بازدید 3377
۱

اقدامات دانشگاه شریف برای تامین امنیت خوابگاه

کد خبر: ۸۹۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 04 May 2019

معاون دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به اقدامات لازم در جهت تامین امنیت دانشجویان خوابگاهی گفت: با همکاری نیروی انتظامی مسیر تردد دانشجویان به خوابگاه امن می‌شود.

به گزارش دانشجو، فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به مشکلات دانشجویان خوابگاه‌های این دانشگاه و سرقت اموال دانشجویان در اطراف خوابگاه‌ها گفت: در هفته گذشته گزارشی مبنی بر زورگیری و به سرقت رفتن وسایل دانشجویان گزارش نشده و اگر دانشجویی این مشکل برایش ایجاد شده می‌تواند به حراست دانشگاه گزارش دهد.

وی در خصوص اقدامات لازم برای تامین امنیت دانشجویان خوابگاه‌های طرشت گفت: با نیروی انتظامی هماهنگ کردیم و گشت‌های اطراف خوابگاه‌ها با درخواست ما افزایش پیدا کرده است.

فاطمی زاده خاطرنشان کرد: این مجموعه اقدامات در تعامل با نیروی انتظامی و تامین مسیر امن برای دانشجویان و همچنین افزایش روشنایی اطراف خوابگاه‌ها به خصوص خیابان منتهی به این خوابگاه‌ها را انجام دادیم که از طرف شورای صنفی به اطلاع دانشجویان رسیده است.

وی ادامه داد: مجموعه اقداماتی نیز در دستور کار داریم که این اقدامات زمان بر و هزینه بر است و در صورت تامین بودجه انجام خواهد شد. در مسیر منتهی به خوابگاه‌ها و مسیر‌های خاصی که دانشگاه مجوز قانونی دارد دوربین نصب خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف در خصوص استقرار نیروی انتظامی در محله طرشت گفت: از زمانی که دانشگاه درخواست داده است گشت‌های اطراف دانشگاه افزایش پیدا کرده است و تعامل خوبی با کلانتری ۱۱۸ ستارخان ایجاد کردیم و حتی دادستانی نیز در این خصوص به دانشگاه کمک‌های لازم را می‌کند.

وی ادامه داد: مسئله ما خوابگاه دانشگاه نیست بلکه منطقه طرشت است که با داشتن خیابان‌های خلوت این مشکلات را برای دانشجویان ایجاد می‌کند و امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. البته توصیه‌هایی به دانشجویان داریم که از خیابان‌هایی که دانشگاه اطلاع رسانی می‌کند تردد کنند. برخی از خیابان‌ها ممکن است شرایطی داشته باشند که این مشکلات را ایجاد کند. نیروی انتظامی مراسم ویژه برای این کار برگزار کرد و حتی برای زمان امتحانات دانشگاه هماهنگ شده که در ساعت‌های خاص گشت‌های نیروی انتظامی با اطلاع دانشجویان و شورای صنفی افزایش پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتر است به جای دوربین یک عده رزمی کار و تکاور ارتش و نیروی انتظامی را در میان دانشجو ها با لباس شخصی در این مسیر برای تردد قرار بدید, بدین سان حق زورگیر در کف دستش قرار خواهد گرفت
.: دست زن دزد و مرد دزد را قطع کنید :.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل