بازدید 18715

مردی که در جلسه ملاقات زندان همسرش را کشت!

کد خبر: ۸۹۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 14 April 2019

ساعت 15:30 روز چهارشنبه گذشته به بازپرس دشتبان که مسئولیت کشیک قتل تهران را برعهده داشت خبر داده شد زنی در زندان به قتل رسیده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، بازپرس بعد از حضور در محل حادثه به تحقیق پرداخت و متوجه شد این زن توسط شوهرش به قتل رسیده و متهم بعد از ارتکاب جنایت اقدام به خودکشی کرده، اما مأموران زندان متوجه شده و او را به بهداری منتقل کرده‌اند.

متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت از کاری که کرده است پشیمان نیست. او توضیح داد با همسرش اختلاف داشته و به همین دلیل در جلسه ملاقات شرعی وقتی با همسرش تنها شده، او را به قتل رسانده است. این مرد توضیح داد بعد از قتل خودش را با استفاده از کش شلوار حلق‌آویز کرده، اما مأموران رسیده و او را نجات داده‌اند.

گفت‌وگو با متهم
متهم که دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این جنایت توضیحاتی داد.

اول بگو به چه جرمی در زندان هستی؟
به‌خاطر مواد مخدر. بیشتر از یک کیلو هروئین همراهم بود. پنج سال پیش دستگیر شدم و من را به اعدام محکوم کردند، اما هفت ماه قبل شامل عفو شدم و مجازاتم به 30 سال حبس تغییر کرد. در این پرونده برادرزنم هم‌جرمم است.

غیر از این سابقه دیگری هم داری؟
سال 85 هم به‌خاطر کراک به زندان افتادم.

چندسال پیش ازدواج کردی؟
حدود 12 سال پیش. زنم دخترخاله‌ام بود. ما یک پسر 10ساله هم داریم.

از قبل با همسرت اختلاف داشتی؟
بله، اختلافات ما مربوط به خیلی‌وقت پیش است، اما تا وقتی به اعدام محکوم شده بودم، اصلا برایم مهم نبود. من زنم را دوست نداشتم و به‌خاطر اختلافاتی که با هم داشتیم گفته بودم به ملاقاتم نیاید. او از آذر پارسال به زندان نیامده بود. چندبار خواست بیاید که خودم تلفنی گفتم نمی‌خواهم ببینمش تا اینکه بالاخره قبول کردم به ملاقاتم بیاید.

‌ اختلافت با همسرت به‌خاطر چه بود؟
به حرفم گوش نمی‌داد. من از زندان به او تلفن می‌زدم و وقتی خواسته‌ای داشتم انجام نمی‌داد؛ مثلا گفته بودم از تهران نرود، اما او به شهرستان رفت.

‌ چرا همسرت با توجه به شرایط تو طلاق نگرفت؟
یک‌بار برای طلاق اقدام کرد، اما خانواده و فامیل او را تحت فشار گذاشتند و منصرف کردند. خانواده‌اش با طلاق موافق نبودند. خودم هم به او گفته بودم طلاق بگیرد، اما بعد از آن دفعه اول که با مخالفت فامیل مواجه شد، می‌گفت دیگر طلاق نمی‌خواهد.

‌ قتل چطور اتفاق افتاد؟
از یک هفته قبل که قرار شد به ملاقاتم بیاید، نقشه قتل را کشیدم. تصمیم داشتم او را بکشم، البته فکر می‌کردم باید او را خفه کنم، اما وقتی به اتاق ملاقات شرعی رفتیم، در آنجا یک تیزی دست‌ساز دیدم و زنم را با همان کشتم و بعد هم خواستم خودکشی کنم.

‌ از کاری که کرده‌ای پشیمان نیستی؟
پشیمان نیستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۲
این معلوم الحال باید همان اول اعدام می شد! مبارک فامیل و خانواده که گفتند از این انسان نما طلاق نگیر!
به همین راحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در آنجا یک تیزی دست ساز دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
غلط كرده كه پشيمان نيست! بهتر است پشيمان باشد چون دروغ مي گويد! او چيزي براي پنهان كردن دارد. مثلا در مورد مواد مخدر! شايد زن بيچاره را تحت فشار مي گذاشته كه برايش كار خلاف كند و او قبول نكرده! شايد زنش چيزي مي دانسته و مي خواسته لو نرود. كسي كه در اين حد آلوده شده باشد كارش از دوست داشتن و نداشتن گذشته
حمل مواد مخدر و اعتياد به كراك مگر جايي هم براي دوست داشتن مي گذارد شايد مواد مي خواسته و زن به او نداده است. از عصبانيت و مشكل اعتيادش او را كشته است.
اي بيچاره زن زندگي.... حيف از آن بچه! :(
انسانم آرزوست....!!
حیوان به تمام معنا
عجب !؟
اشرف مخلوقات هستند ایشون
محکوم به اعدام چرا باید به اتاق ملاقات شرعی راه یابد ؟ او چیزی برای از دست دادن ندارد پس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
یا خداااااا...
دو نكته مهم كه اگر به آن توجه مي شد ، اين زن بيگناه اكنون زنده بود : 1 - تبديل حكم اعدام به حبس براي اين مرد كه اصلاً تعادل رواني نداشته و جامعه ستيز است . 2 - تحت فشار گذاشتن و منصرف نمودن از طلاق زن توسط خانواده و فامیل (نمي دانم خانواده اين زن با چه عقلي ايشان را از طلاق منصرف مي كردند در حاليكه مي دانستند شوهرش حكم 30 سال زندان دارد . يعني بايد 30 سال به پاي اين مرد صبر مي كرد؟) اين وسط تنها چيزي كه ارزش نداشته ، زندگي اين زن بوده .
خاک بر سر تو و فامیل بی عقل زنت
جالبه زندان چه بی درو پیکر بوده که تیزی تو اتاق ملاقات شرعی جا مونده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر