بازدید 17320
جان بولتون:

به تهران هشدار می‌دهیم، اما نمی‌خواهیم بجنگیم

کد خبر: ۸۹۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 06 May 2019

جان بولتون مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا به رغم اینکه ایران را به حمله سریع و اعزام ناو هواپیما بر به منطقه تهدید کرد اما، گفت: به تهران هشدار می دهیم اما نمی خواهیم بجنگیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری سی ان بی سی (cnbc) آمریکا روز دوشنبه نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا تهدید کرد که ایالات متحده یک نیروی تهاجمی برای خاورمیانه و به منظور ارسال پیام واضح به ایران اعزام کرده است که هر گونه حمله به منافع ایالات متحده و یا متحدانش را با ' نیروی ضربتی' مواجه خواهد کرد.

بولتون اضافه کرد: امریکا این تصمیم را در پی برخی نشانه ها، تحرکات وهشدارها گرفته است.
وی تکرار کرد: ما در پی جنگ با ایران نیستیم اما کاملا آماده ایم تا هر گونه حمله ازسوی عوامل ایران بویژه سپاه پاسداران یا دیگر نیروهای نظامی وابسته به ایران را پاسخ دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۰
تهدیدات توخالی بستن تنگه هرمز فقط مصرف داخلی داره اونم برای خنده
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
واقعاً دلت برای کدوم طرف سوخته؟
آمریکا دنبال جنگ است نه ایران
ایران همواره پایبند بود و شما زیر میز زده اید و طلب کار هم هستید....
با سلام
ایران نباید اجازه ورود این نیروها رو به خلیج فارس بعنوان نیروی تروریستی بدهد در غیر این صورت دچار صدمه خواهیم شد که خودمون قوانین مصوبمون رو اجرای نمیکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بفرما اگه میتونی جلوشونو بگیر.
مردتیکه فقط لاف میزند؟؟ و به قدرت اهنی خود مینازد ؟؟ دولتمردان ما باید تا دیر نشده به مدرنترین تجهیزات نظامی مسلح شوند .به امپریالیست اعتمادی نیست اینها بر علیه ملتهای بی دفاع از سلاحهای اورانیومی استفاده میکنند پس ما باید تعارف را کنار و سریعا" اقدامات دفاعی لازم را ارنج کنیم.باید مقابل مشت آهنی با مشت آهنی برخورد کرد.ملت ما شهادت را با جان و دل میپزیرد ولی اشغالهای امپریالیست از مرگ هراس دارند.پس از عربده کشی این آشغالها نباید هراسی به دل داد. به امید خدا جهان اسلام بر کفار پیروز خواهد شد.
دلیل اعلام اینکه آمریکا نمی خواهد با ایران بجنگد این است که دقیقاً می خواهد بدون پرداخت هزینه، فشار اقتصادی سیاسی حداکثری را وارد نماید و اگر ایران نتواند در اقدامی نا متقارن تلافی کرده و فشار را کاهش دهد، امریکا پیروز میدان شده و ما را بدون هزینه خفه خواهد کرد. طبق معمول اروپای موذی هم رول سوپاپ اطمینان را بازی می کند تا ایران رفتار عادی داشته باشد! به عبارت دیگر آمریکا به کمک اروپا(تاکید می کنم که اروپا به لحاظ روانی نقش کلیدی را برای مهار واکنش ایران بازی می کند.) در حال خفه کردن ایران هستند و مثل لبه دو قیچی عمل می کنند.
اتفاقا اگه جنگی در بگیره بهترین و اولین هدف ما همین ناوهای امریکا هستند با صدها موشک کوتاه برد اونها رو هدف قرار میدیم خوب کاری کرده اینها رو فرستاده اینجا
بفرما
جراتش رو ندارند وگرنه این کار رو می کردند.
نمی خواهیم بجنگیم میخواهیم بزنیم و در بریم
دیدید لحنشون رو ملایم تر کردند .
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
حالا مگس کیه، سیمرغ کیه؟
عجب؟
اول اینکه جرعتش را ندارید دوم اینکه ایران شروع کننده جنگ نیست ونخواهد بود سوم اینکه هرگز جنگی اتفاق نخواهد افتاد چرا اینک لابی های صهیونیست کنگره بخاطر منافع اسرائیل اجازه این کار به هیچ دولت مردی از دولتمردان آمریکا نخواهند داد.
چیزی نیست فقط به تهران هشدار داده نه ایران
تو غلط کردی
و مکرو و مکرالله
نمیشه چندتا کشتی پکیده بفرستیم تنگه باب المندب بعد به حوثیها بگیم بزنن غرقش کنن بعد بگیم کی بود کی بود من نبودم؟ هم درگیری از خلیج فارس دور میشه هم تنگه مهمیه. ناوای آمریکایی هم تو خلیج فارس سرکار میمونن یه دل سیر میخندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
ترشي نخوري يه چيزي ميشي؟؟؟؟؟؟
چرا ونزوئلا را تهدید می کنید چون قدرت نظامی نداره چرا برای کره شمالی شرط نمی ذارید چون اتمی است پس زبان امریکا قدرت نه لبخند
اگه از سگی که بهت پارس می کنه بترسی و فرار کنی بهت حمله میکنه و پاره پارت میکنه
ما آماده جنگیم و هر لحظه ارتش تروریست آمریکارو در منطقه نابود خواهیم کرد ال سعود و امارات رو هم نابود خواهیم کرد مطمعن باشید و شک نکنید با شما خواهیم جنگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بیدار شو برادر وقت سحره.
تابوت های سربازان آمریکایی آماده هست
گذشت زماني که بااعزام يک کشتي جنگي استعمارگران، دولت ايران قالب تهي ميکرد. الان دوران نادر مهدوي ها و باکري و سليماني و خرازي و...است. ناو تان را تنها براي ارعاب گاوهاي شيري بکارگيريد.
این مردک هم فهمیده ایران افغانستان و ونزوئلا نیست
شما جرأتش را نداری و الا اولین گزینه تان جنگ با ایران است، کوچکترین تحرک نظامی علیه ایران شما را به خاک سیاه می نشاند انشاءالله همیشه آماده ایم.
اتفاقا همه اش نمایشه، اگه آمریکا قصد جنگیدن داشت هیچ وقت ناوهاش رو تو خلیج فارس نگه نمیداشت میرفت بیرون خلیج
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان