بازدید 7703
۱

تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در کرمان

کد خبر: ۸۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 24 April 2019

رییس اورژانس کرمان محل دقیق این حادثه را حوالی کارخانه لاستیک بارز اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این تصادف راننده 55 ساله اتوبوس جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر نیز مصدوم شدند؛ شایان ذکر است که مصدومین یک خانم و 10 مرد در رده‌های سنی 20 تا 40 سال می‌باشند.

به گزارش «تابناک»، دکتر "سیدمحمد صابری" در گفت‌وگو با ایسنا، از برخورد اتوبوس و کامیون خبر داد و گفت: این حادثه بامداد امروز چهارم اردیبهشت‌ماه در ساعت 3 و21 دقیقه دو دستگاه اتوبوس و کامیون با یکدیگر برخورد کردند.

وی محل دقیق این حادثه را حوالی کارخانه لاستیک بارز اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این تصادف راننده 55 ساله اتوبوس جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر نیز مصدوم شدند؛ شایان ذکر است که مصدومین یک خانم و 10 مرد در رده‌های سنی 20 تا 40 سال می‌باشند.

رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که مسیر حرکت اتوبوس از چابهار به مقصد تهران بوده است، ادامه داد: ۴ نفر از مصدومین (تبعه پاکستان) توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در محل حادثه درمان سرپایی و ۷ نفر به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این خواب آلودگی بلای جان راننده ها و مسافران بیگناه است.ساعت حوادث دقیقا از همین عارضه خبر میدهد.همواره اینگونه تصادفات بین ساعات 5 تا 7 صبح کمتر و بیشتر رخ می دهند و حاکی از خستگی و چرت زدن پشت فرمان است و معمولا مسافران هم در خواب هستند و کسی توجه و تذکری نمی دهد.دقت بیشتری لازم است هم پلیس راه ها و هم دفاتر مرکزی خطوط اتوبوسرانی و هم خود سرنشینان اتوبوس ها که جان خود را دوست داشته باشند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان