بازدید 17330
فوری

علی دایی از سایپا اخراج شد

کد خبر: ۸۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 02 May 2019

علی دایی از سرمربیگری سایپا اخراج شد. با تشدید اختلاف مدیرعامل جدید نارنجی ها، سرمربی تیم فوتبال سایپا از هدایت این تیم برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای برکناری علی دایی،‌ سرمربی این تیم را اعلام کرد. بیانیه باشگاه سایپا به شرح زیر است: «مقوله حرفه‌ای‌گری در ورزش بر احترام متقابل باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران این حوزه نسبت به یکدیگر بنا گردیده است و خروج از این چارچوب، تنش‌زا بوده و می تواند باشگاه‌ها را با چالش‌هایی بس جدی مواجه نماید.

علی دایی از سایپا اخراج شد

در این راستا، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با سه دهه قدمت و نقش آفرینی در سطح اول فوتبال کشور همواره با رعایت مباحث اخلاق حرفه‌ای در ورزش، فرهنگ‌سازی لازم را در این زمینه انجام داده و سعی کرده به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، نگاهی اصولی و اخلاقی به این مقوله داشته باشد، ولی متاسفانه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان، در روز سه شنبه 10 اردیبهشت 98، رفتار غیر حرفه‌ای، مصاحبه خارج از عرف و اظهار نظر غیر تخصصی جناب آقای علی دایی، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی‌مابین با باشگاه سایپا را زیر پا گذاشت و علی رغم تذکرات قبلی، بی‌احترامی ایشان به مجموعه گروه خودروسازی سایپا، موجب ناراحتی و تکدر خاطر مجدد قشر عظیمی از کارگران شریف و زحمتکش این مجموعه صنعتی بزرگ گردید و همزمان با روزهایی که متعلق به این عزیزان بوده و به نام «کار و کارگر» نامگذاری شده است، کام آنها را تلخ کرد، بطوریکه مراجعات مکرر و متعدد ایشان به مجموعه مدیریتی گروه سایپا و خواسته این بزرگواران (به عنوان صاحبان اصلی این گروه صنعتی) در خصوص لزوم برخورد با سرمربی تیم فوتبال، موجب گردید تصمیم هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مبنی بر ادامه همکاری با آقای دایی تا پایان فصل به منظور حفظ آرامش تیم، تحت تاثیر قرار بگیرد و در راستای توجه به مطالبات بر حق کارگران شریف و کارکنان فهیم گروه خودروسازی سایپا، قرارداد آقای علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا فسخ و ایشان از باشگاه اخراج گردید.

گفتنی است، مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا تا آخر فصل جاری به جناب آقای ابراهیم صادقی سپرده شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا
12 اردیبهشت»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۱
اصلا فوتبال نداریم . همش اختلاف و فساد و پول های کثیف . باید به ورزش هایی مثل والیبال بسکتبال وزنه برداری کشتی اهمیت بیشتر و بیشتری داد.
همیشه در کشور ما هر کس مطالبه گر باشه همین رفتار را با او انجام میدهند.
رفتار شما در اعلام اخراج آقای دایی به عنوان یک استوره افتخار آور برای ایران و آسیا صد در صد غیر حرفه ای و غیر مسئولانه بود. تصمیم مدیران را از روی غرور و تکبر به گردن کارگران زحمت کش سایپا نیندازید!!
(زحمتکش این مجموعه صنعتی بزرگ گردید و) خدایی اینجا را خوش آمدی گروه بزرگ خنده ام گرفت با اون ماشینهای پراید و غیره که افریکاییها هم سوار نمیشن
علی دایی در قلب ملت ایران جا دارد
ملت شریف ایران یادتان می آید پناه می بردیم به خدا از بستن دهان منتقدان؟ حالا دوباره با یک خاطره جدید از مرحوم رفسنجانی یا فردوسی پور حواستان را پرت میکنیم جوری که خودتان نفهمید.
آقای دایی چند ساعت برای رای به روحانی تو صف بودی؟ یادت هست؟ اینم نتیجه اش.
اقای علی دایی از جایی اخراج نمیشه.....خودش خواست میره بیرون...
خخخخخخخ
راستی تیبای ثبت نامی ما چی شد
سنگ بد گوهر اگر کاسه ی زرین بشکست ،قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود،آقای دایی شما باید می گفتید سایپا مطمئن ترین خودروها را برای فرستادن شما به سرای ابدی میسازد،بدون درد و رنج،اصلا سایپا مرسدس،کارگراش هم کارگرای همه چی تمام،خوب بییییییید.
بیچاره کارگر که مرغ عروسی و عزاست
ای به درک . مرتیکه خودشیفته و مغرور . انگار از دماغ فیل افتاده .
متاسفانه حالا آقای دايی می شود گزينه دم دستی آقای تاج برای سرمربيگری تيم ملی
خوب گفته والا.....دمش گرم......
قطعا حتی من هم میتوانم جواب دندان شکنی پیرو
صحبتهای جناب دایی به ایشون بدم
اما بی شک آقای دایی حق پاسخ محفوظ و کاملا مبادی آنچه درخور جناب مدیر عامل و رفتار بدون در نظر گرفتن شان مشتریان سایپا هست رو ایراد خواهند کرد
علی دائی کجا به کارگران سایپا توهین کرد ؟!!!!! تو تمام مصاحبه هایش نامی از کارگران سایپا نبرده است . من طرفدارش نیستم ولی تا جایی که شنیدم مشکل ایشان با مدیریت باشگاه بود نه کل تشکیلات دلالی سایپا !
دروغهای شاخدار خودروسازان به مدیریت باشگاههایشان هم سرایت کرده است
وضع مالی علی دایی انچنان است که اگر بخواهد میتواند تمام تیم های لیگ برتر را یکجا خریداری کند
لطفا به اين ....بگين اينقدر از نام كارگر مايه نزاره .
انوقت عربهارو مسخره می کنیم بازهم اونها پولشو دارند ما چی؟
خیلی هم خوب
کام کارگران از مصاحبه دایی تلخ شد بهمین دلیل اخراج گردید!!!

سایپای دروغگو...اخلاقتان همچون تولیداتتان است
بگو میخواهم با انتخاب مربی دیگه جیبم پرکنم
لطفا دلایل چرند و پرند نفرمایید. طوری حرف می زنند انگار مردم .... هستند. حق با شهریار فوتبال ایران است.
داريد همه رو از همه جا مى زنيد ها....!!
علی دایی محبوب دل همه ایرانی ها بوده و هست در ضمن باشگاه ورزشی سایپا برای دایی بسیار کوچک بوده آینده نشان خواهد داد.
دایی ادامه داد: من الان صحبت کردم و احتمالاً فردا مرا می‌خواهند. آقایان اگر من را نمی‌خواهید حداقل پول بازیکنان را بدهید. مدیر و معاونی به باشگاه آمدند که با من مشکل دارند. پول من را ندهید اما پول این بازیکنان را بدهید. کمی باید شرف و مردانگی در وجود انسان باشد. فکر کنید این‌ها خانواده شما هستند. امسال آنقدر مشکل داشتم که فقط می‌خواهم فرار کنم.

حرف این بنده خدا کاملا درسته . کسی رو که باید اخراج کنند مدیر عامل سایپا است و نه علی دایی.
همچین بیراه هم نگفته بود. گفته بود این همه قیمت خودرو ها رو افزایش دادید و یه پراید کوفتی (که خودم هم دارمش) رو دارید 50 میلیون میفروشید چرا مطالبات بازیکنا رو نمیدید. اینهمه پول مفت کجا میره؟ گرچه این پول از بیخ حرامه.
شما پول یه ترک رو نمی تونین بخورین مگر اینکه اون رو اخراج کنید
خخخخ
به نام کارگر به کام ...
من و کلی از همکارهای کارگر شرکت سایپا خیلی هم از حرفهای آقای دایی خوشحال هستیم‌
این بابا از جایی دیگه میسوزه
سایپا و احترام به کارگر.خانه امن مافیا ؟
آخ آخ آخ! حالا بیکارشده از کجا بیاره خرج زندگیشو بده!!!!!!!!!!
کارگران مراجعه کردند به مدیر عامل سایپا وخواستار عزل دایی شده اند!!!!!مدیر عامل هم گفته چشم!!!!!! خودتونید!!!!!
درود به شرف این مرد که به هیچ کفتاری باج نمیدهد!!!!!!! آیا دروغ گفته که پراید 50 وتیبا 75 میلیونی؟ آب رو بریزید جایی که میسوزه وبیخود از کارگران سایپا مایه نگذارید ولااقل شهامت داشته باشید بگویید خودمان ایشان را نمیخواهیم!!!!!!
خدا لعنتتون کنه که نتونستین حرف حق رو بشنوین
اصلا تیمی که یک تماشاچی هم نداره چرا باید باشه؟ سایپا به جای این ولخرجی ها حق کارگرانشو درست بده و اگه پول اضافه داره ورزش اونارو سرو سامان بده
دروغگو ها
اگر علی دایی نباشد در فصل بعد به لیگ یک سقوط خواهید کرد
علی دایی عمدا" این مصاحبه را کرد تا شما اخراجش کنید و او پول قرارداد را کامل بگیرد منتظر شکایت و دادگاه باشید .
کارگران بیچاره ! از اسمشان هم شما سوءاستفاده می کنید آنها چکار علی دایی دارند مگر اینکه شما وادارشان کرده باشید .
یادتان باشد اولین نفری بودم که گفتم بازی خوردید .
این سنت شده است : خوش برخورد و بد بدرقه ... کاری ندارییم زحماتشان چقدر تاثیر داشته است . پریروز کارلوس کیروش در انتهای 8 سال حالش را هم نپرسیدند دیروز شفر آلمانی نیز بی تعارف گفتند برو طبق معاهده بین المللی خسارتهایت را نیز پرداخت خواهیم کرد و کیست که نخواهد بدهد ... اینبار امروز علی دایی ( جای ایشان در مصدر فدراسیون آسیا و فیفا بشدت خالی است ) از سایپا بیرونش گذاشتند طبعا طبق همان معاهده بین المللی خسارتی باید دریافت نماید اما ..... نخواهند داد زیرا اینجا ایران است همانطور که بی دلیل حکم صادر می کنند بی دلیل و منطق هم حق اش را خواهند خورد ... آینده بخوبی نشان خواهد داد
در حد حرف کارگران را صاحب این گروه بزرگ صنعتی می نامند ولی از دادن حق و حقوق واقعی کارگر طفره می روند.......ضمنا آقای دایی با شرف تر از ان هستند که به خوشایند شما مدیران نجومی و رانتی حرف بزنند.
خیلی خود شیفتگی و خود گنده انگاری بد دردی است .
اي بابا !!
حالا كارگران زحمت كش گروه سايپا از دست دايي ناراحتند؟
بحق حرفهاي نشنيده !!
شما هم طرفدار جامعه كارگري هستيد و بخاطر اونها دايي را اخراج كرديد؟
برای مسئولین سایپا خیلی متاسف شدم ، بکوچکترین انتقاد روشن و در عین حال دردآور جامعه هم تحمل ندارند .
دوره سیاه بازی تموم شد / فهمت بره بالا .
حرف حق تلخه
من نه به صداقت مابین آقای دائی و مدیر عامل سایپا کاری ندارم ولی میدانم اوضاع کارگران سایپا اصلا خوبی نیست و و حتی حرمت مشتریان خودش را هم رعایت نمیکند و نمونه آن برای خود بنده اتفاق افتاده :
شهریور ماه 97 یک خودرو پراید 131 ثبت نام کردم که در قراردادی که به من دادند در صورت انصراف بیست روزه پول پرداختی عودت میشود .
وقتی برای اخذ وجه پرداختی در بهمن ماه 97 به نمایندگی سایپا مراجعه کردم فرمودند بعد از 80 روز کاری آنهم با اعلام شرکت وجه عودت میشود و برای سود نیز از تاریخ انصراف محاسبه میشود .
وقتی گفتم که اصلا سود نمیخواهم و فقط مبلغ ناچیز 11میلیون تومان به بنده عودت شود فرمودند اصلا امکان ندارد و وقتی به بند قرارداد اشاره کردم به راحتی حرف خود را تکرار و با اصراری که کردم فرمودند میتوانی شکایت کنی ...
حالا باید دید چه کسی بیشتر صادق است
همه این ها را گفتید اما از اینکه گردانندگان تیم ها مثل کشورهای متمدن باید دارای سعه صدر و با چنبه باشند نگفتید
اینکه دایی حرفاش بدون ترس میزنه خوبه اما دیگه خیلی مغرور شده دیگه همیشه قیف امدنو سراسیمه،از یه طرف میگه حامی زلزله زدگان ازطرف دیگه یه کلیپ نگاه میکردم راجع ب ویلاهای میلیاردی‌اش،الله اعلم
دیه پراید پنجاه میلیونی چه به اظهار نظر اخه فررقوون تورو چه به دعوا با اسطووره
آقای دایی اسطوره بزرگ و تکرار نشدنی جمهوری اسلامی ایران هست و خواهد بود

ملت ایران به چنین فرزندی افتخار کرده وی در قلب ملت اخراج نخواهد شد
آقای مدبر امیدوارم پشیمان نشوی دایی سایپا نیاشه جای دیگه شما بانام دایی خواستی دیده بشی امثال سیاسی
اگرکارکنان سایپراا اخراج نمیکردن میگذاشتن اظهار نظر کنن آن موقع میشد بفهمی این قشر زحمت کش از کی رنجی ده ئند
بنام رنجش کار گران اخراج نکنید طشت رسوائی صداش رسوا ئیش بیشتر ازاین سخنان اراجیفه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست