بازدید 21698

فردوسی‌پور در دوشنبه پس از دربی نیز به تلویزیون بازنگشت / بیننده «نود» کمتر از «کودک شو» شد!

این نظرسنجی دارای جامعه آمار سه رقمی با نظرسنجی عظیمی که منجر به انتخاب نود به عنوان برترین برنامه سال شد نیز در تناقض است. مگر می‌شود برنامه‌‌ای با انتخاب طیف وسیعی از مردم بهترین برنامه باشد، اما همین برنامه اولویت پنجم مردم و حتی پس از «کودک شو» باشد؟!
کد خبر: ۸۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 01 April 2019

فردوسی‌پور در دوشنبه پس از دربی نیز به تلویزیون بازنگشت / بیننده «نود» کمتر از «کودک شو» شد!با وجود آنکه عادل فردوسی‌پور هنوز به تلویزیون حتی به عنوان گزارشگر نیز بازنگشته، برخی روندها متوقف نشده، چون بر اساس ادعای مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه «نود» به پنجمین برنامه پرمخاطب تلویزیون تبدیل شده و حتی از برنامه «کودک شو» نیز مخاطب ثابت کمتری دارد؛ اتفاقی که پس از تقلب بزرگ در نظرسنجی جشنواره جام جم، چه بسا با تشکیک جدی از سوی بسیاری از ناظران مواجه شود، به ویژه که جامعه آماری این نظرسنجی ادعایی سه رقمی است!

به گزارش «تابناک»؛ با وجود آنکه رئیس سازمان صداوسیما از تداوم حضور عادل فردوسی‌پور خبر داد، ظاهراً تغییرات جدی‌تر از حدود توان علی عسکری بود، چون مدیر شبکه سوم سیما بار دیگر به بهانه‌ای نامشخص، مانع از پخش آخرین قسمت برنامه «نود» در سال 1397 شد و در نهایت دوشنبه پس از دربی پایتخت گذشت و نه تنها فردوسی‌پور به آنتن بازنگشت، بلکه حتی به عنوان گزارشگر دربی نیز مورد استفاده قرار نگرفت. ظاهراً عادل کامل حذف و بدین ترتیب «رویش کم شده است».

در این میان، به ادعای مرکز تحقیقات صداوسیما بر اساس مرکز تحقیقات صداوسیما که با نمونه آماری ۶۱۹ تن منتشر شده، ۷۶.۶ درصد شرکت‌کنندگان حداقل بیننده یکی از برنامه‌های شاخص تلویزیون هستند و «خندوانه» ۶۴.۱ درصد، مسابقه «برنده باش» ۴۸ درصد، برنامه‌های «حالا خورشید» و «کودک شو» هر کدام ۴۲ درصد و برنامه «نود» ۳۵ بیشترین مخاطب را داشته‌اند. در واقع آنهایی که پای ثابت تماشای برنامه «کودک شو» هستند نیز از تعداد مخاطبات برنامه «نود» به مراتب بیشتر است!

فردوسی‌پور در دوشنبه پس از دربی نیز به تلویزیون بازنگشت / بیننده «نود» کمتر از «کودک شو» شد!

این نظرسنجی در حالی منتشر شده که هنوز تکلیف پرونده تقلب در نظرسنجی جشنواره جام جم مشخص و به طور خاص اعلام نشده که «آمر» دستکاری در نظرسنجی علیه برنامه نود و به نفع برنامه برنده باش کیست؟ همچنین این نظرسنجی دارای جامعه آمار سه رقمی با نظرسنجی عظیمی که منجر به انتخاب نود به عنوان برترین برنامه سال شد نیز در تناقض است. مگر می‌شود برنامه‌‌ای با انتخاب طیف وسیعی از مردم بهترین برنامه باشد؛ اما همین برنامه اولویت پنجم مردم و حتی پس از «کودک شو» باشد؟!

بیشتر بخوانید

شاید برخی بگویند چنین امکان دور از منطقی وجود دارد؛ اما در عین حال باید پذیرفت تا زمانی که «آمر» دستکاری در نظرسنجی علیه برنامه «نود» و به نفع برنامه «برنده باش» مشخص و با آمران آن اتفاق در کنار عاملانش برخورد سختی نشود، ممکن است بسیاری از ناظران نتایج این جنس نظرسنجی‌ها را که خروجی‌اش به منزله تخریب عملکرد فردوسی‌پور است، باور نکنند و اساساً هرگونه افکارسنجی صداوسیما از این پس با تشکیک جدی مواجه شود. از این منظر، باید با عناصر مؤثر در آن اتفاق در هر سطحی برخورد جدی صورت پذیرد تا مشخص شود صداوسیما در قبال مخدوش سازی اعتبارش آن هم با این کیفیت، شوخی ندارد.

همچنین این انتظار وجود دارد که مشخص شود اساساً عادل فردوسی پور به دلیل چه تخلفاتی یکباره حذف شده و این برنامه پرمخاطب و پولساز برای تلویزیون از دست رفته است. به هر صورت، باید این شخص از آیین نامه مشخص و شفاف سازی که قابل دسترسی است، تخطی کرده و سپس به ساختاری نظیر کمیته انضباطی صداوسیما احضار شده باشد و پس از چند بار تذکر شفاهی و مکتوب با او قطع همکاری شده باشد؛ رویه‌ای که درباره چهره‌ای چون جرمی کلارکسون مجری سابق تخت گاز در بی بی سی طی شده بود و به همین دلیل حذف او توجیه داشت؛ هرچند به بی بی سی ضربه اساسی زد.

وقتی چنین ساختاری وجود نداشته و یکباره یک مجری حذف می‌شود، باید انتظار داشت افکارعمومی که به تازگی با رأی میلیونی از او حمایت کرده، این تغییرات را نپذیرد و هر آنچه توجیه گر این تغییرات غیرمنطقی باشد از جمله نظرسنجی ادعایی اخیر را با دیده شک و تردید بنگرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۷۹
حالا از کجا معلوم که عادل خطا کرده ، شاید صدا و سیما مجرم باشه ؟
پاسخ ها
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
تابناک جان اجدادتون
این فردوسی پور رو ول کنید
مملکت پر از مشکله و تعداد زیادی دارن له میشن اونوقت چسبیدی به یه مجری که کلی درآمد داره و هرکاری دلش میخواد انجام میده و تو هم لونو کردی مسئله اصلی مملکت!!!
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
میزان رای مردم است که در نظرسنجی اعلام کردند و آقایان دنبال تقلب در آن بودند و خوشبختانه رسوا شدند و حق به حقدار رسید
ضمنا این مدیر شبکه چه تخصص و هنری دارد که دنبال مثلا تغییرات تخصصی در شبکه است !!!!!!!
ضمنا از تابناک بدلیل عکس زیبایی که خبر از سر درون و خیلی موارد دیگر می دهد تشکر میکنم
شخص پرستی ممنوع... فضای کار رسانه ایجاد تنوع است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
خخخخخ تنوع خخخخ
اينجور نظرسنجي و مديريت كردن شبكه سه رو ميشه تو تمام اركان اين مملكت ديد.و آخروعاقبت اين مديريت و رفتار رو ميشه تو مديريت بحران سيل اين مملكت هم شبيه سازي كرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
وقتی ابتدایی ترین مسایل با ترفند تقلب پیش میره دیگه ببینید مسائل بزرگتر را آقایون و آقازاده ها چه جوری حل و فصل می کنند.
فقط این آقازاده تازه کار چون هنوز کارکشته نشده دستش رو شد
تابناک جان داری بت سازی میکنی از فردوسی پور.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
مسئله اصلا شخص نیست مسئله اینجا اینه که بدون ضوابط خاصی یک نفر که کارش را خوب انجام میداده کنار گذاشته شده واین پذیرفتنی نیست.
در واقع کار علی فروغش پذیرفتنی نیست الانم سعی کرده با ضرب پول برنامه تولید کنه منظورم برنامه برنده باش
خط حذف فردوسی پور را اول از همه حسین شریعتمداری و کیهان و جریانی که او منتسب به آن است داد در چندین نوبت.
واقعآ این سیمآی میلی شورش را در اورده چرا به این اقازاده این همه ازادی عمل میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
منظورش فروغی است که به مافیای قدرت وصل است
شایان
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
اینها اقازاده نیستند .
یه دلیل دیگه اس ام اس ای ارسالی هر برنامست ، کدوم برنامه در حد نود تو هر برنامه اینقدر اس ام اس داره ؟ الا بالفرض پنجمه ، تو این همه برنامه ی بی مخاطب بی کیفیت پنجم که عالیه ، بالفرض روش زیاد شده ، میشه بگین کدوم مجریه که العان کم رو تشریف داره ؟ که تازه تمام زمانی که عادل تو یه برنامه حرف میزنه رو مقایسه کنین با بقیه مجریا که امون به مهمان نمیدن حرف بزنه، من به شخصه کلا از تلوزیون یه اخبار میبینم یه نود، همین و همین که اینم رفت
البته درس خوبی به عادل داده شد ، بغیر از دو سه فوتبالیست هیچکی صداش در نیومده ، به نوعی این ورزشکاران عزیز میگن بزارین بابا شوتبالمونو بازی کنیم و بیت المالو زده بر بدنو وقتیم باختیم میایم میگیم نشد! داور کج بود ....
خیلی ممنون که به این مساله می پردازید
واقعا نشون دادید که طرفدار شفافیت هستید
واقعا صدا و سیما شورش رو دراورده


حذف عادل یعنی ریزش شدید مخاطب از جمله جوانانی مثل من
دهن کجی به مردمی که نظرشون درباره حتی مجری مورد علاقشون مهم نیست چه برسه مسائل بزرگتر
از کی تا حالا نظر سنجی قابل اتکا شده وقتی صدا و سیما گه باید ایینه فرهنگی کشور باشد میشود کازینو کی به امارش توجه میکند
بهرحال هر کسی دورانی دارد. شما فوتبالیستها رو نگاه کنین چطور رشد میکنند به تیم ملیهاشون دعوت میشوند و بعد هم کنار گذاشته میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
دوست عزیز در اینکه هر کسی دورانی داره شمی نیست. چه بسا همین عادل فردوسی پور به عنوان مثال یه برنامه دیگه می ساخت و مورد استقبال مردم قرار نمی گرفت اما اینکه برنامه ای که مورد استقبال مردم هست، مردم اونو دوست دارن، مردم شخصیت عادل فردوسی پور رو با وجود کمبود و کاستی ها دوست دارن هیچ شکی نیست و اینکه مسئولینی که میشه اسم اونا رو تازه به دوران رسیده گذاشت اینجوری به مخاطبان خود دهن کجی می کنه، باید پاسخگو باشه. صدا و سیما یه نهاد دولتی هست، ردیف بودجه داره و بودجه اون رو همین مردم با مالیات و ... پرداخت می کنند. پس لازمه به مردم احترام گذاشته بشه. هر چند که متاسفانه این بی حرمتی و عدم احترام به خواست مردم رو میشه در خیلی ارکان دیگه دید و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو نیست.
ه ما كه چند هفته تلويزون را تحريم كرديم
پاسخ ها
arad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
چند هفته؟؟ ما که چند ساله بجز نود نمیدیدیم
آنهایی که با اتکا باین آمارها متقلبانه خواسته های خودخواهانه خود را به جامعه تحمیل میکنند و متاسفانه از جاهایی نیز پشتیبانی می شوند ،بابد بدانند که در نهایت منفور جامعه می باشند وروزی مترود جامعه میگردند.واشخاصی چون فردوسی پور ها را بیشتر در دل مردم جای میدهند .
تمام وجودم رو نفرت فرا گرفته...
به موضوع سازمان بازنشستگي هم ورود كنيد
درود بر شرف فردوسی پور
بله می شود،
وقتی پسر باجناق حدادعادل بخواهد می شود
وقتی با دزدی رای بخواعید امسال گلزار را بدون پشتوانه بزرگ کنید، امثال میثاقی را هم بدون پشتوانه توانایی و تنها به واسطه شباهت ظاهری بزرگ می کنید. بعد با خیال راحت بنشینید و انتظار داشته باشید که برنامه های تان پرمحتوا و بینندگانتان دایمی باشند.
...و اینچنین نخبه کشی بی رحمانه ادامه دارد....
تو را به خدا از یک آدم عادی بت نسازید ، فروسی پور نشد کسی دیگر مگر قحط الرجال است. چیزی که بوفور فراوانی وجود دارد مجری
پاسخ ها
سراب
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
چطور جاهای دیگه بت میسازند اینجا که یکی با تواناییهاش محبوب شده فراوونیه فقط؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
ساندیستو بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
مساله فردوسی پور نیست مساله چیز دیگری است برادر اگه نفهمیدی
البته فردوسی پور نشان داد بر خلاف خیلی از بازیگران مجری ها و به اصطلاح سلبریتی ها عنصری به نام شرف در وجودش هست
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
بابا قحط الرجال تو یه مجری بگو توانایی عادلو داشته باشه بعدشم وقتی یه برنامه داره میگیره نمیگن دیگه تولید نشه
هنوز هم متوجه نشدید که این گونه حرکات از سوی چه گروهی انجام می شود ؟
از همه دوستان دعوت میکنم قسمت ۵۴ مسابقه برنده باش و رسوای ان را ببینند
آق از مافیا حمایت نکنید دمش گرم مدیر شبکه سه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
ادرس مافیا را برعکس میدی
شایان
| Germany |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
احتمالا شما هم با پول ملت ارتزاق میکنین
عجب تحلیل آبکی بود
والله سالها پیش تقلب در نظر سنجی را طرفداران تیراختور کشف و عنوان کردند ولی هیچکدام از شما نخواستید پوشش بدین
جناب رسانه برای این ایام نظر سنجی شده
از نوابغ صداوسیمای میلی بیشتر از این انتظاری نمیرود.علی عسگری که یک بله قربان گوی بتمام معنی است و هیچ تحصصی هم ندارد چه برسد به این اقا
جمعش کنید این مسخره بازی ها رو
همه می دونند برنامه نود یک برنامه تخصصی است ولی اکثر ان برنامه های دیگر عمومی است
گوشت 120 هزار تومن مهم هست فکر مردم منحرف نکنید گذشت اون زمان که رفتن مهران مدیری یا شجریان افکار مردم دور می کردید مردم تا ابد بی سواد نخواهند ماند
تکیه بر جای بزرگان ، نتوان زد به گزاف / تا که اسباب بزرگی ، همه آماده شود!
علی فروغی کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
لیلی زن بود یا مرد ؟
فردوسی پور خیلی بیش از سی سال هست که در تلویزیونه؟ چرا با بازنشستگی این فرد انقدر مشکل دارید درحالیکه بسیاری افراد کارامد از تلویزیون حذف شدند. کسانی که خواهان اجرای نیمه قانون هستند
واقعاجای تاسف وتعجبه بیست سال زحمت بکشی خون دل بخوری عنوان بهترین برنامه ومحبوبترین مجری راکسب کنی بعد ناگهان یکی ازراه برسه بگه من ازت خوشم نمیادبرو پی کارت !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
خوشش نیامد خیلی مهم است که خوشش بباید
. کاش فقط موضوع برنامه نود بود
محبوبیت فردوسی پور عزیز رو چگونه کم میکنند؟ این اتفاقات نشان داد خیلی از مدیران حتی ظرفیت پذیرش خطای خود را جهت اصلاح ندارند ، عقل کل نیستید آقایان و مدیون به مردمید
این جابجایی آرای مردم یه رسوایی بزرگه خیلی زشته واسه رسانه ملی یه کشور حالا ما مردم هیچی اصلن ما عادت کردیم به این مسخره بازیا ولی اونی که بیرون از ایران میشنوه اخبار رو والا یا از خنده غش میکنه یا از تعجب شاخ در میاره به خدا این کارا از یه مدیر یا مدیران رسانه ملی کشور خیلی بعید و زشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
مساله اینجاست که این بنده خدا کجا و مدیریت کجا تنها ویژگی که این بنده خدا داره سرسپردگی محضه که همین یک ویژگی کافیه برای ترقی تو عرصه های مدیریتی این مملکت و به تبع اون به گند کشیدن همه چیز
عادل فردوسی پور را بیشتر مردم ایران می شناسد. می دانند که او فردی بسیار با استعداد. دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف. فردی با بیشترین اطلاعات در زمینه ورزشی به ویژه فوتبال ایران و جهان. اما شما بفرمائید علی فروغی کیست؟ فقط حدس من این است که او یا یک آقا زاده است و یا به یکی از آقاها وابسته است. والسلام. در مملکتی که مسئولین نه بر اساس توانایی بلکه بر اساس روابط خانوادگی انتخاب می شوند نتیجه اش می شود همین.
مشکل صدا و سیما که فقط برنامه نود نیست. در اکثر زمینه ها مشکل دارد.خانواده ما که بیشتربخاطر بچه ها شبکه پویا را می بیند و شبکه های دیگر را خیلی کم می بیند.پیشنهاد می کنم که عادل خان برنامه خود را از طریق شبکه مجازی،خصوصی یا CD مثل سریالهای خصوصی دنبال کند
آن تقلب در آرای شرکت کنندگان و این نظر سنجی کاملا ساختگی بنظر شما بعضی چیزها را به ذهن مخاطب القا نمی کند که نکند....
عسگری بعید است کاره ای باشد!
من وتمام فامیلم بخاطر یکسویه نگری مدیر شبکه سه ونادیده گرفتن رای مردم ، کلا شبکه سه را خذف کرده ام.حالا که ایشان رای ما را نادیده میگبرد ما هم شیکه سه را نادیده میگیریم.
فیلم نیاید...شما که میدونید عادل برای چی حذف شد
بعنوان یک ایرانی که در زمان انقلاب 57 هفده سال داشتم بیاد ندارم مدیری به اندازه عادل فردوسی پور با مردم رو راست و شفاف باشد واز نظر مسائل مالی پاکدست وشریف باقی بماند همان جوان گوینده ساده بیست و اندی سال قبل با همان شور و اشتیاق بی نظیر به ورزش مورد علاقه اش فوتبال ماند وعدالت و اخلاق را فدای مصلحت اندیشی نکرد واقعا ما چند نیروی اینچنینی در سطح مدیران کشور داریم فکر میکنم وقت ان رسیده است که از اینگونه مدیران حمایت بیشتری کنیم و جایشان را به نان به نرخ روز خورها ندهیم
من نمیدونم یا شما کسائی که یه بلندگو دارین یعنی به قول معروف رسانه ای هستین توی مردم زندگی نمیکنین ویا اینکه ما مردم مشکل اصلی خودمون رو نمیدونیم چیه. واقعا الان مشکل مملک عادل هس یعنی شماها اصلااین گرونی ها رو نمیبینین که پدر همه رو درآورده؟ ای کاش یه خورده بفکر مردم هم باشین
اگر ما تلویزیون ها خصوصی داشتیم، آیا چنین اتفاقاتی می افتاد؟ بدون دلیل مشخصی یکی از بهترین مجری ها و شخصیت های تاثیر گذار کشور رو از صدا و سیما حذف کنیم.
رحتمی برای اینکه بیرانوند را خراب کند، اجازه نداد بازیکنان خارجی پنالتی تیم استقلال را بزنند. بلکه با اغوا و تحریک اسماعیلی، او را وادار کرد تا پنالتی را چیب بزند تا شاید از محبوبیت دروازه بان پرسپولیس نزد ایرانی ها کاسته شود. رحمتی نمی داند وقتی کسی سالم وصالح باشد خداوند هم اورا عزیز می دارد
برنامه با این محبوبیت مردمی و صداقت و مبارزه با فساد اهالی فوتبال اینجوری بدون هیچ پاسخگویی حذف میشه. ببینی در مسایل اقتصادی و سیاسی که هیچگاه توسط عامه مردم دیده نمیشه چه خبره
برای رو کم کنی اولین شبکه خارجی که به فردوسی پور پیشنهاد بده بره اونجا تا ریزش را بهعینه درک کنن
وقتی انتخاب مدیران به تقوای ظاهری وارتباط وامتیازها است بدون درنظر گرفتن تخصص ودوره بهترازاین نمی شود که یک نفر با منصوب شدن به شبکه ای می تواند حال چند میلیون جوان ایرانی رابا حذف یک مجری لایق وکارامد ومقبول بگیرد وهیچ کسی مدعی عموم نیست که چرا بایستی این انحصارقدرتی درسازمانی باشد که برخلاف حقوق مردم است
داستان فراتر از اين حرفهاس.تفكر حذف عادل سالهاست كه در بالاتر از صدا و سيما و دانشگاهي كه فارغ التحصيلانش راهي سازمان مي شن وجود داره. يادم چند سال قبل ميزگردي تو شبكه سه بود كه رنجبران(مجري برنامه هاي خاص و مدير فعلي روابط عمومي سازمان) فريد حداد عادل(پسرخاله مدير شبكه ٣) و يك كارشناس ديگه كه سليقه و نظراتش با دو نفر ديگه همسو بود راجع به نود صحبت كردن بدون ذكر نام برنامه و اون رو برنامه اي بي محتوا تشريح كردن... پس اين طرز تفكر بود اما براي عملياتي شدنش نه مديري قديمي(كه قطعا مديران قديمي وجهه اشون رو با اين كار خراب نمي كردن) بلكه به يك جوان جوياي نام با عقبه و پشتيباني سياسي-نظامي قوي نياز بود تا بتونه فشار كارشناسان و افكار عمومي رو تحمل كنه. مشابه پروژه تخريب مرحوم هاشمي توسط احمدي نژاد
مگه کسی تلویزیون هم نگاه می کنه که مهم باشه توش چه اتفاقی داره می افته .
این 76 درصد که حداقل بیننده یک برنانه صدا و سیما هستن کجا هستن من در خ ایران یک محله مذهبی سنتی زندگی می کنم اکثرا ماهواره می بینند همه مون به این نظر سنجی ها می خندیم
به همتن میزان که از مشاهده تلویزیونهای خارجی بعلت حامیان آن حالم بهم میخورد ازمشاهده کانال سه هم همینطور ا
شما که قطعا نظرم رو نمیذارید...این فروغی چون از اقوام هست بدون هیچ سایقه و تجربه ای شده مسئول شبکه سوم...و داره دستور بالادستی ها رو انجام میده که یکی از دستورات حذف عادل هست..
من جای فردوسی پور بودم مهاجرت میکردم میرفتم یه غول رسانه خارجی تا یه تو دهنی بسیار بزرگ به دمو دستگاه کوچک صدا سیما زده باشم!!!
امار 76 درصد اشتبا؟!هه یا رد گم کمی ..درستش 63 درصده!!!!
خیلی بزرگ شده بود ..الکی..تنوع هم بد نیست
واقعا راست میگن بعضی از ما مسلمونا ( و خصوصا مسولین ) از اسلام فقط نماز خوندن و روضه گرفتن رو بلد شدیم و به عواقب تصمیماتم فکر نمیکنیم.
درود خدا به فردوسی پور و وای به مدیر شبکه 3
آقا تو ایران که کسی پاسخگو عملکرد خودش نیست خصوصا ژن خوب ها (....)!! و کلا مملکت بصورت ملوک طوایفی اداره میشه . ولی توی رژیمهای دنیا رو ازشون بپرسین که درست یک روز پس از انتخاب مردم مدیر بی لیاقت شبکه بطور کل اون برنامه رو حذف کرده !! باورشون نمیشه . یعنی این آقا فقط و فقط میخواست بگه که اولا برای نظر مردم پشیزی ارزش قایل نیست دوما پشتش به کوه قدرت وصله که حتا به نظر رئیس صدا وسیما هم احترام نمیگذاره !! حالا اگر طرف استخون خورد کرده این کار بود و در این رشته مو سپید کرده بود باز تا حدی میگفتیم کاربلده ، نه اینکه یه جوون صفر صفر کیلومتر از راه نرسیده بواسطه وصل بودن به کانون قدرت کشور میخواد یکه تازی کنه وگوش به نصایح دلسوزان هم نمیدهد و شوربختانه کسی هم یارای مقابله با اون رو نداره !! پس بیخود نیست که هر روز سیر قهقرا رو با سرعت بیشتر طی میکنیم .افسوس و صد افسوس کجا رفتن مردان بی ادعا؟؟
مغز آدم هنگ میکنه بخدا

مگه فردوسی پور کیه؟
من به کسی بی احترامی نمیکنم اما تابناک چرا این آقارو اینقد بزرگش کردید؟؟

ملت رو آب سیل برد شما بفکر فردوسی پور هستید واقعا عجیبه که از کاه کوه میسازید

برادر من رئیس ی شبکه ای میخاد طبق اختیاراتش در حیطه کاری یک تنوع و تحولی ایجاد کنه همین و بس ، چرا موضوع رو اینقد گنده و ملی کردید

ی زمانی فرزاد حسنی هم مجری برنامه ماه عسل بود بیرونش کردن احسان علیخانی رو بجاش آوردن
چی شد؟؟ آیا مخاطبینش رو از دست داد ؟ نه

احسان علیخانی جوری خوش درخشید و با ماه عسل خودش رو ستاره تلویزیون کرد که الانه همین شمایی که این کامنت رو میخونید اصن یادتون نمیاد که ی زمانی فرزاد حسنی مجری برنامه ماه عسل بوده

بس کنید
مردم سیل زده ، مرغ کیلویی بیست تومن ، رب گوجه بیست تومنی ، نایابی شکر ، گوشت صدو بیست تومنی ، پیاز کیلویی فلان تومن ، گرانی های چند برابری مواد غذایی مردم بی نوا و هزار بدبختی و فقر و گشنگی رو ول کردید چسبیدید به بودن یا نبودن فلان مجری در فلان برنامه تلویزیونی

واقعا مسخره نیست؟
این کار بچگانه نیست؟

این مردم اسیر سفره خالی و شکم گرسنه بچشونن اونوقت هم و غم مسئولین بی درد ما شده تعیین مجری برا فلان برنامه تلویزیونی خخخخ
‏ این ی کم عجیب نیست؟
به جوک شبیه بخدا
علی برکت الله . . .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر