بازدید 2803

فدراسیون مراکش: رنار را به هیچ تیمی نمی دهیم

کد خبر: ۸۸۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 05 April 2019

فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد این فدراسیون با رنار تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارند و به هیچ وجه تمایلی به برکناری او ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از lionsdelatlas، اخیزه زمزمه‌هایی در رسانه‌های مراکشی شنیده شده که فدراسیون فوتبال این کشور با لورن بلان فرانسوی وارد مذاکره شده تا این مربی به عنوان جانشین اروه رنار انتخاب شود. فدراسیون فوتبال مرامش نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این اخبار صحت ندارد. در این اطلاعیه آمده است: فدراسیون فوتبال مراکش تا سال ۲۰۲۰ با رنار قرارداد دارد و به هیچ وجه تمایلی به تغییر و یا جایگزینی این مربی ندارند.

اخیراً از باشگاه لیون فرانسه خبر رسیده که این باشگاه خواستار حضور رنار شده و قبل تر از آن نیز گفته شد رنار با فدراسیون فوتبال ایران توافق کرده است تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. اخیراً رئیس فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرده بود که آنها قصد دارند در پایان رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا که در تابستان سال جاری برگزار می‌شود، عملکرد رنار را ارزیابی کنند و نسبت به ادامه حضور و یا برکناری این مربی در صورت عدم کسب نتایج مطلوب تصمیم گیری لازم را به عمل آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل