بازدید 7889
۸

آخرین وضعیت طرح تشکیل استان اصفهان شمالی

کد خبر: ۸۹۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 27 April 2019

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت که طرح تشکیل استان اصفهان شمالی هفته بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار کمیسیون شوراها قرار می‌گیرد.

به گزارش «تابناک»، جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح تشکیل استان اصفهان شمالی مراحل قانونی خود را طی کرده و بعد از تعطیلات در دستور کار کمیسیون شوراها قرار می‌گیرد که در صورت تصویب کمیسیون به مجلس برای رأی گیری ارائه خواهد شد.

به گفته‌ وی طبق این طرح قرار است استان اصفهان شمالی از ۹ شهرستان نائین، خور و بیابانک، اردستان، نطنز، گلپایگان، خوانسار، کاشان، آران و بیدگل و میمه تشکیل شود.

نماینده کاشان در مورد بار مالی این طرح گفت: در حال مذاکره با دولت هستیم تا ان‌شاء‌الله مشکل بار مالی آن هم رفع شود کما این که دولت نظر منفی درباره‌ این طرح اعلام نکرده ما به دنبال آن هستیم که نظر مثبت دولت را بگیریم.

به گفته ساداتی نژاد نمایندگان استان اصفهان هم نگاه مثبتی به این طرح دارند و در مجموع فضای خوبی در مجلس در این باره حاکم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
استان خزری که بایکوت شده ،حالا اصفهان را تبدیل به شمالی وجنوبی می کنند.
همه استانهای باید تیکه تیکه شوند و در عوض استانهای آذرباجان غربی و شرقی و اردبیل و زنجان و قزوین به یک استان تبدیل شوند.
دوباره فصل انتخابات شد و هزينه تراشي نمايندگان براي کشور تشديد شد.
پیشنهاد من بی مقدار این است مملکت را به فرمانداری ها تقسیم کنید و شاهد این قدر استان استان نباشد
تقسیم کردن استانها فقط ه یک هدف صورت می گیرد و آنهم عبارتست از اینکه تعدادی دیگر از آقا زاده ها بیکار شده اند و نیاز به پست های مدیریتی در حد استاندار و معاون استاندار و فرماندار ....... با حقوقهای میلیاردی دارند.
اردستان بهتر است همان با اصفهان باشد
جز هزینه اضافی برای کشور نتیجه ای ندارد تصور کنید کسی در خور و بیابانک کاری در مرکز این استان من در آوردی داشته باشد باید حدود ششصد کیلو متر سفر کند ضمن اینکه بسیاری از مردم این شهرستان ها نمی خواهند از اصفهان جدا شوند جو را بیخود متشنج نکنید
اصفهانی نیستم اما امیدوارم در صورت جدایی برخی مناطق از نام دیگری استفاده شود و از پسوندهای شمالی و جنوبی استفاده نشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر