بازدید 3611
بیابانی و امامی در رده‌بندی

اطری، تیموری و رضا یزدانی درفینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا

کد خبر: ۸۹۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 23 April 2019

در پایان دیدار‌های مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی راهی فینال شدند و یونس امامی و پیمان بیابانی نیز برای رسیدن به مدال برنز تلاش خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در "شی آن" چین در جریان است، رضا اطری در ۵۷، بهمین تیموری در ۷۹ و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبایشان راهی فینال شدند، یونس امامی در نیمه نهایی به حریف قزاق باخت و به رده‌بندی رفت و بیابانی نیز در ۶۵ کیلوگرم مقابل باجرانگ از هند در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد و در نهایت را هی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی به مصاف کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از کره شمالی می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه ۷ بر ۷ پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از هند با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور باجرانگ در دیدار فینال، بیابانی در گروه بازنده‌ها مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار سراج الدین حسن اف از کشور ازبکستان است.

در وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت وی در دور بعد مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امامی در این دیدار به مصاف باتیر بورجاکوف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله زوپینگ لین از چین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. تیموری در دیدار پایانی با پراوین رانا از هند مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه ۱۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان