بازدید 6404
۲

رای منفی ۱۶۸ نماینده به افزایش قیمت بنزین

کد خبر: ۸۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 06 May 2019
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس برای بنزین، پیشنهاد قیمت یکسان ۱۵۰۰ تومان با ۱۰۲ رای موافق و ۱۲۷ رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با ۱۴۵ رای موافق و ۷۷ رای مخالف نمایندگان مواجه شد.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که درخصوص قیمت بنزین تشکیل شده بود بیان کرد: در جلسه امروز مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت شد.

وی افزود: در این جلسه استفاده از کارت‌های سوخت الزامی و دولت مکلف به تقویت جایگاه‌های CNG در کشور شد.

زرآبادی همچنین اضافه کرد: در این جلسه سه طرح به رای گذاشته شد که نخستین پیشنهاد سهمیه بندی به صورت ۶۰لیتر در ماه به قیمت هر لیتر ۱۰۰۰ تومان و سهیمه آزاد ۲۵۰۰ تومان بود که با ۵۷ رای موافق و ۱۶۸ رای مخالف رد شد.

این نماینده ملجس دهم شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین پیشنهاد قیمت یکسان ۱۵۰۰ تومان هم با ۱۰۲رای موافق و ۱۲۷ رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با ۱۴۵رای موافق و ۷۷ از نمایندگان رای مثبت گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
خیلی نامرد هستید که بخواهید بنزین را هم گران نمائید. بترسید از زمانی که ملت دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشند.
باید با پیوند کارت سوخت به کارت های بانکی به گونه ای عمل شود که افراد برای استفاده از بنزین مازاد قیمت های مضاعف را پرداخت کنند. خودشان هم که می دانند شصت لیتر بنزین برای شهرهای مختلف کاربرد متفاوت دارد.باید روشی طراحی و کارشناسی شود که میزان شهرها را نیز به فراخور کلان شهرها و مسایل جانبی بتوان ارزیابی نمود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل