بازدید 3318
از سوی رییس باشگاه ویارئال؛

باشگاه بارسلونا به دزدی متهم شد!

کد خبر: ۸۸۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 04 April 2019

بارسلونا دقیقا درک نمی‌کند منظور فرناندو رویگ، رئیس ویارئال از به کار بردن واژه دزدی در قبال خروج استعداد‌های این باشگاه چیست.

به گزارش تابناک ورزشی طبق نوشته موندو دپورتیوو، پس از تساوی هیجان انگیز ۴-۴ بارسلونا در خانه ویارئال آن هم در حالی که میزبان تا دقیق ۹۰ بازی با دو گل پیش بود، رویگ در میکس زون ورزشگاه حاضر شد و علاوه بر بررسی وضعیت زیردریایی‌ها که فاصله‌ای با سقوط به دسته دوم ندارند، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و بیلبائو را به دزدیدن استعداد‌های ۱۵ ساله این باشگاه متهم کرد. واقعیت، اما با چیزی که رویگ می‌گوید، حداقل برای بارسلونا چیز دیگری می‌گوید.

Villarreal -ویارئال-رئيس-اسپانیا

به گفته باشگاه، آخرین بازیکنی که از آکادمی ویارئال به لاماسیا آمده، برایان فارینیاس ۱۴ ساله بوده که قراردادش با زرد‌ها به پایان رسیده بوده است. در واقع بارسا نیازی نداشته که مذاکره‌ای کند یا بخواهد او را اغوا کند. برایان تابستان سال گذشته به لاماسیا پیوست و جالب اینکه پدر این بازیکن پسرش را در جریان تورنمنت لالیگای امید‌ها به بارسلونا پیشنهاد داد. در واقع در بسیاری از پرونده‌ها، این خود بازیکنان و والدین آن‌ها هستند که پسرشان را به بارسلونا پیشنهاد می‌دهند تا در لاماسیا حضور داشته باشد.

قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سرمربی تیم دوم ویارئال هم اکنون کیکه آلوارز، سرمربی ارزشمند سابق جوانان بارسلونا است. شخص رویگ در میانه فصل با این مربی مذاکره کرد و او را به خدمت گرفت. آلوارز یکی از مربیان خوب لاماسیا بود، ولی بارسا مطابق معمول همیشه با درخواست خروج هیچ فردی از کارمندانش مخالفت نمی‌کند به خصوص اگر بحث پیشرفت فرد موردنظر در میان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی