بازدید 51928
۵

قیمت امروز دلار در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی/ نرخ ۱۷ واحد پولی در بانک مرکزی کاهش یافت/ افت ۱۰۰ تومانی دلار در سنا

بازار ارز امروز با نوسانات اندکی همراه بود. به گونه‌ای که در بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا در محدوده ۱۴۳۰۰ تومان با تغییرات ۱۰ تا ۲۰ تومانی خرید و فروش می‌شد. همچنین در سامانه سنا بانک مرکزی، دلار با افت ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 30 April 2019
تابناک اقتصادیبازار ارز امروز با نوسانات اندکی همراه بود. به گونه‌ای که در بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا در محدوده ۱۴۳۰۰ تومان با تغییرات ۱۰ تا ۲۰ تومانی خرید و فروش می‌شد. همچنین در سامانه سنا بانک مرکزی، دلار با افت ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه دهم اردیبهشت ۹۸) شاهد تغییرات نسبی در بازار ارز بودیم. این روند به دلیل کاهش تقاضا در بازار بوده است. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی، بانک مرکزی به خوبی بر روند عرضه و تقاضا در بازار مدیریت دارد و در زمان‌هایی که نرخ در حاشیه بازار روند افزاشی دارد، با افزایش نرخ ارز در صرافی‌های بانکی به عنوان بازارساز ارزی، از ورود تقاضای کاذب به بازار جلوگیری می‌کند.

بر این اساس، امروز در صرافی‌های بانکی و مجاز، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۳۹۵۰ تومان خریداری شده و با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۱۴۰۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شده است. این در حالی است که مشاهدات خبرنگار تابناک اقتصادی از سطح بازار آزاد تهران، حاکی از نوسان اندک دلار در محدوده ۱۴۳۰۰ تومان داشته است. در ساعاتی از روز دلار به نرخ ۱۴۳۱۰ تومان و در ساعاتی دیگر به نرخ ۱۴۳۲۰ و ۱۴۳۳۰ تومان معامله شده است.

همچنین امروز بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، هر اسکناس یورو به نرخ ۱۵۸۰۰ تومان خریداری شده و به قیمت ۱۵۹۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است که نسبت به روز قبل، ۵۰ تومان ارزان‌تر می‌باشد.  
 
دلار


قیمت ۱۷ واحد پولی در بانک مرکزی کاهش یافت

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۳ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۵۶ ریال و هر یورو نیز با ۱۳۷ ریال رشد ۴۶ هزار و ۹۹۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۲۱۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۱۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۵۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۹۶ ریال، روپیه هند ۶۰۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۹۶۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۳۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۶۳۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۰۶ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار ۹۲۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۵۴ ریال، روبل روسیه ۶۵۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۹۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۳۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۸۹۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۴ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۳۴ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۴۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۳۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۳۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار ۵۷۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۵۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۹۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۴۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۶۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فعلاکه بانک مرکزی تامیتواندفنرقیمت دلاررافشرده میکندوای بوقتی که این فنررهاشود
تورا خدا به مردم ظلم نکنید
با این بازار کاذب وتورم ساختگی سوخت که در راه است .اقتصاد در همه ی جنبه ها نابود وسلامت جامعه در همه ابعاد از بین خواهد رفت.این قطار تورم هیچ گاه خواهد ایستاد .اما زندگی در اینجا متوقف خواهد شد.
شکر خدا 24 ساعت ثابت ماند
این قیمت بانک مرکزی درهم امارات ۱۱هزار و۴۳۷ریال اعلام کرده واقعی
اگه هست میشه بفرمایید چطور و از کدام بانک و صرافی و ارگان که درهم بااین قیمت در اختیار من قرار میده باید مراجعه کنم ارز مورد نیازم رو تهیه کنم .
بنده جهت انجام کار بسیار مهم و حساس باید
حدود یکماه به امارات متحده عربی دبی مسافرت کنم که از وضعیت مالی خوبی هم برخوردار نیستم و درصورت واقعی بودن این قیمت شرایط مسافرت کاری من محیا و مشکل زندگی خودم رو حل میکنم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل