بازدید 3329

بررسی طرح تفکیک انتخابات شوراهای شهر «ری» از «تهران»

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: تفکیک انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار مجزا از تهران خواست و مطالبه مردم نجیب شهر ری است، بی‌تردید بسیاری از مشکلات و نیازهایشان از این طریق رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 18 April 2019

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی شهر و انتخاب شهردار شهرری از تهران گفت: از ابتدای دوره نمایندگی‌ام جلسات متعددی با اعضای شورای شهر و شهرداران و بخش‌داران داشته‌ام، بحث تفکیک شورای شهر شهر ری از تهران همواره از خواسته‌های قدیمی و اساسی مردم پرشمار و نجیب شهر‌ری بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه‌ شورای اسلامی شهر و انتخاب شهردار شهرری از تهران در دستور کار مجلس و وزارت کشور قرار دارد، ادامه داد: این طرح می‌تواند بسیاری از مشکات مردم را حل کند

طرح تفکیک انتخابات شوراهای شهر «ری» از «تهران» باید به دور از نگاه جناحی انجام شود

وی با تاکید براینکه ری مرکز فرهنگی تهران بزرگ است، اما در سایه تهران کمتر در کانون توجه است، افزود: با توجه به قدمت و سابقه شهر ری، این امر بسیار خوبی است و امیدوارمطرح تفکیک انتخابات شوراهای شهر «ری» از «تهران» باید به دور از نگاه جناحی انجام شود، مجمع نمایندگان استان تهران به صورت جدی این طرح را از وزارت کشور و استانداری پیگیری می‌کنند.

داشتن شهردار مجزا از تهران حق مردم شهر «ری» است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکیک انتخابات شورای شهر و شهردار مجزا از تهران خواست و مطالبه مردم نجیب شهر ری است و بی‌تردید بسیاری از مشکلات و نیازهایشان از این طریق رفع می‌شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان تهران که صبح چهارشنبه در فرماندهی شهر ری که با حضور فرماندار، بخش‌داران، اعضای شورای‌شهر و شورایاری‌ها برگزار شد، افزود: همه اعضای حاضر بر تفکیک انتخابات شورای شهر ری از تهران و همچنین انتخاب مجزا شهردار تاکید داشتند. در این جلسه نیاز‌ها، پیشنهادات و مشکلات شهر ری مطرح و اعضای حاضر در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: وزارت کشور و استانداری همکاری بسیار خوبی با مجمع نماینگان تهران پیرامون موضع این طرح داشته اند. بنده امیدوارم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود این طرح هر چه سریع‌تر تصویب و اجرایی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان