بازدید 3482

پرسپولیس پنالتی خراب کرد و پیکان را درنیمه اول برد

کد خبر: ۸۸۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 04 April 2019

از دیدارهای هفته بیست‌وچهارم  لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران دو تیم پیکان و پرسپولیس از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس ( قلعه حسن خان) به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس به اتمام رسید. تنها گل این نیمه توسط سیامک نعمتی در دقیقه 45 وارد دروازه میزبان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در نیمه نخست یک پنالتی را توسط علی علیپور از دست داد. این پنالتی را ماریو بودیمیر گرفته بود که توسط علیپور به وسط دروازه زده شد.

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، فراز امامعلی، محمد قاضی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

داور: سیدمهدی سیدعلی

دقیقه 2: علی علیپور پس از نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه پیکان، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که مهدی امینی با واکنشی به موقع تن به کرنر داد.

دقیقه 6: بازهم موقعیت روی دروازه پیکان از سوی علی علیپور ایجاد شد که این بار امینی توانست شوت علیپور را مهار کند.

دقیقه 7: سعید واسعی روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که بیرانوند ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 18: ماریو بودیمیر با ورود به محوطه جریمه و حرکت به سمت دروازه، توسط مهران موسوی متوقف شد تا داور مسابقه رأی به خطای پنالتی بدهد.

دقیقه 20: علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شلیک توپ به وسط دروازه کار مهدی امینی را برای مهار این توپ راحت کرد تا پنالتی پرسپولیسی‌ها از دست برود.

دقیقه 28: پس از اعلام خطا به سود پرسپولیسی‌ها آرمان قاسمی به شدت به داور اعتراض کرد که موجب شد از سوی سیدمهدی سیدعلی با کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 35: نفوذ مهدی شیری از سمت راست و ارسال او روی دروازه پیکان با ضربه قیچی برگردان سیامک نعمتی همراه شد، اما توپ او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 39: پیکانی‌ها در سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شدند که روی ارسالی که به تیر دوم شده بود، مهران موسوی ضربه سر خطرناکی را روانه دروازه کرد، اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: ارسال روی دروازه پرسپولیس در محوطه جریمه به فراز امامعلی رسید که شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 45: بشار رسن پاس خوبی را در فضای خالی بین مدافعان پیکان برای مهدی شیری فراهم کرد. شوت این بازیکن را مهدی امینی برگشت داد و روی توپ دوم سیامک نعمتی موفق شد گل تیم پرسپولیس را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل