بازدید 26784
۷

ایرادحقوقی دایی به حکم عزلش؛ سردار غفور کیست؟

علی دایی در خصوص دریافت حکم اخراج از سوی مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا دست به افشاگری زد و هویت این فرد را با افشاگری تکان دهنده ای زیر سوال برد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 03 May 2019

علی دایی در خصوص دریافت حکم اخراج از سوی مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا دست به افشاگری زد و هویت این فرد را با افشاگری تکان دهنده ای زیر سوال برد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی برکنار شده سایپا گفت: شخصی به نام مصطفی مدبر برای من وجود خارجی ندارد و من چنین شخص حقیقی را نمی‌شناسم. من سردار غفور درجزی دورق را می‌شناسم. در گذشته در یکی از برنامه‌های نود، شنیدم که شخصی با سمت رئیس شرکت توسعه و تجهیز در حال صحبت است. من تصویرش را نمی‌دیدم اما صدایش را می‌شنیدم که برایم آشنا بود. وقتی که تصویر این فرد را دیدم مشاهده کردم که همان سردار غفور خودمان است. حالا چگونه مصطفی مدبر شده است؟ کاش یک نفر از ثبت احوال اینجا بود و سوال می‌کردم که آیا یک نفر می‌تواند به صورت همزمان اسم و فامیلش را عوض کند؟ مگر می‌شود با عوض کردن شناسنامه، شخصیت و گذشته را هم عوض کرد؟ دیروز نامه‌ای را برایم فرستادند که به کسی دسترسی نداشتم و امروز هم که تعطیل است. فردا پیگیری می‌کنم که آیا شخصی به نام سردار درجزی دورق می‌تواند این کار را انجام بدهد یا خیر؟

وی اضافه کرد: من این فرد را از زمانی که مسئولیت حراست صدا و سیما را برعهده داشت می‌شناسم. یک پرونده در سال 85 داشتم که یک خانم 300 میلیون تومان پول مرا خورده بود. این زن خودش را از آشنایان درجزی دورق معرفی می‌کرد. من زمانی که می‌گفتم کسانی به تیم آمده‌اند که با من خصومت دارند همین‌ها را می‌گفتم. سال 85 محکومیت آن زن را گرفتم. او مدتی در زندان بود و فرار کرد اما دوباره او را گرفتند و او از آشنایان سردار غفور بود. اینکه مصطفی مدبر یک‌باره آمد برایم علامت سوال بود و الان نمی‌دانم چگونه مدیرعامل سایپا شده است؟ مگر او فعالیت ورزشی داشته است؟ من باید فردا استعلام بگیرم که آیا حکم فسخ قرارداد با امضای او می‌تواند معتبر باشد یا نه؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
واقعا جالب است که این ملت را به کجا دارند می برند .
آقای دایی فکر کردی کی هستی که پاپیچ سردار جماعت میشی؟
امیر منصور بزرگیان اصل.
یا یک نفر می‌تواند به صورت همزمان اسم و فامیلش را عوض کند؟ اتدا غفور درجزی دورق باشه بعد بشه امیر منصور بزرگیان اصل بعدش بشه مصطفی مدبر جل الخالق اگر بخواهی یه پسوند را از فامیلی حذف کنی باید کفش آهنی به پا کنی حالا چطوری حاج غفور همه چیزش را عوض کرده خدا عالم است
ما صدها علی دایی نیاز داریم تا افرادی که خود را داخل ارگانهای مهم جا زده و نیات مملکت خراب کن خود را تعقیب میکنند شناسایی شوند. آفرین به علی دایی که اگرچه نیازی یه این درآمد ندارد؛ از معرفی و تعقیب حق کوتاه نمی آید.
داش علی تو ایران زندگی میکنیم ها!!!
تیمسارغفوردرجزی یاهمان مصطفي مدبرریس حراست صداوسیما بودخیلی مردباحال وبامعرفتیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل