بازدید 2819

قطعی برق ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده برطرف شد

کد خبر: ۸۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹ 20 April 2019

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: قطعی برق ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده برطرف شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا منطقه لرستان، فریدون خودنیا بیان کرد: در حال حاضر تنها ۶ روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند و مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر نیز برطرف خواهد شد.

وی با اشاره بر اینکه در پی وقوع سیلاب اخیر در لرستان برق یک هزار و ۱۴۵ روستای استان قطع شده بود، ادامه داد: با تلاش بی‌وقفه بیش از ۱۰۰ اکیپ عملیاتی تاکنون مشکل قطعی برق یک هزار و ۱۳۹ روستای لرستان برطرف شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه خاموشی ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده لرستان رفع شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها ۶ روستا در مناطق کوهستانی و دورافتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

خودنیا خسارت سیلاب به تأسیسات برق استان را ۱۱۹ میلیارد تومان برشمرد و افزود: در حال حاضر برق بسیاری از مناطق به‌صورت موقت وصل شده است و درصددیم با تأمین اعتبار لازم کار بازسازی شبکه را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: شهرستان پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده که درصددیم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به‌منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا جریان پایدار برق را همزمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار