بازدید 7866

خرید گوسفند زنده در تهران با قیمت روز بازار

اما مرکز پخش دام زنده قائم تمامی دام های خود را با قیمت روز بازار به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید بدون حضور فیزیکی در دامداری ها، گوسفند زنده خود را سفارش دهید و در مدت زمان ناچیزی در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید
کد خبر: ۸۸۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 26 December 2019

خرید حضوری دام برای بسیاری از افراد سخت و مشکل است . چرا که اکثر مراکز عرضه کننده دام زنده در حاشیه و اطراف شهرها واقع شده اند . در شهر تهران به علت ترافیک بالا و همین طور شلوغی شهر، دسترسی پیدا کردن به حاشیه شهر کار بسیار سخت و دشواری است .

نامزد‌های نهایی انتخابات ریاست وزنه‌برداری؛حذف کوروش باقری!

از طرفی دیگر افراد دغدغه این را دارند که چگونه می توانند قصاب ماهر و حرفه ای پیدا کنند . مهم ترین نگرانی افراد در خرید گوسفند زنده، سالم بودن آن است .

افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و با یک تماس تلفنی گوسفند زنده خود را خریداری نمایند .

مرکز پخش گوسفند زنده قائم بهترین و با کیفیت ترین گوسفندان را با نازلترین قیمت به همراه قصاب ماهر و حرفه ای به صورت رایگان به محل مورد نظر مشتریان ارسال می کند . به همراه دام زنده باسکول دیجیتالی نیز ارسال می گردد تا در مقابل چشمان مشتری وزن دام تعیین گردد .این مرکز با دارا بودن چندین شعبه در شهر تهران بزرگترین مرکزعرضه دام زنده در شهر تهران است .

اگر شما هم سری به بازار بزنید حتما متوجه خواهید شد که فروشندگان، دام های زنده را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند . زیرا قیمت گوسفند زنده نرخ ثابت و مشخصی ندارد و گاه روند صعودی درپیش می گیرد و گاه روند نزولی .

اما مرکز پخش گوسفند زنده قائم تمامی دام های خود را با قیمت روز بازار به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید بدون حضور فیزیکی در دامداری ها، گوسفند زنده خود را سفارش دهید و در مدت زمان ناچیزی در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید و بدین صورت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید .

برای خرید گوسفند زنده کافی است که به وب سایت زیر مراجعه کنید .

www.goosfandzende.com

البته برای مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تهران – انتهای اتوبان ستاری – شمال میدان دانشگاه – ا کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز – درب سفید بزرگ باغ انار

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار