بازدید 22242
افشاگری تازه وزیر ارتباطات درباره رسوایی نظرسنجی؛

تقلب در آرای مردمی بر خلاف گفته مسئولان صداوسیما، سه روز بوده است!

آذری جهرمی با انتشار نمودار تازه‌ای درباره ابعاد این تقلب با هشتگ #حق‌الناس، نوشته است: «بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد، دستکاری در نظر مردم برای انتخاب محبوب‌ترین برنامه سال صداوسیما صرفا برای یک روز نبوده و در سه روز متوالی صورت پذیرفته است»؛ جزئیاتی که تلاش دبیر جشنواره فجر برای تخفیف زمان این تقلب به چند ساعت از یک روز را با چالش جدی مواجه ساخته و در عین حال اعتبار این نظرسنجی را زیر سؤال برده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 04 March 2019

تقلب در آرای مردمی برخلاف گفته مسئولان صداوسیما، سه روز بوده است!پس از افشاگری وزیر ارتباطات درباره ابعاد عظیم تقلب در نظرسنجی صداوسیما برای انتخاب بهترین برنامه تلویزیون و تلاش مسئولین سازمان صداوسیما برای انداختن توپ تخلف به زمین وزارت ارتباطات، اکنون وزیر ارتباطات افشاگری تازه‌ای کرده که نشان می‌دهد تقلب در آرای مردمی بر خلاف گفته مسئولان صداوسیما، نه یک روز بلکه طی سه روز مداوم رخ داده و از این منظر، آرای نظرسنجی کنونی برای انتخاب گزینه برتر در جشنواره فجر قابل اتکا نیست.

به گزارش «تابناک»؛ در نظرسنجی جشنواره جام جم ـ که محل انتخاب برترین‌های صداوسیما بر اساس آرای مردمی است ـ یکباره صدها هزار رأی به سبد آرای برنامه «برنده باش» افزود شد و این برنامه یکباره به جای «نود» در نظرسنجی مردمی به عنوان محبوب‌ترین برنامه تلویزیون، جایگاه نخست را به دست گرفت. مسأله اساسی اما تشکیک جدی درباره این تغییر در نظرسنجی بر اساس آرای مردمی بود و نشانه‌هایی از یک فساد در این فرآیند وجود داشت. مهم‌ترین نشانه که شاید به نوعی گاف اساسی و عامل رسوایی بود، پیامک بازگشت به شماری از شهروندان بود که تأکید داشت آنها به «برنده باش» رأی داده‌اند یا رأی‌شان به «برنده باش» تغییر کرده است!

در ادامه دبیر جشنواره جام جم در توجیه این رسوایی گفت: «مورد حمله سایبری قرار گرفتیم... این حمله در ساعت 24 پنج‌شنبه نهم اسفندماه اتفاق افتاد و ما از همان لحظات ابتدایی دیتا سنتر را ایزوله کردیم تا رأی‌های مشکوک وارد رأی‌های مردمی نشود... دست‌اندرکاران فنی و کارشناسان انفورماتیک ما در تلاشند تا اعلام کنند، چطور این پیامک‌ها ارسال شده است...» اما این پاسخ قانع‌کننده‌ای برای افکارعمومی نبود و کاربران در توییتر از وزیر ارتباطات خواستند، دقیقاً به مردم گزارش دهد در پس پرده چه اتفاقی رخ داده است؟

تقلب در آرای مردمی برخلاف گفته مسئولان صداوسیما، سه روز بوده است!

در همین راستا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به درخواست‌ها، در گزارشی افشاگری کرده و با انتشار نمودار دستکاری در آرای مردمی نوشته است: «تصاویر زیر، گویای بخشی از اتفاقاتی است که در نظرسنجیِ انتخاب محبوبترین برنامه سال صداوسیما، رخ داده است. گزارشِ بررسی تکمیلی در حال نهایی شدن است. نتایج برای رسیدگی به صداوسیما و پلیس فتا ارسال خواهد شد.»

بیشتر بخوانید

بر اساس این نمودارها، از ساعت یک تا پنج بامداد روز یازده اسفند، بیش از یک میلیون رأی با دستکاری در آرا به آرای برنامه «برنده باش» اضافه شده و این اتفاق نشان می‌دهد بر خلاف ادعای دبیر جشنواره جام جم، آرا از ساعت 12 شب گذشته ایزوله نشده و گروهی که مسئول تقلب در آرای مردم بوده‌اند، به خوبی این کار را انجام داده‌اند؛ منتها فراموش کرده‌اند، ارسال پیامک تأیید دریافت رأی را غیرفعال کنند و این پیامک برای مردمی که رأی نداده بودند، به نفع «برنده باش» ارسال نشود!

پس از افشاگری وزیر ارتباطات، دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم توپ را در زمین وزارت ارتباطات انداخت و ادعا کرد: «بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یکی از شرکت‌های مجوزدار آی سی تی (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) در جذب و شمارش آرای مردمی در 24 ساعت منتهی به روز شنبه هفته جاری سهل‌انگاری کرده و مرتکب تخلف شده است. در حال حاضر کمیته بررسی فنی و مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا و سیما با همکاری پلیس فتا در حال پیگیری قانونی این موضوع برای برخورد با عامل یا عاملان تخلف در شرکت مذکور هستند.»

او تأکید کرد: «همچنین گزارش تخلف این شرکت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه و خواستار برخورد قانونی آنها نیز شده‌ایم و امیدواریم با حساسیتی که وزیر ارتباطات درخصوص حفاظت از حق‌الناس دارد، شاهد پیگیری قاطع این وزارتخانه هم باشیم. سازمان صداوسیما در عین حال با تشکیل پرونده این موضوع از متخلف یا متخلفان به پلیس فتا شکایت کرده و خواستار اقدام قانونی لازم است.»

بیشتر بدانید

مسعود احمدی افزادی مدعی شد: «سامانه چلچله توسط یکی از شرکت‌ها توسعه داده می‌شود و این شرکت در بخش کد دستوری از زیرساخت USSD مربوط به یکی دیگر از پرمخاطب ترین شرکت‌های پردازنده کدهای دستوری کشور استفاده کرده و طبیعتاً تحت نظارت فنی سازمان تنظیم مقررات و فرکانس‌های رادیویی (ICT) که در از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز دارد، همه امور خود را به انجام می‌رساند.»

این اظهارات با واکنش سید جمال هادیان طبائی زواره رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات همراه شد: «دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است. ایشان صبح روز گذشته نیز اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای ایشان در این مورد هم مردود است. تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظهارنظر کنند.»

«تابناک» شب گذشته در گزارشی با اشاره به این کشمکش تأکید کرده بود که سوای نتیجه برخورد با آمرین و عاملین چنین اقدامی، باید به نگرانی مردم درباره امکان استفاده از تلفن آنها برای هر اقدامی، آن هم در بستری USSD که محل تبادلات مالی ستاره و مربع‌های تلویزیون است، بود. اکنون وزیر ارتباطات برگ تازه‌ای رو کرده که این نگرانی‌ها را درباره سوءاستفاده از شماره تلفن مردم به نفع برنامه «برنده باش» دو چندان کرده است.

تقلب در آرای مردمی برخلاف گفته مسئولان صداوسیما، سه روز بوده است!

آذری جهرمی با انتشار نمودار تازه‌ای درباره ابعاد این تقلب با هشتگ #حق‌الناس که دیروز مورد استفاده دبیر جشنواره جام جم قرار گرفته بود، نوشته است: «بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد، دستکاری در نظر مردم برای انتخاب محبوب‌ترین برنامه سال صداوسیما صرفا برای یک روز نبوده و در سه روز متوالی صورت پذیرفته است.»؛ جزئیاتی که تلاش دبیر جشنواره فجر برای تخفیف زمان این تقلب به چند ساعت از یک روز را با چالش جدی مواجه ساخته و در عین حال اعتبار این نظرسنجی را زیر سؤال برده است.

چگونه می‌توان بر اساس نظرسنجی که سه روز مداوم در آن تقلب شده، برترین‌ها را انتخاب کرد و مدعی بود منتخبین بر اساس آرای دقیق انتخاب شده‌اند؟! این پرسشی است که مسئولان صداوسیما و به طور خاص مسئولین جشنواره جام جم باید به آن پاسخ قانع کننده‌ای بدهند، چون نادیده گرفتن این ابعاد فساد رخ داده در یک نظرسنجی نه چندان مهم و دست‌وپا زدن برای عبور از این ماجرا و اهدای جایزه با کسر تعدادی از آرا، پیام خوبی برای افکارعمومی به همراه نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۹
با قر و قیافه تقلب نمیشه کسیو محبوب کرد فردوسی پور اونجا محبوب شد وقتی گفت دین و ایمانت چه ربطی به انتقال و نابودی پاس به همدان داره و صراحت در خیلی موارد دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
بازی وزیر جوان برای پرت شدن حواسها از اوضاع افتضاح دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
کلا موضوع بد جوری بو داره پس احتمالا مسابقات پیامکی برنامه نود هم می تونسته دستکاری شده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اقای وزیر جوان بهتره درخصوص تفاوت حقوق کارکنان زیر مجموعه وزارت یعنی کارکنان پست هم افشاگری کنه
باز هم یه ماجرای حاشیه ای دیگه که حواس مردم از مشکلات معیشتی پرت بشه
نمی دونم چرا همیشه پای صدا و سیما در این حواس پرت کردن در میون است
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
مگه مردم آلزایمر دارن که با هر موضوعی حواسشان از دیگر موضوع ها پرت شود ؟؟؟ شما توهم توطئه دارید به نظرم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
این اتهامات برای فرار از واقعیته. وگرنه مردم ابله نیستند که با این چیزها حواسشون پرت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
مردم حواسشون جمع است و با این چیزها گول نمیخورن
حالا فکر کن این همه فساد و تقلب برای بالا اوردن یک برنامه تلوزیونی بوده....ببینید اگر نظر سنجی مهمی بود چی میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
ننویس چی میشد بنویس چه کردند.
این صدا و سیما بگه ماست سفیده من باور نمی کنم اونوقت نظرسنجی اش درست باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
راست می گی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
شما دوغت رو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
رسانه میلی
ای بابا

سایت ببین
ملت دارن له میشن زیر فساد گرانی

این بفکر چ مطالبیه
آقانگو در کشور ما تخلف میشود ولی تغلب ابدا . آنهم در نتیجه تاثیری ندارد
نه موردی نداره همش 63 درصد بیشتر رای آورده
مگر امکان داره یک میلیون رای تقلب بشه
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
من ده میلیونم دیدم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
63% دیدم.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اشتباه مثبت دادم
وقتی صبح که از خواب پامیشی تو بیلبرد و داروخانه گلزار میبینی تا آخر شب هفته هم ادامه داره ولی تو فیلم که داری میبینی فقط چهره و فیگور میبینی و از استعداد سینمایی هیچ خبری نیست پس مطمئنا یه جریان اسپانسری قوی که سود کلانی از ایشان میبره پشت پرده است ...
اتفاقا برخلاف گفته شما، این اتفاق پیام خوبی برای مردم دارد. " مهم صلاح کار است نه رای مردم"
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
احسنت
مردم نمی فهمند آقایان می فهمند
این گونه فریب‌کاری باید پی‌گیری شود تا ریشه‌های نفوذ گروه‌ها و افراد در یغمای سرمایه‌های اجتماعی و مالی شناسایی گردد. حداقل این سایت خبری موضوع را جدی بگیرد.
هیچ نظارت بر آن نباشد،کمترین نتیجه اش همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
باید علنی محاکمه شوند
حضرت امام رحمه الله عليه با اوج صداقت انقلاب را به پيروزي رساند اي صدا و سيما با كار اشتباه و تقلب و جانبداري نميتوني انقلاب را ارزش هاشو حفظ كني.
با سلام
وقتي براي موضوعي نه چندان مهم صرفا جهت تحقق خواسته برخی كه ميخواد فردي نه چندان مهم مثل عادل را به حاشيه ببره چنين به اراء مردم دست اندازي ميكنند چطور توقع دارند مردم شايعه تقلب را ناديده بگیرند ..سه پيامك ثبت راي فقط براي اينجانب ارسال شده ،تغيير راي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
از نظر شما کی مهمه
روزی که فساد در اجتماعی به کاری روزمره تبدیل شود فاتحه انجا خوانده است .
هر دم از این باغ بری می رسود نگو برا رضا خدا بوده و صلاح این بوده که دیگه خیلی وقت خز شده
آیا می توان منتظر داشت که نام سهامداران و نام اعضای هیئت مدیره آن شرکت متخلف برای مردم آشکار شود؟

جا دارد بررسی شود قبلا چه تخلفاتی کرده بودن و تا کنون پنهان مانده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
فقط استعفای رییس صدا و سیما
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
بقول معروف فقط اعدام
اخرش نفهمیدم با پیامک جعلی رتبه بالا رفته؟
خوب پس گاف شبکه موبایلی کشور است که این باگ و حفره امنیتی را دارند که اجازه می دهد بدون اجازه از مخاطب از سیم کارتش استفاده شود
درست اما چطور ما به انتخابات سیما اعتماد نکنیم به انتخابات الکترونیکی0 اعتماد کنیم؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
انتخابات الکترونیکی ناظرهای بین المللی هم دارن
ظاهرا وزیر ارتباطات بیکار است که موضوع به این بی اهمیتی فکر روز و شب وی شده
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اتفاقا دمش گرم که صبر نمیکنه تا موضوع ماست مالی بشه و آخرشم هیچ به هیچ بشه
و جواب میده که مردم بدونن
بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
بیکار نیست
بررسی این مورد جز وظایفش هست.
خیالتون هم راحت فکر شب و روزش نشده.
خدا کنه بقیه وظایفش رو هم انجام بده
هدف وسیله را توجیه می کند !!!!!! برای اثبات این که فردوسی پور بد است همه کاری میکنیم .
خواهش می کنم، خواهش می کنم اینقدر با مردم ساده لوحانه برخورد نکنید،، شب عید فکر مشکلات اقتصادی مردم باشید حتی شما اصحاب رسانه،،، این چه موضوع مهمی شده که کدوم برنامه اول بشه و کدوم برنامه آخر،، اصلا گیریم که برنامه نود اول بشه چه مشکلی از مردم شب عید حل ميشه!!؟؟دست بردارید از اینکه ذهن مردم رو ببرید تو حاشیه و از اصل دور بشن،،،،
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
من موندم این صحبت شما به موضوع ربطی ندارد!! مثل این میمونه که بگیم چون اوضاع اقتصادی خراب است، اگر کسی زد به ماشینمون ما هم بخیال بشیم و بریم ... داداش من هر چیز جای خودش
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سلام. جناب ناشناس
فرع موضوع مهم نیست ولی اصل موضوع اینه که همه جا داره تخلف میشه وما داریم گوشه ای از اونها را میبینیم .
مسائل اقتصادی هم صدردصد تخلف میشه . .ملت دارن له میشن . رییسی که داره ماهی چند میلیون حقوق میگیره . میگه من ۴۰۰تومن نمیتونم به حقوق اضافه کنم . ایا عدل علی اینه؟؟؟
کجا نوشته شده نماینده ای که ماهی بالای ده میلیون حقوق میگیره بیاد برای حقوق یه تومنی یه کارگر تثمیم بگیره .کجای این عدالته . بیان چند روز بین مردم باشن ببینن مردم چی میکشن .خدا شاهده روزی چند بار ارزوی مردن میکنم تا روزهای بدتر از اینو نبینم . اقا نمیتونی برو کنار . جون مردم مهمتره یا حزب و حزب بازی .بس کنید بازی سیاسی را . این چه وضع مملکته .تحریم است نمیگیم نیست . ولی این وضع مملکت داری نیست . انگار دولت همه چیزو رها کرده بحال خودش . مملکت داره بدون مسئول اداره میشه . فقط حقوقها از جیب مردم کم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دوست عزیز موضوع اول یا دوم شدن یک برنامه نیست. موضوع تقلب در آرای مردمه. موضوع سو استفاده از آرا، اعتماد و اطلاعات مردم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
موضوع متقلب بودن است نه صرفا یک نظر سنجی بیهوده
جالا په فرقی میکنه که این برنامه یا اون برنامه کم بیننده برتر شوند که این همه صدا داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دوست عزیز مساله هیچ یک از این برنامه ها نیست، موضوع سو استفاده مدیران از آرای مردم و د روغ گفتن به مردم هست.
تفکری که این اقدامات را توصیه و توجیه می کند باید ریشه کن شود ...
ازصدا وسیمایی که محل تبلیغی ورشکستگان سیاسی است نباید انتظاری غیر ازاین داشته باشید
من جاي وزير ارتباطات بودم از وزارت علوم درخواست ميكردم يه تحقيقي هم در مورد اصالت مدارك تحصيلي برخی در جشنواره جام جم انجام بدن.
به کازینو تبدیل است...یا قرعه کشی یا فروش قابلامه ...این وضع باید سامان پیدا کند...
رییس صدا وسیما چرا هنوز سر کاره!!!!!! آرشیو صداو سیما رو هم که با وانت بردند شبکه من وتو اچنانچه صدا وسیما نیاز به آرشیو داشته باشد باید از آنها خریداری نماید!!!!!!!! اجرکم عندا.....
تقلب ، تقلب میاره
عجب . استغفرالله. مگر تقلب وجود دارد! من یکی دو دفعه این برنامه برنده باش را دیدم ولی هر کاری کردم نتونستم با خودم کنار بیام دفعه بعد هم اونو ببینم. ولی سالهاست نود را میبینم. میخواستم غیر از نود برنامه ای دیگر هم از صدا و سیما ببینم که نشد متاسفانه و این افتخار! نصیبم نشد! بنابراین باز هم فقط از کل هفته همون برنامه نود را میبینم و برای ساعتهای دیگر صدا و سیما را متاسفانه انتخاب نمیکنم :)
با این حساب خیلی راحت هم میشه برنده مسابقات تلویزیونی رو هم انتخاب کرد!!!... واقعا این رسوایی بالایی هستش.... رئیس صدا و سیما باید عذر خواهی کنه و مدیر مربوطه اخراج بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
باید خود رییس صدا و سیما برکنار بشه
چرا کسی چیزی نمیگه؟ نه فحشی نه چیزی؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
گفتن این کلمات حبس آور است؟؟؟؟؟؟؟
آفرین بر وزیر جوان پاکدامن .اعتماد مثل تیری است که اگر از کمان رفت دیگر بر نمی گردد.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
خیلی ساده نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
وزیر جوان کی تبلیغاته .... رو شروع میکنن
کسی که صداقت ودرستکاری از این برنامهها انتظار دارد از ساده لوح ترین افراد جامعه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
انتظار صداقت داریم نه از این برنامه ها،
صدا و سیما سالهاست از چشم ملت افتاده، حالا برود هر چه می خواهد با آبروش بازی کند .هرکاری میکنند که خلاف رای و نظر مردم شنا کنند .
اوف بر مسئولین که حتی نظرات واقعی مردم را هم برنمی تابند
من اصلا نه تلویزیون ایران را نگاه کرده و نه می کنم
اما از لج برخی هم که شده هر جا نظر سنجی باشه میرم به نود رای میدم
قطعا این اولین بار میباشد که تقلبی اتفاق افتاده که خوشبختانه این تقلب، کشف و علنی و اعلام گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دوست عزیز. از افعال معکوس استفاده میکنی یا نه؟
صدا و سیما به کی پاسخگوست ؟ از فروش ارشیو گرفته تا انتن فروشی و لاتاری و بخت ازمایی !
لطفا نگین " تقلب " براتون درد سر میشه بگین " تخلف "
صدا و سیما عادت داره
چیزی نشده یکم نتایج رو مهندسی معکوس کرده اند
مگه ممکنه تو رای دست ببرن؟ تغلب؟ من که باورم نمیشه! حلا 1000 تا رای بود، 2000 تا رای بود ممکن بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
صد تا لایک داری :))
فروغی جان بی فروغ بوده اما عادل همیشه فروزان بوده و هست
خیلی خیلی مهمه
مهم برنامه تلویزیونی نیست مهم متغلبان هستند که قدرت فراوانی دارند و تا چنین باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
یعنی یک نفر در این کامنت گذاران نیست بلد باشه تقلب رو درست بنویسه؟
کاراستکبارجهانی است،
وقتی بعضی ها به آقای گلزار میگویند هنرمند،ای کاش من هیچ وقت رشته ی هنر نمیخوندم.
در نظر سنجی ها هم گویا همینطوره
وقتی یک کامنت رو + یا - منفی میزنی بجای بالارفتن یک شماره یهو می بینی 10-15 شماره به عدد مثبتها یا منفی ها اضافه میشه
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
نه این تقلب نیست... به خاطر فناوری ای جکسه !!! ممکنه در همون لحظه ای ک شما صفحه رو باز کرده باشین چند نفر دیگه هم در حال تماشای صفحه باشن ...فناوری ای جکس کل صفحه رو لود نمیکنه بلکه بخشهایی تغیر کرده رو لود می کنه...حالا اگ دیگران ک همزمان صفحه رو باز کردن ، مثبت منفی
داده باشن شما هم بیاین بدین اون وقت این تتعداد چندتا چندتا میاد بالا...برای تستش برو صفحه های خیلی خیلی قدیمی رو ببین میبینی اگ چیزی رو مثبت منفی کنی یکی یکی میاد بالا...تاببناک برای جلوگیری از این شک و تردید چون تو نظرات مختلف هر از گاهی میاد یه مقاله رو با کمک مسول فنی ساید کار کنید...
من پیامکشو روز جمعه دریافت کردم .
با سلام.
شخصیت،وقار،تحصیلات و نوع طرفداران فردوسی پور دارد با شخصی که در فیلم هایی که درجه ی کیفی پایینی دارد و نیاز به سواد بازیگری ندارد ،و فقط چند تا دختر و پسر پول دار مردم رو سر کار میگذارند خیلی متفاوت است.
با چه کلمات قلمبه ای سر مردم کلاه می گذارند: دیتا سنتر,] ایزوله و...
برنامه ای که گلزار مجریش باشه نباید بیش از این انتظار داشت.
کاش این هزینه رو تو این هیر و بیری صرف اضافه حقوق ملت زیر فقر می کردین نه اینکه یه آدم درد نکشیده بیاد برنامه اجرا کنه. والا اگه امام زنده بودن این برنامه ها رو حرام اعلام می کردن. والا چنین برنامه هایی در جامعه اسلامی جلفه
پاسخ ها
محمد باقری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
برای من و شما جلفه! میدونی نون دونیِ چه آدمهای رانتخوار و رابطه داریه؟! چه درآمدی نسیبشون میکنه. شما برو بگو من برنامه ای دارم 100 برابر جذابتر از این برنامه ولی چون وصل نیستی نصیبت از این پیشنهاد یه اوردنگی بیشتر نیست... اوضاع خیلی خرابه و فساد لایه لایه و تقریبا فراگیر!
فقط جلوی بد حجابی و شل حجابی رو بگیرید که اسلام از دست رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اینو خوب اومدی
این وزیر ارتباطات و دارن آماده میکنن واسه دور بعد.
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
ما دیگه گول این اصلاح طلبها رو نمیخوریم. آقای خاتمی مثلا اصلاح طلب بود رییس جمهور فعلی اعتدالگرا . وزیر ارتباطات که اصولگراست و اونوقت میخوان از ما بازهم رای بگیرن
از پراید چه خبر؟
امروز یکی از دست اندر کاران سیما به طعنه به وزیز ارتباطات گفته بود ایشان که دغدغه حق الناس دارند
یعنی ما صدا سیمایی ها این دغدغه ها را نداریم ما هر کاری به مصلخت منافعمون هست انجام میدیدم . .
اگه این رسوایی تو کشور دیگه ای حتی افغانستان بود حداقل چند مدیر ارشد مرتبط با رسوایی برکنار میشدند یا استعفا میدادن اما میشه خدس زد که اینجا هیچ اتفاقی نمیفته تازه اگه فردا مدیر شبکه سه تشویقی هم گرفت تعجب نکنید
بابا اینها برای مردم نون و آب نمیشه.بسته این سیاه بازی ها
فکر نکنم مسئله مهمی باشه ، این همه ارتشاع و اختلاس و قاچاق ودزدی و ......... تو این کشورهست که حالا یک برنامه برنده شه نشه که اصلا مهم نیست . تغلب محسوب نمی شه اصلا
از اون سیمرغ دادن های جشنواره فجر مشخصه که تو صدا و سیما هم کی باید جایزه بگیره
هر کی با اینا موافقه و تا حالا خلاف نظر اینها صحبتی نکرده سوگلی هست دیگه.
وقتی به دروغ هی به مردم یه جامعه بگن سلیقه شما این بوده کم کم مردم اون جامعه هم باورشون میشه و میرن به همون سمت و گرنه میتونستن مثل همیشه یه هیات داوران بزارن و خودشون انتخاب کنن
فرمایش بجایی کردید . حالا تکلیف ملت در مقابل سیم کارتشان چیست ؟ وقتی هرکسی بتونه براحتی از سیمکارت من یا از شماره من استفاده کنه تکلیف چیست ؟ من اگر بجای یکی از این افراد بودم این مسله را تا آخر پیگیری میکردم
جالبه وقتی اطلاع فنی نیست چرا اظهار نظر می کنند ؟ اول گفتند چند ساعت بوده یعد گفتند ایزوله کرده ایم بعد مشخص شد این طور نبوده و ....
خدا رو شکر که وزیر جوان صداقت را از هر چیز بالاتر می داند.
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. اینجاست که در اتخاذ این سیاست‌ها به بن‌بست می‌رسند ولی شجاعت بن‌بست شکنی را ندارند و در موقعیت آتش‌بس به جنگ خود با واقعیت بیرونی ادامه می‌دهند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار