بازدید 6326

بیانیه ستادکل نیروهای‌مسلح به مناسبت روز ارتش

کد خبر: ۸۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 16 April 2019

ستادکل نیروهای مسلح در بیانه‌ای اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی دوران پرافتخار چهل ساله انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های کشور خوش درخشیده است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 29 فروردین ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‎آفرینی‌های نیروی زمینی، ارتش را نیرویی مردمی، متعهد، مکتبی و انقلابی دانست که در دوران پرافتخار چهل ساله انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های کشور خوش درخشیده است.

در این بیانیه آمده است:«دوراندیشی و بصیرت الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و هوشیاری و ایستادگی ایشان در برابر شیطنت عناصر دشمن در اعلام انحلال ارتش در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت و تقویت جایگاه این نیرو به نقش‎آفرینی بی‎بدیل و حماسه آفرینی شکوهمند ارتش مکتبی در بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شد.

تاریخ پربرکت چهاردهه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز پیروزی و سربلندی ملت ایران اسلامی است که در جای جای آن حضور و نقش تأثیرگذار و پررنگ نیروهای مخلص و فداکار ارتش جمهوری اسلامی مشهود است. به گونه‌ای که روحیه انقلابی، شجاعت وصف‎ناپذیر، از خودگذشتگی و بصیرت ارتشیان همواره از تأثیرگذاری عمیق و حساس در همراهی با پیروزی انقلاب و مقابله با عناصر خودفروخته ضدانقلاب و نفاق گرفته تا دفاع مقدس هشت ساله و بسیاری عملیات مردم یاری و کمک به سازندگی و آبادانی کشور می‌درخشد.

ستاد کل نیروهای مسلح حماسه آفرینی‌های سترگ و تاریخ‎ساز ارتش جمهوری اسلامی را مایه غرور ملی و افتخار ملت سرافراز ایران دانسته و تصریح می‌کند: دستاوردهای فاخر ارتش در حوزه‌های دفاعی و نظامی، دستیابی به پیشرفت‌ها و فناوری‌های نوین و تحول، پویایی و سازماندهی به‎روز متناسب با تهدیدات و الزامات مأموریت‌های دفاعی جدید در نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی نماد قدرت بازدارندگی و تقویت و ارتقا بنیه دفاعی کشور است که امروز به حمدالله با مجاهدت‌ها و روحیه انقلابی ارتشیان دلاور به منصه ظهور رسیده است.

این بیانیه همچنین با اشاره به حضور ایثارگرانه و تلاش‌های شبانه‎روزی و خستگی‎ناپذیر نیروهای ارتش در عملیات مردم‎یاری و کمک به هموطنان عزیز در حوادث غیرمترقبه اخیر زلزله کرمانشاه و سیل در استان‌های مازندران، گلستان، لرستان و خوزستان، جایگاه والا، چهره انقلابی و مردمی و رفیع این ذخیره ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش در قلب‌های مردم قدرشناس ایران مستحکم‌تر ساخته است.

ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار، صلابت و عظمت خیره‎کننده امروز جمهوری اسلامی و موقعیت ممتاز و قدرت تأثیرگذاری منطقه‌ای و فرامنطقه‎ای آن را مرهون فداکاری و مجاهدت ملت ایران و به ویژه نیروهای مسلح مقتدر دانسته و تأکید می‌کند: بدون شک وحدت راهبردی و تعامل، هماهنگی، هم‎افزایی و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح، تصویری شکوهمند و آرمانی از عزم و اراده پولادین ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات، موانع و چالش‌هایی که توسط قدرت‌های استکباری و نظام سلطه طراحی و مهندسی شده است، نوید می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر