید مذاکره کرد .حالا شاید با ترامپ بهتر از اوباما بشه کنار اومد .ترامپ فقط از روی لجبازی با دموکراتها از توافق هسته ای خارج شد .احتمالا امتیازات بهتری بدهدتا یک توافقی با ایران بدست اورد تا به مردم امریکا ثابت کند که او از اوباما بهتر با ایران توافق کرد.حالا مذاکره کنیم نهایت توافق نمیکنیم دیگه
بهلول
|
Germany
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یا از بسته شبانه ایرانسل استفاده کنید یا واتساپ مسیج بدید که یه شارژ بخره بفرسته، فقط از جیب ملت خرج نکنید.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
با ترامپ باید رفت و مذاکره کرد. به یکی از این دو حالت : ۱- آقای ترامپ برو برگرد به برجام و بعد از اینکه برگشتی به برجام میشینیم با هم مذاکره میکنیم.
۲- نشستن پای مذاکره با ترامپ - حال اگر به توافق بهتری از قبل رسیدیم خوب توافق قبلی را به شرطی که در کنگره تایید شود و .... توافق قبلی باطل میگردد و اگر توافق دوم بدرد نخور بود همچنان پای توافق اول هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر مردم معلومه! شما جناب تابناک! منتشر میکنی!!!!؟؟ هر سه ماه کمی گوشت می خوریم؛ به نظر شما این سوال پرسیدن داره!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
احماقانه ترین روش ممکن رو داره انجام میده البته بعضی از هم ولایتی هامون متاسفانه دوست دارند یک گپ شبانه با ترامپ بزنند حتی اگر خودشون تا 4 صبح بیدار باشند و ترامپ 10 صبح بیدار باشد
عزیزاله نیک فرجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بادرود:آنچه پرواضح است دراین شرایط حساس بهترین گزینه توسط دولتمردان خویش تنداری وپرهیزازهرگونه برخورددرکل منطقه میباشدچراکه باکوچکترین اشتباه توسط ماممکن است منطقه خاورمیانه به آشوب مبدل گردد.
فریبرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
توی این سالها همیشه عادت کردیم در بد ترین شرایط مذاکره کنیم .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
جواب ها رو نگاه کنید. مملکت داره متلاشی میشه یه عده مثلا خوشمزه گی میکنن. البته خوب اینها همون افراد 7000 تومنی هستند دیگه. در جواب بگم ما بالاخره مذاکره میکنیم پس هر چی زودتر بهتر نه اینکه در دقیقه 90 اینکار رو بکنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا خستمون کردید تماس بگیرید انقدر شیره جون این ملت بدبخت رو نخورید قیمت مسکن کمر مردمو خورد کرد گرونی پدر همه رو دراورده تماس بگیرید با این وضعیت باید تو کوچه بخوابیم یا خودمونو بکشیم.
مذاکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حال اومدیم کسی به اشتباه با این شماره تماس گرفت و ترامپ هم سریع شروع به مذاکره کنه خوب به هر حال ختم به خیر میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کجا مذاکره و گفتگو با دشمن را دین نفی کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من با شماره دادن ترامپ یا ندادن اون کاری ندارم ..
ولی میام چند تا موضوع رو بررسی میکنم .. میبینم کشور امریکا در زمان رئیس جمهوری ترامپ هم رشد اقتصادی داشته هم نرخ بیکاری رو کاهش داده و رکورد تاریخ امریکا رو تو این موضوع در اختیار گرفته،
تو کشور ما آقای رئیس جمهور محترم نه تنها نرخ بیکاری رو کاهش نداده بلکه میاد خط فقر و اعلام هم میکنند 3700000 بعد میان سقف کعافیت مالیاتی رو میزارن 2700000 تومن . بنظرم خیلی جالبه ..
دولت ما یک قلم کالا را نمونه اعلام کنه که تونسته قیمتش رو ثابت نگه داره ، اینکه پایین تر بیاره پیش کششون .
امریکا نیازی به جنگ نداره ، وقتی کشوری که زیر ساختار اون وابسته به غرب هستش و از تکنولوژی غربی داره استفاده میکنه تا زمانی که مستقل نشه همین داستان ها رو داره . باید قبول کرد که تحریم های امریکا واقعا تاثیر گزار بوده و ایران توانایی مقابله با اون رو نشون داده که نمیتونه زیاد تحمل کنه (نمونش مذاکرات برجام)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خود ظریف زنگ بزنه به ترامپ بگه یکم کوتاه بیاد تا بعدا خود روحانی بهت زنگ بزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خدا شفات بده.
بيگى رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرم بهترين زمان براى شليک حتى يک موشک به سمت ناوو پايگاههاى آمريکات است تاترامپ باور کنه که قدرت منديم وتسليم نمى شيم اونوقت حتما تن به برجام ومزاکره عادلانه ميده .چون ترامپ تاجره وازعواقب جنگ پرهزينه مى ترسه ,درهرصورت تنها راه براى ما قدرتمند شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یعنی بعدش امریکا همین طور می ایستد وهیچ واکنشی نشان نمی دهد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
منم موافقم یه کاری کنید ترامپ به ایران حمله کنه همه راحت میشن
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چی زدی حاجی ترامپ سیاستمدار و تاجر هست و نادان و احمق نیست که تو ایران اینهمه افراد هستن که میخوان سرش کلاه بزارن و در یک کلمه گولش بزنن آخه چه فکری میکنید درباره رئیس جمهور ابرقدرت جهان
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تو يك شب تمام پايگاه هاي ايران را تو سوريه با موشك زد و نه سوريه و نه روسيه كه ايران پول همه ابزار جنگيشان را پرداخت مي كند حتي موشك هاي اس 300، كاري نكردند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یه روانشناس باهاش تماس بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نکنه شما مرجع تشخیص اختلالاتی ..خدا میدونه کسی که انگ میزنه به دیگران .. آیا خودش هم شایسته انگ زدن هست یا خیر
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فعلا که با سیاستهاتون اکثر مردم ایران نیاز به روانشناس دارن حاجی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تلفن داده تا بعدا كه با ايران جنگ شد و همه جا رو نابود كرد با بمبهاي اتمي ، به دنيا بگه من حتي شماره تماس دادم و براي مذاكره هم آماده بودم ولي خبري ازشون نشد
تنها دليلش همينه و زيادي خيال برتون نداره !!!

ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره بده کی بودی تو گلم
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
عراقچی در مقابل گفته ، اگر نیاز باشد آنها شماره تلفن ما را دارند . معنی این حرف این است که اگر آمریکا مایل است خودش تماس بگیرد، ما مایل به تماس نیستیم . درست می گوید، در شرایط فشار و پابرجا بودن شروط آمریکا، تماس برای ایران غیر ممکن است.
ترامپ چند روز پیش مدعی شد: ما فقط می خواهیم ایران
تسلیحات اتمی نداشته باشد . یعنی این که هنوز قبول ندارد ایران بدنبال سلاح هسته ای نیست!
نمی دانم هدف نهایی از بهانه های ترامپ چیست ؟
آمریکا می گوید، جنگ نمی کنیم دنبال تغییر رفتار ایران هستیم ! ایران هم با قاطعیت می گوید ! جنگ نخواهد شد.
بنظر من ایران اعلام کند بدون هرگونه پیش شرط زیر نظر سازمان ملل _ ابتدا بطور غیرمستقیم _ مذاکره می کنیم و مدت زمان مذاکره باید محدود باشد. ( به هرحال پیچیده ترین مسایل بین المللی را باید پشت میز مذاکره _ بطور عادلانه و برابر حل کرد .)
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
موضع ترامپ بسیار زیرکانه و از روی هوشمندی است. او دارد از همین الان به دنیای بعد از جنگ احتمالی فکر می کند و بین مردم ایران محبوبیت کسب می کند که اگر احتمالا جنگی در گرفت و پیروز شد بتواند به طرفداران حکومت فعلی بگوید که من خواهان جنگ نبودم و پیشنهاد مذاکره دادم اما خودشان قبول نکردند. ایران در شرایط فعلی به جای آنکه از روی لجاجت و سرسختی پیشنهاد ترامپ را رد کند باید به صورت رسمی پاسخ دهد و برای مذاکره شرط تعیین کند و شرط آن را بازگشت همه چیر به شرایط برجام قرار دهد. این یک منطق حقوقی است که تا وقتی قرارداد جدیدی منعقد نشده است شرایط قرارداد قبلی برقرار است. در اینصورت توپ در زمین ترامپ خواهد بود. چه قبول کند و چه قبول نکند به نفع ایران خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
گفت‌وگو کردن اگرچه در عالم درویشی کار ناپسندی است اما در دنیای امروز شرط بنیادین حیات است.
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام دوستان.مذاکره درهیچ شرایطی باهرکسی که باشدضرری ندارد.درمذاکره میتوان خیلی چیزها راروشن کرد.به نظرمن یکباروبرای همیشه بایدبه این غایله پایان داد.مذاکره ازنشانه های فهم وثبات یک ملت بزرگ است.قطعا درمذاکره طرف حق مشخص میشودوباطل رسوای عام وخاص میگردد.پس ازترامپ بخواهیدبرای مذاکره صادقانه وبراساس منافع ملت آماده ایم.اگراونیزصادق باشد می آید .والا مابرنده خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ و محمود از يك گروه خوني هستند . دو تا ....... ! تلفنش رو بدين به محمود !
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اونوقت محمود همه چیو خراب میکنه نه اون و نمونش رو مردم ایران و آمریکا دیدن
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تماس مستقیم داشتن خیلی بهتر هست تا دیگران پیام ببره...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ببینید این آخرین تیر دار و دسته نیویوریکی هاست..به نظرم فقط اگر دو سال دیگه تحت این فشارها دوام بیاوریم، به طور قطع و یقین تبدیل به یک قدرت فرامنطقه ای میشیم که بعدش غرب و شرق و امسالهم مجبور میشن باهامون با احترام برخورد کنند و در چهارچوب قوانین بین المللی با کشورمون تعامل کنند..ازون به بعد هم تمام هزینه هایی که تا حالا دادیم با سرعت زیاد بر می گرده.. و به نظرم پول کشور ما مجددا ارزش خودشو به دست می آره...
در مردم وضع معیشت مردم هم اگر دولت و نهادها پاشون رو از اقتصاد فقط به اندازه 10 الی 20 درصد بیرون بکشن مسئله حل میشه.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من هم فکر میکنم شماره‌اش را بگیریم. وقتی گوشی را برداشت توش سه تا فوت کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باش تا ایران زنگ بزنه!!!!
ناشناست
|
Netherlands
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اختلاف نظر بین خواست اکثریت مردم ایران (رعیت ها) از یکسو و (اشراف) از سوی دیگر برای دوستی با دولت و ملت امریکا "آری" یا "نه" را به رفراندوم بگذاریم.
زير خط فقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
همه ايران در فشار هستن...اوضاع رو به بهبود نيست....اما.............
امريكا حرفش حرف نيست بفهميد...هيچوقت نبوده.....
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر من اینکه که فرصت طلایی رو زمان اوباما از دست دادیم و برجام و شکستن تابوی رابطه خیلی دیر بود ... حالا داریم تاوان تصمیم دیر هنگام رو می دیم ... الان دیگه باید تصمیمی بگیریم که وضع از این بدتر نشه.
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نظر من اینکه که فرصت طلایی رو زمان اوباما از دست دادیم و برجام و شکستن تابوی رابطه خیلی دیر بود ... حالا داریم تاوان تصمیم دیر هنگام رو می دیم ... الان دیگه باید تصمیمی بگیریم که وضع از این بدتر نشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
هنوز یک عده معتقد هستند که همان برجام هم اشتباه بوده و خدا میدونه اگه همین برجام نبود چه وضعی داشتیم ظاهرا بعضی ها تا جنگ نشه و تمام دنیا رو بر علیه خودمان نکنیم راحت نمی شوند بله زمان اوباما فرصتی بود برای ما که از دست رفت..
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
با توجه به این که آقای اوباما با آقای روحانی تماس گرفتند وایشان جواب ندادند بنابراین پیشنهاد آقای عراقچی مبنی بر تماس از طرف امریکا قطعا انجام نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
زنگ زدن به معنای تسلیم شدن نیست. هر حرکتی برای جلوگیری از وقوع جنگ و تنش مناسب است. شرایط اقتصادی هر روز سخت تر می شود. قرار نیست با یک زنگ زدن امتیاز به طرف مقابل داده شود.
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دعوتش کنید بیاد افطار
آرمین
|
Germany
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کسانی که می گویند مذاکره نمی کنیم باید یک راه حل برای وضع موجود ارایه بدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره در اصل میتواند در جایی ما را بدون هیچ مفهومی در صدر جدول قراد دهد واین از نظر کارشناسان پسندیده
و قابل مقیاس در ابعاد نظامی و اقتصادی است در اصل میتوان مذاکره را در راههای بسیاری آزمود و این از بعد منبع
بسیار غنی و فرهنگ ساز است ما ثابت کرده ایم مذاکره را با مذاکره میتوان خنثی کرد هیچ خای دنیا نمیتوان مذاکره کرد
مگر بخواهیم مذاکره کنیم چرا که مذاکره باب گفتگوست و گفتگو باب مذاکره با این مدل میتوان جهان هستی را تسخیر و
از ماورای ان عبور کرد و به مقصد رسید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام
برای اینکه رفتار امریکایی ها رو بدونیم بهتر برخورد انها با کشور های مختلف را بررسی کنیم
1- امریکا حتی مرده شاه رو که ایران رو به حیاط خلوت امریکا تبدیل کرد را نپذیرفت
2- قذافی دیه سرنشینان هماپیمای لاکربی را تماما پرداخت کرد و بعد از تهدید امریکا تمام تجهیزات اتمی خود را با چند کشت به امریکا فرستاد سرنوشتش چه شد؟
3- صدام 8 سال به پشتیبانی امریکا و مرتجعین عرب با ایران جنگ کرد سرنوشتش چه شد ؟
4- به بهانه 11 سچتامبر به افغانستان حمله کرد سرنوشت مردم افغانستان چه شد
این در حالیست که نه مردم انکشورها ونه دولت انها مخالف امریکا نبودند.
ترامپ از وقتی سرکار امده به هیچیک از مقررات و مصوبات بین المللی متعهد نبوده و قصد دارد با مذاکره موشک های ما را معدوم و دست خالی ما را نابود کند
هرکس قدری غیرت داشته باشد و ساده لوح نباشد میفهمد که او میخواهد چیزی متفاوت از دیگران برای خود برجای بگذارد
کسیکه از سلاخی قاشقچی و امثالهم دفاع میکند قابل اعتنا نیست
علی
|
United States
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شمارشو بدین به من.متقاعدش می کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نیازی به تماس نیست. اول دلایل خودش را برای خروج آمریکا از برجام بگوید. اگر کسی (به جز صهیونیست ها و چند حکومت مرتجع) قانع شد و از خروج آمریکا حمایت کرد اشکال ندارد دوباره از اول مذاکره می کنیم. روز از نو
علی ملک پور
|
United Kingdom
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
وات ایز دیس
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باسلام و احترام
تلاشم رو می کنم حرف کارشناسی بزنم
به نظرم آقای ترامپ بیشتر از از ایران به مذاکره نیاز دارد چرا !!چون وعده انتخاباتیش این بود و علاقمند است به افکار عمومی خوش بگه که دیدید هرچی وعده دادم محقق شد اینم از برجام!!! و حالا به انتخابات فکر کنید تا دوره دوم بیام بالا
ببیند اگر فرمایش های مقام معظم رهبری را انجام دهیم یعنی اینکه به سمت تولید فکر، تولید ثروت، اقتصاد مقاومتی ، حمایت از کالای ایران و در نهایت رونق تولید توجه کنیم آیا شرایط به نفع ما نخواهد بود
کارشناس محترم توجه کنید اصلا روی صحبت من عدم دیپلماسی در عرصه بین الملل نیست اتفاقا برعکس
حرف من اینست بیش از انکه به بیرون توجه کنیم به درون توجه کنیم و وابستگی نداشته باشیم . تلاش کنیم با روحیه جهادی از پس مشکلات خودمان به خوبی بر بیاییم( امریکا فرانسه آلمان چین همین مسیر را پیمودند)
من معتقدم اگر با تلاش و کوشس تمام مردم و مسئولین و همگرایی کامل نقطه و تاریخ افول آمریکا از سال 98( 2019) کلید خواهد خورد.
فقط توجه داشته باشیم زمانی این موضوع شکل می گیرد که همگرایی و همصدایی داشته باشیم.
امریکا خاورمیانه قدرتمند نمی خواهد لذا وقتی می بیند ما در حال قدرتمندتر شدن هستیم و خیلی نگران است و این به نفع امریکا نیست.تلاش می کند به انهای مختلف قدرت ایران را کم کند( دوستان بزرگوار منم عین شما با مشکلات دسته پنجه نرم می کنم ولی مذاکره با امریکا به نفع ج.ا.ایران نیست)
کوچکترین ترس و عقب نشینی، کشور را به سوریه دوم تبدیل خواهد کرد ( مطمئن باشید)

مهمترین مسئله تولید فکر ،علم، ثروت و نهایت آگاهی مردم از تفکرات شوم امریکا است
صحبت زیاد است ببخشید اگر پرحرفی و احیانا جسارتی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حسن آقای عزیز با کی می خوای این کارا رو بکنی با این مسئولین که مملکت رو به اینجا رسون اینا اگه کاربلد بودن کار به اینجا نمی رسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
قضیه قحطی پوشک میزان وابستگی ما رو ثابت کرد، پارسال غذای 42میلیون نفر رو وارد کردیم، فقط یک مورد تولید ملی مثال بزن که از صفر تا صد ملی باشه، عصر ارتباطات و تعامل با دنیا ست، نه شاخ و شانه کشیدن، کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تعجب ميكنم از دوستاني كه ميگويند تماس بگيرند و صحبت كنند! يعني هنوز هم به آمريكايي ها اعتماد داريد بعد از برجام و وقائع آن؟ ترامپ چيزي جز ذلت و تحقير ما نميخواد. اگر كمي ديگر صبر كنيد، صبح ظفر نزديكه به شرط اينكه لااقل خودمون به خودمون رحم كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دادش الان در چه وضعیتی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره رو علنی کنید تا هر کس خواست با ترامپ صحبت کنه و نظرش رو بگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بنده لیسانس علوم سیاسی هستم، به اندازه دانش اندکم عرض میکنم که باید قبل از خروج ترامپ از برجام با امریکا مذاکره میکردیم. اوایل 97 بود که هنوز ترامپ اقدامی برای خروج نکرده بوده و دلار حدود 4500 بود، من در یک پرواز داخلی آقای ظریف رو دیدم، متاسفانه محافظان اجازه ندادن حتی یک عکس بگیرم از دور، چه برسه به اینکه با ایشان یک صحبت کوتاه داشته باشم! وزارت خارجه و سایر نهادهای سیاسی باید در پیش بینی وقایع سیاسی و کنش های سیاسی طرف مقابل قوی تر عمل کنند. اما در شرایط امروز بنده نظر خاصی ندارم، چون روابط خارجی ما چنان گره خورده که باز کردن آن واقعا کار دشواری است، متخصصان روابط خارجی کشور هم در گوشه ای در دانشگاه فقط مشغول تدریس هستن و تنها کاری که از بنده بر میاد، دعا کردن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
زیر بار گرونی کمرمون شکسته بهتره مذاکره و مشکلاتو حل کنن،ملت ایران با هیچ کشوری دشمنی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کرونی که دست آمریکا نیست دست مسولان خودیه اونهارو باید تار و مار کنید
ناشناس
| United States |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یکبار گولم زدی شرم بر تو دوباره گولم زدی شرم بر من. من مذاکرات قبلی مشکلی از مشکلات شما حل کرد که فکر میکنید مذاکره جدید میتونه مشکلی را حل کنه؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بیا من کمرت رو معالجه می کنم
م ب
|
United States
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بر فرض که ما هم نظر بدیم چه مشکلی حل میشه؟ کو گوش شنوا؟ دستور از جای دیگر است آقای تابناک.
ما فقط باید دعا کنیم که از این بیچاره تر نشیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
متاسفانه در ايران طوري تبليغ شده كه آقاي ترامپ فردي احمق است ولي ايشان اگر احمق بود داراي آن ثروت نبود در طي دوره رياست جمهوريش ميزان بيكاري در امريكا به 3درصد كاهش يافته سطح رفاه عمومي افزايش يافته در بين مردم آمريكا از محبوبيت خوبي برخوردار است و نويسنده 3 كتاب است در كل شايد براي جهان خوب نباشد ولي براي خود مردم آمريكا خوب كار كرده است بر عكس مسولين محترم ما .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اطلاعات اشتباه بهتون رسوندن
بیکاری در امریکا از رییس جمهور های قبلی هم بیشتره
اون فقط در خدمت خودش و افراد پشت پرده هستش
ندانسته حرف نزنید
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دقیقا همینطوره. آمریکا حالا در وضعیتی به سر میبره که در آستانه کمبود نیروی کار هستش.بسیار آدم زیرک و اقتصاددان قابلی هستن
اقایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
منم موافقم

اصلا چرا امریکا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الو ترومپت ؟ گوشی رو بده ایوانکا میخوام با اون صحبت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مریض جنسی
ناشناس
| France |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خیلی بی ظرفیتی
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اشتباهی مثبت دادم اخه این حرفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگه شماره دختراشو بدین تمام مردم بهشون زنگ می زنن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کمی ظرفیت داشته باش
میلیمتر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مردم ایران اینقدر ضعیف و عقده ای نیستند شوخی هم حدی داره در ضمن یکی از وختراش شوهر داره شماره اونو هم میخواید؟
اقایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
راست مگن داداش
احساساتی شدی
زیاده روی کردی

مسوولین محترم سایت پیشنهاد میکنم این مطلب رو پاک کنید با تشکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
واقعا بجای خنده گریه م میگیره بابت این نوع فکرها آخه چه قدر بی ظرفیت ،که هرجا کم میاریم سراغ این چیزها میایم .ادب مرد به ز دولت او
محمد شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا یه زنگ بهش بزنید بچه رو....
زنگ بزنید برید پیشش دو تا عکس هم بگیره...ولی دوست نداشتین توافقم نکنید...


حداقلش اینه دلار میکشه زیر ده تومن یه مدتی! حتی اگه هیچ توافقی صورت نپذیره!
ناشناس
|
Romania
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر مقداری از آرمان های ایدئولوژیک خودمان کمی تا قسمتی کوتاه می آمدیم، نه دائمی بلکه تاکتیکی و موقتی، میشد خیلی از مشکلات سیاست خارجی را حل کنیم. وقتی ادعای جهانی داریم ولی قدرت محدودی داریم خب هزینه های ما بالا میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اين خيلي واضحه شما به شوهي برگذار كن چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این که طرف امریکایی چیزی از عهد و پیمان نمیفهمه درست... اینکه داره زور میگه و قلدری میکنه درست... اینکه این ادم عقل و شعور کاملی نداره و قابل اعتماد نیست هم درست...سوال اینجاست: آیا با یه همچین ادمی باید مثل یه فرد بالغ عاقل طرف شد؟ باید کاری کرد که این چاقو کش نادان هی چاقوشو تو هوا بچرخونه و بزنه تورو تیکه و پاره کنه؟ آیا نمیشه کمی باهاش با ظرافت و نرمی همراه با تدبیر برخورد کرد؟ آیا واقعا هیچ روش دیگری جز پشت کردن و مقاومت وجود نداره؟ اینطور که به نظر میاد احمقهای قلچماق مثل بن سلمان و بنیامین و بولتون با همه نفهمیشون هر غلطی دارن میکنن و ما فقط لب ور میچینیم!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
همه پرسی صورت بگیرد مردم تصمیم بگیرند اینکه عده ای محدود برای اکثریت تصمیم گیری کند اصلا جایز نیست
ناصر
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بهترین راه مراجعه به ارای ملت هست دولت میتواندسریعارفراندوم برگزارتاملت برای مذاکره تصمیم بگیرندفکرمیکنم تاکسانی رامتهم نکنیم که ازطرف ملت تصمیم میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
رفراندوم در مورد موضوعی مهمتر و اساسی باید باشه..
زبل خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به خاطر دسترس بودنت مرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چرا نظر من رو ساعت 16:50 سانسور کردید؟مگر دشنام داشت.بی احترامی بود.چون باب میل نبود باید سانسور میشد؟خوب اگر اینطوری هست یه متن بدید همه همون رو بازنشر بدهند و تمام.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره هیچ ایرادی نداره چیزی که ایراد داره تخریب منافع ملی است . فرصت مذاکره خیلی بهتراز فرصت جنگ و نابودیست. در این چهل سال دولتهای ما زمانی مذاکره کرده اند که کارد به استخوانشان رسیده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
محمود احمدی نژاد کجایی
که یادت بخیر
ابرقدرتها ی غربی و شرقی به ویژه آمریکار را روی انگشت اشارت چرخوندی
بیا بیا که دلتنگتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کلا تو ایران مقامات زیاد داریم ما ... که هرکدوم واسه خودشون تو مدار سیاستن ...
واسه شماره دادنات مرسییییییییییییییییییی ...
ard
|
France
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
«كادَ الْفَقْرُ أنْ يَكُونَ كُفْراً، نزديك است كه فقر انسان را به مرحله كفر برساند» از فرمایشات پیامبر اعظم در همه امور زندگی و تصمیمات استفاده کنیم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
فقر؟

یا توهم فقر؟

اره منم فقیرم تلگرامم قطعه حالم بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ایران همواره درطول تاریخ اماج حملات بدبینان وبدخواهان بوده وهست وتازگی ندارد وبایدمراقب بودتاعزت وشرف ایران زیرسئوال نرود،بازی راترامپ شروع کرده وخودش بایدپایان دهدلذاشماره تلفن ملت ایران رادارندپس بایدخودش تماس بگیرد.والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
جنگ سختی در پیش است.
پاسخ ها
اقایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
جان من ؟

شرط ببندیم؟
بسیجی زمان جنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این حرف من به معنی تایید سیاست خارجی ایران نیست _______ولی ترامپ برای رای آوردن دردوردوم نیاز شدید به یک برگ برنده یعنی مداکره مجدد با ایران داره آوردن ناوهای هواپیما بر و هواپیماهای استراتژیک به خلیج فارس ودادن شماره تلفن __________هرکسی کوچک ترین اطلاعات نظامی را داشته باشد میداند برای جنگ با ایران نبایستی ناوهای عظیم الجثه وهواپیماهای دورپرواز استراتژیک را زیر دید وتیر ایران قرار بده این از بی شعوری بولتون جانیه که این فرمان صادرشده و ترامپ درمحمصه است فقط ما عدالت اجتماعی و عدم تهاجم به کالاهارا مد نظر قرار بدیم بولتونهای داخلی هم مرتکب خبط حمله احساسی نشوند همه چیز عادی میشود این بزرگترین اشتباه دولت ترامپ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Czech Republic |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هنوز که اینها وارد خلیج فارس نشدند. شاید در اقیانوس هند یا دریای عمان مستقر بشن از کجا میدونی؟ اینها الان تو راهند پسر جون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
-الو من حسنم چکارداری هی میگی زنگ بزن خوب اینم زنگ فرمایش
*حسن جون قربونت برم دارم از ذوق میمیرم میدونی چقدر منتظرم گذاشتی ای بی وفا همه دنیا فهمیدن ما با هم قهریم حتما یکی باید این وسط واسطه بشه یعنی ما از او اوباما کمتریم
- بگو ببینم کی زد زیر میز من یا تو
*ببین حسن جون فقط اون دوازده شرط پمپو احمقو ولش کن بزار واقعیتو بهت بگم، جون من کاری به اسراییل نداشته باش کل مسئله حله
- ببین ما بچه نیستیم از اولش هم میدونستیم قضیه سر چیه
* یه خواهش کوچلو هم دارم برد این موشکاتونم همین که تا عربستان برسه کافیه بجون اوانیکا جدی میگم
- بازم امری باشه
* نه حسن حسن حسن الو الو قطع نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عالی بود واقعیت همینه
چارک میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تلفن میکنم جواب نمییدی ؛ کسی را مثل من عذاب نمیدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا زشتتته به خدا شماره دادن واسه دهه شصتی ها بوده . چرا با واتساپ چت نمی کنند آخه ....
علی
|
United States
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بهتره هر چه زودتر نرمش قهرمانانه ی دیگری بکنیم یا جام زهری بنوشید و زنگ بزنیم تحریم ها روی ما (مردم) اثر داره روی شما مسئولین بی اثره ...
حسین
|
United States
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
میشه رفت صحبت کرد صرف صحبت کرذن ادم چیزی رو از دست نمیده. مثل کره شمالی رفت صحبت کرد دید مو قرمزه زور میگه کنار نیامد ادم همیشه باید باب مذاکرش باز باشه مشکلی نداره
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
یک سوال از مقامات داشتم
آخرش می خواهید چی بشه
الان ما 40 ساله داریم با امریکا می جنگیم
ایا این جنگ تموم میشه؟؟
حالا میگیم 40 ساله دیگه هم می جنگیم
دستاوردش چیه؟
ایا بعد از 80 سال گرفتاریهای ما برطرف شده؟
ایا پایان این همه رنج وسختی و فقر تموم میشه؟؟
اصلا به چه جهتی داریم می جنگیم؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
الان نظر ما مهم شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حالا یه زنگ بزنید شاید شارژش تموم شده کار واجبی داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگه ایوانکا تلفن رو جواب داد چی بگم؟
منصور
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فقط نظرش تحقیر ایران است
مریخ
|
France
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره تلفن لازم نیست انها وقتی جناب دکتر ظریف سخنی میگوید در عرض کمتر از یک ساعت تمام رسانه های خبری انرا منتشر میکنند کافی است ایشان تمایل به مذاکره را نشان دهند هر چند همانطور که ترامپ برجام را لغو کرد چنانچه مذاکره ای صورت بگیرد انها اسنادی را با ایران به امضاء خواهند رساند و برای تعهد به انجام اسناد امضاء شده امریکا امتیازات بیشتری را درخواست خواهد کرد تا جایی که کشور کاملا متحد امریکا شود ترامپ با افزایش نیروهای نظامی در خلیج فارس هم از عربستان پول میگیرد هم میخواهد بدون جنگ ایران را به کنترل خود دراورد
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظر من با اون تماس بگیره رئیس جمهور و فیلم اون زنده از شبکه سراسری تلویزیون پخش بشه و از اون بخواهند برای مذاکره دوباره به برجام برگرده و سپس مذاکره صورت بگیره .... اینطوری اون نمیتونه از برقراری این تماس سوء استفاده تبلیغاتی بکنه . بهتره از یک شبکه تلوزیونی انگلیسی زبان بصورت همزمان پخش بشه فیلمش .... بهش بگویند ما این تماس را برای گوشزد کردن اشتباهت گرفتیم و تماس گرفتیم تا مردم دنیا بدونن تو صادق نیستی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
کلاً صحبت کردن
و اعلام مواضع شفاف
کوشش برای توافق دو جانبه در سیاست پذیرفته ترین هنجاره بوده و هست و احتمالا خواهد بود
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اول کاخ سفید هرگز خبر در اختیار قرار دادن شماره تلفن را تایید نکرده و از رسانه سوپر دروغگویی مثل سی ان ان که البته دوست شما هم هست نقل شده دوم اینکه پیرو کامنتهای قبلی با بچه بازیهایی مثل تبادل زندانی یا تلفن میزنم جواب نمی دی بهتر می دانید که مشکل بزرگ چهل ساله بین دو کشور حل نخواهد شد از طرفی برخلاف خبرهای نادرستی که درایران پخش می شود این تنها دولت ترامپ نیست که خواستار حل و فصل کامل موضوعات با ایران هست بلکه افراد به مراتب سختگیرتری در کنگره وجود دارند که ترامپ انگشت کوچیکه آنان هم نیست
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
با سلام.
متاسفانه دوستان محترم این موضوع را به شوخی می گذرانند. هرچند شوخ طبعی از صفات ایرانی ها می باشد.
بهرحال، ایشان شماره ای را به دفتر حافظ منافع خود در ایران داده و معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیز فرموده اند که اگر می خواهند تماس بگیرند، آنها ( امریکایی ها ) شماره ما را دارند. این بیانگر این است که ما زودتر شماره خود را به آنها داده بودیم. شوخی نمودم. از این موضوعات بگذریم.
مطمئنا، زمانی آقای رئیس جمهور می توانند از جانب ملت صحبت نمایند که ایشان به وعده های انتخاباتی خود عمل نموده باشند. به یاد داریم که ایشان فرمودند که سانتریفیوژ بچرخد و زندگی مردم هم بچرخد. کاری به چرخیدن سانترفیوژ ها نداریم. ولی مطمئنا، چرخ زندگی مردم متوقف شده است. یا به سختی می چرخد.
بهانه های مختلف برای عدم تحقق وعده های انتخاباتی ایشان مسموع نمی باشد.
ایشان دیشب در افطاری، با گروه های سیاسی مختلف گفتگو نموده اند. اینکه همدلی در مابین گروه های سیاسی در داخل کشور بوجود آید، موضوع خوبی است. ولی آیا این گروه های سیاسی دارای مقبولیت و اعتبار در سطح جامعه و آن هم پس از این آشفتگی های اقتصادی خانواده ها و کم ارزش گردیدن واحد پولی و کوچک شدن سبد خانواده ها می باشند، موضوعی است که می بایست توسط ایشان مورد اعتنا قرار می گرفت. وگرنه یا از جیب خود و یا از جیب نهاد ریاست جمهوری ( مردم ) هزینه افطاری را بر باد فنا داده اند.
آقای رئیس جمهور می فرمایند که همه چیز در زمینه های سیاسی و اقتصادی دست دولت نیست. این را هم قبول می نماییم. ولی، آقای رئیس جمهور. اگر در این دو زمینه شما همه چیز در دست دولت قرار ندارد، در چه زمینه های دیگری همه چیز در دستان دولت می باشد؟
مضاف بر همه اینها، خواهشمند است از جانب خود صحبت نمایید. مردم آنقدر در مورد معیشت خود در تنگنا قرار دارند، که فکر موضوعات دیگری در مخیله آنها خطور نمی نماید.
اگر واقعا به فکر این مملکت می باشیم، از امام راحل سر مشق بگیریم. مردم مطمئنا اشتباه نمی نمایند. همانگونه که ایشان نیز به این موضوع اعتقاد داشتند.
اصول علمی می گویند که برایند نظرات اجتماع بیانگر واقعیت است. موضوعی از این مهمتر برای بحث و رفراندوم عمومی بدون تبلیغات حکومتی وجود ندارد.
اگر مردم رای به عدم مذاکره دادند، قاطعانه با پشتوانه مردمی روبروی نظام استکباری ایستادگی می نماییم. اگر هم نظر بر مذاکره بود، نظام عین دموکراسی را انجام داده است.
ولی صحبت رئیس محترم جمهوری که انتخابات پبیش رو ( انتخابات مجلس ) را نوعی رفراندوم و نظرخواهی اعلام می نمایند، صحیح نمی باشد.
مستحضر می باشید که انتخابات مجلس در غالب مناطق کشور جنبه قومیتی دارد. شرکت در انتخابات نمی تواند بیانگر قبول بودن سیاست های دولت و نظام تلقی گردد. هرچند استفاده ابزاری از این موضوع می گردد.
بهرحال، بدانید که اگر شرایط بد شود، نه تنها نظام، بلکه کیان هم به خطر می افتد. این مملکت به پاس خون شهدای جنگ هشت ساله تا کنون سر پا بوده است.
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین خط مقرمط نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
با آمریکا بودن حداقلش این هست که نمیخواد ب جام امضا کنی. نمی خواد هیچ گونه توافقی،امضا کنی. دیگه اون وقت هیچ کشوری نیست که بخواد به شما فشار بیاره. اگر هم کشوری بخواد فشار بیاره، آمریکا جلوش وای میسه. شما امروز عربستان رو ببینید. این همه جنایت میکنه، کسی هم نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو. اون وقت کشور ما با این همه قدمت و فرهنگ و این همه افراد تحصیل کرده، این همه قهرمان ورزشی باید منفور دنیا باشه. پس وقتش رسیده که راهمون رو عوض کنیم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خواب دیدی خیر باشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اصول و فنون مذاکره را در خیابان ها و عوامفریبی خودمان زیر سوال نبریم بهتر است پیام ارسالی را دریافت و پاسخ ارسال شود هر چند تمایل به مذاکره نباشد ولی احترام به گفته واجب است زمان و فضا همیشه در دسترس نخواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
جداقل فایده مذاکره اینه که فشارها کم می شه . وبهتر میشه وقت خرید . اگر عدم مذاکره باعث درگیری و چنگ بشه خیلی بد است ....
رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هر گونه ارتباط تمام بافته ها را رشته می کند. این فقط یک تله برای بی اعتبار کردن ایران است. از طرفی امریکا خودش اینقدر نیازمند است که مثل انگل عربستان را داره می مکه انتظار دارید مشکل ما را حل کنه. خودتون مثل کره شمالی بی اعتبار نکنید. فقط صبر و از نظر نظامی قوی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بابا وقتیکه توافق امضاشده توسط مقامات مسئول این چند کشوربعد هم به شورای امنیت بردن وازنظرحقوقی و بین الملل وجهه قانونی پیداکرده حالا این احمق چی میگه .یعنی قانون بی قانون پس باید جلو این گردن کلفت ایستاد تا مارا مثل عربستان ذلیل وگاو شیرده حساب نکند. مطمعنم ایرانی جما عت غیرت دارد.
حکمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
وقتی اقای روحانی فریاد میزنه ما آماده مذاکره ایم جوابش همینه یعنی بیا زنگ بزن قرار مونو خودمون بذاریم نه پادشاه عمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فقط مذاکره...
کمر ملت زیر بار گرونی وفقر شکست ...توروخدا تمومش کنید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ شخصیتی کاملا احساسی است و در واقع از تعقل بهره نمی برد و بیشتر متکی به غریزه است. این اشخاص خطرناکترین موجودات کره خاکی هستند و در عین حال می توانند کاملا مهربان شوند. آنها آغوششان را برای دوستی باز می کنند و دستشان را دراز. اگر با آنها وارد صحبت شوی خشمشان کاملا می نشیند هر چند که اگر با آنها توافق نکنی از شما ناراضی هستند. اگر گفتار را با آنها ادامه دهی می توانی امتیاز هم از آنها بگیری هر چند امتیاز خیلی کمی دهی. در واقع نفس آنها تا حدودی راضی می شود. اما اگر تحویلشان نگیری باید منتظر شدیدترین عکس العمل از آنها باشی. پس عاقلانه هست با او وارد مذاکره شوی و به آنها احترام بگذاری. اگر سوار احساس این افراد شوید و در مواردی با آنها حرکت کنید شما را دوست خوب خود می پندارند. این است شخصیت ترامپ. شما با اوباما بایستی با جنبه های عقلی وارد مذاکره می شدید اما در مورد ترامپ باید به احساسش احترام بگذارید.
Hfg
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ای کاش بجای هجوم و بیانیه، یک بار در چنین موقعیتی به مذاکره هوشمندانه بنشینند. شاید جواب داد. دیگه وضع بدتر از الان که نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
امریکا در اوج درماندگی و فلاکت است و ما در نهایت اقتدار و افتخار و سرخوشی!!!
بنابراین بهتر است یا مقامات زنگ نزنند یا اگر زدند فوت کنند یا مرگ بر امریکا بگویند و قطع کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
راستش از کی تا به حال نظر ملت مهم بوده برای مسئولین ما؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره ایرانسلی اش رو داده یا همراه اولی
بگو اصلی رو بده، زنگ که نمیشه زد گرون میشه واتساپی باهاش بچتیم مسخره اش کنیم
البته روحانی برای اینکه براش بد نشه می تونه تو تلگرام باهاش سکرتی چت کنه
313
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید این شماره را به سرشان کوبید و به منافع آمریکا در منطقه حمله برد
در زمان پیامبر خاتم ص نیز یهود وقتی پیمان شکنی کردند پیامبر ص دستور حمله داد
ولی متاسفانه اینقدر مسولان به زندگی های آنچنانی و لاکچری خو گرفته اند که حتی تصور اینکار ( حمله بردن به منافع آمریکا ) برایشان محال است
بلوچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
تنها راه مذاکره است نگذارید اوضاع ازاین پیچیده تر بشه

اگه مذاکره کنید بوالله ازعزت شما چیزی کم نمیشه فقط به خاطر بینوایانی که شبهاگرسنه میخوابند مذاکره کنید
پاسخ ها
اقایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اره مذاکره خیلی خوبه

مگه برجام یادتون نیست
!!!

مثل اینکه شما خیلی به امریکاییها اعتماد داری
!!!
چراشو نمیدونم
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اره راست میگه بخدا

تنها راه حل مشکلات ما اینه که فرشقرمز ندازیم واسه عمو ترامپت

و اجزه بدیم کشور ما هم بشه مثل افغانستان

پیشرفته امن پولدار
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
هیچ وقت روشن فکران ایران زمین به موقع اظهار نظر نکردن ، الان احتیاج به راهکار از افراد خبره در سیاست بین الملل داریم ، همه شان ساکت هستند . این نحوه نظرسنجی بدرد نمی خورد ، الان شبکه های تلویزیونی باید مناظره آزاد بین نخبگان سیاسی بگذارد
رضا
|
France
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
گرچه الان به نظر نمی رسد زمان مناسبی برای مذاکره باشد اما تابو کردن صحبت دیپلماتیک با ابر قدرت دنیا باعث شده است که دشمنان ایران به راحتی ظرفیتهای این ابر قدرت را علیه ما بسیج کنند. مبارزه دیپلماتیک در درون جامعه امریکا میدان وسیعی است که ما چهل سال به راحتی انجا را در اختیار دشمنان قرار دادهایم و تاوان ان را مردم پرداخته اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
متحد باشید و غرور این نادان را بشکنید!
سخن این مردک که میگه شماره دادم زنگ بزنند، هدفی جز تحقیر ما ندارد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
واقعا خیلی احمقانه است که مسولان چند ساله که جنازه سنگین برجام را به دوش میکشند و اینکار هم جز زحمت و مصیبت چیزی برای ملت به ارمغان نیاورده ولی مسولان جوری وانمود میکنند که انگار با حمل این جنازه به منافعی هم رسیده اند و این آمریکاست که شکست خورده !!!!!!!!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
قبلا بهتر است با کشورهای منطقه تعامل خوبی داشته باشیم بخصوص عربستان . در سوریه و یمن بهتر است نظرات دیگران را هم محترم شمرد ضمن حمایت از حقوق حقه حوثیها در یمن بهتر است از راههای مسالمت آمیز به دفاع از حقوق طرفداران مان در منطقه بپردازیم بخصوص در سوریه و یمن بهتر است از یک حکومت دمکراتیک منتخب مردم حمایت کنیم و در چهارچوب آن حقوق طرفدارانمان را در قانون اساسی آن مناطق بگنجانیم در مورد فلسطین بهتر است خود مردم آنجا انتخاب کنند که می خواهند با اسرائیل بجنگند یا صلح کنند سیاستی مانند ترکیه یا حتی پاکستان در قبال اسرائیل خوب است اگر موشک تولید می کنیم بهتر است روی آن ننویسیم برای ناودی فلان کشور است و دنیا را علیه خودمان بسیج نکنیم در کل بهتر است در سیاست خارجی بازنگری کلی صورت پذیرد اگر چنین شود لازم نیست به کاخ سفید زنگ بزنیم در چنین نشود اگر هم به کاخ سفید زنگ بزنیم و التماس کنیم مشکلی حل نخواهد شد آخر سر مانند عراق محاصره اقتصادی خواهیم شد و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شماره دادن کلا خوبه . راست میگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فوت ....فوت فوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این کار ترامپ و کارهای مشابهش در ایران تبدیل به سوژه جوک و خنده شده اما به نظر من اصلا شوخی نگیرید داره اتمام حجت میکنه بعدا کسی اگر گفت چرا حرف نزدید میگه ما حتی شماره تلفن دادیم تماس نگرفتن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مشکلی نداره مذاکره نکنید چون فشار به مسول مملکت نمیاد به مردم میاد و از اونجای که وظیفه مردم تحمل فششار و بدبختیای مملکت !!!!!!والا ما تو روزهای خوش هم خیری از این میسولین ندیدیم الان که دیگه باید تو صحنه باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟فقط من موندم این اقایان جان بر کف کجا زندگی میکنند ؟؟؟تو کدوم باغ هستند وتا حلا فشار تحمل کردند و میدونن فشار چیه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترو خدا تماس نگیرید بگذارید کار یکسره بشه شاید دیگه بعدش بحران تو مملکت تموم بشه
پاسخ ها
اقایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ای قربون تو برم من

این شاید رو خیلی خوب اومدی !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ترامپ بیش از حدی که فکر میکنید تحت فشار است
تحت فشار گذاشتن یک ابر قدرت زیاد خوب نیست
برخلاف همه من فکر میکنم با رو شدن آخرین برگه های اقتصادی ترامپ، او بیشتر از ما تحت فشار قرار گرفت. فشاری که با گذشت زمان بیشتر هم میشود
کار را برای ترامپ سخت تر نکنید
پمپئو و بولتون پشت سرش در حال شانتاژ هستند
بهانه دست این تند رو ها ندهید
کار را به جایی نرسانید که گروه ب به ترامپ تاجر بقبولانند که راه نظامی چاره کار است
الان ایران دست بالا را دارد
ایران میتواند در پشت صحنه هم غنی سازی کند، هم موشک بالستیک داشته باشد. هم به حزب الله کمک کند اما فقط باید جهت تبلیغات یک عکس با لبخند با ترامپ بگیرد. امتیازاتی که ما میتوانیمداز ترامپ بگیریم خیلی بیشتر از اوباما است. سریعتر و راحت تر
فرصت به سرعت در حال تمام شدن است
تنش بالا بگیرد، کار غیر قابل برگشت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
مذاکره حتما لازمه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به نظرم باید موضوع را جدی بگیریم و با شوخی از کنار آن نگذریم. اگر با تماس تلفنی و گفتگو ، مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا می‌کند ، بهتر است این کار انجام شود. اگر همین امروز شایعه کنند که آقای روحانی با ترامپ چند دقیقه تلفنی صحبت کرده ، مطمئن هستم فردا قیمت ارز و طلا و مواد غذایی مورد نیاز اکثر مردم به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. میگید نه امتحان کنید.