بازدید 3494

ارتش آماده امدادرسانی به مردم در هر نقطه از کشور

کد خبر: ۸۸۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 30 March 2019

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش با اشاره به اینکه ارتش آمادگی لازم برای هرگونه حادثه غیرمترغبه در سراسر کشور را دارد، تاکید کرد: تعطیلی در ارتش برای کسانی که حافظ تمامیت ارضی است وجود ندارد، این روزها ثابت شد که کارکنان ارتش هیچ نوع تعطیلی ندارند و شاهد آن هستیم که در خدمت مردم در کمک رسانی به مناطق سیل زده هستند، دلسوزی و مسولیت پذیری کارکنان ارتش بسیار ارزشمند است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در جمع فرماندهان منطقه جنوب در استان خوزستان گفت: در این ایام با توجه به حساسیت زمانی و مکانی زحمات خوبی را از سوی شما شاهد بودیم و موفقیت هایی مطلوبی را در حوزه بحران بدست آوردید.

وی افزود: شما فرماندهان نشان دادید که مثل همیشه در صحنه آماده و در اجرایی شدن دستورات فرماندهی معظم کل قوا پا در رکاب هستید.

امیر سیاری تاکید کرد: ماموریت ارتش کاملا مشخص است و آن دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نباید از ماموریت اصلی خود غافل بشویم و باید حواسمان جمع باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: حضور ارتش در بحران ها و بلیات و کمک به کشور بسیار پسندیده است به ویژه زمانی که فرماندهی معظم کل قوا در خصوص سیل گلستان نیز به نیروهای مسلح دستور دادند.

امیر سیاری با بیان اینکه جمع کثیری از نیروی‌های مسلح اکنون در گلستان برای امدادرسانی و کمک به مردم سیل زده این استان حضور دارند، گفت: این آمادگی را داریم‌ که ضمن بازدارندگی برای ماموریت اصلی خود به مردم شریف ایران نیز در بلایای طبیعی کمک کنیم و نه تنها برای استان گلستان بلکه برای امدادرسانی به مردم در هر نقطه کشور این امادگی وجود دارد.

وی در پایان گفت: همینکه مردم راضی هستند و به زبان بیاورند برای ما ارزشمند است و جای قدردانی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل