بازدید 5167

رویای بودجه ۱۵۰میلیاردی صالحی‌امیری برای کمیته المپیک

کد خبر: ۸۹۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 06 May 2019

هدف‌گذاری رئیس کمیته ملی المپیک این است بودجه این کمیته را تا ۲ سال آینده به ۱۵۰ میلیارد تومان برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۸ مبلغ ۷۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوب شده که قرار است تا این هفته مرحله نخست از بودجه به کمیته واریز شود، اما هنوز مبلغ واریزی اعلام نشده است. کمیته ملی المپیک نیز در نظر دارد تا پایان اردیبهشت این بودجه را به فدراسیون‌ها اختصاص دهد.

هرچند درخواستی کمیته ملی المپیک برای بودجه امسال مبلغ ۱۰۰ میلیارد بود، اما با کاهش بودجه همه دستگاه‌ها در مجلس، بودجه کمیته ملی المپیک نسبت به سال گذشته با ۱۵ درصد رشد با مبلغ ۷۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تصویب شد. کمیته ملی المپیک برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو باید ۵۳ هزار دلار به ژاپن پرداخت کند و در جلسه‌ای که رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس بانک مرکزی داشته ۲ میلیون یورو درخواست ارز شده است.

قرار است این هفته سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک نشستی را با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور داشته باشد تا در صورت امکان این مبلغ ۲ میلیون یورو از بودجه کمیته ملی المپیک کم نشود و کمک دولت به المپیک به شمار برود. هدف رئیس کمیته ملی المپیک این است بودجه این کمیته را تا دو سال آینده به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار