بازدید 4891
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد

انتقال 70‌تن کمک‌های‌امدادی به‌اهواز توسط ارتش

کد خبر: ۸۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 03 April 2019

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز گذشته ۷۰ تن مواد غذایی و البسه از سوی هلال‌احمر تهران به کمک یک پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوزستان منتقل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار کرد: روز گذشته ۷۰ تن مواد غذایی و البسه از سوی هلال‌احمر تهران به کمک یک پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوزستان منتقل شد و امروز پرواز دیگری برای حمل مواد غذایی و البسه به فرودگاه اهواز انجام می‌شود.

وی گفت: پادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اکثر شهرهای خوزستان به‌ویژه شهرهای در معرض آسیب استقرار پیدا کرد و اقدامات مؤثری در خصوص تخلیه مردم، تخلیه احشام، جابجایی وسایل منزل و اقدامات مهندسی برای ترمیم سیل.بندها انجام داده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بالگردهای هوانیروز به‌منظور اشراف اطلاعاتی و کسب اطلاعات به‌روز بر روی منطقه به پرواز درآمدند و هم‌زمان پهبادهای بزرگ و کوچک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حوزه به کار گرفته شد.

وی افزود: تعدادی قایق موتوری به‌منظور استفاده در مناطق موردنیاز خوزستان به شهرستان اهواز منتقل شد و تعدادی بالگرد نیروی دریایی ارتش به بالگردهای هوانیروز خوزستان اضافه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار