بازدید 69572

اخراج فردوسی پور از نود پس از انتخاب توسط مردم قطعی شد

رنجبران به این پرسش پاسخ نداده چرا برنامه ای که مجری و تهیه‌کننده‌اش، در حکم محبوب‌ترین در نظرسنجی سالیانه صداوسیما انتخاب شده‌اند، دستخوش تغییر می‌شود؛ اما نشان داده تعابیر علی عسکری نیز به منزله حرف آخر نیست... در عین حال مشخص نشده در حالی که نود و فردوسی‌پور را بار پیشین به بهانه عدم تمکین به قانون و توجه به کنداکتور چند هفته از کنداکتور حذف کردند، این بار با چه بهانه‌ای در حال حذف کلیِ فردوسی‌پور هستند؟
کد خبر: ۸۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 18 March 2019

اخراج فردوسی پور از نود، پس از انتخاب توسط مردم قطعی شدبا وجود آنکه عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما از تداوم حضور عادل فردوسی‌پور خبر داد، ظاهراً تغییرات جدی‌تر از حدود توان علی عسکری است، چون مدیر شبکه سوم سیما بار دیگر به بهانه‌ای نامشخص امشب بار دیگر مانع از پخش آخرین قسمت برنامه «نود» در سال 1397 شده و ظاهراً قرار است به هر قیمت ممکن مجری و تهیه کننده پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه تلویزیون پایین کشیده شود.

به گزارش «تابناک»؛ عادل فردوسی پور تهیه‌کننده و مجری برنامه 90 با اعلام اینکه برای امشب اجازه پخش این برنامه را نداده‌اند، گفت: «برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم؛ اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد. در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.»

فردوسی پور مجدداً در پاسخ به این که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید نیز تأکید کرده است: «خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام. برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.»؛ موضع‌گیری که نشان می‌دهد مدیران تلویزیون در آستانه سال جدید، عیدی خوبی برای مخاطبانی که به تازگی با رایی بسیار بالا، نود و عادل فردوسی‌پور را انتخاب کرده‌اند در نظر نگرفته‌اند.

اخراج فردوسی پور از نود، پس از انتخاب توسط مردم قطعی شد

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که عبدالعلی علی عسکری، ساعاتی پیش در گفت وگویی عبوری در حاشیه جلسه هیأت دولت تأکید کرده بود عادل فردوسی‌پور می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد؛ اما هنوز مرکب این جملات علی عسکری در مصاحبه بر آن تأکید کرده بود، خشک نشد که محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیم با اشاره به تصویر کوتاه دکتر علی عسکری در حاشیه جلسه هیأت دولت، حرف‌های رئیسش را این‌گونه اصلاح کرد: «آقای فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند، اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود!»

بیشتر بخوانید

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی، با اشاره به مصاحبه دیروز مدیرگروه ورزش شبکه سه سیما در این خصوص تأکید کرد: «همان طور که آقای فضعلی دیروز اعلام کرد، تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت، در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد. مسئولان محترم شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت آقای فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کنند.»

رنجبران به این پرسش پاسخ نداده چرا برنامه ای که مجری و تهیه‌کننده‌اش، در حکم محبوب‌ترین در نظرسنجی سالیانه صداوسیما انتخاب شده‌اند، دستخوش تغییر می‌شود؛ اما نشان داده تعابیر علی عسکری نیز به منزله حرف آخر نیست... در عین حال مشخص نشده در حالی که نود و فردوسی‌پور را بار پیشین به بهانه عدم تمکین به قانون و توجه به کنداکتور چند هفته از کنداکتور حذف کردند، این بار با چه بهانه‌ای در حال حذف کلیِ فردوسی‌پور هستند؟

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۱۰۰
انتشار یافته: ۲۵۷
یه نظر سنجی بزارید. این آقازاده ها فکر کردن مملکت مال ایناست.
یاد کتاب نخبه کشی افتادم انگار در جامعه ایرانی تحمل دیدن مجبوبیت کسی رو نداریم . فردوسی پور پدیده خاص صدا و سیما بود و حذفش معنایی جز حسادت و بغض و عناد نیست ! رفتاری که انگار به یک بیماری مزمن در کشور تبدیل شده است
وقتی همه چی انحصاری باشه همینه دیگه....
"خراب کردن چیزهای خوب"

این کاری است که مسئولان خوب بلدند!
با این رفتار به معنای واقعی جلوی خواسته مردم ایستادن
به راستی که رای مردم و خواست مردم یعنی کشک
اون از تقلب در نظر سنجی این از حذف برنامه بعد از انتخاب مردم به عنوان بهترین برنامه
امید به چی داریم ما؟
بهترین را برای نابودیه یه کشور، گماشتن افراد تو موقعیت های کاریه اشتباهه. یه نمونه کوچیکش همین مدیر شبکه سه هست و ......
سرمایه سوزی و چک سفید امضا به مدیران بی لیاقت
یک جوان خام بشود رییس همین میشود.
استواری که در جایگاه امیری بشیند همین است .
حالا صدای تیز میثاقی رو باید تحمل کنیم؟؟؟ من کلا بیشتر از 1 دقیقه نمیتونم این صدا رو تحمل کنم. اصلا برای اینکار ساخته نشده.
نود بدون فردوسی پور هیچ ارزشی ندارد
اینها به تنها چیزی که اهمیت نمیدهند نظر مردمه ولی به رای مردم در انتخابات خیلی اهمیت میدهند.
بنظرتون پسر باجناق حداد عادل شب عیدی چرا داره مانور میده؟
مخاطبان با رایی بسیار بالا، نود و عادل فردوسی‌پور را انتخاب کرده‌اند اونوقت سلیقه یه نفر مانع از پخش ای برنامه میشه. این یعنی دیکتاتوری
آقا جون از قیافه عادل خوشش نمیاد ، الان مد شده دیگه ، هر کی هر کاری دوست داره انجام میده
به نظر من برنامه بدون عادل فردوسی پور باید تحریم کرد و توی نظر سنچی هاش نباید شرکت کرد هر پند اینا و جناب فروغی استاد چا به چا کردن ارا و دستکاری جعلی اس ام اس ها هستن
میدونم خیلیا عصبانی هستن از این تغییر و به شدت احساساتی شدن اما سه نکته (با انصاف بخونید) : ۱. تو تمام شبکه های برتر و مطرح خارجی بارها و بارها دیدیم که علی رغم میل شدید مخاطبان به یک مجری خاص یا مثلا تولید یک فصل دیگر از یک سریال ، اون شبکه یا کمپانی صرفا جهت نشون دادن قدرت تصمیم گیری خودش- نداشتن انفعال در برابر سلبریتی ها و اینکه فرصتی برای تنوع و میدون دادن به جوون ترها(هرچند کم استعدادتر باشن) ایجاد کنه خلاف رویه معمول و خواست عمومی رفتار میکنه و براش دسیپلین کاری مهم تر از همه چیزه. حالا آقای فردوسی پور هم ۲۰ سال مجری بوده و هرچند مردم اجراش رو دوست دارن اما دیگه نباید در حدی بشه که به خاطرش فحش و ... بدیم. ۲. آقای فردوسی پور میگن نود فرزندشونه و نمیتونن اونو رها کنن برن یه جای دیگه. از طرفی ایشون ، "خودشون" رو فرزند رسانه ملی میدونن بنابراین اصولا رسانه ملی پدر ایشونه و اگر فرزندی قرار باشه از هیچ کدوم از حرف های پدر تمکین نکنه پس چطور رابطه پدر- پسری برقرار میشه؟ (گاهی هم بعد ۲۰ سال لازمه فرزند کوتاه بیاد.) ۳. رفتن آقای فردوسی پور به معنای مخالفت تلویزیون با چهره های مردمی نیست و رشیدپور- علیخانی و ... همشون هم چنان تو این شبکه خواهند بود پس با رفتن ۱ نفر کل اساس یک شبکه رو زیر سوال نبریم و نگین اینا اصلا براشون مردم و شادی و ... مهم نیست که اگر نبود عصر جدید و حالا خورشید و برنده باش و ستاره ساز و ...(علی رغم ضعف هاشون) هم نبود.
با این تصمیم گیری مدیر شبکه مواظب این نابغه مدیریت باشید یه وقتی فرار مغزها نکنه
کجای مملکت ادمهای درست نقش دارند که شبکه ۳ باشه،مدیری که رانتی هست
امان از دست پسر باجناق حداد عادل
بجای اینکه ازش بابت محبوبیتش تقدیرکننداخراجش میکنند!!!
نخبه کشی یعنی همین
باید فردوسی پور بندازه بره تو شبکه های خارجی مثل بی بی سی و منوتو اونجا قدر سواد و تواناییش رو بیشتر میدونن و اتفاقا بیننده بیشتری هم پیدا میکنه
وقتی آقا زاده ها و بیسوادها مدیر بشن، وضع بهتر از این نمیشه
همه جا به کسی که یک پروژه ای را بنیانگذاری میکند احترام میگذارند و اگر هم قرار است تعبیری رخ بده با گفتگو و مشورت انجام میدهند نه با اخراج. مدیری که با اندیشه گروه فشار به این مقام رسیده البته که به نظر مردم اهمیتی نمی‌دهند و نظر دیگران برایش مهم تره
خیلی مساله مهمی نیست!!!
یه نظر سنجی بزارن ببینن مردم میخوان کدوم سر جاش بمونه، مدیر شبکه سه یا مجری نود!!!!
جناب بذرپاش بفرمایند که اگر استثنائا در این یک برنامه تبلیغ شرکتهایشان پخش نشود چقدر ضرر میکنند هدایتی نقدا تقدیم کنه
مدیر شبکه سه نمونه خوبی از مدیران کشور ماست. از ماست که بر ماست.
لجاجت از صفات کفار است.
دادا عسگری کیلو یی چنده
اگر میخواهید یک ملت را نابود کنید کارهای بزرگ را به دست افراد کوچک بسپارید...
کنفسیوس
آيا اين چيزي جز دهن كجي به عامه مردم در صدا وسيما نيست ؟
این آقای فروغی یک جوان خام غیر منطقی با اون چهره دوست نداشتنیه
مشاهده کنید قیافه مظلوم عادل فردوسی پور را و قیافه مدیر شبکه سه را !
همیشه در روی یک پاشنه نخواهد چرخید .
آیا کسی نیست جلوی یه آدم عقده ای رو بگیره؟
واقعا دیگه باید فاتحه مملکت رو خوند
کاملا مشخصه که صرفا اختلاف فکر فردوسی پور با فروغی یا بی تجربگی فروغی نیست. شاه بیت داستان این است که فروغی به فردوسی پور حسادت میکنه و کامنت هایی که مردم در شبکه های اجتماعی و سایتها ارائه نموده اند، آتش حسادت فروغی را شعله ور نموده. فروغی دارای پشتوانه قدرت هست و حتی علیعسگری هم جرات نداره ترمز این مدیر خام را بکشه
تا زمانی که افراد از طریق رابطه و نه شایستگی و بنا بر ملاحظات حزبی و جناحی و نسبتهای فامیلی در این کشور فعالیت می کنند امیدی بر غلبه بر مشکلات و به طور کلی مقاومت به مفهوم واقعی وجود نخواهد داشت..یاد این جمله فیلم امام علی ع از زبان مالک اشتر شدم که گفت دشمن واقعی در اردوگاه لشکریان علی (خوارج) وجود دارد...
همه می دانند که علت مخالفت با عادل فردوسی پور محبوب، عقده گشایی یک جوان تازه به دوران رسیده با افکار پوسیده است. مطمئن باشید که محبوبیت او بیشتر هم خواهد شد. متاسفم به حال رسانه ملی .
اتفاق عجیبی نیست!
ذهن کجی به انتخاب مردم، رویه معمول و آشنایی است!
بخدا این مملکت دیگه جای موندن نیست
تا زمانی که مسئولین مانند رنجبران در مصدر امورند وضع از این بهتر نخواهد شد .
حقد و کینه تا کجا!!!!
جالبه کسی که به انتخاب مردم چهره برتر برنامه های ورزشی صدا و سیما هست، از صدا و سیما و برنامه ای کنار گذاشته میشه که با پول همون مردم داره اداره میشه. این است مردم سالاری!!!!!
دیگه به نود پیامک نمیفرستیم
مثل اینکه آقای ژن خوب از افراد با استعداد خوشش نمی یاد.
۹۰ نیست الان اخر این چه وضعی است؟
از مردم‌میخوام حتی یک پیامک به برنامه ۹۰ بدون فردوسی پور ندن.هرچند باب پیامک تقلبی برای آقای مدیر بازه
عیب نداره ما که تو تلوزیون فقط نود میدیدیم اونم دیگه نمیبینیم
یکبار یک مهندس چینی در جلسه ای گفت: ایرانی ها استاد از دست دادن منابع خود هستند چه مادی و چه انسانی....
درست گفته بود.
از قیافه فروغی تنگ نظری و کوته فکری می بارد.
صدام رو بهمراه چهل و چهار کشور که قصد داشتند ایرانمون رو نابود کنند شکست دادیم
در این دوره و عصر باید دست در دست هم دهیم و معضلی بزرگ بنام ژن خوب که درحال نابودی کشورمان است را شکست دهیم
حداد عادل سال دیگر ریس مجلس است.تابی شما هم باید از برکناری فردوسی پور حمایت کند در غیر اینصورت فیلتر می شوید
وقتی مدیریت شبکه سه صدا و سیما بعنوان مهمترین شبکه این سازمان میفته دست یه مشت جوون داغ و افراطی یا همون به اصطلاح آتش به اختیار خودمون، که هیچ گونه تجربه و صلاحیت مدیریتی و علمی ندارن انتظار بیشتر از اینم هم نمیره.
در مراسم چهار شنبه سوري بايد ارم شبكه سه اتيش زده بشه
اقای حداد عاادل لطف کن بیا دست فامیل و ژن خوبتو بگیر ببرش سر یه کار دیگه که از عهده شون بربیاد ..اسنپی ،جایی...
نود بدون عادل را نمی بینیم.
اینجا کسی طاقت خوب بودن بقیه رو نداره.
اخرش بر می گردد صبر کن تا سال نو
ننگ تعطیلی برنامه نود با اجرای عادل فردوسی پور که محبوب ترین برنامه و مجری تلویزیون است بر پیشانی صدا و سیمای علی عشگری و غلامی منفور تا ابد باقی خواهد ماند.
خواست مردم یعنی کشک! اون از دستکاری رای مردم اینم از عیدی آقای فروغی! جدا برای کسی که این بچه رو رییس کرد متاسفم!
نمونه ای از تصمیمات مسوولان بر خلاف نظر و خواسته مردم
اقای فردوسی پوریک مقدارسرکش است وعلایق سیاسی وفوتبالی خودرابارها بربی طرفی ترجیح داده که هرکس منکرشودابرنامه نودرابخوبی ندیده وعادل نیست امااقای فروغی بایدصبروتدبیربیشتری می کرددرهرحال ازتوانایی های اوحتمابایداستفاده شود
این است حاصل انتصاب افراد فاقد صلاحیت به پست های مهم.
اصلا مگه مردم مهمند؟
خجالت آوره.
خجالت آوره.
زنده باد عادل فوتبال
زنده باد فردوسی پور که صدا سیمای ما به فردوسی پور مدیونه.
شماها.که فقط بخاطر فردوسی پور هست که درصد بالایی از مردم فقط بخاطر همین برنامه آنتن تلویزیون رو برای همیشه به خاک نمیسپرن و دیش ماهواره برای همیشه جاش رو به آنتن میده.چون برنامه های شما سر جمع دوزار نمی ارزه.تنها برنامه ایی که برغی مردم ارزشمنده همین نود اون هم فقط با عادل هست
خجالت اوره که حسادت تا این ابعاد گسترده باشه
هرکس را که ملت دوست دارد و او افشاگری قراردادهای ملیاردی میکند رانتخواران بکمک سیما عزل و حذف میکنند
خاک بر سر این صدا و سیما که عرضه نگهداری حداقل برنامه های پر مخاطب سیما رو نداره. تا کی باند بازی تا کی بی حرمتی به مردم
وقتی یک نفربدون طی مراحل مدیریتی تنها به واسطه ارتباط فامیلی مدیریکی ازبزرگترین ومهم ترین شبکه ها میشودو فقط بدلیل غرض ورزی وعدم تحمل محبوبیت دیگران نمیتوان جزاین انتظارداشت
خدایا کشور ما را از شر مدیران کار نابلد نجات بده.
خواهش می‌کنم تابناک این قضیه رو پیگیری کنه.
دهن کجی به رای مردم داره باب میشه. آهای مسئولین به خودتون بیایید.
جای فردوسی پور بودم نمی موندم اصلا ارزش نداره و فقط داری خودت کوچیک می کنی اتفاقا الان بهترین موقعیت برای رفتنه الان که به عنوان بهترین مجری و برنامه هم انتخاب شدی بهترین وقت برای رفتنه.
فکر کنم این قضیه از جایی خارج از صدا و سیما آب میخوره چرا که خبرنگاری فارس بد جوری دنبال حذف فرودسی پور است ؟!! چرا سعی میکنید دنبال ریزش باشید
وقتی بیسواد ها بالا سر باشند همینه دیگه
نتیجه کار ژن های خوب در همه جا دیده می شود.
ظاهرا کار لجبازی با مردم به مظاهر علنی و شفاف داره میکشه!
این مدیرانی که با اعصاب مردم بازی میکنند و نارضایتی عمومی به وجود می آورند باید مورد تحقیق قرار بگیرند که از کجا سرخط میگیرند.
رسانه میلی که میگن همینه طرف میلش نمیکشه یکی باشه.....همین
نتیجه انتصاب افراد نالایق در سمت ها
ژن خوب حداد عادل
این است عاقبت کار حرفه ای در ایران.
دقیقا مثل انتخاب نکردن ریسی توسط مردم و انتخاب وی بعنوان رییس قوه قضاییه
تابی جان تو دیگه چرا؟ تحلیل عجیب و غریبیه.طبیعیه تو مملکت ما کسی پیشرفت کنه حالشو بگیرن.مدیر شبکه موقع جایزه گرفتن عادل با بدنش حرف می زد که دیگه به روانشناس هم احتیاج نداره و هر بچه ای متوجه می شه.زبان بدن مدیر شبکه می گفت (تو پروبازی باز درآوردی یک حالی ازت بگیرم) سخنرانی عادل هم می گفت بچه تر از این حرفایی و بعدش وارد عناد و لجاجت جدید شدند.شخصی کردن موضوعات تصمیم گیری به خاطر عدم بهره گیری از مدیران حرفه ای هست که خطای هاله ای صورت می پذیرد.یک دانشجویی که مشکل خاص زیبایی داشت آمد و کل کارخانه را شبیه سازی کرد و راه حلهای جدی داد.پیشنهاد دادم استخدامش کنیم سر ناهار مدیران نیم ساعت خندیدند.گفتم با چهرش چکار داریم ما و دلخور شدم و الان مدیر کمپانی غول آمریکایی هست.پدر منم که درآوردند پناه آوردم باز به شرکت مشابه.کلا مدیر دولتی ایرانی از آدم باهوش و مستعد متنفره و عاشق چاپلوسه.
بابا تابناک دیگه شورش رو درآوردی!
تو ۱۰ خبر اولت فقط سه تاش مختص فردوسی پوره!
حالت خوبه!
وضع اسفناک مردم رو نمی بینی چطور با بی تدبیری، نا امیدی زیاد شده؟!!!!
مسئله اولت شده عادل فردوسی پور؟!!!
دوباره بر می گرده ولی با ابهت و محبوبیت بیشتر
وقتی کسی که ذره ای سواد رسانه ای نداره یک شبه مدیریت یک شبکه ملی رو صرفا به خاطر روابط خویشاوندی سیاسی بدست میاره، جز این هم انتظار نمیرود.
یعنی الان مشکل مملکت ما بود و نبود یه مجری یا یه برنامه تلوزیونیه.
با تقلب در رای گیری نشد بگن محبوبیت نداره راه دیگه ای رو رفتن!
بس کنید برادر ها!! این راه ها آخرش ویرانی کشور است.
واقعا چه آدمایی توی این مملکت چه پست هایی میگیرن!
هرچه بیشتر به عکس این مثلآ مدیر جوان نگاه میکنم بیشتر حالت انزجار پیدا میکنم واقعآ ظاهر و باطن هر دو خوب باهم هماهنگ هستند ونشاندهنده یک موجود حسود و خبیثند
یک نفر که به واسطه روابطش اومده داره یک نفری که با تلاش خودش به جایی رسیده را حذف میکنه هیچکسم جرات نداره چیزی بگه
ای خدا من را ببخش ولی چقدر این بشر ناخوشایند و نچسب است شما را بخدا به عکس نگاه کنید از ظاهرش میشود باطنش را فهمید
واقعا که باید تاسف خورد به حال افرادی که ارزش چیزهای ارزشمندی مثل هنر را نمیدانند و به عده زیادی ضرر می رسانند.
بیشتر از این کارها بکنید تا پیش مردم بیشتر از این محبوب بشید.یا فیلترینگ یا حذف یا دروغ یا وعده یا اختلاس یا گرونی......همه کارهاتون خلاصه شده در این چند کلمه ...
یارو فروغی اگه فک و فامیل نبود و امام صادقی نبود هیچی نمی شد

حالا به لطف اقوام و .... چه بادی به غبغب انداخته
یه جوری نوشتی انگاری تو اروپا هستی ؛ اخه تو ایران کی جواب میده ؛ مخصوصا این فروغی که هم بچه هس هم چپش پره
اساسا یک رویه نانوشته در این مملکت هست و آن اینکه با ولع خاصی به آرای مردمی دهن کجی می شود!
اینکار نشان داد که اصلآ و ابدآ رای و نظر مردم اهمیتی ندارد و کلآ در تلوزیون را باید گل گرفت
این دوستان که نه البته دشمنان ملت که هیچ وقت خودشان رو در معرض نظر و انتخاب ملت قرار ندادن و البته با ژن خوب سر کار هستن برای ملتی ۸۰ میلیونی تصمیم می گیرن . منم اگه یه سازمان عریض و طویل بی مخاطب با بودجه چندین هزار میلیارد دولتی علاوه بر درآمد تبلیغات داشتم مخاطب و نظرش برام مهم نبود .
از این صدا وسیمای میلی دیگه چی میخایین
متاسفانه مسئولین شبکه سه با این کار به شعور مردم توهین کردند. متاسفانه باید گفت که آقای فروغی با این کار در حال نابود کردن شبکه سه می باشد.در واقع سوال این است چرا بین مدیر لجباز ومجری محبوب ،دومی باید حذف شود!!؟؟
واقعا حیف شد فردوسی پور میتونست مشکل اصلی و دغدغه این روزهای مردم یعنی نا داوریهای فوتبال و حضور بانوان در استادیوم و سرمربی جدید تیم ملی و ... را حل کند !!!! ... سرگرمی و سوژه جدید رسانه ها برای مردم
فردوسی پور چون باهوش و تحصیلکرده است میتواند در دانشگاه تدریس کند
عیب نداره عادل جان ! مگه قراره هرکی مردم بهش رای میدن ، در مسند کار بشینه ؟!!!!!
آدم فقط افسوس ميخوره كه آقاي محترم مدير با چه تخصص و تحربه اي مدير شبكه ٣ شده كه متخصصترين فرد در زمينه تخليل فوتبال بدون هيچ دليلي ميكشه پايين و هيچ كس نميتونه جلوش بگيره
90 بدون عادل معنی نداره ! دقیقا ضد مردم عمل می کنند
مدیر شبکه ۳: برنامه ۹۰ که هیچ ۱۲۰ هم بیاد، از حد و حدود تعریفی ما نباید بیشتر محبوب بشه.
نه مردم (مخاطب) نه رای شون برامون مهم نیستن،
امثال فروغي ادامه تفكر لجباز و متحجر احمدي نژادي ان
اگر خوشبین باشیم و بگوییم قصد و غرض شخصی نبوده باید گفت حذف برنامه نود و اقای فردوسی پور در موقعیت فعلی کج سلیقگی اشکاری است
کلا مسئولین جوری برخورد میکنند ک انگار صاحب اختیار مردم و مالک جان و مال و ناموس مردم هستند
اصلا مهم نیست کی بیاید که برود . مردم نان ندارند بخورند . تو تو فکر برنامه 90 هستی!
خورشید را به گل نتوان نهفت. همیشه به عشق نود پای برنامه می نشستیم ولی اکنون هیچ رغبتی برای دیدن تلویزیون نداریم
چرا اینقدر انتصابیها با انتخابیها در این مملکت مشکل دارند ؟؟ مگر انتصابیها بقدر کافی تام الاختیار و مصون نیستند ؟؟ یعنی بقیه تتمه اش را هم میخواهند ؟؟؟
تو مملکت ما رسمه. منتخب مردم بخصوص اگه منتقد هم باشه بیچاره ش میکنن و بر عکس مغضوبین مردم تو این مملکت به بهترین پست ها منصوب میشن.
جامعه نخبه کش

واقعا متاسفم
سالهانخبه کشی......سالهابرعکس نظرمردم عمل کردن
حتی تحمل یه ۹۰ ورزشی رو‌ هم نداریم چه برسه به یه ۹۰ سیاسی!!
سلام
لطفا" باندبازی های خودتان را به حساب مردم ننویسید. خجالت هم خوب چیزی است
اگر انتخاب مردم بوده چرا حذفش می کنید؟این نوعی دهن کجی به مردم و مخاطب نیست؟! چرا باید رای یک تازه کار به رای ملت ترجیح داده بشه؟خجالت بکش مدیر شبکه 3
گردن کلفتی برای مردم.
شب عید است و گرانی های تاسفبار و فشار کمرشکن اقتصادی بر خانواده ها

باید به روشهایی حواس مردم را پرت میکردند.
چه چیزی بهتر از عادل و برنامه ای که آنقدرها هم مخاطب نداشت !!!؟؟؟؟؟؟؟
بیشتر به نظر میاد کینه شخصی باشه . اینو با ورود مدیرعامل جدید شبکه سه میشه احساس کرد
با این کارهای احمقانه کام مردم را تلخ میکنید و محبوبیت عادل عزیز را چند ده برابر
مثل احمدی نژاد که می خاست علی دایی رو حذف کنه
به نظرماین بی اعتنایی به مردمه و آقایون قطعا جرات برگزاری یه نظرسنجی در این خصوص رو ندارن
بخدا قسم اگه فردوسی پور از نود بره من هرگز نود نگاه نمیکنم. برنامه نود با عادل قشنگه تمام
این عکس خیلی جالبه.
نظر مردم کی برای مسئولین محترم بوده ؟
خوب شد.. آب از آب تکان نخواهد خورد بالاتر از فردوسی پورها را هم سفره اشان را پیچیده اند اینکه دبگر انگشت سبابه انها هم نمیشه.
چه باحاله این مدیر شبکه 3 پس چی میگفت به دلیل مهم بودن بازیهای اروپایی اون برنامه نود پخش نشد یعنی اینقدر شجاعت نداشت که بگه من نمیخوام نود پخش بشه چرا الکی فوتبال اروپا رو بهانه کرده بود یعنی اینقدر میترسن که یکی رو مردم دوست داشته باشن
یه سئوال دارم مدیر شبکه سوم چه جوری پروپازال نوشت چه جوری دکتری میخونه قراره دفاع کنه یعنی دکتری گرفتن برای این گروه از مدیران اینقدر الکیه که هم مسئولیت مدیریت شبکه رو داشته باشی هم دانشجوی دکتری اصلا معلومه چه خبره کی به کیه
همیشه همینه، کسی رو که ملت نمی خوان جایی می شینه که نباید باشه و اونیو که ملت می خوان جایی نیست که باید باشه
دهن کجی به آرا، نظر و خواست مردم !
امثال آقای فروغی تنها هزینه هستند برای مردم و نظام، افسوس وصد افسوس از باند بازی و عدم تقوی
آقا ما به حذف چهرهای محبوب از صدا و سیما عادت کردیم رئیس جمهور اصلاحات ، ربنای شجریان و حالا عادل عزیز ولی بدونید عزت رو خدا میده وشما هر روز کینه بیشتری از خودتون در دل مردم میکارید و میلی تر از قبل میشید یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره ولو کره الکافرون
ما با نود قد کشیدیم
چرا با ما از این کارا میکنین ؟؟
در مملكتي كه نخبه هايي مثل فردوسي پور كه به زبان انگليسي هم مسلط مي باشد توسط افراد بي كفايت خانه نشين ميشوند شعار شايسته سالاري دروغي بزرگ است.
مشکل بزرگ فردوسی پور سوء استفاده از شهرتش است فردوسی پور نان دستگاهی را میخورد و از نردبان آن بالا میرود وبعد نقش اپوزیسیون را بازی میکند
از طریق برنامه نود که نمی تونند سر مردم کلاه بزارند و درامد کلان داشته باشند. برای این کار برنامه ای مثل برنده باش لازمه. برنامه ای که از طریق اپ آن میلیاردها پول پارو کنند.
باید در تمام مسابقات در ورزشگاهها مردم حسابی از فردوسی پور و از حق و رای خود دفاع کنند و خواستار استعفای مدیر شبکه سه سیما باشند
همه می دانند که علت مخالفت با عادل فردوسی پور محبوب، عقده گشایی یک جوان تازه به دوران رسیده است
اینجا ایرانه واز این باصطلاح مدیران کم نداریم
برای این باصطلاح مدیران اصلا رای مردم مهم نیست
مهم درصد بله قربان گوییه
یه دفعه اعلام کنید که من بعد اجرای نود هم با نجم الدین شریعتیه وخلاص!
در کشور ما هر کی که محبوب بشه باید یه جور محبوبیتش رو خدشه دار کنن یه روز علی دایی بود روز دیگه علی کریمی بود و خیلی از ورزشکارها که با ترفندهایی مختلف محبوبیتشان رو کم کردند حالا نوبت عادل هست که آقایان کوته بین و خود شیفته مامور این کار باشند
خیلی تابلو دارن با نظر مردم مخالفت میکنن، اینکارها عواقب خوبی نداره. چون باعث بدبینی مضاعف به نظام میشه. از ما گفتن از شما نشنیدن!
اتفاقا آقاي علي عسگري خيلي هوشمندانه گفته بود فردوسي پور در تلويزيون مي ماند و به هيچ وجه نگفته بود در برنامه نود مي ماند
واقعا نمیدونم تو صدا و سیما چ خبره؟از وقتی این خبرو شنیدم نمیدونم چرا دلشوره گرفتم.نود بدون عادل؟مگ میشه؟اگ عادل نباشه منم از اون دسته از بینندگان نودم ک دیگ ساعت ۱۰:۳۰ شب دوشنبه نود نمیبینن
از این تغییر استقبال می کنیم
کاری کنین که همین یه برنامه رو هم که ملت میدیدن دیگه نگاه نکنن
احترام به نظر مردم به سبک صدا و سیما
این نوع دستورات قبل از آنکه نشانه برتری افراد باشد، نشانه ضعف آنهاست. متاسفم برای صدا و سیما و مدیر شبکه سه که بجای رفتارهای عقلانی، رفتارهای احساسی و بچگانه را در پیش گرفته‌اند و خصومت شخصی را بر منافع کلان تلویزیون ترجیح می‌دهند. بدون عادل، هیچوقت نود را نگاه نخواهم کرد. ضمناً با این نوع تصمیمات، تلویزیون ریزش شدید مخاطب خواهد داشت.
مدیر سفارشی و بی سواد و ژن خوب شبکه ۳ باید اخراج شود
درود بر عادل
با این اتفاق محبوبیت فردوسی پور چند برابر شد... و منفوریت مدیر شبکه هم...
رسانه به اصطلاح ملی ملک شخصی آقازاده های دست نشانده نیست بلکه در این شرایط اقتصادی طاقت فرسا با پول مردم ایران اداره میشود. کسی که باید برود مردم و منتخب مردم (فردوسی پور) نیستند بلکه جوان نادان و دیکتاتوری است که به ناحق و تنها به علت حمایت فردی خاص به مدیریت شبکه ۳ رسیده است!
وقتي كه ارزشي نماها رو با پارتي ميكنن رئيس شبكه، همين ميشه. مدير صدا و سيما بايد عادل رو مدير كل شبكه ٣ بكنه و برنامه نود رو برگردونه!
خوب چه انتظاری داشتید
اینجا ایران است‌. کشوری که مسئولانش ادعای مردمسالاری دارند و از تریبونهای نماز جمعه اش ادعا میکنند که آزادترین کشور جهان است اما برگزاری کوچکترین رفراندومی در آن تابو محسوب میشود
ای کاش از لذت بردن مردم لذت میبردید
اینم دستمزد انتخاب مردم بودن!!!
رابطه ماهم با تلوزیون غیر مردمی و میلی دیگه به طور کامل تموم شد... بمونه برای مدیر پارتی کلفت جوان و خوش آتیه شبکه سه...
متاسفانه شبکه ۳ دنبال ماجراجویی میگردد و بدانید متاسفانه بذانید که مدیر شبکه ۳ با لجاجت خود مشغول بحران افرینی است.
سلام ، خبر خوبی نبود . صدا سیما توسط یک عده خاص و پا سلیقه خاص اداره میشود . که حسادت و کینه اوج ان است
سلام. چرا به نظرات مردم اهمیت نمیدن؟ والا اگر رئیس شبکه سه رو بردارن عادل رو بزارن جاش خیلی هم مردم خوشحال میشن.
در پخش یا عدم پخش و یا انتخاب یک برنامه در تلویزیون زد و بند وجود دارد در چیزی به این سادگی ، چرا باید فکر کنم که در سایر عرصه ها مخصوصا اقتصاد که پای پول های کلان در میان است زد و بند نیست ؟؟
مدیریت ناکارآمد یعنی این ، وقتی خودت نمیتوانی کاری درخور سلیقه جامعه انجام دهی ، سایر افراد موفق را حذف کن و تلاش کن از افراد در حد خودت استفاده کنی
این سیاست در صدا و سیما حاکم است و نتیجه اش از دست دادن بیش از پیش مخاطبین است .
مطمئن باشید یکی از کانالهای ماهواره ای جای خالی نود را پر خواهدکرد
برای حذف عادل قصد دارند او را از تماس با مردم به سمت پست های مدیریتی سوق بدهند و کم کم او را حذف کنند. البته همین که حیثیت کسی به مدیریت ناکارآمد صداوسیما گره بخورد خود به خود محبوبیتش را هم از دست می دهد. عادل هم که باهوش است زیر بار نمی رود. همین.
در حالی که مردم رو مشغول ژن خوب کردید دم کلفتها هر کاری دلشان بخواهد می کنند
مردم برنامه 90 را انتحاب کردند اما اینکه چه کسی مجری باشد نظری نداشتن.! و برنامه نود حذف نخواهد شد.
سيما و مردم در دو جبهه مختلف
این گونه حذف کردن مجری محبوب مردم در آستانه سال نو آنهم با این سوابق درخشان عادل، رای، میل و علاقه مردم به عادل، جوایز اخیر عادل و در مقابل انبوهی از سوابق انتقادی نسبت به عملکرد رسانه ملی، فراتر از دهن کجی، توی دهنی زدن به مردم است.

مگر غیر از این است که رسانه ملی جزئی از مایملک ملت است ؟
مگر غیر از این است که مقامات رسانه ملی مستخدم ملت اند ؟
مگر غیر از این است که مقامات رسانه ملی از (اموال عمومی) ملت حقوق می گیرند ؟
مگر کشورمان بر اساس نظام جمهوری اسلامی اداره نمیشود ؟
کجای حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود با جمهوریت و اسلامیت نظام مان سازگار است ؟
و
کجای حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود، ضدیت با جمهوریت و اسلامیت نظام مان ندارد !؟

کجای مختصات و مشخصات عادل با میل و اراده ملی، برنامه نود، میل و اراده مقامات رسانه ملی یا حتی بیرون از رسانه ملی ناسازگار است !؟
چرا وقت بی وقت اعصاب مردم را شخم می زنید !؟
یه برنامه میدیدیم که اونم دیگه نمیبینیم. ماهواره داریم چه غمیه ..‌ منو تو بهتره. والاه دیکه شورشو در اوردین
چقدر خوب که به حرف مردم اهمیت میدهند!!!
اینکه صداوسیما کمر همت بسته تا اخرین ضربات مهلک رو به خودش بزنه شکی نیست. به جرات میتونم بگم چند وقتی هست که تلویزیون برای خیلی ها تک برنامه ای شد بود و الان با این اتفاق قطعا یک ریزش بسیار بالایی در تعداد دنبال کنندگان تلوزیون ایجاد خواهد شد...اما ای کاش این اتحاد ایجاد شده بین مردم برای گرونیها، بی عدالتیها، فسادهای مالی و ... به وحود می اومد
واقعا عجیبه ادم کلا هنگ میکنه. حداقل نمیزاشتین به عووان مجری محبوب انتخاب شود
معلوم شد نظر مردم از نظر مدیران رسانه میلی اهمیت خاصی نداره. همین طوری کسی برنامه های صدا سیما رو نمیدید! چرا خود زنی میکنید!؟
آفرین به آقای فردوسی پور که در قلب مردم ایران بخصوص ورزشکاران جا داری متاسفم برای کسانی که باعث دلخوری و اخراج تو شدند،گرایش به ماهواره و شبکه های خارجی حاصل افکاری کسانی است که فردوسی پور را تحمل نمی کنند
علی عسکری آدم ضعیفی است
اين اتفاق يه نكته جالب داره اونم اينه كه علت تمامي مشكلات و وضع حال اين مملكت به خاطر تصميماتي از اين دسته كه توسط يه مديران نا لايق و بي كفايت كه صرفا از طريق رانت براي اين پست انتخاب شدن گرفته ميشه.
سلام. با این اتفاق من نه نود جدید رو نگاه خواهم کرد و نه دیگه هیچ برنامه دیگه ای از سیما رو. یکی جرات داشت جلوی مافیا بایسته مافیا ورشداشت. ازت متنفرم رنجبران
کشور همینطوری اداره میشه...
مدیریت شبکه 3 و نیز مدیریت صدا و سیما نمونه ای از مدیریت این روزهای کشور است. نود از معدود برنامه هایی بود که فرزندان من را جذب تلوزیون می کرد. تا کی این بی لیاقتی ها و دهن کجی ها به مجریان با استعداد کشور باید ادامه یابد. تا کی خانوادهها باید تاوان ندانم کاری مدیران صدا و سیما را بدهند. ظاهرا در آن سازمان عقل و منطق و شعور جایی ندارد.
قویا به عادل پیشنهاد می کنم برنامه اش رو با سایت های VOD و یا اپارات پیش ببره بعد ببینید صدا وسیما چه سهمی از اگهی رو از دست می ده و ایا دوبار دنبال عادل میان یا نه ؟
سلام.من دیگه نه برنامه جدید نود رو نگاه می کنم و نه هیچ برنامه دیگه ای از سیمارو.
همانگونه که مردم نه به آجیل و نه به میوه گفتند...حالا نوبت نه به صدا و سیمای میلی است.......................................
چقدر چهرش به شعبان جعفري ميخوره!!!!!
اقاي فروغي به جاهاي ديگه وصله و قدرتش زياده.
خوشم میاد واقعا صدا وسیمای ملی داریما، ی سری افراد حزبی!!!! اونم چی منافع خودشون تو حزب. خدا رو چیکار میکنید؟
نخبه کشی یعنی همین
خاک بر سر بی لیاقت کنند
محبوبیت فردوسی پور نگران کننده است....
درود بر فردوسی پور قهرمان
ژن خوب
نخبه کشی در ایران سابقه ای به اندازه ی تاریخ آن دارد
ترسیدن رئیس جمهور بشه
با این کارها اگر دلیلی برای دیدن برنامه تلوزیون داشتیم، آن یک دلیل را هم از ما گرفتند!!!
چرا مسولین صدا و سیما فکر می کنند می توانند مخاطب جذب کنند؟!!!
دست کم ماهواره به انتخاب و سلیقه مخاطب احترام می گذارد.
فقط متاسفم واسه این صدا و سیما که تنها چیزی که واسشون مهم نیست ، نظر مردمه.....متاسفم.....
مرسی مسئولین.... با دقت نظر میگردن ببینن مردم به چی دلخوشن همونو می گیرن!
من جای فردوسی پور بودم میرفتم نماینده مجلس شرکت میکردم
عاقبت رئیس بچه ،بچه بازیه
نظر مردم یعنی کشک..........
اگه ایشون نباشند برنامه نودو نگاه نمیکنم
جالبه. بهترین برنامه تلوزیون از دید مردم بشی ولی به خاطر اینکه هنگام دریافت جایزه مجیز مدیر شبکه رو نگفتی برنامه ات رو تعطیل میکنن. یعنی نظر مردم کشک.
مافیای وابسته به یک قوم خاص در حال حذف این فرد کرمانی است و فارس است.
قیافه مدیر شبکه 3 رو باش ......................................................................
وقتی مدیر شبکه 3 از طرف حداد عادل باشد و ادمی نپخته باشد نتیجه همینه ..
نظرات مردم را چرا چاپ نمی کنید؟
وقتی ژن های خوب سمت مفتی بگیرند زحمات دیگران رو قدر نمیدانند و رفتار های بچه گانه می کنند ..
واقعا متاسفم .
نمی دانم این به مدیران نالایق چه عقده عظیمی دارند که هرچیزی که در این مملکت مردم را خوشحال می کند و مردم دوستش دارند برای آنها ناخوشایند است و تمام سعی شان را می کنند که مردم را ناراحت کنند.
دهن کجی خیلی بدی به افکار عمومی است که سازمانی که از پول ملت ارتزاق می کند اینگونه و اینقدر واضح به ملت توهین کند . نگرانتان هستم .
نمره ارزشیابی مدیریت صدا وسیما ی ملی با اخراج فردوسی پور ملی مشخص شد.... صفر تقابل با ملت
مسئلتن؟؟؟
1-کارکرد جشنواره صدا و سیما چیست ؟
2-نظر مردم به عنوان مخاطب در کجای معادلات سازمان جا دارد؟
3-نخبه کشی به چه معناست ؟
4-در آن سازمان هیچ ابراز کنترلی و مدیریتی دیگری بجز حذف از پخش و حذف مجری وجود ندارد؟
این تودهنی به مردم است نه فردوسی پور
بی توجه به نظر مردم ، وای بر صدا و سیما
عادل عزیز
حتی ما که زیاد فوتبالی نیستیم هم بی نهایت دوست داریم تو موفقیتت را از سواد و استعداد خودت داری و همیشه موفق خواهی ماند.
این دقیقا ارزش رأی و نظر ملت رو نشون میده
از محبوبیت آقای فردوسی پور می ترسند متاسفانه هر کی کارشو بلده وخوب کار میکنه بهش اجازه فعالیت نمیدن
دهن کجی به آرا و نظرات مردم مشهود است.
ژن خوب فقط مربوط به آقا زاده ها نیست
به بچه باجناق هم بطور موروثی انتقال می یابد
و اینکه میگن باجناق فامیل نمی شه غلطه
اتفاقا خیلی هم میشه
یک تفکر حداقلی متعصب پر قدرت سال هاست کارشان مخالفت با خواسته و سلیقه ی اکثریت شده ، این است دلیل شکاف بین مردم و اقلیت حاکم پشت پرده که از نداشتن محبوبیت و پذیرش بین مردم رنج می برند !!!!!!!!!!!!!!!!!
حذف محبوب ترین برنامه تلویزیون در بیست سال اخیر و یک هفته پس از انتخاب مجدد توسط مردم توسط مدیر شبکه سه، پیامی کلیدی ارسال میکند. ریشه بسیاری از مشکلات کشور مدیرانی هستند که نه بر اساس صلاحیت، علم و تجربه که صرفا بر اساس رابطه سرکار هستند و تا این روند هست منتظر هیچ بهبودی نباشید.
برخی افراد با یقه بسته و کلی ریش، مردم را از اسلام و انقلاب بیزار میکنند!
کلا مثل اینکه همه چیز مهمه جز نظر مردم...
بچه رو بیارن بزارن مدیر شبکه 3 همین میشه .
بدنبال بهانه برای هز چیز نباشید یکی خوشش نیامد کسی که فردوسی پور به اندازه سالهای درس خواندنش شاید بیشتر برنامه را تولید کرده است وکلا این جماعت با هرچه که مردم بپسندند مخالف هستند چون عادت کردند به خود محور بودن وخود شیفتگی
ظاهراً علی رغم شعارها ، نظر مردم ملاک نیست !
رسانه ميلي
تبديل به مافياي رسانه شده
متاسفانه بی عدالتی و نامردمی بودن صدا و سیما روز به روز بیشتر میشود.
باجناق که فامیل محسوب نمی شود ،نمی دانم پسرش آقازاده محسوب می شود یا خیر
حقش بود حذف بشه تمسخر طرفداران تراختور را هیچ وقت فراموش نمیکنم
حذف فردوسی پور از 90 به منزله مرگ برنامه نود هست. به نظرم مردم باید 90 بدون عادل را تحریم کنند.
من نمیدونستم تو نظرسنجی هم باید مث مصاحبه عقیدتی سیاسی‌ام دروغ بگم، کاش برنامه گلزار رو انتخاب میکردم و نود اول نمیشد تا بازم نود زنده میبود و میدیدمش. مطمئنم عادل هم درک میکنه
به جای اینکه دنبال گرونی گوشت مرغ باشید با این مسائل مردم منحرف میکنید مردم ماهم که گوشت ول کردن عادل چسبیدن عال الان بیست سال داره پول میگره
این حضرات محترم کلا با کسانی که بی پرده و صریح حقیقت رو بیان میکنن مشکل دارن!! البته تعجبی هم نداره. خیلی وقته میخوان عادل رو بزنن... علاوه بر این، سه حرف اصلیش ع د ل هست. عدل!
به امید کمپین «نه به تلویزیون»
دیگه فامیل بازی که وسط بیاید آخر و عاقبتش همین می شود یک چند صباحی هم وقت ملت و شما خبرنگارها را بابت این موضوع ها می گیرند. واقعا مطلب مهمی است که در صفحه اول نگه داشتید
احتمالا درآمد شبکه سه از تبلیغات به شدت کاهش خواهد یافت چون اکثر مردم بخاطر فردوسی پور شبکه سه رومی دیدند وشرکتها هم دیگه با این شبکه قراردادتبلیغاتی امضا نخواهند کرد .
یعنی اون رئیس محترم اینقدر رانت داره که با این همه گند بی سابقه هنوز محکم سر جاش نشسته تابناک جان در بیار ببینیم چجوری وصله شاید این برای ما یک درس بزرگ رانت خواری شد.
سناریو این است: فردوسی پور رو ور میدارن میزارن رییس فلان جا بعدش از اونجا هم حذفش میکنن.اینجوری کسی صداش در نمیاید و ارام این حذف رخ میده ببینید
یک نظر سنجی بگذارید.چرا به نظر مردم اجترام نمیگذارید؟؟؟؟ البته طبیعیه که این نظام هیچ علاقه ای به نظر مثبت مردم نداره
کودکستان صدا و سیما تقدیم میکند
فردوسی پور کارش از جایی خراب شد که به جای فوتبال به سیاست پرداخت و به جای متن فوتبال به خاله زنکی در فوتبال روی آورد.
دمت گرم آقای فروغی!
فردوسی پور یکی از ارکان بداخلاقی در فوتبال است.
سلام . این کار در راستای " میزان رأی مردم است " صورت میگیرد .
ما مردم قاطعانه از فردوسی پور حمایت میکنیم واینگونه مدیریتهای دیکتاتور گونه را که دقیقا در جهت خلاف خواست مردم است را محکوم میکنیم و خواستار بازگشت بدون قید وشرط و محدودیت فردوسی پور هستیم
علت حذف عادل رو در مسائل پیش پا افتاده ای مثل اختلاف با مدیر شبکه ندونید.بلکه علت این اتفاق،افشای برخی فسادها و دزدیهاییست که در برنامه نود انجام میگرفت
خاک عالم
فقط فردوسی پور واقعا در دل مردم جاداره ...
اکثر مسئولین و مدیران هنوز در سطح کودکانه‌ای به دنبال اعمال قدرت و نشان‌دادن زور بازوی اجرایی خود هستند
این انفاقات مشابه در تمام سازمانهای دولتی در حال رخ دادنه. این سازمانها غلام حلقه به گوش میخوان!
اقای علی مطهری اعتراض کنید لطفا
عادل جان دوستت داریم

تا کور شود هر آنکه نتواند دید
فروغی یک مدیر لایق
ژن خوب که میگن یعنی همین
برنامه ۹۰ متعلق به شبکه سه است نه فردوسی پور و تلوزیون حق دارد مجری اش را عوض کند یا جابجا کند .
جو سازی نکنید .
بهترین برنامه های جهان هم زمانی تمام می شوند .
چه منافعی در برنامه ۹۰ وجود دارد که از آن دل نمی کنند ؟ اجازه بدهند بقیه مجریها هم به برنامه ۹۰ بیابند و انحصار ایجاد نکنند .
فردوسی پور هم اگر تلوزیون نبود که کسی او را نمی شناخت .
حالا نباید برای تلوزیون شاخ و شانه بکشد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی