بازدید 11221
۹
گزارش

تراکتور با هدیه جانشین فروزان درخانه به پیکان باخت!

با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌و‌ششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 19 April 2019

هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با شکست غیرمنتظره و خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان پایین جدولی پیگیری شد تا معادلات قهرمانی به طور کامل تغییر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید. سوژه بزرگ این بازی اشتباه فاحش اخباری روی گل پیکان بود که پس از حرف و حدیث های فراوان جای محسن فروزان را درون دروازه تیم پرستاره تبریزی را گرفته بود.

عیس آل‌کثیر که هفته گذشته از پیکان اخراج شده بود، امروز در دقیقه ۵۱ تک گل این دیدار را روی ریباند شوت بازیکنان پیکان و اشتباه محمدرضا اخباری در ورزشگاه یادگار امام به ثمر رساند تا تراکتورسازان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند و رسما میدان را به رقبا واگذاز نمایند. در ادامه شاگردان جورج لیکنز به آب و آتش زدند و بار‌ها و بار‌ها سعی در باز کردن دروازه پیکان داشتند، اما موفق نشدند. حتی در آخرین دقایق بازی وحید شیخ ویسی روی یک اشتباه دروازه را خالی کرد، اما بازهم تبریزی‌ها موفق به گلزنی نشدند و در ادامه نیز شیخ ویسی بار‌ها با واکنش‌های خود دروازه پیکان را نجات داد.

اکبر ایمانی

با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌و‌ششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت. موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی و سیدمهران موسوی، مگنو باتیستا و امیرحسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اینهم ازپایان کار تراختور
واضحه که برای سومین سال متوالی امسال هم ما قهرمانیم
پرسپولیس دوستت داریم باتمام وجود
بابردت غمهایمان رافراموش میکنیم بازهم ببر بازهم قهرمان شو (؛
خانه سالمندان تراختور تعطیل شد .
نمایندگان مجلس دوباره نامه بنویسند که چرا باخته تراختور!!!!!!!!
عیبی چوخ!
چرخ تراختورپنجر شد
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
به خاطر وارد کردن تراکتور به حاشیه در هفته های پایانی توسط مالک و هواداران ...
مشکل تراکتور فروزان و دیگران نیست بلکه طرفداران متعصب و غیر منطقی است که استرس را به بازیکنان منتقل میکنند
بخدا باد میکارید
مالک تراکتور و هواداران ان مسئول باخت امروز و احتمالا باختهای هفته های پایانی هستند که تراکتور را وارد حاشیه کردند. به نظر شما شجاعی و ... ایا دیگر دل برای این تیم می تواند بسوزاند؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل