بازدید 6783

محموله میلیاردی «شیشه» در بم کشف شد

کد خبر: ۸۹۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 12 April 2019

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در بم خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد ضیاءالدینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان یک محموله سنگین به مقصد استان یزد بارگیری کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس بم موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ماموان پلیس این شهرستان موفق به کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان 309 کیلو و 700 گرم شدند افزود: ارزش تقریبی این محموله 6 میلیارد و 180 میلیون تومان برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم اهل استان یزد دستگیر شده است گفت: یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر نیز توقیف شده که پس ازبازرسی از خودروی توقیف شده مشخص شد مواد مخدر به شکل کاملا ماهرانه‌ای در باک این تریلرکشنده جاسازی شده بود.

وی با بیان اینکه باتوجه به ماده 45 اصلاحی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر برای حمل بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام را درنظر گرفته است عنوان کرد: در صورت انجام تحقیقات و احراز علم و اطلاع مرتکب از حمل موادمخدر مکشوفه مجازات اعدام در انتظار مرتکب و سایر همدستان و مالکان این محموله خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان