بازدید 3051

واحدهای پیام نور در مناطق سیل زده آسیب ندیدند

کد خبر: ۸۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 10 April 2019

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: واحدهای این دانشگاه در مناطق سیل زده آسیب جدی نداشته از طرفی تمام اماکن این دانشگاه تحت پوشش بیمه تکمیلی حوادث هستند.

به گزارش مهر، حسن علیزاده درباره میزان خسارات واحدهای دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده گفت: دانشگاه پیام نور در استان‌های لرستان، آق قلا، خوزستان بخشی هم مازندران دارای واحد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه واحدهای دانشگاه آسیب جدی نداشته و آسیب‌هایی که به وجود آمده جزئی و غیر سازه‌ای است و مشکلی در این زمینه نداریم هر چند اماکن دانشگاه پیام نور تحت پوشش بیمه حوادث تکمیلی هستند و از این بابت نیز مشکلی برای دانشگاه پیش نمی‌آید.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به خدمات و تسهیلات دانشگاه پیام نور ویژه واحدهای مناطق سیل زده این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده حضور فعالی داشته، به طوری که اردوهای جهادی این دانشگاه در پلدختر و بندرترکمن مستقر شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: همچنین با دستور ریاست دانشگاه فضای فیزیکی تمامی ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاه در سراسر کشور جهت اسکان هموطنان سیل زده در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها قرار گرفته است.

علیزاده تاکید کرد: جزئیات فعالیت و خدمات ارائه شده توسط دانشگاه پیام نور به صورت گزارشی ارائه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی