بازدید 4523

دفاعیات فروزان در کمیته اخلاق مقابل اتهام تبانی

کد خبر: ۸۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 24 April 2019

روز گذشته محسن فروزان به همراه وکیلش به کمیته اخلاق رفت و توضیحاتش را درباره شائبه‌های ایجاد شده ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فروزان در جلسه‌ای که بیشتر از یک ساعت با اعضای کمیته اخلاق برگزار کرد، ادعایی  مبنی بر اینکه یک توطئه علیه خودش صورت گرفته است؛ مطرح نمود. دروازه بان تراکتورسازی همچنین خواهان آن شده که کمیته اخلاق درباره حکم قبلی‌ای که درباره اش صادر شده بود، شفاف سازی کنند تا مشخص شود آن حکم محرومیت ۳ماهه که بعدا تعلیق شد، ربطی به پرونده شرط بندی و مسائل اینچنینی نداشته است.

این دروازه بان که طی روز‌های آینده گلایه هایش از مالک باشگاه تراکتورسازی را رسانه‌ای کرده بود، شکایت نامه‌ای که توسط وکیلش تنظیم شده را رسما به مسئولان کمیته اخلاق ارائه و درخواست اعاده حیثیت کرد. تحقیقات کمیته اخلاق درباره پرونده فروزان همچنان ادامه دارد؛ مسئولان این کمیته حالا توضیحات کامل مدیران تراکتورسازی و فروزان و وکیلش را دریافت کردند و در جلسات بعدی خود بررسی‌ها را ادامه داده و رای نهایی شان را صادر خواهند کرد.

این در حالی است که محمدرضا زنوزی نیز در روز‌های گذشته با مسئولان وزارت ورزش و برخی نهاد‌های نظارتی دیگر جلساتی را درباره مساله مذکور برگزار کرده و بحث‌هایی را مطرح کرده تا نشان دهد از مواضع قبلی خود کوتاه نیامده است. در این شرایط انتظار جامعه فوتبال این است که حواشی ایجاد شده در ماجرای محسن فروزان و باشگاه تراکتورسازی هرچه سریع‌تر به پایان برسد و دیگر شاهد تنش‌های اینچنینی در فوتبال ایران نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر