بازدید 3826

طراحی سامانه‌ای برای کمک به سیل زدگان

کد خبر: ۸۹۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 15 April 2019

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: سامانه‌ تعهد به سیل زدگان طراحی شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساری با بیان اینکه بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، گفت: بازاریان و کسبه متعهد در این سامانه تامین یک قلم کالای مورد نیاز سیل زدگان را تقبل می‌کنند.

وی افزود: سیل اخیر اگر چه به بخش‌هایی از کشور خسارت زد، اما موج همبستگی مردم را هم به نمایش گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مساجد را کانون جوشان انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم هر محله با محوریت مساجد به کمک سیلزدگان بیایند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه قرار نیست جای مسئولان دولتی را بگیریم، افزود: سازمان بسیج مستضعفان فقط به عنوان تسهیل گر به دولت کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ هزار مسجد در سراسر کشور وجود دارد، گفت: در این طرح هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل زدگان را تقبل خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور صدا و سیما همه استان‌های کشور در جریان سیل را بی نظیر اعلام کرد و گفت: ما قدردان حضور رسانه ملی هستیم و رسانه در جریان سیل به شکل جهادی وارد شد.

وی افزود: در جریان امداد رسانی به سیل زدگان یک رزمایش ملی به کمک خدا اتفاق افتاد و همه دستگاه‌ها در این رزمایش با همبستگی ملی که به نمایش گذاشتند، دنیا را به تعجب انداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را یک جنجال سیاسی دانست و گفت: این عمل احمقانه باعث شد همه اقشار مردم ایران خود را پاسدار و حافظ امنیت کشور نامیدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان