بازدید 24275
حاشیه

افشای درگیری دررختکن استقلال بعدازپنالتی چیپ

کد خبر: ۸۸۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 31 March 2019

در بین دو نیمه دیدار استقلال و پرسپولیس ، دو بازیکن استقلال که پنالتی شان در آخرین لحظات نیمه هدر رفته بود  با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، هنوز زمان زیادی از شکست استقلال مقابل پرسپولیس نگذشته اما حواشی این مسابقه برای آبی پوشان تمامی ندارد. ظاهرا در بین دو نیمه اتفاق عجیبی در رختکن آبی پوشان رخ می دهد و 2 بازیکن به خاطر صحنه پنالتی که رخ داده با هم درگیر می شوند.

از آنجا که پنالتی زن اول استقلال پاتوسی و پنالتی زن دوم تیم ایسما بوده ، فرشید اسماعیلی خودش توپ را برداشته و تصمیم به زدن ضربه می کند که این موضوع ناراحتی پاتوسی را در پی داشته است. ناراحتی پاتوسی در مقابل چشمان هواداران دو تیم به چشم نیامد اما درست زمانی که بازیکنان راهی رختکن شدند و طبق ادعای فارس این 2 بازیکن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و اعتراض هافبک خارجی استقلال به بازیکن شماره 8 این تیم شکل جدی به خود می گیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پاتوسی اعتقاد داشت اسماعیلی نباید خودسرانه اقدام به زدن ضربه پنالتی می کرد آن هم در حالی که تیم یک بر صفر از حریف خود عقب است. با این شرایط استقلال وارد نیمه دوم شد اگرچه در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
مظاهر لات بازی و دریافت های میلیاردی‌برای بازیکنانی که ظرفیت های بسیار پایینی دارند !
مگر تیم بی صاحبه هر کی خواست پنالتی بزنه وبدون برنامه عمل کند
وقتی قبل از تربیت انسان، فوتبالیست میخواهیم تربیت کنیم همین میشود
متاسفانه سرمربي استقلال اقاي شفر انطوري كه به نظر مي رسه نمي تونه بازيكن سالاري را از بين ببره هنوز هم اقاي رحمتي پشت پرده تصميم گيرنده است اصلا اقاي رحمتي چه حقي دراه در مورد پنالتي زن نظر بده زدن پنالتي طبق نظر شفر پاتوسي بوده در زمان اقاي مظلومي ومنصوريان هم همين اتفاقات مي افتاد در استقلال تنها كسي كه مربي مستعد نشان داده فقط قعله نويي بوده كه مربي بسيار مقتدر نشان داده وتوانسته در استقلال نتيجه بگيره .
خب راست گفته . دیوانه با اون پنالتی افتضاحش تیم رو به باد داد.
خاک بر سر اون بازیکنی که حساسیت این بازی رو درک نکرده وبدنبال حرکات نمایشی است ! اگر اون گل شده بود با میزان مالکیت استقلال در نیمه دوم احتمال برد هم دور از انتظار نبود.
ای پاتوسی خارجی است؟ بنده خدا عادت نکرده اینجا کلا خودسرها همه کار میکنن
این حماقت ها در فوتبال ما تمامی ندارد
حالا دیگه باید متوجه شد چرا کیروش سر مار(رحمتی) را برید
مگر تيم برنامه و مربي ندارد؟
اقاي فردوسي پور چند هزار بار در برنامه نود به معضل بازيكن سالاري بي برنامه اشاره كرده بود و متاسفانه ما در سطح بازي هاي ملي هم همين مشكل را داشتيم كه اگر اقاي كي روش جديت نداشت افتخار رفتن به جام جهاني هم با اين خودخواهي هاي بازيكنان كم سواد فوتبال از دست داده بوديم ،
به بازيكنانمان ياد بدهيم تيم مهم است نه او
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان