بازدید 9478
۶
گزارش

پرسپولیس و سپاهان؛جنگ علنی با۳۰۰زخمی و یک کشته

کد خبر: ۸۹۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ 27 April 2019

ساعاتی پس از پایان بازی رئیس اورژانس پایتخت آماری تاسفبار در خصوص تعداد مصدومان و در عین حال مرگ یک جوان 30 ساله را در اختیار رسانه ها قرار داد تا این واقعیت عیان شود که این فوتبال نیست، بلکه یک جنگ مرگبار است!

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس اورژانس تهران در مصاحبه ای به صورت رسمی از تعداد پرشمار آسیب دیدگان و مصدومان این بازی پرده برداشت و گفت:« بازی سپاهان و پرسپولیس ۲۴۵ مصدوم داشت که ۴۴ نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند. متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد که جنازه این فرد 30 ساله تحویل پزشکی قانونی و مراجع قضایی شد».

پرسپولیس و سپاهان؛جنگ علنی با۳۰۰زخمی و یک کشته

خبری تاسف آور که نشان داد در فوتبال باشگاهی ایران نه تنها هیچ کس از زیبایی های فوتبال لذتی نمی برد بلکه اسیر حساسیت های کاذب و دردآوری است که پایانی جز افسوس و ناراحتی برای خانواده ها ندارد. مسلما در این راه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همین طور سران باشگاه های به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران بیشتر از همه در این مورد مقصر هستند، کسانی که می توانند به راحتی با نظم و ترتیب بیشتر از وقوع اتفاقاتی درست مثل آن چه در دقایق ابتدایی بازی امروز رخ داد، ممانعت به عمل بیاورند تا دیگر این گونه آمارهای عجیب در راه مصدومان و درگذشت یک طرفدار به گوش نرسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
متاسفانه اصفهانی ها نشون دادن
از ورزش هیچی نمی فهمم وسالهاست
جمعیت حهان خیلی،بیشتر از،نیاز از ادمهای بی خاصیت اشباع شده
چرا فقط تیم اصفهانی رو نشون میدید پرسپولیس از اول دولت روحانی فقط با فشار رشد کرده البته تراکتور استقلال و دو تیم اصفهانی هم لابی قوی دارند عاقبت لابی گری بدتر از اینه
چرا ما خودمان را وارث تمدن سه هزار ساله مي دانيم
خومان را با شعور مي دانيم
در حالي كه حتي بلد نيستيم
از يك بازي
و فقط بازي نه چيز ديگر
لذت ببريم
وقتی مربیان و بازی کنان چنین رفتاری دارند از هواداران چه انتظاری دارید؟
آخه تا کی هوچی گری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار