بازدید 2684

تهدید اسرائیل به هدف قرار دادن اس- ۳۰۰ در سوریه

یک افسر بلندپایه در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر آمادگی این رژیم برای مقابله با سامانه موشکی "اس ـ ۳۰۰" سوریه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 11 May 2019

یک افسر بلندپایه در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر آمادگی این رژیم برای مقابله با سامانه موشکی "اس ـ ۳۰۰" سوریه تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، تومیر بار، از افسران بلند پایه در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به تحویل سامانه موشکی "اس ـ ۳۰۰" روسیه به دولت سوریه اظهار کرد: سامانه موشکی اس- ۳۰۰ روسیه در سوریه عملیاتی شده و ارتش اسرائیل برای از بین بردن آن آماده می‌شود تا بدین ترتیب به آزادی عمل کامل در هر نقطه‌ای در جنگ احتمالی دست یابد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه عبری زبان معاریو گفت: تمام آتش‌بارهای موشک‌ها آزادی عمل ما را تهدید کرده و این احتمال وجود دارد که انجام ماموریت ارتش را دچار مشکل نماید.

این افسر صهیونیستی افزود: این سامانه چه توسط سوری‌ها مدیریت شود و چه تحت نظارت روس‌ها باشد، ما باید در هر حالتی برای مقابله با آن آمادگی داشته باشیم و باید اینگونه فکر کنیم که این سامانه صبح فردا آماده مقابله با عملیات ماست.

تومیر بار ادامه داد: روند آموزش نیروهای سوری برای استفاده از این سامانه که چند ماه به طول انجامید، هم اکنون به پایان رسیده و احتمالاً به آموزش نیروهای بیشتری نیاز باشد.

این مقام صهیونیستی در راستای بهانه تراشی برای حمله به سوریه مدعی شد: اصرار ایران بر حضور در سوریه نیز همچنان ادامه داشته و تهران به راحتی از خواسته‌های خود چشم پوشی نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی