بازدید 33672
حاشیه

ماجرای خانه مجردی پسر چهره سرشناس فوتبال

صاحبخانه دوست ندارد خانه‌اش پاتوق باشد و حالا به هر دلیلی خانه‌اش را بعد از اتمام زمان رهن می‌خواهد ولی تا این لحظه ناکام بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 20 April 2019

از وقتی پول کلان وارد فوتبال کشور شد و ستاره های جوان تازه از راه رسیده به نان و نوایی رسیدند، معضلاتی هم گریبان فوتبال کشور را گرفت که بعضا به خاطر خلاء تعالیم اخلاقی بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این اواخر جنجال‌های تازه ای به نام «خانه مجردی» هم به چالش های اخلاقی فوتبال کشور اضافه شده است که بسیاری از تیم ها و آمادگی ستاره های شان را به تنگنا کشیده است. همین چند وقت پیش خبری درباره خانه مجردی یکی از فوتبالیست‌های مشهور منتشر شد که برای مخاطبان و هواداران فوتبال جالب بود.

این بازیکن جنجال‌ساز در محل زندگی‌اش آن‌قدر داستان و دردسر درست کرده بود که وقتی زمان تمدیدش رسید، اهالی محل جلوی بنگاهی جمع شدند و تهدید کردند اگر قرارداد خانه آن بازیکن تمدید شود، شیشه‌هایش را خرد می‌کنند. تهدید‌ها به قدری جدی بود که بنگاه‌دار محله تصمیم گرفت سری به باشگاه آن بازیکن بزند. او در دیداری که با یکی از مسئولان باشگاه داشت، گفت: «همسایه‌ها عاصی هستند. فکری کنید. از طرفی دوست دارم به شما کمک کنم ولی با کار‌هایی که او کرده نمی‌توانم.» این بود که باشگاه فکر تازه‌ای کرد.

ماجرای خانه مجردی پسر چهره سرشناس فوتبال

حالا هر چند داستان آن‌قدر بیخ پیدا نکرده ولی این بار باعث نارضایتی مالک خانه شده است. پسر یکی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران که این خانه را اجاره کرده، آن را خالی نمی‌کند! در ماه گذشته چندین و چندبار مالک سر وقت او رفته و خواهش کرده خانه را تخلیه کند. او هم هر بار حرفی می‌زند و می‌رود ولی بعد از مدت نسبتاً طولانی هنوز خانه را تخلیه نکرده و قصدی هم برای این کار ندارد. آقای صاحبخانه هم در روز‌های اخیر به شدت دنبال پدر اوست تا بتواند حداقل با پادرمیانی مشکلش را حل کند. البته بعضی از دوستان نزدیک این صاحبخانه گفته‌اند بعید است پدر او هم مشکل را حل کند و بهتر است یکجوری با آن پسر کنار بیاید. آقای صاحبخانه دوست ندارد خانه‌اش پاتوق باشد و حالا به هر دلیلی خانه‌اش را بعد از اتمام زمان رهن می‌خواهد ولی تا این لحظه ناکام بوده است. خبر نوشته اگر او نتواند از طریق پدر معروف مستأجرش به جایی برسد در آن صورت احتمالاً مجبور خواهد بود شکایت کند. این شکایت هم ممکن است در رسانه‌ها بپیچد و برای آن چهره معروف بد باشد.

به همین خاطر صاحبخانه امیدوار است به نوعی مشکل حل شود و کار به جا‌های باریک نکشد. تلاش کردیم تا با صاحبخانه او مصاحبه‌ای کنیم ولی تأکیدش این بود دوست ندارد موضوع رسانه‌ای شود و ترجیحش این است که از طریق پدر مستأجرش مشکل را حل کند. باید دید کار به کجا می‌رسد؟ آیا حل و فصل می‌شود و یا کار به شکایت خواهد کشید؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
به راحتی طی 3 روز میتواند حکم تخلیه منزل خودش را بگیرد. و اگر مستاجر مقاومت کرد، بازداشت میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
تتالبته ظرف سه روز دستور تخلیه ضادر میشه نه حکم ، ضمنا ، تخلیه توسط ضابط اجرا میشه موضوع بازداشت هم در کار نیست
تنها راه شکایت است
صاحب خانه هم تو میهمانی هاش شرکت می کنه، وگرنه بلند کردن کسی که قراردادش تمام شده کاری نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دقیقا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
هه
احترام هر فردي بايست دست خودش باشد.
خود صاحبخانه مقصر است. اگر يه شهروند عادي مثل من بودش فوقش دو بار تذكر مدي دادند بعدش شكايت مطرح مي شدش وليكن وقتي خودش رو مي دهد حتما خود صاحب ملك هم نفعي دارد.
تا جايي كه مردم يك قشري را بي خود باد نكنند و بزرگ نكنند اين موضوعات بسيار تكرار مي گردند.
با ارادت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بدون تذکر همون اولین بار جل و پلاست کف خیابون بود!
متشکر از پلیس که با وجود شکایت کل اهالی محل فقط نظاره گر هست
چرا از شکایت طفره میره؟
من جای اون بودم هم شکایت می کردم و هم پرونده اش رو به کمیته انضباطی و روزنامه ها اعلام می کردم
دلیل نمیشه چون فوتبالیسته یا مشهوره هر کاری بتونه بکنه
پسر کی بوده ؟؟
ما نمیدانیم چرا نتوانسته خانه اش را بگیرد. ولی به احتمال زیاد پشت صحنه اتفاقات غیر معمول هست که هنوز موفق نشده و دست به دامن تابناک شده.به نظرم معامله با بسیاری از افراد در جامعه به صلاح نیست. حتی فروش یک چوب کبریت یا خریدش هم با آنها موجب زیان است
تخلیه یک موضوع حقوقی است و حالا که قرارداد تمام شده با یک دستور تخلیه انجام میشه دیگه داستان سرایی نیاز نیست نیاز به دادگاه هم نیست شورای حل اختلاف انجام می دهد
دوست عزیزی که حرف شکایت میزنی احتمالا کارت به شورای حل اختلاف نکشیده اولا باید سند بلامنازع داشته باشی یعنی سند تفکیکی آپارتمان ثانیا چیزی به نام سه روز وجود نداره شاید با اجرای حکم و تجدیدنظر حداقل صحبت سه ماه باشد بنده مدت 10 ماه است مجبور شدم به دادگاه شکایت کنم چون شورا سند مشاعی عرصه را در مجتمعی که آپارتمان ساخته شده قبول ندارد و حالا بلند کردن مستاجر یعنی چند سال دوندگی...آن چیزی که در متن قانون نوشته شده با واقعیت دادگستری در تناقض است
البته فراموش نکنیم که اینجا ایران است و خیلی از مردم از جمله همین اقای معروفق ممکن است با شکایت موجر به کمک طرفدارانش او را آزار بدهند و دستش به جایی بند نباشد. کسی که تعهد نداشته باشد هر کاری می کند. ولی بهر حال شکایت راه مناسبی برای این کار است
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود.
مساله اینه: در کشوری بااین همه بیکار و شاغلان با درآمد بخور و نمیر، فوتبال با آن درآمد بسیار زیاد چه صیغه ایست! فوتبال جهان سوم ادای فوتبال غربیست که اصلا آورده ای برای کشور جهان سومی ندارد. کشتی که رسم جوان مردی و اخلاق و احترام در اوون مهمه چرا مورد توجه نیست که ریشه ایرانی هم داره و نام آورش از جون مایه میگذاره و البته که توجه مختصری هم دارد. جوان سیر و سرمست از وفور پول، که چند شبه ره چند صد ساله رو رفته ازش انتظار بیشتری نیست.
ببین صاحب این متن طرح موضوع کردی خواننده پیدا کنی ...اول اسم ببر بعد وگرنه منم میگم مادر سرشناس فوتبالی طلاق گرفت...کدومش مشخص نیست...الکی ننویس اگه نوشتی مدرک بذار
تابی نکنه برای سرگرمی این متن را گذاشتی وگرنه با یک استشهاد محلی جل و پلاسشو میاندازن بیرون ... اره جونم ..
اگه ریگی تو کفش صاحبخونه نبود سه سوت بیرونش میکرد .حتما خودش هم تو کثافت کاری های این آقا پسر شریکه شک نکن.
غلط کرد صاحب خانه به یک مجرد خانه داد فک کرد لقمه چرب و چیلی گیر اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
من اگر.جای.صاحب.خانه.بودم.اول.تذکر.دوم.وسوم.
چهارم.میزدمش.که.صای.سگ.بده.هرکه.میخواد.باشه
مردیکه.الدنگ
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
جناب ناشناس توجه کنید که با اینهمه گند کاری روزنامه وسایتهای خبری حتی جرات ندارند اسمش رو بنویسند وفوری میگویند که طبق فلان وفلان قانون بردن اسم قبل از محکومیت جرمه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
ناشناس خدا رو شکر که تو تو صاحب خانه نشدی .خدا خوب می شناختت
سلام

فکر کنم این خبر از بنیان کذب باشد
اخه کدام فوتبالیست مشهوری است که پسر جوانی دارد که نیاز به خانه مجردی دارد یعنی این فوتبالیست حداقل باید 45 سال سن باشد
باز اگر مینوشت فوتبالیست سابق خبر قابل باورتر بود
مملکت به چه روزی افتاده!!!!!!واقعا" عجب مملکت اسلامی درست کردی که دنیا باید بیاد از ما الگو بگیره !!!!!!!
من بودم به غروب نکشیده از خونه بیرونش میکردم اگه واقعا قصد بیرون کردنش را داشته باشه به شرط پایان قراردادش
من بودم با تیپا و اردنگی اخراجش میکردم و اسم و نام پدرش و خودش هم رسانه میکردم و همه چی میگفتم
سلام. بالاخره معلوم نیست این مطلب خبر است یا توسط دوستان و ایادی صاحبخانه برای تهدید و ارعاب درج شده است؟!!!
عجیب پرداختن یک رسانه به این موضوع بی ارزش و شخصی است در حالی که بسیاری از موضوعات را نادیده می گیرد اخه به چه ربطی دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان