بازدید 23611
پرونده‌ای برای یک دختر، از دارو تا ساخت‌وساز غیرمجاز؛

ماجرای ویلای غیرمجاز دختر وزیر سابق چیست؟!/ چقدر تخلف در ساخت ویلا انجام شده است؟ + تصاویر

همچنان عکس‌هایی در فضای مجای و رسانه‌ها منتشر شده و می‌شود که بخش‌های زیادی از این ویلا که قسمت اعظم آن غیر مجاز ساخته شده، تخریب نشده است. بهتر است مقامات قضایی و شهری لواسان در این باره دقیق شفاف سازی و اعلام کنند، همانطور که بر اساس حکم قضایی، باید یک هزار متر از این بنا تخریب می‌شده، این اتفاق افتاده است یا خیر؟!
کد خبر: ۸۹۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 01 May 2019

گویا حواشی دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت تمامی ندارد! او مهر ماه سال گذشته و به دنبال افزایش قیمت ها بنا به آنچه سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد، تخلفاتی صورت داده بود و حالا چند وقتی است، صحبت از ویلای غیر مجازی است که او ساخته و مقام قضایی دستور تخریب بخشی از آن را به دلیل تخلفات صورت گرفته در ساخت و ساز این بنا داده است. مقام قضایی اعلام کرده که در اجرای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر وزیر سابق در لواسان اقدام شد.

به گزارش «تابناک»؛ سال گذشته، سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: قرار بود داروهای کشف‌شده از این فرد برای امحا فرستاده شود که دیده شد تفکیک دارو برای ارسال بدون حضور کارشناسان غذا و دارو انجام شده است.

تخلفات از پلمب انبار دارو شروع شد

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و اظهار داشت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

دختر وزیر سابق، دو پرونده در تعزیرات داشت که یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند. پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود، به دادسرای استان کرج ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف و منجر به پلمب دوباره انبار شد.

اما بحث ویلای غیر مجاز دختر وزیر سابق که قرار بود، یکشنبه دوازدهم اسفند ماه ۹۷ با حکم قضایی تخریب شود، موضوعی دامنه دار است. البته این اتفاق در اسفند ماه نیفتاد تا اینکه برخی رسانه ها، از رایزنی و لابی دختر وزیر برای جلوگیری از بخشی از ویلای غیرقانونی اش خبر دادند.

دختر وزیر چقدر در ساخت ویلای لواسان تخلف کرده است؟

دختر وزیر سابق در لواسان تخلفاتی داشته که در هر طبقه ۱۶۰ متر جواز ساخت داشته، اما ۵۰۰ متر ساخته است. قرار بود براساس حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ ـ که چندین ماه است قطعی شده، اما هنوز اجرایی نشده است ـ اسفند ماه اجرایی ‌شود. این اقدام در راستای حفاظت از منابع طبیعی و باغات صورت می‌گیرد، قطعا در شهر لواسان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به جدیت دنبال خواهد شد.

موضوع از اسفند تا روز گذشته ادامه یافت تا اینکه دو شب پیش «علی حیدریان» در گفت وگوی تلفنی با برنامه تهران۲۰ اظهار داشت: حکم تخریب ویلای دختر یکی از وزرای سابق صادر و قطعی شده است.

وی افزود: کارشناس رسمی دادگستری آمده و بررسی کرده چه مقدار از ویلای وی تخلف داشته است و در حیطه جواز نیست تا حکم را اجرا کنیم.

شهردار لواسان گفت: روز گذشته نامه به دادگستری زده ایم که به ما پیمانکار و نیروی انتظامی بدهد و امیدوارم شنبه یا یکشنبه حکم را اجرا کنیم.

یک هزار متر از ویلای دختر وزیر سابق باید تخریب شود

سرانجام روز موعود برای تخریب این ویلای لاکچری فرا رسید و روز گذشته با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر وزیر سابق در لواسان اقدام شد. علی حیدریان شهردار لواسان روز گذشته از طی مراحل اداری تخریب ویلای دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حفاظت از منابع طبیعی و باغات صورت می‌گیرد و قطعا تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز دنبال خواهد شد.

عزت الله چراغی معاون شهرسازی شهرداری لواسان درباره تخریب این ویلا گفت: ساختمان ۴ طبقه حدودا ۱۵۰ متر پروانه داشته اما تخلف ساختمانی انجام داده‌اند و طبق کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی این تخلفات ارجاع داده و حکم تخریب صادر شده است.

وی افزود: مالک می‌توانست نسبت به حکم بدوی اعتراض کند تا به کمیسیون تجدید نظر و دیوان برود، اما به دلیل اینکه در مدت ده روز تعیین شده اقدامی نکرده، حکم بدوی قطعی اعلام شده است.

چراغی با اشاره به قطعی شدن حکم بدوی اظهار کرد: بر اساس این حکم و برابر ماده ۱۰۰، مدت قانونی را به مالک داده‌ایم که خود به تخریب اقدام کند، اما چون در مدت مقرر اقدام نکرده، شهرداری حکم قضایی گرفته و با هماهنگی کلانتری، همه اقدامات قانونی را برای تخریب انجام داده است.

وی با توجه به زمان‌بر بودن تخریب این ویلا گفت: شهرداری باید بخشی از این چهار طبقه را تخریب می‌کرد و قسمتی که دارای پروانه است، می‌ماند.

توضیحاتی درباره تخریب بخش‌های غیرمجاز ویلا ش.ن

معاون شهرسازی شهرداری لواسان اظهار کرد: قسمتی از ساختمان که باید تخریب شود، بحث فنی دارد، چون مالک باید بعضی از نقاط این ساختمان را ستون بزند تا بتواند ساختمان را حفظ کند.

وی تأکید کرد: امروز شهرداری اقدام به تخریب ویلا کرده است، اما این موضوع زمان‌بر است.

چراغی با اشاره به مراجعه مالک به شهرداری گفت: مالک تقاضا داشته که خودش رسما این کار را انجام دهد و به دلیل مباحث فنی و رعایت پروانه‌ ساختمان و حساس بودن کار، حق مالک است که منوط به اینکه همه مضامین و تعهدات‌ها و با نظارت شهرداری و حضور قوه قضاییه و کلانتری این تخریب را انجام دهد.

معاون شهرسازی شهرداری لواسان اضافه کرد: مالک هم حق دارد که خودش این تخریب را به عهده بگیرد، چرا که همه هزینه‌ها بر عهده اوست.

وی با بیان اینکه تخلف مازاد ساختمانی باید تخریب شود، خاطرنشان کرد: شهرداری هیچ گاه به انصاب، القاب، پست‌های سیاسی و توان مالی افراد توجه نکرده است و اقدام امروز هم نمونه بارزی از این موضوع است، چون شهرداری می توانست در حکم بدوی به گونه‌ای به مالک راهکار دهد، ولی به دلیل قطعی شدن حکم بدوی و کوتاهی مالک و ... این امر صورت نگرفت.

وی ادامه داد: شهرداری در خصوص همه کسانی که در لواسان تخلف ساختمانی انجام داده اند، مصالحه و به نام‌ها توجه نمی‌کند و هیچ گاه با آن‌ها همراه و همگام نیست.

چراغی تأکید کرد: مطمئن باشید که شهرداری با این موضوع به شدت برخورد می‌کند و اگر فردی بخواهد فراتر از قانون اقدامی انجام دهند، مثل همین مورد بنا بر قانون با او برخورد می‌شود.

همچنان عکس‌هایی در فضای مجای و رسانه‌ها منتشر شده و می‌شود که بخش‌های زیادی از این ویلا که قسمت اعظم آن غیر مجاز ساخته شده، تخریب نشده است. بهتر است مقامات قضایی و شهری لواسان در این باره دقیق شفاف سازی و اعلام کنند، همانطور که بر اساس حکم قضایی، باید یک هزار متر از این بنا تخریب می‌شده، این اتفاق افتاده است یا خیر؟! چرا که دختر وزیر سابق بجای ساخت 150 متر در هر طبقه اقدام به ساخت 500 متر کرده است!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵۹
از بورلی هیلز چه خبر؟
چرا باید مسئولان فکر کنند خود و خانواده شان از قانون بالاترند ؟

این شرایط با دوران خان و خانسالاری و رعیت و برده داری چه فرقی داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چون واقعا ودر عمل بالاتر هستند وگرنه اینهمه فرق بین ما وایشان نبود
دزدی و حیف و میل بیت المال و اه و حسرت جوانان ایران و اینده ای که از هر طرف نگاهش میکنم سیاه است
پاسخ ها
مهدی
| Canada |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اینکه باید این ویلا تخریب بشه که بدیهیه
فقط یکی بیاد بگه مگه تو لواسون همین یه آثا زاده تخلف کرده؟ ! بیشتر ویلاهای لواسون تخلف دارم فقط همین
یکی؟
ش ن.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ویلا رو بدن دست مردم خراب کنن! بلکه یه کم حرصشون رو هم خالی کنن!
حق ایشون و خانواده اش است که درآمد سرشااار داشته باشند. ایشان در زمان مرحوم رفسنجانی و دولت روحانی خدمات زیادی ارائه کردند.
افراطیون برای تخریب ویلای دختر وزیر لحظه شماری می کردند. حالا خیالتان راحت شد؟ مگه ندیدید که مردم در انتخابات پشت دختر وزیر آموزش و پرورش وقت درآمدند و از او حمایت کردند؟ از ایشون هم حمایت می کنند.
واقعا خیلی مسخره است
حالاکه تخلف کرده باید کل آن خراب شود دیگه این چه بازی هستش که مبادا یک سانت اونطرف تر خراب نشه
خوب میخواست تخلف نکنه
اینها همه اش بهانه ایت
من هم اگر روزی بتوانم حتماً خلاف خواهم کرد
چون هیچکس اسمی از شما نمیبرد و فقط میگویند پسر وزیر سابق و دختر عموی نماینده مجلس و در آخر هم آب از آب تکان نخواهد خورد.
اینقدر مردم را بازی ندهید
یک حکم را به طور جدی اجرا کنید تا مردم ببینند چقدر حرف با عملتان یکی است
روزی غول چراغ جادو تصمیم می گیرد که بیاید روی زمین. سوار بر سفینه خود شد و آمد بر زمین تا رسید به بیابانی که اسب سواری گله گاو بزرگی را به چرا برده بود و سخت در تلاش بود که مواظب تمام گاوهایش باشد. غول چراغ جادو از آن سوار پرسید تو کیستی و اینجا کجاست؟ سوار گفت اینجا امریکاست و من یک گله دارهستم که برای تامین زندگی ام این همه گاو را به تنهائی به چرا آورده ام. غول گفت اگر آرزویی داری بگو تا برایت برآورده کنم. گله دار گفت آرزو دارم که پول دار شوم، یک رنچ و مزرعه بزرگ داشته باشم با ده هزار راس گاو و گوسفند وهزاران اسب؛ دلم می خواهد چند اتوموبیل لیموزین بزرگ داشته باشم، بتوانم کار کنم و هرروز زندگی ام را بزرگتر کنم و با خانواده ام خوشبخت زندگی کنم. غول گفت می بینم که مرد زحمت کش و با انگیزه ای هستی بنابراین آرزویت را بر آورده می کنم. غول آنچه را که گله دار در آرزویش بود به او داد و سوار بر سفینه اش شد و به سفر خود ادامه داد.
رفت و رفت تا رسید به شهری بزرگ. از مردی در شهر پرسید اینجا کجاست؟ تو چرا انقدر مغموم نشسته ای ؟ او لبخندی زد و گفت اینجا عروس شهرهای جهان، پاریس است و من هم عاشقی هستم که به تنهائی خود می گریم. غول گفت ای عاشق دلخسته بگو چه آرزویی داری بلکه بر آورده اش کنم. عاشق پاریسی گفت ای غول مرا به وصال عشقم برسان اما در عین حال به من لذت زندگی اعطا کن. دلم می خواهد زندگی خوبی داشته باشم، خوش باشم و بهترین غذاها را بخورم و خلاصه از زندگی ام نهایت لذت را ببرم. غول به بنده عاشق پیشه اش وصال عشق و زندگی خوشی را عطا کرد و رفت.
مدتها رفت و رفت… تا رسید به بیابان برهوتی که تنها گاه به گاه کپری در آن به چشم می خورد که در آن ژنده پوشی نشسته و یا خوابیده بود.غول فرود آمد و از یکی از کپر نشینان پرسید اینجا کجاست تو چرا انقدر بدبختی؟ کپر نشین نگاهی کرد و گفت اینجا ایرانه. در ضمن من اصلا هم بدبخت نیستم خیلی هم خوبم و هیچ ناراحتی هم ندارم. غول گفت چه نشسته ای که نمی دانی که چقدر وضعت خراب است. دلم برایت سوخت بگو چه آرزویی داری تا آنرا برآورده کنم. کپر نشین فکری کرد و با غرور گفت نه ! من هیچ آرزویی ندارم. همین که هستم خوبم. غول دوباره گفت این آخرین فرصت توست اگر خواسته ای داری بگو شاید کمکت کنم. کپرنشین دوباره فکری کرد و ناگهان برقی در چشمانش درخشید و گفت می دانی در واقع برای خودم هیچ آرزویی ندارم. اما یک خواسته دارم که اگرآنرا برآورده اش کنی خیلی خوشحال می شوم. ببین آن طرف؛ چند فرسخی اینجا یک کپرنشین دیگری هست که در چادرش یک بز نگاه می دارد و با آن بزش خیلی خوش است اگر می خواهی برای من کاری کنی لطفا بز او را بکش !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بد جوری به مرض غرب زدگی دچاری علاج نمی شی
اين كاخ دختر وزير تداعي كاخ اشرف پهلوي است
متاسفانه برخی نظرات این جانب به مزاق خیلی ها خوش نیامد و ما را وصل به چپ و راست کردند و خدای ناکرده بیگانه که صد سال اگر بگذرد زیر بیرق اجنبی نمی رویم
و لو کره الکافرین
و لا تجسسو، در کار مومنین نباید تجسس کرد، چرا که بدگمانی را به مردم تزریق میکند. از کجا معلوم این خانواده وزیر سابق بیگناه باشند و ما داریم تهمت میزنیم و هیزم جهنم را برای خود مهیا میکنیم
سرمان به کار خودمان باشد و به جای این شایعه پراکنی برای ظهور حضرتش دعا کنیم. برای مسئولین هم دعا کنیم تا در مسیر خود ثابت قدم باشند و اگر کمی هم خطا دارند اصلاح شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
الان شما تشریف بردی اونجا که نزدیکتر باشی دعات زودتر مستجاب بشه ؟
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بابا باریکلا.از کی تا حالا دلسوز اختلاس گرا شدید شما.
تابی ش . ن. یعنی چی؟ همه میدونن کی است. تو همه سایت ها هم با اسم کامل نوشته میشه
مسله مهم اصلا این نیست که چند متر مربع تخلف شده مسئله مهم اینه که چرا با این شخص که تخلفات متعدد داره برخورد قاطع صورت نمی گیره چرا به افکار عمومی پاسخ داده نمی شه که این فرد و پدرش چه نفوذی دارند که با هیچ تخلفی از آنها برخورد نمی شود؟ این فرد این همه ثروت را از کجا به دست آورده است؟ این فرد ظاهرا مصونیت آهنین دارد!!!!!
از عدالتش خنده آمد خلق را
آن علی وقتی عدالت را برقرار می کرد ظالم گریه می کرد و مظلوم خنده امروز وقتی می خواهد عدالت را اجرا کند همه می خندند
سلام . فارغ از شعارهای معاون محترم شهرسازی شهرداری لواسان اگر این ویلا مال یک فرد معمولی بود همان روز و توسط نیروهای ویژه شهرداری تخریب میشد . ولی در این کشور همان بهتر که آدم پیگیر نشود .
عزیزم ژنش خوبه می فهمی؟
یعنی مغزش هم بزرگتر فضای بیشتری میخواد برای نفس کشیدن برای همین در هر طبقه ۱۵۰ متر کمه !

وای به حال مردمی که این اشخاص مسئولین اونها باشند
فقط پنجره هاش غیر مجاز بوده ! اونم چون سهمشو پرداخت نتکرده یا کافی پرداخت نکرده
چی یشد که بعد از چهل سال کاخها در کنار کوخها بر پا شد ثخلفهای اقا زاده ها وخانم زادهه واختلاسهای میلیاردی ووووووو رخداد فکر می کنید عامل ان چی است من فکر می کنم امریکا مقصر است شما چی فکر می کنید
بخدا از مسلمانی که هیچ ،حتی از انسانیت هم بسیار بسیار فاصله دارد که نام یک متهمه عاقل و بالغ را بعنوان دختر وزیر ذکر کنیم!!!
همه میدانیم که ان وزیر کیست ،یک وزیر معمولی هم نیست ،تقریبا از اوائل انقلاب تا پایان دولت یازدهم در سمت های مختلف وزارت و ریاست ،بطور کامل نقش آفرین بوده است.
اگر خود وزیر شخصا متهم است ،مملکت قوه قضائیه دارد و مسلما به موارد اتهامی او ،دقیقا رسیدگی خواهد کرد که البته تا بحال ،من نشنیدم که رسما ، اتهامی متوجه ان وزیر شده باشد.
پس در حال حاضر که دختر بالغ آن وزیر متهمه است ،شما بجای خطاب قرار دادن خود متهمه ،،عملا با ذکر دختر وزیر ، شخصا و غیر مستقیم ،هر نوع اتهامی را متوجه پدر احتمالا بی گناهش مینمائید که این میتواند هم گناه بزرگی باشد و هم تجاوز به حرمت یک انسان احتمالا بیگناه و مهمتر از همه :
این نوع برداشت های ناصحیح در کلام و نوشتار ،بدآموزیهای فراوان خواهد داشت و جامعه را از مسیر های قانونی بطرف هرج و مرج در کلام ،رهنمون خواهد کرد.
پاسخ ها
امیر
| Netherlands |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دختره با اتکا به پدرش اینکارا رو کرده، شما ، میگی بیگناهه؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
قضیه شرکت سامسونگ یادتون رفته
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ای جان. پدر بیگناهش
تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها
آقا. زاده یعنی چی یعنی همین دیگه.وما ارزوی یک متر زمین داریم
ماشالله همه وزرا و مدیران مملکت از قشر مستضعف هستن و در روستای دورافتاده لواسان زندگی میکنن. این است انقلاب مستضعفین؟؟؟؟
اگر هر طبقه ۱۵۰ متر پروانه داشته یعنی کلا ۶۰۰متر ولی در هر طبقه ۵۰۰ متر ساخته یعنی ۲۰۰۰ متر ساخته شده و۱۰۰۰متر حکم تخریب دارد چرا ۱۶۰۰ متر حکم تخریب ندارد یعنی باز هم ۴۰۰مترجایزه آقا زادگی گرفته ؟؟؟؟؟؟؟
ما در تهیه 70 - 80 متر منزل جهت سکونت با خانواده مانده ایم اونوقت تازه 1000 متر تخلف از ویلای خدا می داند چند هزار متری دختر وزیر را تخریب می کنند!
چرا برخورد جدی نمیکنید .......اگر این خطا از یک فرد عادی رخ داده بود الان بیچاره اش کرده بودید ..........باید شهردار لواسان وتمام کسانی که در این مورد خطا داشته اند محاکمه ومجازات شوند .........که این تخلفات را ندید بگیرند را هم پس بگیرید همراه با جریمه سنگین تا دیگر هیچ کسی در هر پست ومقامی که هست از این کارها نکند..........
چرا فقط از دختر وزیر اسم برید چرا از آقای داماد .... خبری در این ماجرا ننوشته اید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
شمخانی
در مورد نوه ۳ ساله ژن خوب اون مقام بزرگوار هم بنویسد که ۳ هزارمتری تو لواسان خلاف ساخته!
160 متر مجوز و 500 متر ساخته ؟ چطور یک دستفروش از چشم تیزبین شهرداری پنهان نمی مونه اما این تخلف اشکار پنهان مونده ؟ مگر ناظر نظام مهندسی نداشته ؟ چطور تونسته بسازه ؟
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
قانون مانند تار عنکبوته که فقط پشه ها را گیر میندازه نه فیلها !!!!
مردم تو سختی باشند همچین رانت خورهایی راحت بچرن واسه خورشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
!!!!خودمان میخواهیم
بس کنید اسم مخفف رو... باید اسامی کامل اعلام بشه. حتی اگه شخص بیگناه باشه با دادن مدارک مستند به رسانه ها بیگناهیش رو باید ثابت کنه. نه اینکه بگیم... ک.گ.ل.م.ن
اگر فردی عادی با این مقدار تخلف، ساختمانی بنا کند در حین کار بیل وکلنگ و فرغون و.... جمع آ وری وجلو کار او گرفته خواهد شد.آ قای معاون شهر سازی ،چرا شعار میدهید و به موقع اقدام نکردید که این همه جوسازی نشود،چون ژنش خوب بود؟و الان هم تحت فشارهای اجتماعی اقدام کردید!!!!!؟
تازه این دختر وزیره
فردي كه بيش از سي سال در كشور وزير باشد بايد هم ........
جالبترین قسمتش اونجاییه که گفته شهرداری میتوانست در حکم بدوی‌به گونه ای به مالک راهکار بدهد ! شما اینجوری بخونید که شهرداری میتونست حکم رو با گرفتن پول یه جوری بپیچونه. کاری که در تمام کشور و نه فقط در شهرداری لواسان انجام میدن و توی کوچه شش متری ده تا آپارتمان ده واحدی ساختند که جای پارک ماشین که هیچ بلکه جای تردد آدمها هم نیست. خجالت هم نمیکشند وقتی میخوان یک کاری رو از روی لجبازی بکنند هزار تا عنوان دهن پر کن مثل حمایت از مردم و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست هم بهش میبندند. حالا یک خیابون بالاتر تشریف ببرید مظاهر حمایت از محیط زیست این حضرات رو با چشم خودتون میتونید ببینید.
زمانیکه اضافه بنا ساخته میشد شهراری وپلیس ساختمان کجا بودند.وآیا تا به حال با موارد مشابه چنین برخورد نموده اند.پس کاربرد ماده 100چیست .امید است برخوردمان عادلانه باشد.
من خیلی از افراد را می شناسم که تخلفاتی داشته ولی شهرداری با پرداخت پول مجوز آنرا صادر کرده است. من امیدوارم این تخریب بخاطر اجرای قوانین باشد نه مساپل تسویه حساب های سیاسی . برای مردم این موضوع مهم است که با یک وزیر و یک فرد عادی در تمام جوانب بطور یکسان با آنها برخورد شود اما تا برقراری فضای عادلانه بسیار فاصله داریم.
این برداشت جدیدمون مبنی بر این که:
چون من پولی ندارم پس هیچ پولداری مشروعیت نداره ، نهایتا هم اقتصاد و هم اشتغال مملکت رو به کلی نابود میکنه و هم بنحوی، موجودیت خصائل بسیار زشت حسد و نظر تنگی رو اونم بیجهت ، در فرهنگ اجتماعی هموطنان ما ، به اثبات میرسونه!!!!!
در تمام ادیان عالم و منجمله در اسلام خودمون هم ،مساوات به این معنا که افراد یک جامعه با مشخصات اکتسابی کاملا نابرابر، از رفاه یکسانی برخوردار باشند،اصلا وجود نداره و به روایتی ؛
،زیبائی هر دست هم بخاطر همینه که انگشتان دست هم ، با اینکه از نظر قد و اندازه ،به هیچ وجه، با هم یکسان نیستند ولی چون مثل آدمها مرتبا بر علیه هم سخن چینی و توطئه نمیکنند ، نهایتا یار و یاور هم هم بحساب میان،،،،کاملا مشخصه که انگشتان هردست، در عین نابرابری ظاهری ،چقدر با هم متحد و هماهنگ هستند و در صورت لزوم هم ، چون مشت بر سر دشمن فرو خواهند امد
ماجراش اینه که فساد بسیار گسترده شده است!!!
وقتی با مفسدین تازه به دوران رسیده برخورد نمی شود ممکن است حادثه همدان اتفاق بیفتد.
فقط حرف مي زنند هيچ كدام مرد عمل نيستند مردم ما هم همگي در خواب هستند و هر بلايي سرشان مي آيد بي خيال مي گذرانند حالا آقازاده ها در راحتي باشند بي خيال مردم . بايا يك ذره به فكر مردم باشيد كمر مردم در اين گراني شكست سرمايه دارها ثروتمندتر شدند و متوسط ها بدبختتر و بدبخت ها هم كه بايد بميرند
متاسفانه دراین سالهابه تخلفات کوچک وآدمهای ضعیف مثل دست فروشان واشخاصی که درکنارپیاده روهاخورده فروشی میکنندسریعا توسط گشتهای شهرداری مقابله کرده ولی دربرابراشتباهات آقازاده هاوبه قولی ژنهای خوب همیشه کوتاه آمده ومنافع ملی رابه اینان هدیه میدهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها