بازدید 3372

مجری بلیت فروشی، تماشاگران اضافی را به گردن پلیس انداخت

۴۵۷۶ نفر از افرادی که بلیت خود را اینترنتی خریداری کرده بودند به گیشه‌های بلیت فروشی مراجعه نکرده‌اند. تعداد دقیق بلیت‌های تحویلی به هواداران برای این دیدار ۵۹۵۰۶ قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده؛ که ظاهراً به دلیل ازدحام تماشاگران پشت در‌های ورزشگاه اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 29 April 2019

مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در دیدار پرسپولیس و سپاهان ۵۹ هزار قطعه بلیت فروخته و هواداران اضافی با تصمیم مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه وارد استادیوم شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، به دنبال اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون، مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد. در این توضیح آمده است: با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی و صندلی‌های موجود تعداد ۵۹۵۰۶ بلیت برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از طریق فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار هواداران قرار گرفت. از این تعداد حدود ۵۴ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس و حدود ۵ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران تیم سپاهان قرار گرفت.

هم‌چنین بررسی‌های این شرکت نشان می‌دهد در روز مسابقه ۴۵۷۶ نفر از افرادی که بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده بودند جهت دریافت بلیت به گیشه‌های بلیت فروشی مراجعه نکرده‌اند.
این که آقای سعید فتاحی عنوان کردند ۱۵ هزار بلیت اضافه فروخته شده است صرفاً ناشی از اطلاع نداشتن ایشان است و قطعاً این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود.

Related image
با این حال تاکید می‌شود تعداد دقیق بلیت‌های تحویلی به هواداران برای این دیدار ۵۹۵۰۶ قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است؛ که ظاهراً به دلیل ازدحام تماشاگران پشت در‌های ورزشگاه برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند.
اساساً فروش بلیت و کنترل گیت‌های ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه برای مجری بلیت فروشی امکان ناپذیر است. این شرکت تاکید می‌کند اسناد و مدارک تعداد فروش بلیت‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و در صورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف سازی قابل ارائه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر