بازدید 3998

دانشجویان سیل زده متقاضی وام به معاونت دانشجویی مراجعه کنند

کد خبر: ۸۹۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 04 May 2019

سرپرست صندوق رفاه وزارت علوم با اشاره به جزئیات پرداخت وام به دانشجویان مناطق سیل زده گفت: دانشجویان می‌توانند برای ارسال اطلاعات و دریافت وام به معاونت‌های دانشجویی دانشگاهها مراجعه کنند.

به گزارش مهر، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی در خصوص پرداخت وام به دانشجویان سیل زده گفت: هر آنچه که قبلاً در هیئت امنای صندوق مصوب شده و مجوز هیئت امنا دارد اجرا خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان مناطق سیل زده برای دریافت وام باید به معاونت‌های دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند و پس از اینکه معاونت‌های دانشجویی نتایج را جمع بندی کردند به صندوق رفاه ارائه می‌دهند و بر اساس مجوزی که هیئت امنا داده این وام‌ها به دانشجویان پرداخت می‌شود.

وی افزود: به هر دانشجو در قالب وام‌های مصوب مبلغی پرداخت خواهد شد.

سرپرست صندوق رفاه اضافه کرد: باید گزارش دانشگاه‌ها به صندوق رفاه ارسال شود و پس از ارزیابی تعداد دانشجویان در چارچوب مصوبه کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

وی در خصوص اختصاص این وام به مناطقی مانند سیستان گفت: هر منطقه‌ای که بر اساس گزارش ستاد بحران وزارت کشور سیل زده است این وام به دانشجویان تعلق خواهد گرفت و مشمول کمک‌های صندوق رفاه خواهند شد.

مطیعی یادآور شد: باید کمک‌های لازم به لحاظ رفاهی به جامعه دانشجویی از طریق صندوق رفاه پرداخت شود. مبنای کمک‌های ما نیز گزارش دانشگاه‌هاست که بر اساس مستنداتی که ارائه می‌دهند مبالغی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان